Pētījums: Saab 9-5 un tā vadītāji - visdrošākie 4

 
10.novembris 2004 8:56

Saab 9-5 sedana un 9-5 universāla īpašnieki ir drošākās automašīnas vadītāji, liecina publicētā “Highway Loss Data Institute” (HLDI) atskaite. Saab 9-5 sedans ir ierindojies vidējā luksus auto kategorijas saraksta augšgalā par salīdzinoši nelielajiem bojājumu apdrošināšanas gadījumiem.

Institūts ir pētījis 2001. – 2003. gada automašīnu modeļus, salīdzinot izdevumus bojājumu novēršanā, kas radušies ceļu negadījumos. Pētījums parāda bojājumu kompensāciju gadījumus apdrošināšanas kompānijās uz vienu apdrošināto mašīnu.

Gan Saab 9-5 sedans, gan universāls ir sasnieguši “būtiski labāks nekā vidējais” rādītāju bojājumu gadījumos vidēja izmēra luksusauto kategorijā. Saskaņā ar HLDI formulu, Saab 9-5 sedans ir topa augšgalā ar 53% pārsvaru pār vidējiem rezultātiem, savukārt Saab 9-5 universāla rādītājs ir par 39% labāks nekā vidējais.

Saab “ikdienas drošības” filozofijas prioritāte ir sistēmas un struktūras, kas palīdz aizsargāt Saab automašīnā esošos cilvēkus reālas sadursmes gadījumā. Lai arī Saab regulāri veic vairākus laboratorijas “crash” testus un citas ceļu satiksmes negadījumu simulācijas: auto un dzīvnieka sadursmes un kravas auto un pasažieru auto sānu triecienu; tomēr tieši reālie negadījumi un dažādi mainīgie vada Saab drošības inženierus viņu darbā.

Auto drošības izpildījums ir vairāku faktoru produkts, ieskaitot vadītāja un pasažieru uzvedību, personīgo saprātu un citus mainīgos. Auto dizains arī ietekmē tā ikdienas drošības integritāti. HLDI 2004.gada dati apliecina, ka gadījumos, kad nonāk līdz bojājumu apdrošināšanas rādītājiem, Saab un Saab vadītaji ir lieliski kopā reālajā pasaulē.

Apdrošināšanas kompānijās iesniegtie zādzību kompensācijas pieprasījumi arī ir salīdzināti HLDI atskaitē, un atkal Saab 9-5 sedans ir labākais vidēja izmēra luksusauto klasē. Ar “labāks kā vidējais” rādītāju, 9-5 sedans piedzīvojis par 60% mazāk zādzību gadījumu kā citi auto apdrošināšanas gada laikā. Saab 9-5 universālā ir iekļautas tās pašas pretaizdzīšanas ierīces, kas sedanam, bet tas netika atskaitē iekļauts nepietiekamo datu dēļ.

Citas standarta drošības īpašības, kas iekļautas Saab 9-5 sedana un universāla standarta aprīkojumā:
• Priekšējo un aizmugres triecienu deformācijas zonas, kas kontrolēti absorbē radīto enerģiju
• Galvas, krūšu kurvja un divpakāpju priekšējie gaisa spilveni
• Trīs punktu drošības jostas visās sēdvietās
• Priekšējās drošības jostas aprīkotas ar pretestības un jaudas ierobežotājiem.
• Durvju stiprinājumi sānu triecienu gadījumiem
• Bremžu pret bloķēšanas sistēma (ABS)
• Elektroniskā stabilitātes programma (ESP)
• Metināta tērauda konstrukcija /drošības rāmis
• Sadursmes trieciena enerģijas absorbēšanas josla
• Pedāļu atvienošanas sistēma u.c.

Plašāka informācija un atskaite pilnā apjomā ir pieejama HLDI mājas lapā www.carsafety.org.

 
Visi komentāri
 
147422. viesis 10.novembris 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Tas viss ir labi, ja vadītājs piesprādzējas!

147482. viesis 10.novembris 2004 16:57
0 0 Atbildēt

Man loti patik SAAB triecienizturigi bamperi lidz 8km/h, kas loti noderigi parkojoties un mazos crash.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

147532. viesis 11.novembris 2004 9:16
0 0 Atbildēt

kaarteejais reklaamraksts

147582. viesis 11.novembris 2004 12:38
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti