Mazdas «uzvaras gājiens» Latvijā un visā Eiropā 51

 
29.oktobris 2004 9:07

2004. gada trešajā ceturksnī kopumā „Mazda Motor Europe” pārdošanas apjoms ir palielinājies par 21 procentu, bet pārdošanas rezultāti septembrī ir labākie „Mazda” pastāvēšanas vēsturē – tie auguši par 19 procentiem, salīdzinot ar pagājušo gadu.

Arī Latvijā „Mazda” pircēju skaits aug ļoti straujā tempā, ļaujot „Mazdai” iekarot arvien lielāku tirgus daļu.

Kā norāda „Mazda” dīlera Latvijā „Aura Auto” direktors Gundars Margēvičs, salīdzinot ar 2003.gada laika posmu no janvāra līdz septembrim, šogad Latvijā ir pārdots par 130 jaunām „Mazda” automašīnām vairāk. Šis pārdošanas apjoma pieaugums ir ļāvis palielināt „Mazda” tirgus daļu Latvijā par 22 procentiem.

„Šī tendence, ka „Mazda” pārdošanas apjomi vienlaicīgi palielinās gan Eiropas tirgū, gan Latvijā, ir ļoti interesanta,” stāsta G.Margēvičs, piebilstot, ka arī Latvijā šī gada trešā ceturkšņa rezultāti ir labāki par pagājušajā gadā sasniegto.

„Vairumā pārdodamo automašīnu segmentā galvenais ir produkts. Ja ir labs produkts, tad tirgojam to no visas sirds. Ja „Mazda” automašīnas būtu sliktas, tad mēs tur neko nevarētu darīt. „Mazda” pārdošanas apjomi aug nepārtraukti, pateicoties tieši produkcijas kvalitātei un dizainam, jo principā nekas nav mainījies ne distribūcijā, ne dīleru sistēmā,” uzskata „Mazda” dīlera Latvijā „M-Motors” direktors Andrejs Rihters.

Kā ziņo „Mazda Motor Europe”, salīdzinot ar 2003.gada trešā ceturkšņa rezultātiem, šogad pārdošanas apjomi Eiropā ir auguši par 21 procentu. Ar pārdotām 29 000 automašīnām, šis ir labākais septembris „Mazda” pārdošanas vēsturē un divdesmit piektais mēnesis pēc kārtas, kad „Mazda Motor Europe” pārdošanas apjomi tiek dubultoti.

Augstos rezultātus veido visu valstu tirgi kopā, sasniedzot individuālus pārdošanas rekordus. Itālijai pieder labākie mēneša pārdošanas rezultāti vēsturē ar 124 procentu pieaugumu. Tas ir ļoti liels sasniegums, ņemot vērā, ka Itālijas tirgū pagājušā gada septembra mēnesī pārdoto automašīnu skaits saruka par 9 procentiem, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2003. gadā.

Piecās valstīs pārdoto automašīnu „Mazda” skaits septembrī ir labākais pārdošanas vēsturē, Grieķijā rezultāti ir auguši par 93%, salīdzinot ar 2003.gadu, Spānijā par 86%, Lielbritānijā par 28%, Francijā par 28%, bet Portugālē par 18%.

Arī citos Eiropas tirgos septembra mēneša pārdošanas rādītāji ir ļoti labi. Čehijas Republikā un Slovākijā pārdoto automašīnu skaits ir palielinājies par 34%, bet Dānijā par 27%. Ievērojami rezultāti ir sasniegti Krievijā, kur, salīdzinot ar pagājušā gada septembri, pārdots pat piecas reizes vairāk automašīnu. Austrijā pārdoto automašīnu apjoms audzis par 4%, bet Norvēģijā par 2%. Vācijā mēneša pārdošanas apjomi pasažieru automašīnu tirgū ir sasnieguši plānoto 2,5% pieaugumu.

Laika periodā no janvāra līdz septembrim, pārdoto „Mazda” automašīnu skaits Eiropā, salīdzinot ar to pašu laika posmu 2003.gadā, ir palielinājies par 26%. Šī gada pārdošanas rezultāti jau krietni apsteidz 2002. gada kopējos rezultātus un ir gatavi nākamajā mēnesī pārspēt arī 2003.gada pārdošanas apjomus.

RKT Publicitāte
 
Visi komentāri
 
145802. viesis 29.oktobris 2004 9:57
0 0 Atbildēt

Laikam labs auto!Man gan īsti nepatīk dizains!

145806. viesis 29.oktobris 2004 10:11
0 0 Atbildēt

Laikam jau tiešām labs auto. Pirmais no jāpāniem, kurš man piesaista uzmanību. Manuprāt, ārēji vizuāli liels un glīts auto, par samērīgu cenu. Bet, diemžēl, pēc iekāpšanas salonā un neliela brauciena - lielās superilūzijas nedaudz saškobās. Auto salons un vadības pārāk vienkāršs (no lētiem materiāliem), īpaši neapmierina augstais skaņas līmenis salonā. Ja visus iepriekšējos gadus braukts ar e-34 bembi, sajūtas PILNĪGI jaunā M6 ,diemžēl, nav tās neaizmirstamākās. Nākamgad pats gatavojos mainīt savu 34-to pret pajaunāku auto, bet noteikti tas nebūs M6. Drīzāk jau palikšu uzticīgs BMW markai, un likšu izvēli uz 95-99 gadu 700 sērijas bembi.

145808. viesis 29.oktobris 2004 10:29
0 0 Atbildēt

IkdienasViesi, 1938.g. bmw būtu vēl krutāk, iespējams patēriņš arī 700tā līmenī būtu :)

145811. viesis 29.oktobris 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Naf nekaada jeega no taam jaunajaam mashiinaam!

Nu kas ir mainijies? Tikai dizains! Benziinu kaa rij 10L taa rij. Kaada jeega no taas visas elektronikas un navaratiem.

145814. viesis 29.oktobris 2004 10:38
0 0 Atbildēt

Marchiks

... nu noteikti :) No mēness esi nokritis vai kā?

20 gadīgā mersī vienīgā extra bija elektriskie logi (labakajā gadījumā). Mazda 6 piedāvā pilnīgi visas extras...

P.S. Ir braukts ar jaunu MAZDA 6 2.3i - man nepatika skaņas izolācija salonā, arī nešķita pietiekami jaudīgs.

Vienīgais, kas priecē, ir dizains un salona izskats.

145815. viesis 29.oktobris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Tā lūk, Marchik :)

145819. viesis 29.oktobris 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Kā vienmēr lieliskākie, pārdomātākie, argumentētākie komenti nāk no Marchiks_.

Varu atklāt vēl dažus M6 trūkumus - tā ir lēnāka pat par 25 gadus veciem Ferrari, Porsche utml., tā ir ar švakākiem apdares materiāliem kā 20 gadu vecs Rollss, Jaguar utml., tā ir rijīgāka (benzīna versijā) kā 20 gadu vecs Golf 1.6D un tā tālāk un tā joprojām.

145820. viesis 29.oktobris 2004 10:44
0 0 Atbildēt

M6 un M3 izskatās tiešām glīti, bet to gan nevar teikt par auto kvalitāti! Pieredze - mans auto ir M6, kuram, apmēram, pēc mēneša lietošanas atslēdzās visa elektronika, kas tiešām tur ir daudz!! Iemesls - elektro instalācijas vadi ir pārāk tievi, metāla dzīsliņa ir mata biezumā, tas tad arī bija salūzis un atslēdzās kompis, lai likvidētu sekas auto servī pavadīja 3 dienas, kāmēr ar testeriem atrada īsto vietu! Pats remonts nebija dārgs, bet runa jau nav par to!? par skaņu salonā pilnīgi piekrītu, tāpat ātri nobružājas arī dekoratīvā PLASTMASA salonā! Secinājums - auto ir par dārgu, ņemot vērā materiālus no kā tas ir salikts.

PS: negatīva pieredze protams arī ir pieredze. Protams ticu, ka kādam aršo auto ir veicies labāk.

145821. viesis 29.oktobris 2004 10:44
0 0 Atbildēt

SEL MB un MAZDA 6 ir nesalīdzināmas klases auto :)

Apskaties, piemēram, standarta MB E klasi 85. gada un MAZDA 6 tagad.

Gudrinieks atradies...

145822. viesis 29.oktobris 2004 10:49
0 0 Atbildēt

Katram savs.. Es personiigi arii izveeleetos vecaaku lietotu auto, kurs savos gados bijis top modelis, nekaa jaunu videejas klases. Piedevaam jaatceras par auto veertiibas krisanos, izbraucot no salona:) Bet katrs dara, kaa grib.

145824. viesis 29.oktobris 2004 10:53
0 0 Atbildēt

viesim no RCC nav paveicies. Esmu norullējis >70'000km ar M6 un ar elektronikas problēmām neesmu saskāries. Un arī ar citām problēmām neesmu īpaši daudz saskāries.

Tas gan nenozīmē, ka šim auto mīnusu nav. Par tiem jau esmu n reizes te klārējis.

145826. viesis 29.oktobris 2004 11:07
0 0 Atbildēt

kaads ir reaalais m6benzina paterins pilseetaa un aarpus ar 2.0 un 2.3?

145828. viesis 29.oktobris 2004 11:35
0 0 Atbildēt

MAZDAS IR KAA MELNAAS KURPES UN DZHINSAS NO CENTRAALTIRGUS. LAUKJU PRESTIZHSH...

145829. viesis 29.oktobris 2004 11:46
0 0 Atbildēt

Ko visi piesejaas pie taam mazdaam??? Nepatiik man vinas! >:|

145849. viesis 29.oktobris 2004 13:34
0 0 Atbildēt

2 riciks:

2.3 varētu ēst tikpat cik 2.0, jo tam 2.3 vēl ir tā maināmā vārstu atvēršanas laika padarīšana. Man ir 2.3

Reāli uz šoses pie 90kmh ~7l/100km, pie 110kmh ~8l/100km.

Pēc 140kmh patēriņš noteikti būs virs 10l/100km.

Patēriņš pilsētā ir stiepjams jēdziens. Mans jauktais cikls (ar labu gabalu ārpus Rīgas un ikrīta pasēdēšanu ne tajos lielākajos korķos) ir 8.5 - 8.9 l/100km.

2 melnacs:

Tu laikam labāk izvēlētos labas firmas džinsus un kurpes, kur katrai ir pabijuši 2-3 saimnieki.

145853. viesis 29.oktobris 2004 13:54
0 0 Atbildēt

Mazda 3 GT 2.0 150zs Rīga-Ventspils-Rīga - 14Ls... ~ 100km/h

145854. viesis 29.oktobris 2004 14:07
0 0 Atbildēt

piekrītu Marchiks ka jaunu auto kvalitāte krītas. Bet tikai ar piebildi ka VISU MARKU jaunu auto kvalitāte pamazām krītas. Vai tad pirms 20 gadiem jauns vācu auto varēja lūzt tā, kā tas notiek ar mūsdienu vācu auto ? Nē, toreiz ražoja auto, nevis riteņotus mārketinga objektus. Un ja kāds domā, ka MB un bmw netaupa uz materiāliem, tad maldās. Taupa, tikai tas ierindas gājējam nav tik uzkrītoši, jo ir samērā lielas rezerves, uz kuru rēķina var samazināt izmaksas. Un tikai nosacīti lielā cena un piederība zināmam tirgus segmentam vēl neļauj MB un bmw sākt taupīt uz dzinēju, bundžas un motoru rēķina. Bet tas viss vēl priekšā.

Paskatieties uz pasauli ar atvērtām acīm. Pirms 50 gadiem ražots fotoaparāts darbojas vēl šodien. Vai šodien ražots fotoaparāts darbosies pēc 50 gadiem ? Varat balsot :)

145855. viesis 29.oktobris 2004 14:32
0 0 Atbildēt

to gasjs

paldies

145856. viesis 29.oktobris 2004 14:34
0 0 Atbildēt

2 Reduktors:

Papildināšu. Auto, kurš bez problēmām ripo 20 gadus no vienas puses ceļ firmas prestižu, bet no otras samazina pārdošanas apjomus. Jo klientam nerodas vajadzība pēc cita auto. Ja vien mārketings šamam neiestāsta, ka jaunajā modelī ir +100Zs, -1l/100km, +5 AIRBAG, +klima utt. Un ko piedāvāt pēc tam?

145857. viesis 29.oktobris 2004 14:42
0 0 Atbildēt

pēctam piedāvās stiklus un fāras virsbūves krāsā, RHDLHD convertible modeļus, maināmas salona uzlikas(kā mobīlajiem), izpletni ekstra bremzēšanai un piekabi papildus degvielai.

145858. viesis 29.oktobris 2004 14:45
0 0 Atbildēt

da jūs za.baļi !!!

kā var salīdzināt veca un jauna auto cenas. pļīn, kāpēc tad VISOS salonos netirgo 20gadīgus pepelacus, kas jaunībā bija merši vai arī n-gadīgus nagluspaiņus, kuri kādreiz lepni saucās bēmēvē e20

umņiki :)

nu protems es arī piekrītu, ka 12000ls par mašīnu ir par dārgu, ja visi tirgotu par 6000, tad arī būtu par dārgu -vispār visas cenas, kas pārsniedz 1.18Ls (lats _pvn) IR PAR DĀRGU :)

145859. viesis 29.oktobris 2004 14:46
0 0 Atbildēt

To Gasjs [?] 29.10.2004 13:34: NEE, ES VIENKAARSHI IZVEELOS HONDA.

145860. viesis 29.oktobris 2004 14:47
0 0 Atbildēt

Piekrītu Reduktoram. Arī vācu auto būves kvalitāte,diemžēl, pēdējo 10 gadu laikā ir mainījusies krietni uz slikto pusi. Agrāk uz konkurence eiropas un ASV tirgū tika nopietnāk izvērtēts faktors. Bet tagad , kad ir atvērtās robežas, MILZU tirgus Krievijā, u.c. bij. bloka valstīs, ražotājiem zūd interese īpaši piepūlēties. Nopirks tāpat. Ar dārgās klases auto, varbūt, situācija ir nedaudz labāka. Lūk, arī daži rezultāti: mans krustdēls divus gadus braukā ar firmas jaunu Boru - pirmie divi gadi bez problēmām, bet trešajā , tehniskas problēmas jau katru nedēļu. Jūk ritošā, elektrība (slēdži izrādās spāņu vai poļu), elektroniskie releji, inžektors, ABS, sēdekļu apsilde, pat ģenerators un starteris. Nu, jāsaka - reizēm, gluži žiguļa kvalitātes līmenis. Šodien jau neviens autovadītājs vai šloseris vairs īpaši nebrīnās par faktu, ja šrotā ātrāk nonāk 90-t0 gadu auto, bet 80-to turpina braukt joprojām. Ja slavenais Golf 1 reizām 20 gadu laikā piedzivoja 3-5 īpašniekus, tad Vento knapi nokalpos 2-3 īpašniekiem. Labākajā gadījumā.

145863. viesis 29.oktobris 2004 14:55
0 0 Atbildēt

Gasjs:

pareizi, ir taču 100x klīdis pa inetu stāsts no bmw inženiera mutes, ka 80to beigās esot saņemts uzdevums - samazināt resursu un bezproblēmu ekspluatācijas periodu. Jo samazinās pārdošanas apjomi. Das ist klar.

IkdienasViesis:

nu un vēl tas, ka tagad nepērk gluži auto, bet ripojošus aksesuārus, kuri itkā iekļaujas patērētāja fasādē. Jo reklamē nevis drošu, ekonomisku, bezproblēmu auto, bet suvu, kabriķi vai wagonu, kurš ļaus tev justies kā uzvarētājam, piepildīt sapņus un aizmirst ikdienu un ko tik vēl nē. No tā izriet, ka katram ražotājam, lai nezaudētu klientus, ir nevis jāražo nedaudzi labi modeļi, bet jāražo modelis katrā segmentā, pie tam laicīgi atjaunojot modeļus 9jo tupais pircējs var nopirkt new brand_x, nevis current brand_y). Un tad jau ir tikai loģiski, ka kvalitātei jākrītas.

145864. viesis 29.oktobris 2004 15:02
0 0 Atbildēt

Pareizi jau ir. Tirgotajs 10 gadu laika vel uzvarisies USD par detaljam 3x vairak neka pardodot rulzu. Tas ir bizness un tas izsaka visu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

145865. viesis 29.oktobris 2004 15:04
0 0 Atbildēt

Mazda 6 no iekšpuses, ērtības, un gaitas īpašībām saks. Dizains ir vienīgais iemesls, kura dēļ es piekristu ar tādu braukt, bet tikai kā darba auto - jāšanai.

145874. viesis 29.oktobris 2004 16:07
0 0 Atbildēt

njaa... kaada jeega no mashiinas, kas ir katra 3aa uz ielas :P.

145877. viesis 29.oktobris 2004 16:38
0 0 Atbildēt

pārdotais mašīnu daudzums, jau patiesībā neuzrāda mašīnas labumu. Klasiski piemēri

- Poļu fiats

- Krievijā - VAZ 2106

Dzīvē pienāk brīdis, kad ir jānopūšas un savs mīļais 10 gadīgais auto jāmaina pret jaunu, jo nav vairs brīva laika, lai katru nedēļu vismaz pāris stundas veltītu viņa remontam.

145878. viesis 29.oktobris 2004 17:03
0 0 Atbildēt

arba - true true, es tik komentētu ka ar 10 g.v. itāļu mašīnām tiešām jāsāk lūkoties šrota virzienā, kamēr vidējais japānis 10 g. vecumā vēl jūtas labi.

Trash - jēga ir braukt. ja auto vajag lai izpildītos, tad ford T ir krutāks par jebkuru no mūsdienu auto, jo tāds tev Latvijā, visticamāk, būtu vienīgajam :)

145882. viesis 29.oktobris 2004 17:10
0 0 Atbildēt

redz pienāk brīdis , īpaši ja pats neko nedari pie autiņa (nemāki, nav kur) un katram remontam, pat sīkam, jāņem darbā brīva diena uz atvaļinājuma rēķina, jo vienkārši uz 2 stundām izskriet nevar, tad vairs neviens 10 gadīgs auto neder,.

par tiem itāļiem beidz - kopš nebraucu ar OOOO, uz servisu braucu 2 x gadā, visus darbus apvienoju ar riepu maiņu, pēc darba vakarā aizdzenu un nākoša dienā pēc darba savācu, ar OOOO vismaz reizi mēnesī pusdienlaikā uz tuvējo servisu braucu.

145884. viesis 29.oktobris 2004 17:17
0 0 Atbildēt

10 gadīgs OOOO, reizi 2 gados servisā - nevajag pļāpāt, pat ar jaunu tas neizdodas. Bezšaubām ja pats katru brīvdienu kautko paskrūvē, pajauc, apmaina tad varbūt

Eļļu ar reizi 2 gados maini?

145885. viesis 29.oktobris 2004 17:18
0 0 Atbildēt

Viss ir atkariigs no nobrauktaa km skaita!

Man ieksh Dorfmana servisa rez, dalaam deva 1 gadu garantiju, bet tagad ka pa 6 meen jau vairaak kaa 20 tūkst nobraukti vairs nedod.

145887. viesis 29.oktobris 2004 17:21
0 0 Atbildēt

ticu, ticu, ka eļļu maini reizi 2 gados

145889. viesis 29.oktobris 2004 17:24
0 0 Atbildēt

es taču nerunāju par nopietniem remontiem, bet cilvēkam , kas strādā katrs sīkums ir zaudēta diena , zaudēta diena ir 50-100 ls, tad sāc arī domāt par jauna auto iegādi, lai vismaz 2 gadus nav jāzaudē šīs 10-15 dienas gadā

145893. viesis 29.oktobris 2004 17:34
0 0 Atbildēt

normālā darbā 10 brīvdienas gadā nedos

10 brīvdienas sastāda 1000 ls nenopelnītas naudas

svētdienas ir domātas atpūtai un braukšanai

es negūstu prieku no auto remonta, tas laiks ir pagājis, esmu saskrūvējies žiguļus līdz nelabumam

145895. viesis 29.oktobris 2004 17:39
0 0 Atbildēt

Jāpērk jaunu Hyundai-Tucson ar 2,0 litru dīzeļmotoru un jābrauc ar prieku, bēdu nezinot!

145898. viesis 29.oktobris 2004 17:45
0 0 Atbildēt

Vispār jau paradoks

-pelnot 1 ls stundā var atļauties braukt ar 10- 20 gadīgu auto

-pelnot 10 ls stundā nevar, tas iznāk pārāk dārgi

-pelnot 100 ls stundā, atkal var un tas jau ir stilīgi

es runāju tikai par naudas lietām

patiesībā man sausmīgi gribas kādu 20 gadīgu AR , bet nevaru atļauties to uzturēt

145901. viesis 29.oktobris 2004 17:58
0 0 Atbildēt

man šķiet ir ļoti daudz darbu, kur cilvēks nevar iziet no biroja, gatera, bankas, slimnīcas tā vienkārši uz divām h. es itkā varētu bet tad man to vismaz vajag ieplānot vienu nedēļu ātrāk.

citiem jau veicas :)

bet runa jau nebija par to - runa kas labāks jauns vai vecs ?

kas mani pārsteidza bagātajā Šveicē - uz ielām vecas ideālā stāvoklī esošas mašīnas, arī mans paziņa ikdienā brauca ar jaunu 3 mazdu un garažā turēja 30 gadīgu mersi ar kuru ciemiņus vizināja.

145902. viesis 29.oktobris 2004 17:58
0 0 Atbildēt

arba,

ja pelni 50-100 ls dienaa, tad reaali buutu nopelniijis braukaat uz operatiivaa liizinga njemtu ne vecaaku kaa divgadiigu auto, un absoluuti neuztraukties par remontiem un to izmaksaam, garantija ponjimajesh :). Un buutu nosleedzis liigumu ar diilera servisu, kas tavu auto uz apkopi savaaktu un atvestu atpakalj. Un ja kas nopietns, dotu apmainjas auto vietaa.

Jo pie taada algas apjoma, ir obloms teereet laiku vecaaka auto juuzoshanai. (minimaalaa alga 50 ls x 24 darba dienas = 1200 ls meenesii)

Vai tad nevari atljauties? :D

145904. viesis 29.oktobris 2004 18:05
0 0 Atbildēt

tapēc jau no 10 gadīga pārsēdos uz 2 gadīgu un pašreiz domāju par jaunu, bet man tie itāļi patīk un jauns viņš maita baigi dārgs.

Un no naudas ieguldījuma auto ir visneizdevīgākais ieguldījums - tas ir tīrs izdevums, ir tomār lietas kur vēl jāliek iekšā

145907. viesis 29.oktobris 2004 18:17
0 0 Atbildēt

Marchiks_ [?] 29.10.2004 14:54

davaj pastāsti kā tu mēri kvalitāti

piemēram ar ko tavs 20 gadīgais vācietis ir kvalitatīvāks par jaunu 6to mazdu??? nu pastāsti man, muļķītim!

145911. viesis 29.oktobris 2004 18:56
0 0 Atbildēt

Ai, nu tikai nevajag cirst par vāciešu kvalitāti. Man arī bija A4, 1,9 tdi; '97. Pie 300k km sākās tādi brīnumi (abu tiltu gumijas daļas - nomainītas pilnībā; turbīna - zģec; bagāžnieka vāks uz bruģa grabēja kā specvienības automāts; lietus laikā vajadzēja lietussargu - lūka). Līdz 300k km kondicionieris tika nomainīts divreiz, amortizatori - arī; galva (vārsti, virzuļi utt) - pie 150k km. Motors eļļu rija ~ 1l/1000 km... (zb raxtīt tālāk).

Tad izdomājām oooo pārdot, marčikveidīgīe vācu fani nopirka vāģi 3 dienu laikā no sludinājuma postēšanas brīža. Sajūsmā spiedza - oooo, dīzelis, avants.... ar klimatu.... un lūku. Mūsu laimīga diena. Es pat spidometru nesakruķiju. Manās acīs tās mašīnas stāvoklis bija tik nožēlojams, ka tur tāpat neko nevarētu noslēpt...

Sieva (grāmatvede) bija visu smalki savilkusi. Secinājums tikai viens: dārgi braukt (~ 60k km/gadā) ar oooo :(

Un arī ar šādu uzskaitīto defektu saraxtu runāt par kautkādu vācu kvalitāti arī ir apsurdi...

Niks

P.S. Un nevajag te cirst ka bmw ir labāks (kvalitatīvāks/lētāks ekspluatācijā). Parunājot ar pazīstamiem kexiem servisos var nonāk līdz slēdzienam, ka no vāciešiem vislētākais ekspluatācijā ir oooo, tad mb, bet bmw ir pilnīga katastrofa (jaudīgie dzinēji un komplicētā piekare)

145916. viesis 29.oktobris 2004 19:49
0 0 Atbildēt

Es šodien kā pasažieris braucu Renault-scenic taksometrā, tam uz skaitītāja bija 390 tūkstoši km, bet nekādu nojātības pazīmju tam auto nebija. Viss klusu, nekas negrabēja. Šoferis - tāds onka ap 60 gadiem, štepselēja ātrumus uz augšu varen naski (tas ir, pie maziem apgriezieniem lika nākamajā). Ievēroju, ka šoferis pie pārslēgšanās nenospieda sajūgu līdz galam. Vai tas ir labi, ka nenospiež līdz galam?

145920. viesis 29.oktobris 2004 21:43
0 0 Atbildēt

Man vispār mana 93. gada Mazda 626 patika labāk par jaunu M6! Nezinu, kas par M6 modifikāciju, bet salons manējai kudi foršāks!

145921. viesis 30.oktobris 2004 1:10
0 0 Atbildēt

Mjā... man kauc kā liekas, ka mana 91. g. 323 vēl pēc pieciem gadiem pie labas kopšanas būs tīri braša, bet visi šitie ziepju trauki M3 jau būs nonākuši šrotos... visas tās lētās elektronikas... nu ja, ražotājiem jau vajag, lai patērētājs ik pēc diviem gadiem pirktu jaunu, nevis dzīvotu vienā mierā 20 gadu... kā man riebj šī globālā tendence!

145925. viesis 30.oktobris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Marchiks_

Neko sev sīkums, kādu buksīti, padušku nomainīt. Ja pats pusi brīvā laika pavadi, labojot savu rūsas spaini, tad protams, ka uz servisu nav jābrauc.

Nav arī zvanīts, ka Tavs 20g vecais Audi, neskatoties uz ieguldīto laiku un naudu, ir ideālā kārtībā. Es domāju, ka, ja to aizdzītu uz servisu veikt pilnu diagnostiku, uzreiz tiktu iedota tāme par Ls 500.

145935. viesis 31.oktobris 2004 1:12
0 0 Atbildēt

a man poh..man BORA 2003.g. un neplist un jau 105 000 km....un bus vel....un esmu laimigs.....un nafig man to MAZDU :))

145936. viesis 31.oktobris 2004 1:12
0 0 Atbildēt

un vel talak to mazdu:))

145937. viesis 31.oktobris 2004 7:35
0 0 Atbildēt

Prieks, ka ir tik pieticīgi cilvēki ;-)

145940. viesis 31.oktobris 2004 13:27
0 0 Atbildēt

a man vienalga...nevajag man to mazdu...:)))

145944. viesis 31.oktobris 2004 20:21
0 0 Atbildēt

20-gadu veca mašīna ir loterija. Var visādi sanakt un visu jau nepārbaudīsi pērkot. Īsi pēc pirkšanas var izlīst visādas "vecuma kaites".

Un 20-gadu veci auto mēdz būt divejādi - vieni, kuri nupat atdzīti uz LV, un visus 20 gadus noripojuši par Rietumeiropas ceļiem, otri - no saviem 20 gadiem vismaz 5-10 pavadījuši ripojot pa mūsu mīļās tēvzemītes ceļiem.

Ja pirmo variantu vēl var pirkt un pat ļoti labi eksemplāri pagadās, tad otrais variants parasti ir ripojošs lūznis, bieži vien ar kautu motoru vai kārbu.

Par mazlietotiem auto - arī ir visādi. Ir 3-5 gadus veci darba auto, kuri pēc operatīvā līzinga termiņa beigām nonāk pārdošanā. Noskrējiens tādiem "mazlietotiem" autiņiem mēdz būt 300 000km un pat vairāk. Bija labs vesterns ar nosaukumu "Nodzītus zirgus taču nošauj vai ne?". Tieši šīs filmas nosaukums man nāk prātā redzot šādus autiņus.

Remonti, remonti un remonti... nekas cits šāda auto pircēju negaida.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti