iAuto rallija kausa IV posms ir noticis (+ foto) 88

 
2.augusts 2004 10:36

31. jūlijā, kā jau gada Nolikumā paredzēts, notika iAuto rallija kausa IV posms. Šoreiz pasākuma norises vieta - Jaunjelgavas meži.



Fotogalerija ir šeit »»
Kaut arī nebijām plānojuši, viss sākās jau piektdienas vakarā. Visu (piekt)dienu līņāja sīks lietus un mēs (organizatori) nolēmām uz pasākumu ierasties, kad to darīs visi pārējie - sestdien no rīta. Tomēr pašā pievakarē, saprotot, ka īsts lietus nav gaidāms, nolēmām doties uz paredzēto rallija bāzi jau piektdienas vakarā. Sapirkām pārtiku, savācām rallija organizēšanai nepieciešamos piederumus un devāmies ceļā. Neilgi pēc mūsu ierašanās tur parādījās arī dažas citas ekipāžas, kas negribēja ceļu uz Jaunjelgavu mērot agri no rīta. Tika sakurināts ugunskurs, ceptas desas un pārrunātas visdažādākās tēmas, tai skaitā arī par ralliju. Pēc pusnakts devāmies gulēt, lai sestdien varētu visu izdarīt kā plānots.

No rīta ieradās gandrīz visi, kas solījuši. Automobiļiem paredzētais laukums bija pilns. Reģistrācija, tehniskā komisija un dalībnieki varēja sākt iepazīties ar rallija dokumentāciju - leģendu.

Sākumā daudziem bija jautājumi par leģendu un laikiem, kas jārēkina, bet pēc dalībnieku sapulces, šķiet, visiem viss kļuva skaidrs.



12:00 pirmās mašīnas starts. Pirmais brauciens LK0-LK1 - vienkāršs pārbrauciens. LK1 ir arī starts pirmajam režīma braucienam - SRS1. Tās ir sinhronās regularitātes sacensības. Dalībniekiem jāveic sarežģīts posms ar pašu izvēlētu vidējo ātrumu, bet ar tādu domu, ka pēc tam tas būs jāatkārto... Pēc LK1 sekoja vēl vairāki režīma braucieni, bet ar organizatoru noteiktajiem vidējiem ātrumiem, kas patiesībā nemaz nebija tik mazi - gandrīz 70 km/h.

Pēc pirmās sekcijas beigām varējām skaitit - kritušos. Mūsu leģendārie vecmeistari, kas kopš paša pirmā iAuto rallija posma spītīgi brauc ar Mercedes markas auto bāzē bija spiesti ierasties ar vilkšanas metodi, jo karteris izrādījies bezspēcīgs pret Jaunjelgavas puses akmeņiem. Arī Mazda 626 neizdevās finišēt 100% pašu spēkiem - tos savā astē vilka cits dalībnieks. Mazdai "beidzās" ģeneratora siksna. Kaut arī tā tika ātri atrasta un uzstādīta, dzinējs spītīgi negribēja "pielekt". Tā arī beidzās Bergmaņu sacensība - pēc pirmās sekcijas, kaut paredzēts vēl daudz...

Otrā sekcija izskatījās daudz vienkāršāka - viens SRS un viens RS. Sinhronajā regularitātē bija jāatkārto tas pats rezultāts (laiks), kāds bija pirmajā braucienā. Grūti jau atkārtot, ja SRS finiša tiesnesi neredzēja neviens un līdz ar to nezināja, kur šajā posmā tiek ņemts laiks. Arī tālāk sekojošais RS radīja problēmas daudziem. Varbūt pat ne pats RS, bet tā gals - pārbrauciens uz LK. RS laikā atkal varēja paskriet - vidējais ap 70. Tā kā orientieru leģendā maz, stūrmaņi zaudēja uzmanību un vienā leģendā neapzīmētā krustojumā, kas pēc noteikumiem bija jāizbrauc pa galveno ceļu, visi (gandrīz) aizbrauca nepareizi. Tā rezultātā uz LK savā laikā ieradās tikai 3 ekipāžas. Dažas nokavēja tik daudz, ka pārtērēja atļauto kavējumu. Daži pat zvanīja mums un "ziņoja", ka mums leģendā ir ieviesusies kļūda... Kļūdas nebija - bija tikai dalībnieku neuzmanība.

Kad mēs (pēc visiem) ieradāmies bāzē, dalībnieki mūs sagaidīja ar skaļiem saucieniem un sajūsmu - gandrīz visi saprata, ka šoreiz stūrmaņu dēļ ir stipri zaudēts laiks. Daži tomēr neticēja, ka leģenda uzrakstīta pareizi un devās to pārbaudīt vēlreiz. Diemžēl viņu brauciens bija lieks, jo tur tiešām viss bija pareizi...



Pēc kārtīgas atpūtas - plkst. 22 dalībnieku sapulce par nakts posmu. Tas jau vienmēr ir bijis kā saldais ēdiens - orientēšanās. Šoreiz organizatori bija sagatavojuši sarežģītāku variantu - orientēšanās ar nakts leģendu un daļēju regularitāti. Minūti pirms starta dalībniekiem tika iedota Jaunjelgavas puses karte, uz kuras atzīmēti 10 kontrolpunkti, kas jāatrod. Punkti bija sadalīti pāros - ja meklē vienu, tad jāsameklē arī otrs. Citādi nebija izdevīgi tērēt laiku, kurš bija ļoti maz - 75 minūtes. Un vēl - 40. minūtē obligāti jābūt KP1, kur jāatzīmējas un no kurienes sākas "nakts murgs" - leģenda. Izskatījās, ka lielākai daļai dalībnieku tā gan nesagādāja problēmas, ja neskaita mūsu līderu ekipāžu Nr.31, kas cēli taurējot pabrauca garām distances kontrolei (kas bija apzīmēta ar STOP zīmi), kur bija jāapstājas un jāatzīmējas.

Distances kontrolē stāvot, nevarējām sagaidīt 2 ekipāžas - #21 un #40. Kad atvēlētais laiks bija galā, zvanījām tām un izrādījās, ka #21 ir apmaldījušies, meitenēm (tā bija meiteņu ekipāža) iestājusies panika un viņas aizbraukušas mājās. #40 arī neizbrauca leģendu, bet vismaz atgriezās bāzē, lai turpinātu cīņu.

Nakts leģendas laikā "kritušo" nebija, ja neskaita ekipāžu #1, kurai ļoti neveicās. Brauciena laikā tiem atāķējās izpūtējs. It kā nekas, bet tas atspiedās pret rokasbremzes trosi. Arī itkā nekas, bet pārkarsa bremzes un karstuma rezultātā darboties pārtrauca herkons - ekipāža palika bez precīzās attālumu mērīšanas ierīces, bez kuras kaut ko atrast - krietni sarežģītāk.



Pēc nakts posma - kopīgs ugunskurs, desas un vēlāk (atsevišķa) atpūta, gaidot mūsu neizpausto rīta posmu.

No rīta tika paziņots uzdevums - atkal sinhronā braukšana. Pazīstams ceļš, saprotams uzdevums. Bet. Laiks, kurā tas jāveic - par 10% lielāks. Pēc SRS - pārbrauciens uz bāzi bez laika kontroles.

Izskatījās, ka visiem (lielākai daļai) šis posms patika. Ceram uz dalībnieku atsauksmēm, ierosinājumiem tepat - komentāros.

Paldies visiem, kas piedalījās un gaidīsim visus uz nākamo posmu!

Paldies arī mūsu sponsoriem - Digitālās Drukas Centram, bez kura atbalsta nebūtu rallija dokumentu, TSC AUTO un APOLLO FITNESS, kas nodrošina mūs ar balvām.

Rezultāti tiks publicēti otrdien. Fotogrāfijas - drīz.

Apbalvošana - trešdien (4.augustā) plkst. 19:00 EUROSTOP restorāna telpās, uz kuru aicināti pilnīgi visi dalībnieki, jo iespējamas pārsteiguma/veicināšanas balvas. (Iespējamās balvas tiks piešķirtas tikai tām ekipāžām, kas ieradīsies uz apbalvošanu.)

iAuto rallija kausa direktors
E.Biele


 
Visi komentāri
 
134341. viesis 2.augusts 2004 11:00
0 0 Atbildēt

31. augustā???

134344. viesis 2.augusts 2004 11:07
0 0 Atbildēt

Gunāra mersītis cieta? Tiešām žēl. Sekas smagas?

134345. viesis 2.augusts 2004 11:09
0 0 Atbildēt

to viesis 02.08.2004 11:00.

paldies... sagurums laikam dara savu... ;)

134346. viesis 2.augusts 2004 11:29
0 0 Atbildēt

nja vot i standart auto rallis - tas tomeer neiztur kritiku.

ne jau velti sho iemeslu deelj apmekletiibaa jaadomaa ir par 50% mazaaka par reaali iespeejamo.

un sen nav bijis vienkaarsjo iauto atbalstiitaaju tuss,kaut Gulbenee tika atziits ka taas buutu jaatjauno...gads iet uz beigaam..jau jaapeerk daavanas ziemassveetkiem

134351. viesis 2.augusts 2004 11:47
0 0 Atbildēt

zheel mersha

134353. viesis 2.augusts 2004 11:57
0 0 Atbildēt

:) Neliela oshibochka. ;) Protams, tas bija 31. juulijaa... .

OK. Tad nu, arii es ielikshu sheit savas paardomas par notikusho.

Visaa visumaa pasaakums bija baigi, baigi OK! Shoreiz gribaas iipashi likt uzsvaru uz to, ka celji (atshkjiriibaa no ieprieksheejaa posma Ziemupee) saliidzinaajumaa bija gandriiz kaa magjistraales. ;) Kas var buut labaaks par leezeniem, vietaam mazaak leezeniem liikumiem gan s-veidaa, gan t-veidaa, izvietotiem uz pietiekoshi liidzena grants celja!? :) Bauda!!! Protams, liidz ar uzmaniibu, lai tajos vareetu "ieraxtiities", papildus bija jaasaspringst, izvairoties no akmenjiem (vietaam pietiekoshi lieliem), kuri meetaajaas dazhaadaas celja vietaas un malaas. Kaa reiz viens taac bija likteniigais muusu veteraaniem ar 69 Nr. :( Izsaku liidzjutiibu. ;) Bet viennoziimiigi labaax ir neliels kartera remonc, nekaa mashiinas skraapeeshana nost no kaada koka vai maajas stuura. ;)

Muusu Husqvarna VIKING sponsoreeto tehniku arii nedaudz piemekleeja dazhaadas kjibeles, kuras 1. dienas viduu draudeeja ar izstaashanos no sacensiibaam, bet..., laimiigi sasniedzaam finishu. Diemzheel ne tik vexmiigi kaa gribeetos. :( Kaut arii tagad pilotam jaakaapj iekshaa un aaraa pa stuurmanja durviim un pusasij vai "mironjgalvai" draud iespeejamaa mainja, kopumaa viss OK. ;)

Kaa vienmeer jaasaka, ka ar rezultaatiem noteikti neesam apmierinaati (un taadi notiekti ir daudzi), skaidrs ir viens, ka vienmeer var labaak un no kljuudaam tikai maacaas (un ne tikai no saveejaam). ;) Orienteeshanaas muusu ekipaazhai vispaar bija patieshaam liels murx, jo bijaam tik taalu sajaukushi visu, ka neatradaam pilniigi neko un nokaveejaam absoluuti visu! :))) Varbuut tas taapeec, ka shajaa reizee celji, pa kuriem bija jaabrauc, bija tik labi, ka akseleraatora pedaaliitim spaidoties ar vien stipraak, kas ir savstarpeeji saistiic ar intensiivu stuures groziishanu, bija pavisam maz laika iipashi uzmaniigi mekleet iistos celjus. ;) Sheit laikam stuurmanim jaapadomaa. ;)

Iisaak - kaarteejo reizi jaasaka LIELS paldies orgiem par visu mums sagaadaato prieku (arii beedaam ;)) un iespeeju kaartiigi atpuusties ar rallija elementu piegarshu. Vieniigais varbuut der padomaat par atljauto alkohola daudzuma ienesshanu baazee, kuru ne retais lieto starp abu dienu notikumiem, tb sacensiibaam. Pilniigi saprotu, ka tiem, kuri no taam izstaajaas piespiedu kartaa un priekshlaiciigi, ir visas iespeejas un droshi, ka arii veeleeshanaas, taa normaali pie ugunskura iedzert (bet dazhiem sanaakt paardzert :(), bet ir jau laikam jaazin savs meers, jo visbiezhaak alkohola paarmeeriiga lietoshana ir iemesls incidentiem saveejo starpaa (kaut arii skaitamies draudzix kolektiivs), kas visbiezhaak, lai neteiktu, ka vienmeer, ir nepatiikami tiem, kuri ir nedzeerushi vai mazaak dzeerushi. Taapeec dazha laba ekipaazha izskatiijaas nozheelojami (kas, protams, ir tiiri tikai vinju personiigaa problema) un iistaa seja paraadaas tieshi tad. :( Negribeetos jau nevienu apvainot, bet, lasot shaa riita raxtu, citeeju - "... . Tā kā orientieru leģendā maz, stūrmaņi zaudēja uzmanību un vienā leģendā neapzīmētā krustojumā, kas pēc noteikumiem bija jāizbrauc pa galveno ceļu, visi (gandrīz) aizbrauca nepareizi..." un veel citaac "..., dalībnieki mūs sagaidīja ar skaļiem saucieniem un sajūsmu - gandrīz visi saprata, ka šoreiz stūrmaņu dēļ ir stipri zaudēts laiks...", man atminjaa uzausa cilveeki, kuri stipri lielaa dzeerumaa nekaadiigi negribeeja samierinaaties ar to, ka uz pasaules ir arii taadi, kuri domaa savaadaak nekaa vinji... . :( Dzeeruma pakaape izraisiija agresivitaati, kura shajaa reizee izskatiijaas nopietna un draudeeja ar nepatiikamaam sekaam. Nozheelojami, bet fakc. Vieniigais varianc, gudraakiem naacaas piekaapties, un shoreiz tie bija no alkohola skaidraakie cilveeki, jeb pareizaak cilveex. ;) Ja kaac kauko nesapratu, tad esmu paarliecinaac, ka tas, kuram vajadzeeja, sapratiis... .

Ceru, ka vairaak shaadi incidenti neatkaarotsies, jo ar to tachu iAUTO pasaakumi atshkjiraas no citiem, ka visus muus vieno draudziiba un saliedeetiiba... . Katram ir tiesiibas uz savu viedokli, bet taapeec nav otrs jaauzskata par idiotu vai veel rupjaak... .

Nu, gan aizraavos... ;) Sorry, vechi! :)

Veelreiz paldies visiem par pasaakumu un uz txshanos naakamajaa! :)

Patiesaa cienjaa - TheKid.

134355. viesis 2.augusts 2004 12:05
0 0 Atbildēt

Vēl reiz liels paldies I AUTO kolektivam par labo pasākumu.:))

p.s. ekipāža nr.17

134357. viesis 2.augusts 2004 12:13
0 0 Atbildēt

Ko tie pašnāvnieki tajos līkumos dara? Vai pašu drošība nemaz nerūp?

134358. viesis 2.augusts 2004 12:16
0 0 Atbildēt

he he - vispaar jau tas ir finishss nevis kaarteejais liikums

134359. viesis 2.augusts 2004 12:21
0 0 Atbildēt

Sveiki!

Taa kaa man shii bija pirmaa iespeeja reaali klaatienee piedaliities iauto organizeetajaa rallijaa, veeleetos izteikt savu rezumee par notikusho pasaakumu.

Organizeets manupraat bija ok, apmetne bija iekaartota labaa skaistaa vietaa, kuru mazliet izbojaaja nepaartrauktie insektu uzbrukumi.

Taa kaa taa bija mana pirmaa pieredze stuurmanja statusaa, tad abas dienas un nakts pagaaja jautri - tika atsvaidzinaaatas skolaa maaaciitaas matemaatikas iemanjas, arii orienteeshanaas iemanjas - kompasu nebiju rokaa tureejis aptuveni 10 gadus.

Interesantaakaa bija nakts orienteeshanaas, kuraa patieshaam bija jaapienjem leemumi ljoti operatiivi, it sevishki beigaas, kad vajadzeeja paspeet uz finishu.

Manupraat, muusu ekipaazha tureejaas godam un savas ugunskristiibas esmu kautkaa iztureejis.

Esmu sapratis, ka rallijs lieliski paraada cilveeka rakstura iipashiibas - taa mees ar pilotu visa brauciena laikaa lamaajaamies ;). Un veel taa vieta otrajaa sesijaa, kur aizbraucot paari nepareizajam tiltam tika stuurgalviigi braukts taalaak ar ceriibu atrast otro, lai gan visi brauc tev pretim, arii pieraadiija, ka cilveeks ir tikai cilveeks.

nu bet kopumaa pasaakums bija ok

Ekipaazhas 66 Honda Civic stuurmanis

134360. viesis 2.augusts 2004 12:23
0 0 Atbildēt

Lai arii rezultaati spiidoshi nebuus (uzkaapshana uz galvenaa celja graabeklja :) un mulkiiga nomaldiishanaas nakts legendaa), tomeer juutamies labi atpuutushies un atveldzeejushi dveeseli un braucamo pa grunti. Vietaam tieshaam naacaas pavilkt lai ieklautos vai labotu savas kluudas. :) Celji bija daudzmaz piemeeroti shaadaam aktivitaateem. Ja nu vieniigi posms pa stigu taads makjeniit pasmags prieksh caara taadaa aatrumaa...

Par laimi mashiinai salauzts nekas netika, vismaz cerams, jo apakshaa skatiits nav, bet pa akmenjiem un bedreem tika nodots pa chornamu, kaa arii izbraukts shortcuts no 9 uz 8 kp. taa protams bijs strateegiska kluuda, bet asaas izjuutas arii ir jautri.

Kas tur bija ar to alkahola paarmeeribu nezinu, pa daudz panjeemushi bija cieminji ar sarkano calibru, bet nemaniijaam ka buutu nelabi uzvedushies.

Kopumaa bija labais! Seenees arii aizgaajaam. :)

#40 ekipaazha.

134370. viesis 2.augusts 2004 13:24
0 0 Atbildēt

Haci! Tie shoreiz nebija cieminji, kuri uzvedaas nepatiikami, bet daliibnieki. :( Ir jau skaidrs, ka izstaashanaas uzsit shkrobi un asini, kuru tad alkohola reibumaa var arii izgaazt (jo skaidraa cilveex neraada savu raxturinju tik ljoti kaa vajadzeetu vai nevajadzeetu), bet jaasecina, ka zaudeet ir jaamaacaas...

134371. viesis 2.augusts 2004 13:28
0 0 Atbildēt

nu nu - vai netiiro velju nevaram mazgaat 3dien klaatienee???

134374. viesis 2.augusts 2004 13:52
0 0 Atbildēt

TheKid a mosh nomierinaasies beidzot?

134379. viesis 2.augusts 2004 14:01
0 0 Atbildēt

Roi! ;) Es esmu pavisam mierix. :) Vienkaarshi gribu, lai visi, kuri noguleeja "shovu" buutu informeeti par to, ka alkohols ir biistams un padara biistamus cilveekus, kuri to lieto un tos, kuri to nelieto... . Viss, OK! :) Miers...

134380. viesis 2.augusts 2004 14:09
0 0 Atbildēt

Jaa atcereeties ka tas ir atpuutas pasaakums pa laikam vajag. Taa mees ar stuurmani braukshanas laikaa pa briizham viens otram censhamies atgaadinaat, kad kautkas neiet un emocijas saak vaariities. Jo kaada jeega braukt uz atpuutas pasaakumu lai kasiitos savaa starpaa un ar citiem.

Mees pat negaajaam kasiities par soda minuuti, ko mums nepamatoti pierakstiija pirmajaa sekcijaa.

protams peec nakts lazhaam taa minuute buutu piliens juuraa :)

134382. viesis 2.augusts 2004 14:11
0 0 Atbildēt

Kaa tautai liekas - laika norma 40 min orientam bija reaala? taas saakotneeji domaataas 60 veel kautcik buutu...

134383. viesis 2.augusts 2004 14:13
0 0 Atbildēt

Man jau arii likaas, ka kopeejaas 75 min. bija pa maz, bet taa kaa gaaja mums, laikam arii ar 175-aam buutu nekaa... ;)))

134384. viesis 2.augusts 2004 14:15
0 0 Atbildēt

Jā, šāda laika norma (kopējā 75 min.) un leģendas sākums 40-tajā minūtē bija parak ekstrēmi. Tiešām neticās, ka nakts orientu vareja izbraukt par visiem 100% un bez soda minūtēm

134385. viesis 2.augusts 2004 14:16
0 0 Atbildēt

Pirmo reizi piedzīvoju šādu pasākumu, tiesa gan, tiesneša, ne dalībnieka lomā & jāatzīst, ka bija jauki. 7dien pat negribējās uz Rīgu atpakaļ doties :)

134387. viesis 2.augusts 2004 14:19
0 0 Atbildēt

:)))

buus jau veel :)

134388. viesis 2.augusts 2004 14:21
0 0 Atbildēt

to mazule323f:

Ja buutu uzlikt laika norma 180 min tad pietiktu vai ne? Un peec kaa tad Juus veerteet, ja juus visi smuki visu savaaktu un iebrauktu pa nulleem???

134389. viesis 2.augusts 2004 14:22
0 0 Atbildēt

to hacis:

kaadas 40 min?? peec 40 min tev bija jaabuut 1kp izbraucam legjendu un lasam paareejos kp liidz pat 75 min. ???

134390. viesis 2.augusts 2004 14:24
0 0 Atbildēt

Bet vienmeer tachu buutu taac, kursh nav savaacis visu, nav iebraucis laikaa, vai arii ir savaacis to, ko nevajadzeeja savaakt. ;) Taa kaa, kaukaa jau izveerteet vareetu, tikai varbuut vienaadais punktu skaic buutu nevis tiem no apakshas, bet vairaakiem no augshas, kaa rezultaataa, ljoti daudz izshkjirtu legjenda un regularitaate, kas tomeer ir ne mazaak svariigi un visa pamataa. :)

134392. viesis 2.augusts 2004 14:27
0 0 Atbildēt

to Roi:

Nu gribās jau pēc sacensībām tādu apmierinājuma sajūtu, ka izdarīts viss ir tik labi, cik iespējams. Tagad ir tikai viena liela jautājuma zīme - kur tad bija mūsu stratēģijas kļūda un kā tad bija jābrauc, lai rezultāti būtu OK.Mēs pat svētdien vakarā mājās karti pētījām un domājām, kurš tad bija pareizais maršruts ar min soda sekundēm.Gudri netikām

134393. viesis 2.augusts 2004 14:36
0 0 Atbildēt

bija ekipaazhas, kas savaaca visus punktus, iznjemot vienu vai divus

kuriem piemeeroties, taisot orienteeshanos?

134395. viesis 2.augusts 2004 14:38
0 0 Atbildēt

Roi: Taisniiba. Bet tajaa laikaa bija jaapaspeej paveikt 2/3 no punktiem, lai peec tam izbrauktu legendu un panjemtu paareejos. Bet taisniiba jau ir par to veerteeshanu, buutu vairaakumam paceljams meerkjis, arii resulti buutu vienaadi...

134397. viesis 2.augusts 2004 14:47
0 0 Atbildēt

>lapsa [?] 02.08.2004 14:36

piemerotie ???

man ir doma, ka vajadzetu uzlikt laika normu, kura neskrienot var savak visu, bet rezultatu skaitit ne tikai pec KP skaita, bet ari pec laika cik ilgi pavadits cela

134398. viesis 2.augusts 2004 14:47
0 0 Atbildēt

paga paga - kaapeec Tu to saki tagad?

134399. viesis 2.augusts 2004 14:49
0 0 Atbildēt

laika norma kautvai 4 st, bet KP skaits vienads skatamies pec laika. princips ljoti vienkarsh

134400. viesis 2.augusts 2004 14:50
0 0 Atbildēt

to es jau pateicu iecava bet dazi labi klausities vainu nemak vai nevelas. :)

134401. viesis 2.augusts 2004 14:55
0 0 Atbildēt

Kurs tad tur sadzeras?Es neko nemaniju,varut visu noguleju.Pasakums bija baigi labais,nakamreiz ari obligati busim klat.Ekipaza #17

134402. viesis 2.augusts 2004 14:56
0 0 Atbildēt

esiet gan! :)

134403. viesis 2.augusts 2004 15:05
0 0 Atbildēt

martinsh90!

Lai jau atziistaas tas, kursh arii pac bija vainiigais pie taa visa, un vismaz tajaa vakaraa jutaas visnotalj svarix un speecix, un atshkjiriibaa no tagadnes bija LJOTI skaljsh... ;) ... kaut gan, neshaubos arii par atminjas zudumu... ;), taadejaadi viss ir izskaidrojams. ;))) Ok, ok, miers... ;)))

134405. viesis 2.augusts 2004 15:08
0 0 Atbildēt

TheKid - kā nācās no malas novērot, visi Jūs tur bijāt pietiekoši labi. Tu jau zini - viena pagale nedeg :)

134407. viesis 2.augusts 2004 15:11
0 0 Atbildēt

Zini, TheKid, tu arii skaidraa praata maaki izbesiit :) Bet taisniiba jau ir arii tev :) Un beidz njemties ta ka beerns

134409. viesis 2.augusts 2004 15:21
0 0 Atbildēt

dzingla? Diezin vai tu vareetu objektiivi spriest, jo tu biji pietiekoshi interesanta, lai neredzeetu visu ar skaidraam aciim... :) P.S. Tas nav uzbrauciens. ;)

Gunars?! Zinu, ka varu izbesiit un pac savaam aciim paarliecinaajos klaatienee. :) Znachit miers?

134410. viesis 2.augusts 2004 15:22
0 0 Atbildēt

Tb, es piedaavaaju mierizliigumu...

PEACE! :)

134411. viesis 2.augusts 2004 15:25
0 0 Atbildēt

TheKid - nu ja :)

Ar to šī tēma arī tiek izbeigta ;)

134412. viesis 2.augusts 2004 15:26
0 0 Atbildēt

dzingla?

Ne jau tev es to teicu. :) Vai tad muusu starpaa valdiija nemiers? ;)))

134413. viesis 2.augusts 2004 15:29
0 0 Atbildēt

TheKid - to es ļoti labi sapratu, ka ne man :) Vienkārši atjēdzos, ka man labāk no sarunas topika "alko lietošana" izvairīties ;)

Nē, mūsu starpā nemiers pat ļoti nevaldīja.

134414. viesis 2.augusts 2004 15:31
0 0 Atbildēt

Miers, Raimond, protāms ka miers :) Visiem var gadiities :(

134417. viesis 2.augusts 2004 15:50
0 0 Atbildēt

OK! :) Viss kaartiibaa! Nekas, tieshaam gadaas visiem, arii man ir gadiijies... ;), taa kaa... taa vot! ;)

Tagad tochna ar shito zem shitaas liinijas teema arii izsmelta... ;)

____________________________________________________

Redaktors 2.augusts 2004 16:19
0 0 Atbildēt

Labi - divi vīri izteicās. Bet pārējiem par ralliju vēl ir kas piebilstams?

134425. viesis 2.augusts 2004 16:22
0 0 Atbildēt

Jaa, Red, ira! :) Bildes gribaas... ;)

Redaktors 2.augusts 2004 16:26
0 0 Atbildēt

Drīz būs!

134427. viesis 2.augusts 2004 16:27
0 0 Atbildēt

Aga, bildes gribaas, savadaak nedeelju nevareeshu redzeet :((

134429. viesis 2.augusts 2004 16:34
0 0 Atbildēt

moins...

:|

to

Redaktors

Roi

lapsa

lasot jebkuru rakstu caur wap, ja tas dalās uz vairāk kā divām lapām, rodas problēmas! teksts lapās atkārtojas, katra nākošā lapa arvien lielāka, sator daļu iepriekšējās lapas teksta. tiešām nevar novērst? :?

134430. viesis 2.augusts 2004 16:35
0 0 Atbildēt

par ralliju: būs man auto, piedalīšos. veloklases laikam jums pagaidām vēl nava...

134431. viesis 2.augusts 2004 16:39
0 0 Atbildēt

NU tad tā, lielais paldies visiem līdzjutējiem un padomdevējiem, leilumlielais paldies izpalīdzētājiem. Gan līdz servakam parāvējiem, gan līdzi vilcējiem! Esmu tikko no servisa, un tapēc tie, kas slēdza derības - lasiet: kīļsiksnas ļerpatas tomēr bija aptinušās ap zobsiksnas kloķenes zobratu - aptinušās tā kārtīgi. "Metku pētnieki" tomēr nepareizi ko0nstatēja faktu, kur tās vērojamas :).

Mazdajs 626 Bergmanis :)

134432. viesis 2.augusts 2004 16:51
0 0 Atbildēt

Par orientēšanos viss ir OK. nebūs jau interesanti ja visi paspēs laikā, tad jau plānošana un stratēģija nebūs vajadzīga. Ja godīgi tad varēja visus laikā atrast, bet CSN punkts par atļautajiem 90km bija jāaizmirst uz 75 minūtēm.

Kā jau redzējāt, tad kāda FORD GRANADA to bija aizmirsusi un gulēja uz vāka. Bet tā protams nebija no dalībniekiem, jo mēs ar katru posmu tikai papildinam savas iemaņas.

Redaktors 2.augusts 2004 17:02
0 0 Atbildēt

Bildes ir klāt!

134434. viesis 2.augusts 2004 17:03
0 0 Atbildēt

Yahooo!!!! :)))))

134436. viesis 2.augusts 2004 17:29
0 0 Atbildēt

Bildes labas. Būs vēl?

134437. viesis 2.augusts 2004 17:32
0 0 Atbildēt

Paldies orgiem par labo posmu!!

Atšķirībā no citiem posmiem, mēs nepiedzīvojām tehniskas problēmas (ja nu vienīgi "sabērnojusies" riepa). Tiešām, viss bija labi līdz "liktenīgajam" krustojumam, kur dabūjām pirmo "lažu" :).

Bet tā jau pusbēda - jo nakts orientēšanās laikā mēs uz to pašu "grābekli" uzkāpām otreiz, bet tikai no citas puses :). Tā rezultātā - orientēšanās praktiski nav rezultātu :(.

Katrā ziņā šis rallija posms lika kārtējo reizi pārliecināties - vēl nemākam turēt acis vaļā un bez močīšanas arī "funktierēt".

Kopumā šis posms bija ļoti o.k. un ceru, ka nākamie nebūs sliktāki - ātrums, funktieris, "odziņa".

59 ekipāžas pilots.

134439. viesis 2.augusts 2004 18:00
0 0 Atbildēt

Bildes labaas.: )

134443. viesis 2.augusts 2004 21:18
0 0 Atbildēt

Izskataas varen interesanti, arii dereetu kaadreiz pameegjinaat..

134445. viesis 2.augusts 2004 21:36
0 0 Atbildēt

Arī es vēlos pateikt savu un mūsu "Paldies" visiem līdzdalībniekiem. Bija tiešām labi.

Var, protams, vienīgi nožēlot savu domāšanas neuzmanību, bet šoreiz labāk par to klusēšu. Par savu muļķību jau nav jālielās vai jāsūkstās, bet jācenšas to labot. Un, it īpaši, uz vienas kļūdas neuzklāt virsū nākošo, kas labošanas steigā bieži sanāk. Tas par krustojumu un mūsu (manu) reakciju uz notikušo, kas faktiski iegāza visu ekipāžu.

Bet par viesa komentāru -

"viesis 02.08.2004 16:51

Par orientēšanos viss ir OK. nebūs jau interesanti ja visi paspēs laikā, tad jau plānošana un stratēģija nebūs vajadzīga. Ja godīgi tad varēja visus laikā atrast, bet CSN punkts par atļautajiem 90km bija jāaizmirst uz 75 minūtēm."

Pilnībā pievienojoties teiktā pirmajai daļai, tomēr domāju, ka paņemt visus punktus, lai 40.minūtē paspētu uz KP1 un pēc tam arī nenokavēt finišu, praktiski varēja būt iespējams vienīgi cilvēkam, kas dienā viņus jau apsekojis vai kuram būtu bijis vairāk par 1 minūti kartes izpētes laika, kurā varēt satīt kopā orientēšanās karti ar dienā leģendas laikā redzētajiem ceļiem un vietām.

Manuprāt, pie dotā uzdevuma, reāli sasniedzamais rezultāts bija 9 punkti (neskaitot KP1, kas plusā) bez soda sekundēm par kavējumu - tātad 100 soda sekundes.

Veiksmi un priecīgu augustu visiem vēlot,

A no 81

134446. viesis 2.augusts 2004 21:40
0 0 Atbildēt

tiesa

bet juusu kontrolkarte orienteeshanaas bija viena no aizpildiitaakajaam

134495. viesis 3.augusts 2004 10:33
0 0 Atbildēt

A rezultāti kad būs?

134499. viesis 3.augusts 2004 10:36
0 0 Atbildēt

Nu, peec nolikuma bija jaabuut shoriit plkst. 10:00 :) ... bet tagad iisti nezinu vai es vispaar tos gribu redzeet..., tur buus vaajpraata shausmas... :(

134503. viesis 3.augusts 2004 10:43
0 0 Atbildēt

uuu-ja viesi, tu ko jauc, līdz 40 minūtei pat ar helihopteru nepaspētu visus savākt. Savāc pusi, aizbrauc uz KP1, izbrauc lelgendu un savāc otru pusi!!!

Un tas ir reāli izdarāms bez jebkādām muhļīšanām. Tikai velreiz atkārtoju - ātrums stipri virs 90km/h gan būs.

134505. viesis 3.augusts 2004 10:46
0 0 Atbildēt

Ir pofig kaadas ir laika normas, soda minuutes, utt, bet svariigi, lai taas netiktu mainiitas peec 1maas automashiinas starta, tb nolikums ir ar visiem groziijumiem un viss, pie taa arii turamies visu sacensiibu laiku, noteikumi visiem paliek vienaadi un nevienam nav iemesla apbizhoties.

Redaktors 3.augusts 2004 11:12
0 0 Atbildēt

Rezultāti būs šodien. Varbūt nedaudz pēc desmitiem :)

134522. viesis 3.augusts 2004 11:13
0 0 Atbildēt

AUUUUU; kad buus rezultaati, degam nepacietiibaa!!!!! jabrauc prom un nezinaasim vai esam vinnejushi:))))

134523. viesis 3.augusts 2004 11:13
0 0 Atbildēt

peec demitiem dienaa vai vakaraa?

134525. viesis 3.augusts 2004 11:14
0 0 Atbildēt

peec demitim vakaraa, domaats laikam??

134529. viesis 3.augusts 2004 11:24
0 0 Atbildēt

Red? Peec 22 vai 10? :((

Redaktors 3.augusts 2004 11:29
0 0 Atbildēt

Nē, nē - pirms 22.

134536. viesis 3.augusts 2004 11:43
0 0 Atbildēt

man deelj tiem rezultaatiem tuuliit buus nervu sabrukums, vai nevar aatraak:!!!!:))))

134607. viesis 3.augusts 2004 15:39
0 0 Atbildēt

cerams, ka lidz 10 vakara rezultati paradisies

Redaktors 3.augusts 2004 15:45
0 0 Atbildēt

paradisies, paradisies

es rakstu!!!!

134609. viesis 3.augusts 2004 15:46
0 0 Atbildēt

Edgar80,man liekas ka ne.Nevar saprast vai shodien bus kautkas jaatzime vai ne.Rezultatus LUDZU...

134618. viesis 3.augusts 2004 16:43
0 0 Atbildēt

visi tik nepacietīgi, laikam visi cer ieraudzīt sevi pirmajā vietā!

134620. viesis 3.augusts 2004 16:47
0 0 Atbildēt

eu davai nepubliceejiet rezultātus vispār!!!

uzskatiisim, ka shii bijusi sliktaakaa sacensiiba visaam ekipāžām un anulēsim rezultātus.. ko sakiet?????

134621. viesis 3.augusts 2004 16:49
0 0 Atbildēt

ooo laba doma:)

baidos ka ar šo tekstu būsi ieguvis sev daudz nelabvēļu

134623. viesis 3.augusts 2004 16:50
0 0 Atbildēt

Pirmie vai ne pirmie,bet rezultātus gribam ZINĀT!!!

Redaktors 3.augusts 2004 17:08
0 0 Atbildēt

tuvojos 1 un 2 sekcijas beigam

krampji rauj no dienas pedeja LK rezultatiem

nomierinasos un pabeigsu tos... :) :)

134638. viesis 3.augusts 2004 17:34
0 0 Atbildēt

tas jau varetu noziimet, ka rezultaati tiks pupliceeti nakti vai rit no rita! nu ko, naaksies pagaidit

134649. viesis 3.augusts 2004 18:23
0 0 Atbildēt

A kāpēc krampji rauj no no pēdējā LK. Vai tad tiešām tik labi rezultāti, ka pat tu nevari papriecāties?

134652. viesis 3.augusts 2004 18:45
0 0 Atbildēt

Vecais! :) Tie tak krampji no smiekliem... ;)

134653. viesis 3.augusts 2004 18:57
0 0 Atbildēt

veči,vieglāk vajaga dzīvot,viss jau ir noticis un vienkārši

gaidam Elmāra rēķinus

chief

134654. viesis 3.augusts 2004 19:00
0 0 Atbildēt

EU, es jau ir pilns kaa maarks no shitiem paardziivojumiem par rezultaatiem, davai vismaz provizoriskos vai pirmaas dienas:)))

134655. viesis 3.augusts 2004 19:03
0 0 Atbildēt

vechi, davai liekam stavkas par pirmajām triis vietaam!!!!

134657. viesis 3.augusts 2004 19:09
0 0 Atbildēt

Kurš ir ar mieru tasīt totalizatoru? Es pidalos. Kādas varētu būt stavkas. Tikai totalizators par pirmo sešinieku.

134658. viesis 3.augusts 2004 19:23
0 0 Atbildēt

Tāpat jau esam iebraukuši auzās, galvenais, ka tusiņš bija labs.

Paldies Elmāram un kompānijai.

chief.

134660. viesis 3.augusts 2004 19:27
0 0 Atbildēt

Tuss tiešām bija labs. Es jau vairāk par to orientēšanos. Varēja vilkt tikpat ātri kā Bauskā.

Redaktors 3.augusts 2004 19:39
0 0 Atbildēt

Veči, labi, ka stavkas nelikāt, jo 2. un 3. vieta nebija nemaz tik prognozējama. Rezultāti ir publicēti.

Tiekamies rīt (04.08.2004.) apbalvošanā EUROSTOP restorānā plkst. 19:00!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti