Uzņēmums „KEMI“ parakstījis sadarbības līgumu ar Eiropas lielāko auto rezerves daļu izplatītāju tīklu „AUTODISTRIBUTION INTERNATIONAL“ (ADI).
Ir izveidots jauns uzņēmums „AD BALTIC“, kas nodarbosies ar auto rezerves daļu un palīgmateriālu tirdzniecību visās trīs Baltijas valstīs.„Šīs ir svarīgas pārmaiņas auto rezerves daļu tirgū. Turpmāk mēs varēsim piedāvāt daudz vairāk jaunu produktu un nodrošināt plašāku rezerves daļu izvēli. Iekļaujoties Eiropas lielākajā rezerves daļu izplatītāju grupā, mēs pārņemsim starptautisko pieredzi un varēsim sniegt augstāka līmeņa palīdzību uzņēmējiem, kuri nodarbojas ar auto remontu. Mēs centīsimies panākt, lai „AD Baltic“ partneru klienti tiktu apkalpoti vēl operatīvāk nekā līdz šim. Daudz uzmanības veltīsim kvalitātei un drošībai, bet mūsu cenas kļūs vēl pievilcīgākas. Jaunais uzņēmums nenodarbosies ar mazumtirdzniecību un nekonkurēs ar autoservisiem un auto rezerves daļu veikaliem,“ – skaidro „KEMI Baltija“ direktors Normunds Siliņš.
Pēc N. Siliņa teiktā, šī sadarbība stiprinās vadošā uzņēmuma pozīcijas strauji augošajā Baltijas automašīnu rezerves daļu tirgū. Uzņēmums plaši izmantos ADI uzkrāto Eiropas pieredzi, apvienojot to ar izpratni par vietējā auto rezerves daļu un apkopes materiālu tirgus specifiku.
Jau 2005. gada pirmajos mēnešos „AD Baltic“ sāks organizēt auto rezerves daļu piegādi vairumpircējiem, pielietojot starptautiskos loģistikas risinājumus. „Tas nozīmē, ka turpmāk preci piegādāsim vēl operatīvāk. Turklāt varēsim piedāvāt uzņēmējiem vairāk jaunumu un papildus pakalpojumu autoremonta jomā,“ – atzīst N. Siliņš.
„Attīstot mūsu biznesu, izvēlējāmies tieši šo uzņēmumu, jo tiecamies nostiprināt līderpozīcijas Baltijas valstu auto rezerves daļu tirgū. Noslēgtā vienošanās sekmēs vēl ciešākas trīspusējās partnerattiecības starp ADI, ADI partneriem un ADI piegādātājiem,“ – apgalvo ADI prezidents Džozefs Bošs (Josep Bosch).
„AUTODISTRIBUTION INTERNATIONAL“ (ADI) ir vadošā uzņēmumu grupa Eiropas auto rezerves daļu vairumtirdzniecības tirgū. Tā dibināta 1970. gadā, un šobrīd darbojas jau 22 pasaules valstīs. ADI attīsta savu biznesu tirgū, kuru veido 642 miljoni patērētāju un 196 miljoni vieglo automašīnu. 2004. gadā grupas pārdošanas apjomi pārsniedza 5 miljardus eiro. ADI tīklā ietilpst ap 600 izplatītāju un ap 2000 vairumtirdzniecības nodaļu.
Pāris reizes esmu biji kemi veikalaa. Cenas detllaam, vismaz taam kas mani ientereseeja bija vismaz reizes 2 daargaakas nekaa citur, bet kvalitaate protams laba. Ceru ka vismaz tagad ar pievienossanos lielajam tirgum buus cenas taadas passas kaa citur.