Sāremā brāļi Šimkus kļūst par Igaunijas čempioniem 15

 
18.oktobris 2004 9:04

Rallija komandas "Honda Racing Latvia" ekipāža Kaspars Šimkus / Armands Šimkus, finišējot rallijā "Saaremaa Ralli 2004", ir kļuvuši par Igaunijas čempioniem autorallijā F2 ieskaitē.

Šogad uz visinteresantākā un skatāmākā rallija titulu Baltijas mērogā noteikti pretendē rallijs "Saaremaa Ralli 2004", kuram šogad apritēja 30 gadi. Šī rallija dalībnieku skaits arī bija visplašākais – uz starta stājās 111 ekipāžas no Skandināvijas, Baltijas un Krievijas. Rallija pirmajā dienā VIP ekipāžas statusā trasē bija redzams arī četrkārtējais pasaules čempions autorallijā Tomijs Makinens.

"Saaremaa Ralli 2004" bez Igaunijā jau labi pazīstamajiem brāļiem Šimkus startēja arī otra "Honda Racing Latvia" ekipāža Ivars Caune / Krišjānis Caune, kā arī Gata Vecvagara / Jura Sprūdes; Arvja Vecvagara / Aināra Kalniņa; Raimonda Strokša / Gundara Kļaviņa; Aivja Egles / Jura Vilmaņa; Andra Kaļķa / Itālo Alsiņa un Ivara Pucena / Renāra Laugala ekipāžas.

No tām šī rallija rezultāts vissvarīgākais bija Kaspara un Armanda Šimkus ekipāžai, jo pirms rallija viņi ar piecu punktu pārsvaru bija Igaunijas čempionāta F2 ieskaites līderi. Lai arī brāļu Šimkus uzdevums bija braukt savā ritmā, izslēdzot iespēju avarēt, viņiem rallija finišu izdevās sasniegt ātrāk par sīvākajiem konkurentiem - Marko Virkoju un Jānu Poldsepu. Tādejādi Kaspars un Armands Šimkus ir pirmie latviešu autorallisti, kuri ir kļuvuši par Igaunijas čempioniem autorallijā.
N2 klasē brāļi Šimkus finišēja 3. vietā, piekāpjoties divām Somijas ekipāžām: Jane Pihlajamāki / Mika Leistio un Jarno Kinnunens / Sepo Lūkonens.

Ivars un Krišjānis Caunes šogad pirmo reizi piedalījās šajā, ar latviešu skatītājiem tik bagātajā rallijā. Pirmajā sacensību dienā viņi nedaudz kļūdījās un zaudēja vairāk kā 15 sekundes A5 klases līderiem, bet otrajā rallija dienā, neskatoties uz vēl vienu kļūdu ar lēcienu pār grāvi, viņiem izdevās finišēt 2. vietā A5 klasē par 35 sekundēm atpaliekot no lietuviešu ekipāžas Audrius Gimžauskas / Audrius Šošas, bet par 2 minūtēm un 21 sekundi apsteidzot 3. vietas ieguvējus - Arvi Vecvagaru / Aināru Kalniņu.

Pirms "Saaremaa Ralli 2004" sarežģīta situācija bija izveidojusies N3 klases čempionāta tabulā, bet to ar uzvaru atrisināja Aleksandra Dorošinska / Dmitrija Balina ekipāža, kas visticamāk arī tiks atzīti par čempioniem, jo viņiem ar Martina Rauama / Pētera Poma ekipāžu ir vienāds punktu skaits. Šajā klasē startēja arī Gata Vecvagara / Jura Sprūdes ekipāža, kura transmisijas defekta dēļ nefinišēja.

N3 klases rezultāti: 1. Aleksandrs Dorošinskis / Dmitrijs Balins; 2. Martins Rauams / Pēters Poms; 3. Sergejs Uspenskis / Aleksandrs Korņilovs.

Rallija kopvērtējumā un A6 klasē uzvarēja pagājušā gada uzvarētāju ekipāža Tomas Sčie / Ragnars Engens no Norvēģijas, otro atstājot somu ekipāžu Jari Vīta / Timo Hantunen un 3. igauņu ekipāžu Markus Murakas / Āje Ojamāega. Savukārt par Igaunijas čempioniem šajā klasē kļuva Gunārs Tamms un Prīts Kinunens.

Daudzos no Latvijas atbraukušos rallija fanus noteikti priecēja Aivja Egles / Jura Vilmaņa ekipāžas sasniegumi – 4. vieta rallijā un A6 klasē, kā arī Raimonda Strokša / Gundara Kļaviņa un Ivara Pucena / Renāra Laugala ekipāžas, kuras tikpat kā savā starpā sadalīja E10 klasei atvēlētos kausus.

Sīkāku informāciju iespējams atrast internetā www.saaremaarally.ee

 
Visi komentāri
 
143824. viesis 18.oktobris 2004 11:00
0 0 Atbildēt

Bija labais, staaveeju tieshi filmeetaajam aiz muguras, 4. dopaa, kur ~60% vilka pa graavi, meta kuulenjus utt. Vide arii ir! www.autosports.lv/galerija/vide...4/saaremaa.wmv

143825. viesis 18.oktobris 2004 11:04
0 0 Atbildēt

Apsveikumi, brāļiem! Respect!

143834. viesis 18.oktobris 2004 12:01
0 0 Atbildēt

Marchiks.......seko rallijam vispaar,vai teelo muljkji?Ja maaki lasiit,tad Shimkas kljuva par CEMPIONIEM.Tavupraat tas ir iespeejams finisheejot vienaa rallijaa?Ja neko nesaproti,staavi klusu.Zb shitie"eksperti".

143853. viesis 18.oktobris 2004 12:39
0 0 Atbildēt

Marchiks... Tu esi no mēness?

Hondistiem ir lapa www.honda-racing.lv

Palasi, un tad komentē!!!

143855. viesis 18.oktobris 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Piekriitu,ka visai biezhi shie auto paarvietojaas pa trasi bez 2. paarnesuma,bet tomeer liidz finisham.Par avareeshanu-shie auto ir divi......Shimkas,kuri brauc pa trasi un K.Caune,kursh brauc aarpus taas.Nejauc divas dazhaadas lietas.Njemot veeraa Igaunijas siivo konkurenci........atdziisti,ka tavs pirmais teksts bija garaam.

143867. viesis 18.oktobris 2004 13:00
0 0 Atbildēt

Marchiks, nekasies, ja neko nesaproti!!! Hondas ir N klases (stingri noteikumi, mazas iespējas pārbūvēt). Neikšānu žigulis ir R grupas (var vīlēt neprātā, kā tas arī ir izdarīts - auto massa par ~200 kg mazāka nekā Hondām, motors jau arī sen žiguļa jaudas parametrus aizmirsis)

143870. viesis 18.oktobris 2004 13:09
0 0 Atbildēt

Paintereseejies,cik biezhi tas notiek,kad Neikshaans izkozh Hondas ar savu kjiili.........tavupraat paaris dopi visaa sezonaa daudz ko izsaka?Mazais Neikshaans,kad vinjam taa pa iistam "aizveras",ne to vien sastraadaas......

143871. viesis 18.oktobris 2004 13:14
0 0 Atbildēt

Marchiks,tavs viedoklis par ralliju ir taada Spices dragreisista cieniigs...... . Pameegjini palasiit presee vai netaa ko vairaak par sho sportu,meegjini iepaziit kas ir kas........lai vareetu aadekvaati spriest.Mir.......

143882. viesis 18.oktobris 2004 13:54
0 0 Atbildēt

Terre latviesi.

Rallijs tiesam bija super, nesaliidzinaat ar vieteejo ralli.

Redzeeju gan almeras vaaku gan ari daudz ko citu, pasam gandriiz uzbrauca gaziks 10 dopaa.

Vispar igaunoija kaa valsts ir 5 gadus uz prieksu.

Sandis-ur

143890. viesis 18.oktobris 2004 14:27
0 0 Atbildēt

Rallis tiešām bija super - pirmo reizi bija tā, ka piegriezās un nesagaidīju dopa beigas (pilsētu).

Kad pie mums būs tāda sportistu un tehnikas dažādība?? Ja būtu jāizvēlas, vai skatīties visus rallijus sezonas garumā Latvijā, vai arī vienu Sāremu, noteikti izvēlētos Igauniju :)

viesim 18.10.2004 13:54

Vai Tu biji kāds no tās grupiņas, kur jūsu līdzbraucēja, bēgot no lēnā igauņu automobiļa GAZ, guva nelielu traumu? Ja tā, tad nepaspējām tā īsti sapazīties - es biju no otrās 3cilvēku kompānijas. Cik nopratu, arī kāds no diviem pēdējiem gazikiem, ko nesagaidījāM 13 dopā, arī kādus jokus sataisīja.

Un kur tā almera novākojās??

143898. viesis 18.oktobris 2004 14:42
0 0 Atbildēt

Almeras vaaks bij redzams slavenajaa 4. dopaa aiz tikpat slavenaa mazaa tiltinja.Visu var labi apluukot www.autosports.lv

143899. viesis 18.oktobris 2004 14:52
0 0 Atbildēt

Jāāāā'... laikam drusku pa ilgu aizkavējāmies pie "Big" jumpa, uz tiltiņu aizgājām vairāk uz 4.dopa beigām...

Nekas, nākošgad būsim gudrāki :))

144077. viesis 19.oktobris 2004 11:47
0 0 Atbildēt

Labais Bils!Tu tur stāvēji,vai ko viņam aiz muguras darīji?

144521. viesis 20.oktobris 2004 13:45
0 0 Atbildēt

ooo

144642. viesis 21.oktobris 2004 10:55
0 0 Atbildēt

Egle arī malacis. Skaisti brauca.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti