BMW 1.sērijai sešcilindru dzinējs 26

 
10.februāris 2005 10:38

Kompānija BMW visiem savas markas un 1. sērijas cienītājiem sagatavojusi dāvanu - jau rudenī šis auto būs nopērkams ar jaunu sešcilindru trīs litru benzīna dzinēju, kura jauda būs 258 zirgspēki.

Šis dzinējs pirmo reizi tika uzstādīts pagājušajā gadā 6. sērijas kupejai, bet nedaudz vēlāk tiks piedāvāts arī 3. un 5. sērijas modeļu cienītājiem.

Dzinēja priekšrocības ir nelielais svars, vērā ņemama ekonomija un lieliska elastība. Turklāt tieši BMW 1. sērijas gadījumā dzinēja nelielais svars ir īpaši būtisks - tas ļauj saglabāt izsvarojumu starp asīm tuvu ideālajam.



Jaunais dzinējs BMW vismazākajam modelim piešķirs lielisku dinamiku - 100 km/h jau nieka 6.2 sekundēs. Maksimālais ātrums tiks ierobežots pie 250 km/h. Turklāt vidējais degvielas patēriņš ir 9 litri uz 100 kilometriem.

BMW 1. sērijas top versija līdztekus dzinējam iegūs arī jaunus 17 collu riteņu diskus, sportiskāku piekari, pamatīgas bremzes un dubultās izejas izplūdes sistēmu. Auto cena pagaidām netiek izpausta.
 
Visi komentāri
 
157021. viesis 10.februāris 2005 10:49
0 0 Atbildēt

Tiesham labs, bet par tiem 9 litriem, gan negribas ticet, ja nu vienigi braucot neparsniedzot 2500 apgriezienus.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

157023. viesis 10.februāris 2005 10:54
0 0 Atbildēt

Auto īpašai mērķauditorijai - atsaldeņiem. Ne jau mācītāji tādus pirks, lai svētdienās uz baznīcu aizbrauktu.

157024. viesis 10.februāris 2005 10:55
0 0 Atbildēt

Droši vien Ksneps brauc ar traktoru, kurš tiešām nav elastīgs... Tu tiešām nesaproti, vai vienkārši Tev nebija paveicies ar bērnību un rotaļlietām?

157026. viesis 10.februāris 2005 11:00
0 0 Atbildēt

--> Tims

9 litri ir taisniiba. Tas ir videejais pateerinsh. Pasam 330i, braucot uz 110km/h teeree apm 7l. Diezgan advanceets tas bmw dzineejs uz paarbraucieniem, saliidzinot ne tikai ar parastajiem auto, bet arii ar A4 3L vai MB 3,2L. Nesuuc vairaak kaa nepiecieshams. Pilseetaa gan teeree 2x vairaak:))))

157029. viesis 10.februāris 2005 11:03
0 0 Atbildēt

Ja viņi saka, ka tā ir dāvana, tātad uzstādis par velti? bezvozmezdno :D

157030. viesis 10.februāris 2005 11:04
0 0 Atbildēt

Ksneps ir muļķis.

157033. viesis 10.februāris 2005 11:13
0 0 Atbildēt

Nē, ksneps brauc ar elektromobīli :D

157035. viesis 10.februāris 2005 11:18
0 0 Atbildēt

>>Rupicii [?] 10.02.2005 10:54

Esi redzejis kadu macitaju, kas nav atsaldets !?!?!

157037. viesis 10.februāris 2005 11:25
0 0 Atbildēt

Mācītāji atsaldētības apmierināšanai izmanto koristus nevis BMW

157038. viesis 10.februāris 2005 11:26
0 0 Atbildēt

Es arī esmu savā veidā "atsaldēts", bet tam nav nekāda sakara ar CSN.

157041. viesis 10.februāris 2005 11:35
0 0 Atbildēt

...bet tam nav nekāda sakara ar CSN

Laps!

157057. viesis 10.februāris 2005 13:42
0 0 Atbildēt

to Ksneps ...elastiba ir ta,ka ar Bmw braucot ar atrumu 30km/h vai pat 20km/h pilsetas rezima var mierigi parvietoties,ka ar 2 ta 3 parnesumu...nav nepieciesams slegties...un ari nav nekadas raustisanas...protams,tas ir ari atkarigs no dzineja jaudas (saja varianta tas netrukst)...bet Bmw sis salikums ir izdevies...

157058. viesis 10.februāris 2005 13:58
0 0 Atbildēt

Šādu elastīguma definīciju nu nēkādi nevar attiecināt uz ko īpašu kas ir kas sevišķs BMW 1x dzinējam. Mierīgi pārvietojoties gandrīz visi dzinēji vienlīz labi darbojas blakus pārnesumos. Man tad vispār ir megaelastīgs dzinējs, jo pie 15Km/h stundā kompis ļauj ierubīt atpakaļgaitu - dzinējs nobremzē auto un tad, mainot griešanās virzienu, sāk dzīt auto atpakaļgaitā.

157069. viesis 10.februāris 2005 16:47
0 0 Atbildēt

325i (E36) ar 5. pārnesumu mierīgi uz 30 km/h...

157079. viesis 10.februāris 2005 17:59
0 0 Atbildēt

Pēc šāda dzinēja parādīšanās gaidāms atsaldeņu pieaugums Latvijas ceļos.

157083. viesis 10.februāris 2005 18:52
0 0 Atbildēt

Man arii ir kruta mashiina Opel Vectra - 2.8 l, manai mashiinai ir seshi aatrumi un man nekaadas motora elastiibas nav vajadziigas - taapat visus losus varu apdziit. Nepirkshu sito BMW.

157104. viesis 11.februāris 2005 10:15
0 0 Atbildēt

Nav jau nekas spidoss - no 3l motora dabut ara tikai 285zs. Type-R ar 2l motoru ir jau 200zs:)

Nedomaju, ka sis V6 motors spes ieklauties 10l pilsetas rezima.

157105. viesis 11.februāris 2005 10:25
0 0 Atbildēt

to JohnieBoy ...TypeR nav nekads etalons autobuve un visi,kas ir tikusi pie Rtype,pec iespejas atrak no tas masinas velas tikt vala...uzraviens+degvielas paterins nav tie labakie parametri...plus salonstroksnis ir vairak ka uzkritosai tai masinai...ir labakas alternativas....

157106. viesis 11.februāris 2005 10:31
0 0 Atbildēt

to 157083. viesis. Vo riktīgs lohs. Doma'ka visus vari apdzīt tad uzreiz jūties pieaudzis? Idiņš.

157118. viesis 11.februāris 2005 14:31
0 0 Atbildēt

domāju, ka šis būs ekskluzīvs auto.

157120. viesis 11.februāris 2005 14:35
0 0 Atbildēt

To Mandarins;

Bet manam opelim virsbūve ir galīgi sarūsējusi un virsbūves gabaliem izkrītot auto ir kļuvis krietni vieglāks. Es domāju ka jaudas un svara attiecība ir kā sporta auto, ko pierāda arī fakts ka ar savu 1.6l vectru apdzīvotā vietā varu apdzīt jeb kuru BMW.

157123. viesis 11.februāris 2005 15:52
0 0 Atbildēt

157083. viesis Chista lohs un kretiins,paakjis kuram zobu vietaa pilsdrupas mutee un nejeedz ko runaa.

157165. viesis 13.februāris 2005 0:26
0 0 Atbildēt

Honda 2000 ar 2l 4 cilindru motoru piedava 250zs:) Ne turbo!

Un tagad to salidzinam ar so te it ka baigo sasniegumu BMW V6 3l motoru kurs dod ara tikai 265zs - man liekas nekas ipass!

157174. viesis 13.februāris 2005 19:04
0 0 Atbildēt

Ko juus te njematies kaa dziivnieki,cilveeki labu gribot uzrazo labu auto. A te sauja idiotu nodirsh...Beernudaarzs...

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510i/1.0 (04.44) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

157278. viesis 14.februāris 2005 15:43
0 0 Atbildēt

BMW parasti ir rindas sešinieki nevis v6. Rakstā nepiefisksēju, ka runa iet pa v6 motoru.

157534. viesis 16.februāris 2005 9:53
0 0 Atbildēt

normāls dampis..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 8

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 

Porsche Panamera sasniedz trešo paaudzi (+ FOTO)

Sportiskais modelis ir apritē jau 15 gadus, laiks jaunās paaudzes uznācienam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti