Ceļu satiksmes organizācijas šedevrs... 90

 
26.janvāris 2005 9:29

Šis rīts tomēr bija "izcils". Ap 8:30 pie Slāvu apļa - milzīgs sastrēgums, pat neraksturīgs šai rīta steigas stundai. 15 minūtēs tiekam no Piedrūjas ielas un Rēzeknes ielas krustojuma, kur sākās sastrēgums līdz aplim.

Ko redzam? – Stāv braši CP zēni un lūkojās, vai no Slāvu apļa kāds nemēģina nogriezties no otrās joslas. Atbilstoši likuma burtam veic savu darbu. Likuma priekšā viss ir pareizi, bet vai saprātīgi un gudri? Kalpojot likuma burtam un ceļa apzīmējumiem CP ekipāža ir panākusi, ka sastrēgums ir arī uz tilta Slāvu apļa virzienā, apmēram līdz tilta vidum un viss aplis ir nosprūdis. Domāju, ka pēc uzbraukšanas uz tilta kustība notiks ierastajā rīta ritmā, bet nekā – arī uz tilta ar samazinātu auto skaitu, kas uz tā uzbrauc - sastrēgums. Iemesls atrodams tilta Maskavas ielas galā. Šķiet ir noticis kārtējais muļķīgais un nevajadzīgais satiksmes negadījums - maršruta autobuss iebakstijies kāda busiņa aizmugurē un nodambēta ir pirmā braukšanas josla...

Mēs visi saprotam, ka atbilstoši CSN no apļa, krustojumos ar riņķveida kustību nogriezties pa labi drīkst tikai no pirmās joslas. Bet vai šajā gadījumā šī CSN punkta pārkāpums ir svarīgāks (nav pretenziju, ka šādu kontroli veic ārpus "pik" stundām) par kopējo transporta plūsmu? Vai šī te pati ekipāža nevarēja operatīvi noformēt ceļu satiksmes negadījumu tilta otrajā pusē, lai palielinātu (lasi - atslogotu) tā jau nervozo transporta plūsmu rīta „pik” stundā?

Pagājušajā gadā, vakaros ap 17:30 – 18:00 bija šāds te pat CP mēģinājums kontrolēt nogriešanos no otrās joslas, rezultāts bija visai līdzīgs. Vai tas jau reiz nebija pierādījums, ka transporta plūsmā uz apļa, sadalījumam pa joslām ir nepieciešamas nelielas korekcijas...?

Kā tāds mazs priekšlikums, kas varētu atvieglot transporta plūsmu – vai patiešām nav iespējams noorganizēt tā, ka no Slāvu apļa pirmās joslas drīkst braukt TIKAI pa labi (uz tilta) un no otrās joslas TAISNI UN PA LABI? Pārējo ielu pievienošanos atstājot nemainīgu? Vai tiešām šis risinājums nav acīm redzams? Un vai tiešām nepieciešamo reižu skaitu gadā uzkrāsot uz apļa ceļa horizontālos apzīmējumus? Cik atceros pagājušo gadu tas nemaz netika izdarīts... Kāpēc mūsu valstī nevienam nenoņem prēmijas par šādu satiksmes neorganizāciju - proti, kāpēc nav MATERIĀLI ATBILDĪGO PERSONU par šādu "sviestu" uz ielām?

Starp citu, pāri tiltam Pļavnieku virzienā ar ieslēgtām bākugunīm panesās kāda CP Renault Megane, cik noprotu, tā kaut kur dikti steidzās... Bet cik noprotu autobusa un busiņa avārijas noformēšana to neinteresēja...

palaidniex, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
155742. viesis 26.janvāris 2005 9:33
0 0 Atbildēt

Tur bija beikc NORDEKA (Smiltene - Rīga) buss un NORDEKA'S tehniskā palīdzība. Nekas nebi iebaxtīc. Korķis gan bija - te autoram taisnība.

155743. viesis 26.janvāris 2005 9:35
0 0 Atbildēt

PIK stundaas visvairaak paarkaapeeju nokjer.

155747. viesis 26.janvāris 2005 9:40
0 0 Atbildēt

manupraat vajadzeeta arii aiztaisiit to mazo lubaanas ielas atzaru kas iet zem tilta, ja kāds no tās grib tikt uz tilta tad lai brauc caur piedrujas...

savādāk ir virkne gudro kuri domaa ka pspees aatraak uz tilta...

un otrs ja kādam no tās joslas vajag tikt uz kruspils ielu - normāli bez bailēm ka kāds ienesīsies sānos tas nav izdarām...

155748. viesis 26.janvāris 2005 9:42
0 0 Atbildēt

Stāv braši CP zēni un lūkojās, vai uz Slāvu apli kāds nemēģina nogriezties no otrās joslas

------------

Vai te nav kāda drukas kļūda? UZ APLI jau drīkst griezties. Nedrīkst griezties NO APĻA...

155750. viesis 26.janvāris 2005 9:43
0 0 Atbildēt

Kamēr par šīm situācijām atbildēs cilvēki ar traktorista izglītību, nekas nemainīsies. Vai azrī, nemainīsies tik ilgi, kamēr vadītāji neuzorganizēs streiku un nenobloķēs Rīgas ielas. Citu veidu vairs neredzu.

155751. viesis 26.janvāris 2005 9:44
0 0 Atbildēt

Sorī, rīta niknuma lēkmē noklūdījos. Respect raimondo.

155757. viesis 26.janvāris 2005 9:54
0 0 Atbildēt

Mīļie cilvēki!

Satiksmes organizācija ir izplānota, ņemot vērā vienu noteikumu - visi brauc pēc CSNot. Un tikko uzrodas bariņš atsaldeņu ar BMW; AUDI; MB u.c., kas domā, ka tūlīt baigi uzlabos Satiksmes organizāciju ar to, ka iesprauksies kādam pa priekšu, tā visa organizācija tiek izjaukta. Kā jums tas nav aizgājis, ka, ja 50% satiksmes dalībnieku iespraucas kolonnas priekšā, tad pārējā kolonna virzās 2X lēnāk. + rodas džādas avārijas situācijas (daži tomēr arī pieturas pie CSN) līdz ar to bremzēšanas, plūsmas pārrāvumi, utt. Tas lūk ir galvenais sastrēgumu cēlonis.

Negribu protams arī aizstāvēt satiksmes organizatorus, jo ir ļoti daudz vietas, kur ir problēmas tīri neizdarības dēļ, bet nevajag arī pašiem būt cūkām.

Bet vienā ziņā autoram ir taisnība. CP paši nekad nepieteiksies padarīt kādu darbu. Ja viņiem pie deguna notiks CSNeg, tad viņi pagriezīsies uz otru pusi un izliksies, ka nekas nav noticis un kamēr nebūs rīkojums noformēt CSNeg, tikmēr viņi darīs kaut ko citu.

155760. viesis 26.janvāris 2005 9:55
0 0 Atbildēt

palaidniex mudina uz nekārtībām. :)

CSN ir un paliek likums. Nav svarīgs nekas cits, jo likums garantē drošību. Diemžel visādi palaidnieki šo likumu regulāri pārkāpj. Un tad zvana "draugam". :)

155761. viesis 26.janvāris 2005 9:55
0 0 Atbildēt

Piekrītu, daļa vainas ir satiksmes organizēšanā, bet lielākā problēma ir čammāšanās, nebraukšana un pašu auto vadītāju puses un apsaldētie. Nav bijušas man problēmas Rīgā, ir šur tur satiksme lēnākā, bet tāpēc jau var uztaisīt nelielu līkumu un nebraukt pa Slāvu apli!.

155763. viesis 26.janvāris 2005 9:56
0 0 Atbildēt

Respektus un kaktuss autoram par hiperātro rakstu.

Sastrēgums tika fiksēts 8:30, bet publikācija jau 9:29!

Vai nu rakstīts tapa sēžot sastrēgumā vai arī... cits iemesls :)

155766. viesis 26.janvāris 2005 9:58
0 0 Atbildēt

Tos, kas brauc nost no otrās joslas vajag sist kamēr nekustas!

155769. viesis 26.janvāris 2005 10:00
0 0 Atbildēt

...atsaldeņu ar BMW; AUDI; MB... venturim laikam vakardienas šnabis galvā. Kāda te nozīme auto markai? Mulkis...

155773. viesis 26.janvāris 2005 10:03
0 0 Atbildēt

To 155769. viesis: u.c. nozīmē un citi. Es vienkārši nosaucu populārākās auto markas, ar ko pārvietojas atsaldeņi, bet tas nenozīmē, ka tie nepārvietojas arī ar citām auto markām (VW, OPEL; TOYOTA; ZAZ)

155774. viesis 26.janvāris 2005 10:04
0 0 Atbildēt

To vzinis

Nemēdzu dot uz ķepu, ja mani noķert par pārkāpumu, maksāju ragā, jo tie noteikumi ir domāti arī man. Mani nav sodijuši par to, ko neesmu pārkāpis! Starp citu runājot par "bremzēm" uz ceļa - ir norādīts, ka par traucējošu, lēnu braukšanu ir paredzēta atbildība - interesanti, kad kāds ir par to sodīts?

Sabiedrība var tomēr panākt izmaiņas, lai notiekumi, satiksmes organizācija utt būtu loģiska, droša un tiešām veicinoša satiksmes drošību.

Kā piemērs tika veiktas izmaiņas alkohola pārbaužu kārtībā. Iepriekš bija nejēdzīga likuma redakcija, jo ne CP, nne autovadītāji to nevēlējās ievērot.

Runājot par šo satiksmes vietgu - vai tiešām nevar izveidot normālu uzbraukšanu uz tilta? Un nebūs jābļauj ne uz kādiem atsaldeņiem, kas tipa visiem pa priekšu nobrauc...

155777. viesis 26.janvāris 2005 10:08
0 0 Atbildēt

To Palaidniex: Ja reiz ir tādi noteikumi, tad arī viņi ir jāievēro, tad kad būs citādāki, tad arī ievērosim tos. Tā, ka tagad nav ko bļaut uz CP, bet uz SatDep, kuri nav veikuši attiecīgas izmaiņas un saorganizējuši satiksmi tā, lai CP nebūtu iemesla šeit stāvēt un veselam baram nebūtu jāpārkāpj noteikumi.

155778. viesis 26.janvāris 2005 10:12
0 0 Atbildēt

Palaidniex luudzu pasaki man kaada ir trauceejoshaa un leena braukshana peec CSN. A ventura lai iet dillees - es speciiaali ar BMW braucu pa slaavu aplja aareejo joslu uz rinkji un negriezhos uz tilta bet banneeju aaraa tos kuri grib no ieksheejaa radiusa uztraapiit uz slaavu tilta. Partasti to dara VW Passat. Tie ir regulaarie kuri no otraas grib tikt uz slaavu tilta. Zasohnji ventura. Braukshana stingri ieveerojot CSN nav agresiiva braukshana.

155780. viesis 26.janvāris 2005 10:14
0 0 Atbildēt

Slaavu aplis pats par sevi ir šedevrs...kuru izbraukt peec CSN liidzinaas kamikadzes cieniigam gaajinam :D

155782. viesis 26.janvāris 2005 10:15
0 0 Atbildēt

Ir veel viena izteiktaakaa agresiivo braucveeju un paarkaapeeju grupa - taada kaa firmu apliimeetie kabluki un businji.

155783. viesis 26.janvāris 2005 10:18
0 0 Atbildēt

It ipashi atras piegades firmu busini - DHL, TNT, kaa ari visadi agenti izplatitaji ar aplimetajiem Partneriem Berlingo Kango. Ir ari daudzu citi, bet aci jau krit aplimetas mashinas:)

155785. viesis 26.janvāris 2005 10:20
0 0 Atbildēt

No riitiem polichi tur biezji vienu laiku staaveeja, uzbraucot uz tilta no aplja, un nepieveersa uzmaniibu tiem kas griezaas no otraas joslas, arii es droshi tur griezos, protams izmantojot piesardziibu, lai no pirmaas kaads kaads neieliek labajos saanos, pie taadas paleenas satiksmes tur dizgan eerti aptvert apkaart notiekosho situaaciju.Aptureetie, reizeem, man skjiet bija 3. joslas griezeeji.

155786. viesis 26.janvāris 2005 10:21
0 0 Atbildēt

To uupis: B**! Ko tu te D***! Vai es par tevi kaut ko runāju? Vai es teicu, ka Upiss ar savu BMW regulāri lien tur kur nedrīkst? Tas bija vispārinājums. Un pasaki vai tu vari godīgi, liekot roku uz sids, pateikt, ka BMW nav nav tā auto marka, ar kuru tiek izdarīti visvairāk pārkāpumu, un tiek braukts visagresīvāk?

Ja tev vēl nav tāda pārliecība, tad palasi iAuto sadāļu Sūdzības/pateicības...

155787. viesis 26.janvāris 2005 10:21
0 0 Atbildēt

Laikam te IR daši, kas nesaprot rakstā teikto - problēma ir nevis CP, bet nejēdzībās, kas kopumā notiek uz ceļa! Es arī ievēroju likumu, ka no apļa var nogriezties tikai no pirmās joslas! Runa ir par to, ka IR NEPIECIEŠAMAS izmaiņas konkrētā krustojumā, jo, diemžēl, tikai daļai vadītāju pārkāpjot noteikumus ir iespējams nodrošināt pietiekamu plūsmas caurlaidību attiecīgajā vietā. Te neviens vārds nav teikts, par konkrēto CP darbinieku pārkāpumu vai ko citu! Te iet runa par loģisku satiksmes problēmas risinājumu!

Vai tikai Anglijā cilvēki rīkojas sekojoši - iesēj zāli, pavēro, kur cilvēki iestaigā taciņas un pēc tam tur uztaisa celiņu. Pie mums viss pretēji - uztaisa zālienu ar bezjēdzīgiem celiņiem un tad kāds bļauj, ka cilvēki staigā pa mauriņu iebrienot taciņu...

155789. viesis 26.janvāris 2005 10:34
0 0 Atbildēt

To Venturta. Peec statistikas visvairaak avaarijaas iekljuust VW. Taa kaa par agresivitaati vareetu striideeties. Nezin kapeec visi kas blajuj uz BMW pashi brauc ar citu marku. Taa jau laikam ir vaarna vaarnai acii neknaabs. Pamaniisim skabargu cita acii un balkji saveejaa neredzeesim.

Suudziibu sadalja neatspoguljo patieso ainu. Tapeec ka tur daudzi neraksta un nesplajudaas. Man vecteetinsh kaadreiz teica. Vot kad buusi vecs un nebuus ko dariit tad vareesi rakstiit suudziibas uz radio, TV, un bulvaara presi.

155791. viesis 26.janvāris 2005 10:45
0 0 Atbildēt

to Palaidniex

Pamēģini savu priekšlikumu aizrakstīt satiksmes departamentam (www.satdep.lv/latv/diskusija.htm) un pacenties saņemt sakarīgu atbildi. CP šajā gadījumā pieminēji nevietā, jo faktiski viņi rupējās par to braucēju tiesībām, kas izdomājuši braukt ievērojot CSN.

155792. viesis 26.janvāris 2005 10:45
0 0 Atbildēt

Viss jau it kaa pareizi, tikai tur nebija autobusa un businja avaarija, bet gan autobuss bija nopliisis un ar businju bija atbraukushi ´meistari´, kas mieriigi vareeja pavilkt to autobusu kaadus 20m taalaak, un ievilkt pa labi... :) tad arii nebuutu sastreeguma...

Bet tie abi policisti gan tur izskatiijaas kaa nopeerti, laikam nolikti tur par kaadiem labiem darbiem... :)

155793. viesis 26.janvāris 2005 10:50
0 0 Atbildēt

Nu sen jau vajadzeeja kaa uz Salu loka taa uz Stahana sakraasot joslu kustiibu- pirmaa josla tikai pa labi! Atkristu i sastreegumi i avaarijas.

155794. viesis 26.janvāris 2005 10:52
0 0 Atbildēt

ventura atkal ar savu demagoģiju te ielīdis. Taād a sajūta, ka esi Zivtiņa dēliņš.

155795. viesis 26.janvāris 2005 10:56
0 0 Atbildēt

To Arsmens: Uz kura Salu loka??? Ja tu domā Mukusalas apli, tad tur nekas nav sakrāsots un ir pamatīgs bardaks. Ja gribi izdevīgi pārdot savu veco auto, tad vajag pamēģināt pariņķot pa to loku, pa pirmo joslu. Domāju, ka kādā 3.-5. aplī kāds noteikti ieliks tev sānos. Ja paveiksies tad jau 1. aplī viss notiks un nebūs jātērē laiks un benzīns. :)

155799. viesis 26.janvāris 2005 10:59
0 0 Atbildēt

To deksters: Vai viņam vispār ir bērni? Man liekas, ka viņš par jaunu.

Par kādu demogoģiju tu vispār runā. Vai par to, ka jāievēro satiksmes noteikumi, vai par to, ka par satiksmes organizāciju jāsūdzas RD SatDepam?

155800. viesis 26.janvāris 2005 11:13
0 0 Atbildēt

1) ar nogriešanos pa labi no apļa 2. joslas tā ir kā ir... Labāk jau palašināt apli, izveidojot izbraukšanas/ieskrējiena papildjoslas (apļa malā pirms katras ielas un kādu gabalu tās ielas sākumā). 2) Ne jau visi tai apvidū rullē katru mīļu brīdi un zina visas nianses - var civilizēti noorganizēt visus variantus braukšanai, neskarot apli (tiem, kas izbrauc uz apļa un nākošajā vai aiznākošajā ielā nogriežas projām).

3) Izpētīt galveno transporta plūsmas virzienu aplī un novilkt taisnu ceļu pāri aplim? Starp citu, kas notiks, kad atvērs Dienvidu tiltu - Slāvu apļa štoperis tā arī paliks? Varbūt viss jau ir pārprojektēts, tikai jāsagaida pavasara saulīti? :)

155801. viesis 26.janvāris 2005 11:14
0 0 Atbildēt

Nu tik daudz kā uzkrāsot sadalošās joslas, jaunu sen varēja..... varbūt beigtos tā mūžīga burzma (vai vismaz paliktu organizētāka) tajā slāvu aplī!

155802. viesis 26.janvāris 2005 11:15
0 0 Atbildēt

venturai

Kas tev pashai - zapinjsh ? :P

155803. viesis 26.janvāris 2005 11:15
0 0 Atbildēt

Sūdīgi tur ir ar to "no labās joslas tikai pa labi" - aplim pienākošās ielas dažviet ir baigi tuvu cita citai, pie intensīvas satiksmes var nepaspēt pārkārtoties uz vidējo joslu. Visi jau baigi gāž un vispār pa to apli brauc kā pagadās, neievērojot nekādas "iedomātas joslas" vai tamlīdzīgi. Nemaz nerunājot par faķīriem, kas pa apli braucot cenšas rādīt pagriezienus - tipa, kādā virzienā tas aplis griežas, tādu pagriezienu rāda :)

155804. viesis 26.janvāris 2005 11:21
0 0 Atbildēt

Ja godigi man veel liidz sodienai pav isti skaidrs kaa to apli pareizi (pec noteikumiem) izbraukt, jo pasaa aplii cik var noprast ir 3 joskas, kuras vietam parversas par 2.5 joslamm.

Bet par to un uz tiltu ja iet virsuu divas joslas nav nekadu problemu satiksmes organizesanaa, bet ja dazi pamudas list veel pa treso joslu (tjipa jau pa drosibas salinju), ta gan uzgen dusmas uz tiem pi...riem.

155806. viesis 26.janvāris 2005 11:22
0 0 Atbildēt

Jaukie cilvēki! Jūs esat aizmirsuši, ka CSN neparedz nekādu iespēju veikt kustības dalījumu pa joslām apļveida kustībā (tikai uzbraucot uz apļa). Līdz ar to lai sakārtotu šo kustību ir jāpieņem pilnīgi jauni CSN, kur šī iespēja būtu atrunāta. Neticu, ka tas var notikt tuvākajā laikā. Izmainīt apļveida kustības ideju ir tikpat nopietns pasākums kā pārcelt braukšanu uz ceļa kreiso pusi :), tā kā neceriet...

155807. viesis 26.janvāris 2005 11:24
0 0 Atbildēt

To 155802. viesis: Man PAŠAM nav zapiņš, bet paldies ka apvaicājies.

155809. viesis 26.janvāris 2005 11:26
0 0 Atbildēt

To FunFan: Pareizi!

155812. viesis 26.janvāris 2005 11:40
0 0 Atbildēt

Varbūt visgudrais autors var paskaidrot kā nobraukšana no apļa 2 joslās uzlabos satiksmes kustības ātrumu uz visa tilta? Vai no tā uzreiz otrā tilta galā visi uz krasteni ātrāk varēs izgriezties? Vai Lāčplēša ielas krustojumam caurlaidība palielināsies? NĒ!!!

Tad kāda jēga tavam rakstam? NEKĀDA! Jo tavi ieteikumi nekam neder! Tāpēc neraksti visādus mēslus un izdomā kā reāli uzlabot satiksmi!

Ja gribēji pasūdzēties par ļaunajim policistiem, tad tas arī ir pilnīgi bezjēdzīgi, jo tajā vietā dēļ visādiem otrās joslas skrējējiem katru dienu notiek avārijas, bet gadījums kad kāds sabuktējies vai noplīsis (tā arī nav skaidrības) uz tilta ir rets gadījums un diez vai viņi tur ko var līdzēt. Turklāt ja priekšnieks viņiem licis ķert uz apļa, tad to viņi arī darīs, nevis pašdarbnieciski braukās, kur tu to gribēsi.

Ej un nopērc smadzenes!

155814. viesis 26.janvāris 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Naudas par maz :)

155817. viesis 26.janvāris 2005 12:02
0 0 Atbildēt

Katru dienu bez izņēmumiem griežos uz konkrēti minētā tilta no otrās joslas, ja ir sastrēgums. Šodien stāvēja puikas vestēs, bet man neko neteica. Protams, nebiju vienīgais, bet ši nogriešanās no otrās joslas satiksmi padara raitāku. Līdz ar to uz tilta arī mašīnas nemētājās no vienas joslas uz otru.

155822. viesis 26.janvāris 2005 12:50
0 0 Atbildēt

Kranci, vai tev pašam starp ausīm sakaltusi švamme?

Par CP tur rakstā NEVIENA slikta vārda nebija. Tie pilda savus pienākumus. Par to, ka jamo priekšnieki neprot organizēt CP darbu - tas ir vesela rakstu krājuma cienīgs teksta daudzums.

Nezkāpēc mūsu valstī pārkraurtās fūras var svērt tikai kampaņveidīgi (izziņojot kur un cikos tas notiks), ja CP darbonim iedod radaru, tad tas braucošu auto plūsmā nemana ne nedegošas gaismas, ne pagriezienu nerādīšanu, to tie pamana TIKAI, ja tāds pārkāpums ir ātrumu pārkāpušajai mašīnai. Vainot viņus nevar, jo tie pilda savu darbu - priekšnieks šodien teica stāvēt uz ātrumu vai tikai formēt avārijas. Normālās pasaules valstīs CP darbinieks ir daudz universālāks, jo mūsējie dara tikai to, ko saka priekšnieks, veselīga pašiniciatīva neatmaksājas, jo par to var dabūt tikai pa galvu.

Iespējas mainīt iesīkstējošajo kārtību ir tikai mums pašiem - ceļu satiksmes dalībniekiem. Kamēr tur augšā kurpe nevienam nespiedīs, tikām nekas nemainīsies.

P.S.

Izlasi, kas bija domāts ar rakstu - savādāk organizēt satiksmi, nevis apriet CP darbiniekus...

P.P.S.

Tiko vēlreiz nācās braukt pa to pašu maršrutu, nezkāpēc CP darbinieku tur patreiz nebija un tur visi braši brauca no 2. un 3. joslas? Ātrumi atšķirībā no sastrēgumu stundām ir reizes 3 lielāki un divas avārijas situācijas redzēju pats savām acīm. No rīta, kad visi pārvietojas 5 km/h avārijā var ciest tikai krāsa un bleķi...

155823. viesis 26.janvāris 2005 12:59
0 0 Atbildēt

Zivtina kungs ar savu ziguli sitauciju uzskat par pilnigi normalu. Civeki stav propkas svilina benzinu maksa nodoklus un polici sanem algas. Karavanie iet talak. Cilveku kas kautko darija nometa nost un tagad sez pilnigs neprofesionalis kus nevienam netrauce. Jus paskataties intervijas ar Zivtina kungu. Ja kads pateiktu ka filme cilveku alkohola reibuma viss butu normali. Ka sads cilveks var dot normalus rikojumus. Tas ko Palaidniex ir aprakstijis ir vien situacija, no tukstosiem. Piemers ir Brivibas un Dzerbenes krusts. Tur vairs nevar veikt kreiso pagriezienu. Protams ir iznemumi kas to joprojam dara un veido propku. Talak stav CP un neliekas ne zinis un turpina kert uz radara pa tuksu Brivibas ielu pretim braucosos ar 72km/h. Ta turpinat.

155829. viesis 26.janvāris 2005 13:56
0 0 Atbildēt

Agrak''TUR'' cilveki naudu jaunai masinai pelnija. Vecie varianti nesarus.

155830. viesis 26.janvāris 2005 14:09
0 0 Atbildēt

Dimzel,lai organizetu satiksmi no divam joslam, jamaina likums. Bet tas,ka zinams,noti

kt var kadreiz.

155834. viesis 26.janvāris 2005 14:30
0 0 Atbildēt

To uupis: Manās rokās nupat nonāca CSN statistika par 2003.g. Un ko tu neteiksi - VW tiešām ir iesaistīts visvairāk avārijās, BET salīdzinot reģistrēto auto skaitu, tad VW ieņem 1.vietu(98528 gab), turpretī BMW ir tikai 6.vieta(34403 gab) t.i 3X mazāk. Un, ja sarēķina proporcionāli uz 1000 mašīnām, tad BMW ir iesaistīts 229,5 CSN, savukārt VW tikai 135,7.

Ja apskatām manis pieminētās markas, tad pēc avāriju biežuma 1. vieta tiek BMW(229,5), 2. - MB(218,1); 3. - OPEL(162,5); 4.-AUDI(153,6); 5.-VW(135,7); 6.-ZAZ(79,4).

Kopā šajos datos parādās 46 auto markas un pilnajā sarakstā BMW ieņem 9.vietu, savukārt VW ieņem 37. vietu pēc avāriju biežuma.

Vai nu ir pārliecinoši argumenti BMW agresivitātei???

155835. viesis 26.janvāris 2005 14:44
0 0 Atbildēt

To: ventura

Tur arii ir mineets, cik % vainiigi taniis avaarijaas ir katras markas auto vadiitaaji?

Motociklisti arii biezhi iesaistiiti avaarijaas, tikai 70-80% gadiijumu vainiigi autovadiitaaji... Taa ka galiigi garaam Tavi spriedumi par agresivitaati...

P.S. Braucu ar BMW, pagaajushogad tiku trijaas avaarijaas, un nevienu reizi pats nebiju vainiigs... :)

Taa ka izdomaa ko gudraaku, pirms jauc cilveekiem galvu ar daljeeju statistiku...

155836. viesis 26.janvāris 2005 15:00
0 0 Atbildēt

To mociks: Par vainīgajiem ziņu gan tur nav(es gan prasīju, bet neiedeva). Bet tam reāli nav tik liela nozīme, jo avārijās iesaistās parasti tikai tie, kas paši brauc agresīvi. Es domāju, ka tādi nelaimes putni, kas paši neko nav izdarījuši un kam tiešām uzskrien virsū, ir kādi 10-20%. Pārējie tāpat vai nu nepalaida, redzot, ka otram nav priekšroka, vai nobremzēja priekšā, vai vēl kas cits, bet "viena pagale nedeg".

155837. viesis 26.janvāris 2005 15:08
0 0 Atbildēt

Palaidniekx - es tevi atbalstu par sho temu. Visem jau nevar buut tik daudz peleekaas vielas smadzenees kaa Krancim.

155839. viesis 26.janvāris 2005 15:24
0 0 Atbildēt

To:ventura

Nu nedusmo, bet smiekli naak lasot Tavus argumentus... :) Tad jau sanaak, ka tie, ar kuriem tie Tavas statistikas bmw ir saskreejushies, ir tik pat vainiigi... :)

Re - man arii viena teorija - varbuut bmw un mb vadiitaaji biezhaak iekljuust avaarijaas, jo taas ir labaakas mashiinas un cilveeki ar vinjaam nobrauc vairaak km, un tapeec arii biezhaak vinjiem kaads uzskrien... :) :)

155840. viesis 26.janvāris 2005 15:32
0 0 Atbildēt

Teorijai nav ne vainas :):):)

Nekas negadās tikai ar tiem, kas neko nedara(šjā gadījumā nebrauc). Bet pēc statistikas spriežot visvairāk "dara" Lexus, jo viņiem uz 1000 mašīnām 370 CSN.

155848. viesis 26.janvāris 2005 17:00
0 0 Atbildēt

To -> Ventura. Kaukad gadu apaklj jau apskatiija shitaadas matemaatikas objektivitaati un nonaaca pie sleedziena ka tas jaareekjina savaadaak. Jaanjem veeraa cik un kuras markas auto ar 1-o reizi iziet TA un peec tam cik nonnaak avaarijaas. Pirmajaa vietaa bija KIA. Peec tam sekoja liideris VW. Bet kas attiecas uz BMW tad tas bija 13-ajaa vietaa. Es ar to nesaku neko iipashu. Gribu tikai luugt apskatiit medaaljus no abaam puseem. Un veel ir kaadi dati kurus auteko nedod uz aaru, bet tieshi tiem auto kuriem ir aizmuguree trumulju bremzes ar pirmo reizi iziet apskati ir ljoti gruuti. VW izceljas ar bremzhu efektivitaati. Katru reizi savaadaaki raadiijumi pat neko neremonteejot.

155850. viesis 26.janvāris 2005 17:04
0 0 Atbildēt

.Cik menti ir staaveejushi ieprieksh vienmeer ir kjerti tie kas brauc no 3 rindas un pari pa salinju uzziimeeto.Taa ir ka viens no otra noskataas.

155851. viesis 26.janvāris 2005 17:09
0 0 Atbildēt

Par VAZ vispaar nevar runaat. Shitiem hlamiem kuri ir liidz 7-ajam modelim ir taads aanuss kaa lodveida balsts, kursh var noluuzt da jebkad un jebkur. Kaa braucot taa staavoot. Kaa slodzee taa bez taas. Tas ir taads inzhenieru un ekonomijas shedevrs ka veemiens naak. Par astotajiem un augstaak nezinu.

155852. viesis 26.janvāris 2005 17:13
0 0 Atbildēt

redzeeju sodien kaa cp vaarijaas pie spices tur kopaa ir kautkur 20 invaliidiem paredzeetaas vietas, protams tajaas vietaas neviena invaliida nebija, bet bija citas massiinas un tad sanaak 20gab x 10ls = 200ls pa 5 minuuteem. bet vienaa zinjaa pareizi ja kaads invaliids atbrauc uz spici vinjam jaaliek massiina kilometru no veikala jo visas vietas aiznnemtas.

155853. viesis 26.janvāris 2005 17:20
0 0 Atbildēt

to ventura

Ir vēl arī nereģistrētās avārijas, kad vadītāji savstarpēji vienojas. Iespējams, ka dārgāku auto gadījumā pat ,ja ir sīkas skrambas, tomēr ir izdevīgāk samaksāt par avārijas izraisīšanu, lai pārējo tad sedz apdrošināšana.

155862. viesis 26.janvāris 2005 18:14
0 0 Atbildēt

Uz Slāvu apļa točna prasās horizontālie apzīmējumi.

155864. viesis 26.janvāris 2005 18:41
0 0 Atbildēt

He, latvijaa vispar taa "aplju kustiiba" taada diivaina. Kaapeec nevareeja buut taadi noteikumi, kaa Norveegijaa piemeeram,kad ari no otraas joslas var braukt taisni(griesties araa no aplja). Skjiet,ka saadaa veidaa "aplju krustojumiem" ir daudz lielaaks efekts.

155875. viesis 26.janvāris 2005 22:33
0 0 Atbildēt

Mudacin tiesi LV pa jebkuru loka joslu var braukt taisni ... Loks uzskatams par taisnu celu un tapat ka uz taisna cela pa labi nogriezamies no labas joslas...

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

155876. viesis 26.janvāris 2005 22:44
0 0 Atbildēt

cik gudri visi

:))

155877. viesis 26.janvāris 2005 23:03
0 0 Atbildēt

man tieši šodien no rīta bija paredzēts tajā slāvu aplī norakstīt manu veco zaziku :) pēc vecas tradīcijas - trešājā riņķi pa slavu apļa pirmo joslu :) - men nezkapēc nekad nav izdevies apbraukt pa slāvu apļa pirmo joslu 4 pilnus apļus :)

starp citu mentozauri stāvēja aplī un bija darba gatavībā noformēt MANU avāriju, jo man no rīta bija naprežonka ar laiku - viņi nevarēja braukt pāri tiltam - pirmkārt tie bija mani menti un otrkārt tur jau ir cic rajons :)

155879. viesis 27.janvāris 2005 0:38
0 0 Atbildēt

->Redoktors WAP [?] 26.01.2005 22:33

nu ja tas bija koments par to ko es rakstiiju, tad iisti nesaprotu,kur tad es apgalvoju, kautko preteeji Lv esosajiem likumiem????(gudreliit,izlasi veelreiz iekavas rakstiito) Logiski,ka lv pa jebkuru loka joslu var braukt taisni, bet vai no otraas loka joslas var griesties aaraa no loka??? Nee nevar! Bet norveegijaa var un liidzaarto aplis izmantojas efektiivaak.

155883. viesis 27.janvāris 2005 9:04
0 0 Atbildēt

Slāvu aplis ir gan tāds dīvains. Itkā visam ir jābūt kārtībā, bet... Esmu ievērojis 3 lietas kas traucē efektīvu transporta kustību aplī un ko varētu uzlabot:

1) Dumjš var palikt ar tām joslām. Vienīgais orientieris ir šuves uz asfalta. Piekam vienā vietā ir uztaisīta sab.trans. pietura ar "kabatu" kur attiecīgi asfalta segums kļūst platāks un tad atkal sašaurinās. Ir pamatīgi jākoncentrējas lai noturētos kautkādās joslās. Te prasītos vai nu regulāri (vismaz 2x gadā) atjaunot joslu krāsojumu, vai uzkrāsot tādu krāsojumu kas tik ātri nenodilst pie tik lielas transporta intensitātes.

2) Nogriežoties no apļa uz Dārzciema ielu ir luksofors. Piekrītu ka tas ir nepieciešams lai gājēji tiktu uz/no sab.trans. pieturu. Bet vai tiešām citas izejas nav? Tad kad luksoforā iedegas sarkanais transports no apļa ārā netiek, kustība apstājas un rezultātā arī iekšā aplī no Lubānas ielas (no Pļavniekiem) vairs netiek. Starpcitu uz Piedrujas ielas ir tikai gājēju pāreja un manuprāt problēmu gājējiem tur nav, varbūt tas būtu risinājums uz Dārzciema ielas?

3) Praktiski visas ielas kas ir pie apļa ir ar 4 joslām. Tātad iekšā aplī no katras ielas nāk plūsma 2 joslās, bet arā tikai 1 josla. Nav jābūt profesoram lai saprastu ka aplis ir šaurā vieta jo ārā no tā transports tiek 2x lēnāk (tb vienā laika sprīdī par 50% mazāk mašīnu var izbraukt nekā iebraukt). Loģiski ka aplī palikušais transports sāks taisīt bardaku kas tiek risināts pārkāpjot CSN - izbraucot no apļa arī pa 2 joslām. Nogriezties uz Slāvu tiltu ir jāatļauj no 2 joslām. Tas nekādā gadījumā neapdraudēs drošību šajā vietā, tieši otrādi - uzlabos. Būs skaidri zināms ka no 1. joslas var TIKAI nogriezties un lai tiktu uz Krustpils ielu ir jābrauc vai nu pa 2. vai 3. joslu. Tagad bieži vien ir situācijas ka cilvēks pa 1. joslu grib tikt uz Krustpils ielu un ta sanāk bakstīšanās ar 2. joslas džigitiem.

155893. viesis 27.janvāris 2005 10:18
0 0 Atbildēt

To Storms:

1. krāsojums tiešām par sliktu nenāktu

2. Arī luksofors tur ir lieks, jo nobraucot no apļa tu izdari labo pagriezienu, neviens nav atcēlis noteikumu, ka nogriežoties gājējiem ir priekšroka. Protams, pāreja tur arī noderētu, lai to uzsvērtu.

3. Ja man jātiek uz Krustpils ielu, kāpēc man jāriskē tajā bardakā pārkārtoties uz apļa vidu, es labāk mierīgi pa savu 1. josluņu aizčunčinu līdz Krustpils ielai un mierīgi nogriežos. Ja pie tielta kāds man no otrās joslas iebakstīs sānos, vainīgs būs viņš, bet, ja, tajā bardakā pārkārtojoties, es kādu apskādēšu, vainīgs būšu es, tad kāda velna pēc man riskēt ar savu materiālo stāvokli.

155897. viesis 27.janvāris 2005 11:09
0 0 Atbildēt

Piekriitu par krustipls ielu Venturai

155899. viesis 27.janvāris 2005 11:36
0 0 Atbildēt

Interesanti,vai kads ir cakarets par to,ka sastreguma laika brauc uz tiltu no otras rindas?Cakare tos,kas to dara no tresas,kreisas.

155901. viesis 27.janvāris 2005 11:48
0 0 Atbildēt

Es chakareeju tos kas brauc no otraas un dzenu uz otro apli jeb liec man sanaa - man PO.

155904. viesis 27.janvāris 2005 12:13
0 0 Atbildēt

Pareizi dari

155909. viesis 27.janvāris 2005 12:26
0 0 Atbildēt

Gribu parunat par citu.Ka cinities ar TAXI ,kas nakti brauc ar 30 ,viens otram blakus ,jo mekle klientus.Lai apdzitu,japarkapj CSN un jabrauc pa pretejo joslu.

155912. viesis 27.janvāris 2005 12:40
0 0 Atbildēt

155909, parunaa... :)

155914. viesis 27.janvāris 2005 13:36
0 0 Atbildēt

Tā jau tas ir, ka ar revolveri un labu vārdu var panākt daudz vairāk, nekā tikai ar labu vārdu...

155916. viesis 27.janvāris 2005 13:56
0 0 Atbildēt

Zirgz

Uz tilta braucot shoriit 8:11 bija tukshss. Policija tur parasti zvejo tos, kas nogriezhas jau no 3.joslas.

kaadu laiku atpakalj tas bija tikai lietainaas dienaas - kapeec, nemaaku skaidrot .

155924. viesis 27.janvāris 2005 15:16
0 0 Atbildēt

STORMS par prezidentu !!!!!!

155927. viesis 27.janvāris 2005 15:49
0 0 Atbildēt

Godīgi sakot neesmu nevienu reizi redzējis, ka CP sodītu tos kas nogriežas no otrās joslas. Ja tā uzmanīgi papēta, viņi ....... tos kas mēģina nogriezties jau no trešās joslas. Kādu laiku atpakaļ bija sarunas par šo tēmu un CP paši teica, ka sastrēgumstundās nedrātē tos, kas nogriežas no otrās joslas.

155933. viesis 27.janvāris 2005 16:42
0 0 Atbildēt

Storms [?] 27.01.2005 09:04

tu te nemusini tauteli - pirmā josla ir paredzēta speciālistiem, kas no tās brauc taisni (pa apli) ar īpašu nolūku iemočīt kādam sānā un uz OCTA rēķina sataisīt sarusējušo priekšu :)

155947. viesis 27.janvāris 2005 23:02
0 0 Atbildēt

Pilnigi piekritu autoram! CP d.bili isti!

155948. viesis 27.janvāris 2005 23:04
0 0 Atbildēt

VEl,lai shitas zalas meitenes ne stav uz apla, man liekas ka labak pieverst uzmanibu automashinu protektoram un ziemas riepam,ipashi kravmashinam,kuriem visiem gandriz ir plikas riepas,ipashi vecam autiniem

155953. viesis 28.janvāris 2005 2:46
0 0 Atbildēt

No otrās joslas nemaz nav aizliegts griezties!

Un pat no trešās nav aizliegts, ja ir kur!

Izlasiet taču CSN 88. punktu!!!

155958. viesis 28.janvāris 2005 9:07
0 0 Atbildēt

gribi teikt, ka tiem p!dariem gabarīti traucē, tipa 7. bembis nevar nogriezties no labās joslas????

88. Ja transportlīdzekļa gabarītu vai citu iemeslu dēļ nav iespējams nogriezties no attiecīgā malējā stāvokļa, ir atļauta atkāpe no šīs prasības, ja tas netraucē citu transportlīdzekļu kustību.

155964. viesis 28.janvāris 2005 9:30
0 0 Atbildēt

tiem vienkārši mazi daikti, tāpēc nevar no labās griezt!

155991. viesis 28.janvāris 2005 11:23
0 0 Atbildēt

no IeM darbinieka:

Un kā gan autors izbraucot no Rencēnu ielas varēs turpināt kustību pa apli ? Vai viņam piespiedu kārtā jānogriežas uz tiltu ? Vai arī uzreiz jāieņem otrā josla ???? Kādā veidā ?

Tautas viedoklis - tas ir labi, bet ja rakstus veido neizglītoti cilvēki, tas vairs nav labi.

155993. viesis 28.janvāris 2005 11:53
0 0 Atbildēt

No rencēnu ielas var aizbraukt līdz Rēzeknes ielai un Pēc tam uz Piedrujas ielu, pēc tam no tās uz apļa.

Manuprāt - reālā auto plūsma (izņemot tos, kas izmanto ielu lai ātrāk piebrauktu pie tilta), es domāju tikai iedzīvotājus nemaz nav tik liela. Tik pat labi var teikt viens kreisais pagrieziens ir 3 labie. Šī ideja par kreiso pagriezienu aizliegšanu dau'dzās vietās ir nesusi savus augļus...

Un vēl - vai patiešām nav iespējams izveidot normālu ceļa pagarinājumu gar Latladu ar izbraukšanu uz Krustpils ielu, proti vēl vienu ielu paralēli tiltam Pļavinieku pusē?

Jā dārgi, bet es domāju pamatoti. Aizbildināšanās par to ka šis krustojums tiks rekonstruēts - nav pamatots, jo kad tas vēl notiks? Šādi pat šedevri ir uz Ulbrokas ielas, kur ir ~ 100-150 m drausmīga ceļa ar lozungu - kad pagarinās Dzelzavas ielu - savedīs kārtībā... Nekas nav mūžīgāks par pagaidu risinājumiem!

Kad reāli Latvijā ir kāds veicis pētījumus sarežģītajos krustojumos kādos virzienos cik mašīnas izbrauc stundā atbilstoši diennakts stundām.

Cik zinu šādus pētījumus savulaik nekautrējās veikt Statoil, lai maksimāli efektīvās vietās izvietotu savas DUS. Un vai kāds ir reāli plānojis satiksmes plūsmu darbībā?

Daudzu valstu pieredze izmantojot datormodelēšanu to dara sen un gana veiksmīgi...

156002. viesis 28.janvāris 2005 13:38
0 0 Atbildēt

tas pats IeM - autoram

Tas sen jau ir veikts (arī datormodelēšana)un pat projekts bija izstrādāts, lai aiztaisītu Rencēnu ielu. Bet šobrīd tas ietverts kompleksā risinājumā ar jauno tiltu. Tu taču arī neieguldi naudu vecā auto remontā pirms atdošanas šrotā, vai ne ?

156005. viesis 28.janvāris 2005 14:01
0 0 Atbildēt

155958. viesis 28.01.2005 09:07

gribi teikt, ka tiem p! dariem gabarīti traucē, tipa 7. bembis nevar nogriezties no labās joslas????

Tu laikam nepietiekami uzmanīgi lasīji tevis ielikto tekstu.

"...transportlīdzekļa gabarītu vai citu iemeslu dēļ..." - es uzskatu, ka aizņemta stāvoša laba josla ir pilnīgi attaisnojošs "cits iemesls"

156007. viesis 28.janvāris 2005 14:22
0 0 Atbildēt

IeM darbiniekam:

Cik saprotu visi plānotie darbi sāksies ar paša D-tilta būvniecību nevis ar Slāvu apļa rekonstrukciju, tad kāds pamats jums ir runāt tādas muļķības, ka veco nelabo, jo tūlīt būs jauns. Līdz tam laikam, kad būs jauns, tagad salabotais paspēs novecot. Precīzus datumus nezinu, bet, ja nekļudos, tad Slāvu tilta un apļa rekonstrukciju bija plānots sākt ap 2009. gadu. Ko jūs ieteiktu darīt šo piecu gadu laikā???

156011. viesis 28.janvāris 2005 14:46
0 0 Atbildēt

SPECIALI TEV (shOOs)

Par agresivu brauksanu,kas izpauzas ka citu transportlidzeklu vaditaju interesu ignoresana(sastreguma esosu transporta lidzeklu apbrauksana) -LAPK 149.4p11.d-No 50-200lvl+6punkti

156016. viesis 28.janvāris 2005 15:18
0 0 Atbildēt

redzi gudriniek,cp tur vaktee tos idinus kas uz tiltu lien no treshaas joslas pa apziimeejumiem visiem priekshaa un pik stundaas par nogrieshanos no otraas rindas neaiztiek,savukaart cp darbu organizee cp dezuurdala un uz savu galvu neviens pa sadursmeem nebraukaa. kas attiecas uz to reno tad var buut tas nebija cp, vai ari bija nosuutiits uz citu nopietnaaku csng./piemeeram uzbraukumu gaajeejam/ un veel, ja esi tik nervozs labaak pie stuures neseedi, nem taxi.

156026. viesis 28.janvāris 2005 16:46
0 0 Atbildēt

Tā jau ir - pagaidu risinājumi vienmēr tie mūžīgākie...

Saplānojam ka 2045 gadā būs vēl 15 tilti, līdz tam esošo situāciju nav jēgas cik necik uzlabot.

Tas pats ar to Ulbrokas ielu - 4 gadus debila asfalta ir pagaidu risinājums, bet tā asfalta salaiduma vieta ir ģrniāla, vismaz pagaidu variantam varēja bik labāk nostrādāt.

Gribu redzēt to malaci, kas parakstija objekta pieņemšanas - nodošanas aktu...

156029. viesis 28.janvāris 2005 17:02
0 0 Atbildēt

156011. viesis 28.01.2005 14:46

APK 149. panta 4. daljaa runa iet tikai par sastreeguma apbraukshanu pa vietaam, kas nav paredzeetas transportliidzeklju braukshanai, vai par apdziishanu.

Te, savukaart, netiek paarkaapts neviens CSN punkts, ja tu nevienam netraucee

156060. viesis 29.janvāris 2005 22:23
0 0 Atbildēt

Starp citu es šo tēmu arī SWH izklāstīju tiešajā ēterā, bet dzirdīgu ausu nebija pagājušogad.

Un tas neattiecas tikai uz šo slāvu apli, visur vajag, la pirmā josla tikai pa labi, 2 taisni un pa labi, trešā...

P.S. Par mentiem, kas tur drā. ārā. Nu man liekas tas ļoti negodīgi, ja nevari apturēt un sodīt visus pēc kārtas, tad nesodi nevienu. Tas ir tas pats, ja 3 mašinas sutā brauc, bet aptur tikai vienu!!! Kāda jēga??? Plus vēl škrobe pret musariem, ka tie izvēlējās tieši Tevi.

156123. viesis 31.janvāris 2005 11:03
0 0 Atbildēt

Es shajaa aplii braucu katru dienu, t.i. no Krustpils pa apli un paari tiltam. Nu pateikshu vienu, ka taa izbraukt nemaz nav iespeejams, jo kaa lai censtos tur tureeties labajaa joslaa, no paareejaam ielaam, kas ienaak aplii, vienkaarshi izspiezh uz videejo/kreiso joslu. Nu un ko tad man tur staaveet ar iesleegtu labo pagriezienu, kameer kaads labveelis mani ielaidiis tajaa labajaa joslaa? Nu nee tach, jo aiz manis ir veel vesela rinda taadu nelaimiigo kaa es. Nu gribeedams nevar tos CSN tur ieveerot. Vajag kaa V-pilii uz apljiem salikt ziimes, kur konkreetais marshruts uz aplja ir galvenais celjsh un basta. Unatljaut tomeer to labo pagriezienu uz tiltu pa otro joslu, tad tas viss pasaaciens notktu bik aatraak. Jaa, un tak tur veel tilta galaa ir pietura bez kabatas :) tas veel + iedod devu korkjim.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti