Šis rīts tomēr bija "izcils". Ap 8:30 pie Slāvu apļa - milzīgs sastrēgums, pat neraksturīgs šai rīta steigas stundai. 15 minūtēs tiekam no Piedrūjas ielas un Rēzeknes ielas krustojuma, kur sākās sastrēgums līdz aplim.
Ko redzam? – Stāv braši CP zēni un lūkojās, vai no Slāvu apļa kāds nemēģina nogriezties no otrās joslas. Atbilstoši likuma burtam veic savu darbu. Likuma priekšā viss ir pareizi, bet vai saprātīgi un gudri? Kalpojot likuma burtam un ceļa apzīmējumiem CP ekipāža ir panākusi, ka sastrēgums ir arī uz tilta Slāvu apļa virzienā, apmēram līdz tilta vidum un viss aplis ir nosprūdis. Domāju, ka pēc uzbraukšanas uz tilta kustība notiks ierastajā rīta ritmā, bet nekā – arī uz tilta ar samazinātu auto skaitu, kas uz tā uzbrauc - sastrēgums. Iemesls atrodams tilta Maskavas ielas galā. Šķiet ir noticis kārtējais muļķīgais un nevajadzīgais satiksmes negadījums - maršruta autobuss iebakstijies kāda busiņa aizmugurē un nodambēta ir pirmā braukšanas josla...Mēs visi saprotam, ka atbilstoši CSN no apļa, krustojumos ar riņķveida kustību nogriezties pa labi drīkst tikai no pirmās joslas. Bet vai šajā gadījumā šī CSN punkta pārkāpums ir svarīgāks (nav pretenziju, ka šādu kontroli veic ārpus "pik" stundām) par kopējo transporta plūsmu? Vai šī te pati ekipāža nevarēja operatīvi noformēt ceļu satiksmes negadījumu tilta otrajā pusē, lai palielinātu (lasi - atslogotu) tā jau nervozo transporta plūsmu rīta „pik” stundā?
Pagājušajā gadā, vakaros ap 17:30 – 18:00 bija šāds te pat CP mēģinājums kontrolēt nogriešanos no otrās joslas, rezultāts bija visai līdzīgs. Vai tas jau reiz nebija pierādījums, ka transporta plūsmā uz apļa, sadalījumam pa joslām ir nepieciešamas nelielas korekcijas...?
Kā tāds mazs priekšlikums, kas varētu atvieglot transporta plūsmu – vai patiešām nav iespējams noorganizēt tā, ka no Slāvu apļa pirmās joslas drīkst braukt TIKAI pa labi (uz tilta) un no otrās joslas TAISNI UN PA LABI? Pārējo ielu pievienošanos atstājot nemainīgu? Vai tiešām šis risinājums nav acīm redzams? Un vai tiešām nepieciešamo reižu skaitu gadā uzkrāsot uz apļa ceļa horizontālos apzīmējumus? Cik atceros pagājušo gadu tas nemaz netika izdarīts... Kāpēc mūsu valstī nevienam nenoņem prēmijas par šādu satiksmes neorganizāciju - proti, kāpēc nav MATERIĀLI ATBILDĪGO PERSONU par šādu "sviestu" uz ielām?
Starp citu, pāri tiltam Pļavnieku virzienā ar ieslēgtām bākugunīm panesās kāda CP Renault Megane, cik noprotu, tā kaut kur dikti steidzās... Bet cik noprotu autobusa un busiņa avārijas noformēšana to neinteresēja...
palaidniex, iAuto lasītājs
Tur bija beikc NORDEKA (Smiltene - Rīga) buss un NORDEKA'S tehniskā palīdzība. Nekas nebi iebaxtīc. Korķis gan bija - te autoram taisnība.