SIA “Adam Auto” ģenerāldirektors Māris Varkalis izsaka gandarījumu par 2004. gada 5. novembrī saņemto kvalitātes vadības sistēmas sertifikātu ISO 9001:2000.
![]() |
“Ja pirms četriem gadiem mūsu klientu aptaujas rezultāts bija 53% ar mūsu pakalpojumiem ļoti apmierinātu klientu, tad patreiz tādu jau ir 70%. Pārējie 30% ir vienkārši apmierināti”, smejoties piebilst uzņēmuma ģenerāldirektors.
“Es vēlos uzsvērt, ka kvalitātes vadības principu ieviešana uzņēmumā un kvalitātes vadības sistēmas izveide un ieviešana nenotika piespiedu ceļā, vai arī tādēļ, lai uzņēmums varētu lepoties ar ISO sertifikātu. Šāda nepieciešamība radās uzņēmuma iekšienē, balstoties uz tirgus situāciju, uzņēmuma mērķiem un vadības politiku. Un tā 2003. gada vasarā mēs uzsākām intensīvu darbu. Lai iegūtu maksimāli efektīvu rezultātu, mēs noslēdzām sadarbības līgumu ar Vācijā un Eiropā vadošo automobiļu sertifikācijas uzņēmumu “Dekra – ITS Certification Services GmbH”. Kā rezultātā mūsu uzņēmums 2004. gada oktobrī ļoti veiksmīgi izturēja Norvēģijas kompānijas Det Norske Veritas auditu”, stāsta uzņēmuma ģenerāldirektors.
“Mēs ļoti lepojamies ar paveikto un priecājamies, ka galvenie ieguvēji būs mūsu uzņēmuma klienti un sadarbības partneri.
papīri sakārtoti, atliek iemācīties strādāt :)
vispār ISO sertifikāts servisam ir totālas muļķibas un neko negarantē un nemaina produkta (servisa pakalpojumu) kvalitātē