Dabas stihija - vai tiešām? 119

 
7.marts 2005 11:27

Šis rīts īpaši neatšķirās no citiem. Ja nu vienīgi ar dažām sniegpārslām, kas krita no pelēcīgajām debesīm.

Ceļs nebija ideāli tīrs, bet ziemā taču sniegam jābūt... Ja auto apauts ar normālām, ziemas / sniega apstākļiem paredzētām riepām, problēmām nevajadzētu būt. Tomēr jau pa ceļam uz pilsētu (braucu no Baložiem) pamanīju diezgan garas rindas pie katra krustojuma. Kā "rīta naglu" varēja nominēt Ziepniekkalna un Bauskas ielas neregulējamo krustojumu, kurā sastājās nenormāla rinda. Arī tālākais ceļš uz Salu tiltu bija pilns ar stāvošiem braucamajiem.

Cilvēki! Kas notiek? Vai tiešām daži sniega centimetri spēj braucējus tā nobiedēt, ka jau 200 metrus pirms krustojuma paspējam pārslēgties uz 1.pārnesumu un tādā garā ripināt līdz krustojumam? Vai tiešām visa braukšanas pieredze ir aizmirsusies un tāpēc bremzējam gan sevi, gan citus?



Lai arī ko teiktu citi par šī rīta "korķu" iemesliem - ceļinieki te nav vainīgi. Vainīgi esam mēs paši - ar savu lēnīgumu. Varbūt daudzi teiks - man ir sliktas riepas, tāpēc braucu īpaši uzmanīgi. Cits teiks: manam auto stikli apledojuši / aizsvīduši, jo nestrādā ventilācija. Ja nav attiecīgu riepu - nebrauciet! Ja slinkums notīrīt stiklus - nebrauciet! Tādiem "autovadītājiem" gribētos silti ieteikt: dodieties uz tuvāko sabiedrisko transportu un jūs savus mērķus sasniegsiet ātrāk un arī netraucēsiet citiem normāli braukt...

iAuto
 
Visi komentāri
 
159357. viesis 7.marts 2005 11:32
0 0 Atbildēt

Piekriitu.

159359. viesis 7.marts 2005 11:36
0 0 Atbildēt

Kada stihija ? Braukt vajag macet.

Savadak izskatas ka Riga uzsnieg ta gals klaat.

Pats aizbraucot uz Rigu esmu redzejis pie krusta ka dama parbolijusi acis gaze grida auto stav uz vietas un spole un ta dara daudz autovaditaju. Tadel jau korkji. Vajag tomer mazliet ari pabraukt pa sniegu un tiru ledu lai saprastu kas un kaa.

159360. viesis 7.marts 2005 11:36
0 0 Atbildēt

Uj uj. Kur tad nu šitā. Jāpriecājas, ka cilvēki brauc prātīgi. Protams, pa ausīm tiem, kam nav riepu, ciet logi, vai citas mākslīgas nelaimes. Bet tas ka cilvēki brauc prātīgi, par to nu nevar gan dusmoties. Avāriju jau tā nenormāli daudz.

Un ar to, ka jāpastāv rindā, ir jārēķinās... Es piemēram braucu minūtes 40 par agru uz darbu un tad ir mierīgi, nekādu sastrēgumu, nekādu uztraukumu :)

159362. viesis 7.marts 2005 11:36
0 0 Atbildēt

Pilnīnbā piekrītu. Apgrūtināta braukšana ir tikai lohiem. Nav ko līst uz ceļa, ja viss ir tik slikti. Vajag ļaut braukt tiem, kas to māk un ir gatavi, ka ziemas laikā uz ceļa mēdz būt sniegs un ledus.

159363. viesis 7.marts 2005 11:37
0 0 Atbildēt

Es arii pilniibaa piekriitu... jo shodien celjaa uz darbu pavadiiju nedaudz vairaak par stundu... ierasto pacmit minuushu vietaa :(((

159364. viesis 7.marts 2005 11:39
0 0 Atbildēt

pilnībā piekrītu.

159365. viesis 7.marts 2005 11:41
0 0 Atbildēt

raksta autors jūtas kā pieredzējis gonščiks un visdrīzāk kādreiz nenobremzēs

159366. viesis 7.marts 2005 11:43
0 0 Atbildēt

159365. viesis acīmredzot jau reiz ir nenobremzējis, ja jau nevar apjēgt, kā jāielogojas :)

159367. viesis 7.marts 2005 11:44
0 0 Atbildēt

viesi, nav jābūt pieredzējušam gonščikam, lai šādos laika apstākļos brauktu ar drošu ātrumu, ievērojot csn utt. Nevajag traucējot citiem NEJĒDZĪGI vilkties.

159368. viesis 7.marts 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Uz Stahana viens buss ar galiigi plikaam riepaam kaarpiijaas augshaa... aiz vinja taada rinda un visi domaa, ka streedziens liidz aplim, a skuju, busam priekshaa briivs celjsh visaa garumaa :|

159369. viesis 7.marts 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Nesaprotu raksta jēgu. Kas mainīsies? Vai kaut kur citur pasaulē ir savādāk? Kas notiek Vācijā un citu Eiropā kad uzkrīt sniedziņš?

Ar to ir jāsamierinās un viss. Ja nepatīk sēdēt korķos, izbrauc pus vai stundu ātrāk un sēdi darbā vai kafūzī.

Piekrītu par to ka daudzi pārspīlēti bremzēti brauc šādos apstākļos, bet tā tas ir bijis un būs, tamdēļ nav jāstreso un jāčakarē sev nervi, peace

159371. viesis 7.marts 2005 11:47
0 0 Atbildēt

Arsmen, es šorīt novēroju skaistu garmoškveidīgā Solaris sānslīdi izbraucot no krustojuma. Skats diezgan baiss, ja tas notiek tev blakus... :)

159372. viesis 7.marts 2005 11:48
0 0 Atbildēt

tomēr jāsaka, ka uz ceļiem ir dažādi cilvēki - jauni, veci, slimi, tādi, kas brauc pirmo ziemu, tādi, kas 50 ziemu, brauc arī kurli un slikti redzoši, brauc jaunas mātes ar maziem bērniem

Un jauniem spēcīgiem čaļiem nav nekādu privilēģiju un nevajag domāt un prasīt , ka visiem jābrauc kā viņiem

Varbūt jums labāk braukt ar sabiedrisko un nemaitāt sev nervus.

159373. viesis 7.marts 2005 11:49
0 0 Atbildēt

PROBLĒMA jau ir tā, ka:

gandrīz ikviens, kas pie auto stūres piesēdies, nav ne ar kādu spēku dabūjams no tās nost. nekādos apstākļos. nekādu iemeslu dēļ. kad redzu šos barus, kas, piemēram, šorīt slidinās no Salaspils uz Rīgas centru, mani vienkāršī ņirgas parauj. es iekāpju vilcienā un bez bēdu 25 min esmu centrā. NEKĀDU kreņķu. visiem viņiem taču darba pienākumos nav pusi dienas apkārt jābraukā klientus apkalpojot? nokrauj vāģi stāvvietā līdz 5iem un tad tādā pašā stilā atpakaļ uz Salaspili (Jūrmalu, Jelgavu, Siguldu vai citu guļampilsētu)...

Redaktors 7.marts 2005 11:49
0 0 Atbildēt

Mācīties braukt vajag uz plačiem, trasēs utml. vietās, nevis no rītiem, kad cilvēkiem jābrauc, nevis "jāsēņo".

159375. viesis 7.marts 2005 11:50
0 0 Atbildēt

Ļoti pareizi uzrakstīts. Kā parādās sniegs, tā visi uzreiz piemin kaut kādu mistisku tanti vārdā "Stihija" un gāna tos, kas tīra sniegu.

159377. viesis 7.marts 2005 11:52
0 0 Atbildēt

Jāizvēlas laika apstākļiem piemērots braukšanas ātrums... :)

Diemžēl mūsu klimatiskajai joslai ir raksturīgi šādi laika apstākļi, līdz ar to arī ātrums!

Nav ko stresot - tāpat nekas nemainīsies!

Redaktors 7.marts 2005 11:52
0 0 Atbildēt

Pirmkārt jāizvēlas attiecīgs auto aprīkojums.

159380. viesis 7.marts 2005 11:56
0 0 Atbildēt

to 159377. viesis 07.03.2005 11:52:

Vo shitaadi kaa tu man tieshaam uzdzen dusmu!

1) kaart uzliec savam auto ziemas riepas!

2) briivdienaa aizbrauc uz kaadu placi un patreneejies braukt pa sniegu un ledu..

3) ja tu to nevari izdariit tad brauc ar autobusu, tramvaju vai citu transporta liidzekli.

159381. viesis 7.marts 2005 11:56
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekritu raksta teiktajam .

159383. viesis 7.marts 2005 12:01
0 0 Atbildēt

Es takā negribu celt kašķi, bet placis un iela arī ir ļoti atšķirīgas lietas. Placis diezvai būs tā smuki noslidinats, ar risēm, sniega/dubļu kunkuļiem, tramvaja sliedēm, nokusušiem neslideniem posmiem, kur pēkšņi parādās saķere un auto "aizlido" uz priekšu... Nu tā. kautkā :)

Galvenais braukt prātīgi un cienīt citus.

Citādi vēl kādam radīsies ambīcijas, ka pie datora/interneta arī var laist tikai profesionāļus, kas atšķir php no tīģera pakaļas...

Demokrātija saproties, jāsadzīvo visiem mums kautkā :)

159384. viesis 7.marts 2005 12:02
0 0 Atbildēt

To Roi (from 159377)

Bet šitādi psihotāji kā Tu, to vien zin kā ārdīties pie stūres! Nervus vajag ārstēt! Ja nē tad, brauc ar tramvaju! Psihiem nav vietas uz ielām un ceļiem.

159385. viesis 7.marts 2005 12:03
0 0 Atbildēt

oho - izcelsies strīds starp sēņotājiem un normāliem braucējiem, kas nemēģina pie katras iespējas patraucēt citiem braukt...

159387. viesis 7.marts 2005 12:07
0 0 Atbildēt
159388. viesis 7.marts 2005 12:07
0 0 Atbildēt

šodien Rīgā 50 avārijas , interesanti vai no lēnas vai ātras braukšanas

Tukuma rajonā pirmais līķis, 25 gadīga sieviete, ar laikam par daudz lēni brauca

159390. viesis 7.marts 2005 12:08
0 0 Atbildēt

Nē, visticamāk, ka tādiem ļaužiem vispār ziemā mašīnu garāžā jānovieto...

159391. viesis 7.marts 2005 12:09
0 0 Atbildēt

Kaut arii manam autinjam viss ir kaartiibaa ar apriikojumu, shoriit noleemu braukt ar sabiedrisko, kad ieraudziiju, kas notiek laukaa, lai nevajadzeetu miiciities pa korkjiem. Pasnauduljoju autobusaa, kameer tas izstaaveeja korkji pirms Juglas un taalaak tika liidz centram. Protams, ka nokaveeju gandriiz pusstundu, kameer tiku darbaa, za to bija mieriigs brauciens.

159392. viesis 7.marts 2005 12:12
0 0 Atbildēt

Es arī UZSKATU, ka situācija ir pilnīgi normala, un nav īpaši par ko uztraukties. Labāk jau šādā lakā braucam lēnak un prātīgāk bez crachiem, nekā "atverot faktiskās tehniskās" iespējas un iegūstot 5 minūtes, uztaisam dienas CSN statistiku uz 200.gab. Labāk jau nevajag - pirms skaistā pavasara pabojāt dzīvi sev un citiem, sbojājot auto un veselību.

JA NU kādam kaut kur individuāli jāsteidzas vai jāpagūst, tad tā IR TIKAI VIŅA PERSONISKA darīšana - pārējai sabiedrībai (šajā gadījumā -autovadītājiem) katra atsevišķa indivīda steiga nav saistoša. VISĀ Eiropā šajā ziņā pastāv līdzīgs viedoklis - ja TEV jāsteidzas, plāno attiecīgi laiku, un nevaino citus (šajā gadījumā - autobraucējus). Pamosties no rīta agrāk, ja redzi, ka snieg sniegs - neguli, bet izbrauc attiecīgi stundu agrāk. Ir darba vietas,kur kavējums vispār netiek pamanīts, bet ir arī vitas, kur kavēt nedrīkst. Pats jau daudzus gadus strādāju par lektoru Turības augstskolā. Līdz šim NE REIZI nesmu atļāvies nokavēt lekciju sākumu, jo vienmēr esmu izbraucis "ar rezervi" - labāk pasēdēt autostāvvietā 15 minūtes, nevis savas nolaidības un slinkuma dēļ likt sevi gaidīt 50 cilvēkiem... Ja nu cilvēks absolūti neprot sarēkināt ceļā uz darbu tērējamo laiku, tad varu viņam ieteikt izmantot vilcienu pakalpojumus - šie transporta līdzekļi ir visprecīzākie . Līdz pat 1998.gadam biju regulārs ši transportlīdzekļa izmantotājs, kādēl varu itin droši pateikt, ka tā arī ir.

159393. viesis 7.marts 2005 12:12
0 0 Atbildēt

Ir dažādas problēmas un to risinājumi . man meita raksta no Kalifornijas - šorīt līst lietus tātad būs sastrēgumi , jaizbrauc no mājas 20 min agrāk , jo amīši nemāk braukt lietus laikā , nu par sniegu nerunāsim .

159394. viesis 7.marts 2005 12:14
0 0 Atbildēt

Bet nafig tie dolbanie macibnieki sitada sastregumu stundaa jalaiz,vini tacu velkas veel lenaak kaa parasties bremzes

159395. viesis 7.marts 2005 12:14
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka pashi vainigi ka braucat ar auto shados riitos. Es nebraucu, bet eju uz darbu ar kaajaam. Veseliigaak, nervus saudzeejoshaak, un arii kaa izraadas atraak un leetak. :D

159396. viesis 7.marts 2005 12:18
0 0 Atbildēt

Ne jau visi brauc ar sporta peugeot un riepu izmēru 135/70/13, jeb redaktors noblatoja un tagad visi dos pa mēmajiem 5m pirms krustiem.

159397. viesis 7.marts 2005 12:20
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka jānovērtē laika apstākļi, vai vispār šodien auto rakt laukā no kupenas - ar tramu ta ātrāk būs... :)

159398. viesis 7.marts 2005 12:20
0 0 Atbildēt

Ielas ir domātas visiem, nevis tikai īpaši satrenējušiemsa sportistiem, kuru braukt prasme izpauža ar to, ka apdzen īsi pirms krustojuma, lai pastāvētu pie sarkanās gaismas pirmie.

Redaktors 7.marts 2005 12:20
0 0 Atbildēt

nē, tam p205 ir šipotas M+S 145/80/R13 priekšā un 155/80/R13 aizmugurē. Tas nenozīmē, ka jābrauc būtu īpaši ātri, bet ne jau tāāā vilkties, kā šorīt...

159400. viesis 7.marts 2005 12:23
0 0 Atbildēt

Atkal kaadam maaciibnieki uz varzhaciim izkaapushi, vinji tev ko pa visaam 3 joslaam vienlaiciigi leeni brauc, ja jau esi tac "road kings" tad ko nespeej vinjus nomraali apbraukt.

Nu man arii besii cilveeki kas chakareejs un nevar pabraukt, meedzu arii izlamaaties briizjiem. Bet vai tad tie aatrie brauceji ir labaaki - tieshi taapat meedz braukt neadekvaati situaacijai.

pirms 2 nedeeljaam braucu no Siguldas puses, tipa tureejos astee 3 - 4 auto grupai kas brauca ar ~100+ km/h, mieriigi vileejam pa abaam joslaam ( es un Volvo XC90 braucam mazliet atraak), te peekshnji visi 4 auto pamana sadaloshaja zaalienaa (sniegaa) iebraukushiu VW Polo, kas ir labu gabalu nost no celja. Tak nee visiem peekshnji jaaliek pa bremzeem.

Taa kaut kaada stulba veelme no 100km/h apstaaties un paliidzeet bija, jeb bremze domaashanaa, kameer saprata ka uz celja nekaa bistama nav ??? Tad gan es padomaaju kur taadi stulbenji uz celja rodas - pabrauc jau garaam avareejushai mashinai un tad met bezmaz pa meemajiem.

159401. viesis 7.marts 2005 12:23
0 0 Atbildēt

Kartejais tuksais raksts.

159402. viesis 7.marts 2005 12:25
0 0 Atbildēt

A ko redaktors teiktu par 225/45/17 M+S labām + RWD? Pamēģini, tad sapratīsi starpību starp megašrot šaurām šipenēm un platām riepām. Redzēsi, kā tavs p sāks peldēt un kā samazināsies bremzēšanas ceļš uz tāda ceļa kā bildē.

159403. viesis 7.marts 2005 12:25
0 0 Atbildēt

pamegjiniet izbraukt arpus pilsteas laukos vispar celus netira ik pa reizei izskure lai redz kur celsh i.

vakar braucu no Dundagas uz Gipku tur vispar extreems :) bet neviens neblauj un ari avarijas ja i tad puikas gonkojot ieliek gravi vai kads onka pa shmigu gravi ieslidina.

biezhak vajag rikot trases sacensibas vai parasti megjinat pabraukt pa ledu lai redz kas i kas a taa Riga muzham asfalts ka vasara un ka uzsnieg ta problema :)

159404. viesis 7.marts 2005 12:29
0 0 Atbildēt

RED!!! Tu gadiijienaa neesi nesen iegaadaajies nekustamo iipashumu??? Viwnk redzeeju tavu autinju (peugeotu) pie jaunaas maajas :D Ja jaa, tad buusi atchi kaiminjsh :D

159405. viesis 7.marts 2005 12:29
0 0 Atbildēt

Pilnigi piekritu. Lohiem jasez majas vai jabrauc ar sabiedrisko. Izbrauc uzielas acis kvadrata un pizdzec un ta velkas un ne jau pa vienujoslu bet pa divam. Citiem vispar slinkums notirit pat sniegu no sanu stikliem vot tas besi gan.

Redaktors 7.marts 2005 12:30
0 0 Atbildēt

Jā, nekustamais īpašums ir parādījies, tāpēc arī rakstu par braucienu no Baložiem uz Rīgu... :)

159407. viesis 7.marts 2005 12:30
0 0 Atbildēt

Laiks,laiks,laiks...Vienmēr kaujamies ar laika trūkumu.Labāk jau lai tie bailīgākie arī brauc lēnāk,nekā ar lielu blīkšķi ieliek tev P.A.K.A.Ļ.Ā---tad vēl vairāk nāksies izjust laika trūkumu...

159408. viesis 7.marts 2005 12:32
0 0 Atbildēt

Kaa gribu taa barucu un distanci ieveeroshu! Jo atr tiem *******ajiem ABs shitajaa putaa nav iespeejams nobremzeet! ja kas Riepas ir jaunas un labas! Sastreegumi buus un bija! nav ko nervozeet un tad viss buus OK!

159409. viesis 7.marts 2005 12:34
0 0 Atbildēt

Nu un kaa dziivojas?!?!?! Jums gan pie maajas manliekas buus baigaas probleemas ar auto novietoshanu. Tur jau tagad skatos ka staavlaukums jums pilns lai arii ljoti maz tikai ievaakushies. Man gan Medema ielaa viss ir chikiniekaa. Veiksmi tev ar jau aizsistaa parkinga neatdoshanu citiem :D

Redaktors 7.marts 2005 12:36
0 0 Atbildēt

Ja pietrūks vietas, likšu Medema ielas stāvvietā :)

159411. viesis 7.marts 2005 12:36
0 0 Atbildēt

Runājot par tiem ABS. Cilvēki mīļie, atceraties, ka galvenā priekšrocība ko tas dod ir nevis straujāk apstāties, bet iespēju bremzējot stūrēt. Tātad iespēju izvairīties no 'blaukš' to apbraucot (ja ir tāda iespēja)

159412. viesis 7.marts 2005 12:38
0 0 Atbildēt

agraak 90tajos braucu ar zziguli-toreiz ar riepaam bij taa suudiigaak-katra savaadaaka un veel pusplika un nekaada vaina-vienkaarshi brauc un atceries kad ir ziema-tagad uzkriit 10 cm sniegs..viss stihija,katastroofa-******* gribaas

Ir jaabrauc normaali-nav jaaskrien-pat ja tev ir krutaas riepas-ir jaatceras ka tam otram varbuut nav tik labas

Loogiski kad buus avaarijas un korkji ja man piemeeram pirms krusta kaads ar shipeneem un ABS ielien 10m priekshaa pie aatruma kaadi 50km un strauji nobremzee

Mieriigi ruleejiet un viss buus stokos-protams nevajag arii piem. pa salu tiltu vilkties uz 40..

159413. viesis 7.marts 2005 12:39
0 0 Atbildēt

lapsa [?] 07.03.2005 11:43

Ha, tu laikam domā, ka visi te grib baigi logoties vai arī maksāt latu par reģistrāciju :)))

159414. viesis 7.marts 2005 12:40
0 0 Atbildēt

pievienojos redam, shitie lohi, kas knapi kustaas pa ielaam tiko uzsnieg sniegs mani konkreeti besii...

159415. viesis 7.marts 2005 12:45
0 0 Atbildēt

to: jealousy

ja tu bremzeejot stuureesi, tu nekad neizvairiisies no blauksh!! tas zini jau ir paarbaudiic, vairaakas reizes savaa shofera karjeraa esmu izglaabis savu autinju un cita shofera stuureetu auto, nobljaujoties lai atlaizh bremzi un tad griezh malaa...

159416. viesis 7.marts 2005 12:49
0 0 Atbildēt

Sorry veci, ja baucar ABS tad praatigaak ir tomeer spiest uz taam bremzeem un tad bremzeejot vadiit auto. Ja nav ABS tad savaadaak.

Un starp citu man nekas netraucee normaali vadiit auto arii bremzeejot (bez ABS), jaa uz ledus tas ir visgruutaak, bet jebkuraa cita gadiijumaa mieriigi.

159417. viesis 7.marts 2005 12:57
0 0 Atbildēt

Tiem, kas nav spējīgi braukt šādā laikā, iesaku sēdēt majās vai braukt ar taksi. Nevajag traucēt braukt tiem, kas to māk.

159418. viesis 7.marts 2005 12:58
0 0 Atbildēt

Šāda situācija ir visur pasaulē, kad uz ceļiem parādās pāris cm sniega (neatkarīgi no novākšanas ātruma), tā kā, raksta autori, samierinaties ar realitāti un, ja reiz tā braukšana ar sabiedrisko transportu ir ātrāka, tad paši arī kāpjat tajā sabiedriskajā -- nebūs jānervozē par pārāk prātīgajiem apkārtējiem! Nekad un nekur visi savu braukšanas prasmi konkrētos apstākļos nenovērtēs tik augstu, kā jūs, bet ir, kam nav izvēles braukt / nebraukt!

159419. viesis 7.marts 2005 13:05
0 0 Atbildēt

Sēnēm vasarā jāsēž zem kokiem (lasi, jakarājās kokos) un ziemā jāsēž burkā pagrabā (lasi - 2m zem zemes). Tikai tad būs kārtība uz ceļiem.

159420. viesis 7.marts 2005 13:09
0 0 Atbildēt

Labs raksts! Mani ari šodien piebesīja, ka cilvēki paliek pilnīgi jocīgi un ārprātā velkas pie mazākā sniega/lietus. Es nedomāju, ka visiem būtu jāgriež kā rallistiem, bet var braukt droši arī nebremzējot satiksmi. Minimums labuma jau būtu panākts, ja pie zaļā signāla visi sāktu braukt, nevis tajā brīdī meklētu 1.ātrumu.

159421. viesis 7.marts 2005 13:15
0 0 Atbildēt

to: 159420, tas labi ja vinji vispaar meklee kaadu aatrumu, lielaakaa dalja vienkaarshi seezh un urbina degunus vai kasa olas, nemaz nedomaajot par aatruma mekleeshanu..

159422. viesis 7.marts 2005 13:18
0 0 Atbildēt

www.delfi.lv/news/national...hp?id=10551086

Rekur jau 40 braukt mācētāji salasijušies. Labāk būtu sēņijuši, nevis braukt pratuši, būtu par 40 korķiem mazāk.

159423. viesis 7.marts 2005 13:22
0 0 Atbildēt

preciizi raksts pa teemu! nonjemt no trases shitos seenjotaajus vajag. ja nemaak braukt vai auto nav apriikots - nafig vispaar braukt!

159424. viesis 7.marts 2005 13:27
0 0 Atbildēt

40 jau ir noņemti, līdz pat šodienai viņi ticēja, ka māk braukt.

159425. viesis 7.marts 2005 13:32
0 0 Atbildēt

Šorīt maniju Reda Pegiju pie vienības gatves - laikam izlaida Lapsu ārā... :)

159426. viesis 7.marts 2005 13:33
0 0 Atbildēt

reaali jau pietiek kaadiem 3jiem taadiem salasiities un braukt blakus pa abaam joslaam uz 20 :)

159428. viesis 7.marts 2005 13:34
0 0 Atbildēt

Nez, bet... :

1) materiaalie apstaalji neljauj daudziem nopirkt jaunas riepas kaut tie neapjeedz ka kaut vai atjaunotaas ir labaakas par vecaam un nobrauktaam kuras biezhi vien maksaa to pashu naudu;

2) cik saprotu no komentaariem, tad uz ielaam ir pilns ar lohiem, kuri traucee braukt normaalajiem vai arii ir pilns ar normaalajiem, bet uz katriem 100 normaalo pa vienam loham, kursh meerkjtieciigi maisaas pa celjam un neljauj braukt. Kaut kas nesienas kopaa;

3) no nejaushiibaam nav pasargaats neviens. Ziemaa bremzeeshanas celjs ir juutami garaaks nekaa sausaa laikaa un kaada indiviida lielaa "meistariiba" var neglaabt vinju shaa vai taa. Citreiz nesteidzoties nonaaksi aatraak pie meerkja nekaa skrienot;

4) taa ir aciimredzot vispaareejaa tendence valstii - neirotiska satiksme ar domu, kursh nonaaks pirmais pie meerkja.

Tas taa. Tik manas domas.

159431. viesis 7.marts 2005 13:36
0 0 Atbildēt

un tu ko gudriniek-šī raksta autor domā,ka,ja ceļš ir piesnidzis,slidens,apledojis,utt...tad nav nepieciešamības pārvietoties uzmanīgāk??Slīd taču...

159432. viesis 7.marts 2005 13:37
0 0 Atbildēt

atjaunotas ir labakas par pusbrauktaa lietotaam

159433. viesis 7.marts 2005 13:38
0 0 Atbildēt

nevajag ka rakstits likuma no 1.marta sakt braukt ar plikam vassarenem!diemzel tadu ķeneru pie mums netrukst!

159434. viesis 7.marts 2005 13:39
0 0 Atbildēt

Pilniigi OK raxtinsh!Visus tos bremzeetaajus uz trmvaju!

159437. viesis 7.marts 2005 13:42
0 0 Atbildēt

to 159384. viesis 07.03.2005 12:02 :

es neesmu psihs.. bet mani tieshaam drausmiigi tracina ka bremzee visaadi "vasaras brauceeji". Ir jaabrauc normaali nevis jaaseenjo! jo paaris cm sniega veel ne tuvu nav pasaules gals!

Un tie kas saka ka taa ir visaa pasaulee, tad iesaku paskatiities uz zviedriju un citaam valstiim kur sniegs ir normaala paraadiiba taapat kaa Latvijaa, nevajag saliidzinaat ar valstiim kur sniegs ir kaada paardabiska paraadiiba!

159438. viesis 7.marts 2005 13:47
0 0 Atbildēt

To Marchiks ...

1. Nevajag iegaadaaties Latvijaa atjaunotas riepas. Ir gana liela izveele ar citaas valstiis razhotajaam un es neesmu redzeejis nevienu riepu, kas buutu nomizojusies. Ir tikai klejojoshi miiti ka kaadam taa ir noticis. Kas ir redzeets, tad smagaam mashiinaam, bet tur ir bik citas slodzes.

2. Vai lietota riepa ar "nogurushu" gumiju un kas jau saakusi sadaliities ir labaaka?

3. Ar vasareneem var pabraukt jo pats esmu braucis, bet ljoti sen un piedodiet, bet netaisos to vairs dariit. Tomeer vai tas ir vajadziigs?

159428

159439. viesis 7.marts 2005 13:48
0 0 Atbildēt

nu nezinu es pirmo gadu braucu ar atjaunotajam pirku pireli key point nu kautkadas vacu ar gislaved nf3 rakstu un sipiem,nu neko mizo labi un ja met vai kautkas nepatiik gada laikaa apmaina bezmaksas,man ar sakuma meta bet sie kautvisas cetras maina,viniem pofig,es vel siem prasu ,vai izdevigak rupnicaa parbaudiit vai nemet sie saka ka ne,ja vaig ta maina

159441. viesis 7.marts 2005 13:49
0 0 Atbildēt

Katram ir jāizvēlas tāds braukšanas ātrums, lai varētu autiņu savākt jebkurā situācijā. Negribu piedzīvot tādu brīdi, kad super mega rallisti Redaktors&Roi braucot ar atļauto maks. ātrumu uz slidena ceļa būs spiesti izvairīties no kādas avārijas un tā rezultātā iebrauks kādā pieturā vai taml. Un tad būs par vēlu teikt, ka es jau braucu ar atļauto ātrumu. Mērfija likumi strādā, tas ir pārbaudīts fekts. Un nav patīkama sajūta brauzot ar maks. ātrumu 50 km/h pēkšņi 50 m sev priekšā ieraudzīt fūri, kas sāk lēnām liekties un nosprostot tavu joslu. Jūs gudrie un spicie braucēji atceraties vienu patiesību - kāds vienmēr brauks par jums labāk un ātrāk (es uz šiem lauriem gan pagaidām nepretendēju...-)). Un domāju ka daudzi no satiksmes dalībniekiem līdzīgus epitetus par vilkšanos velta arī Jums.

Atrodoties uz koplietošanas ceļa ir jāievēro sabiedrības intereses. Un ja sabiedrība vēlas braukt droši, tad atsevišķi indivīdi var arī mazliet paciesties.

159443. viesis 7.marts 2005 13:51
0 0 Atbildēt

Par nomizoshanos - nu esu ne tikai redzeejis bet arii izjutis :) - pirms NN gadiem gaju gar shoseju balsodams :) neviens nestaajas, taa es tur saulee gozeedamies vilkos - te peksnji naak fuure ar tadu pljak pljak skanju - nodomaaju he riepa tuliit vinjam nomizosies! :) - un nomizojaas arii - un ar to gumijas gabalu man pa kaatiem! - b...n kaa sapeeja!

takaa mizojas taas riepas :)

159444. viesis 7.marts 2005 13:52
0 0 Atbildēt

Marchiks - pamatgumija ir novecojusi, bet kas labaak pamats vecs un uzkauseeta jauna virsma un liidz ar to normaals protektors vai otrs variants - viss vecs? Kaut kaada 5 gadus veca riepa ar gumiju, kas ziemaa paliek par plastmasu. :)

159445. viesis 7.marts 2005 13:54
0 0 Atbildēt

RHINO- riepas mizojaas un jau laiku atpakalj teicu, ka fuureem taa ir, bet tur ari slodzes citas. Neesmu redzeejis nevienu vieglaas a/m riepu, kas taa dariitu. Jaa, bija 90-to gadu viduu taa, kad taadas tikai saaka paraadiities un sheit (Latvijaa) taas atjaunoja, bet tagad?

159447. viesis 7.marts 2005 13:55
0 0 Atbildēt

Sen jau bija laiks ieviest vairkkart mineto domu par to, ka tiesibu iegusanai janoliek eksamenu ziema, vasarniekeim lidz tam izsniedzot pagaidu tiesibas. Bet to gan butu jega darit tikai pec tam, kad tiesibas nevares nopirkt jebkurs, kam ienak prata. Sobrid diezel ta nav pat "biezo" prieksrociba, jo pirksana izmaksa tikpat, cik godiga iegusana :(

159448. viesis 7.marts 2005 13:58
0 0 Atbildēt

To:

Marchiks_ [?] 07.03.2005 13:50

Pamatojums???

159449. viesis 7.marts 2005 14:01
0 0 Atbildēt

Nez kur jus tos sastregumus no rita manijat. Lenak neka ierasti, ja bet netik traki. Es no tornakalna pa akmens tiltu tiku lidz sarkandaugavai pa 25 min. parasri 20. Bet sniga jau ari nepratigi. Var jau pa tadu laiku test ari 70 km/h tik kur tas pratinsh. Lai laicigi tikt uz darbu bishki japarekina uz priekshu nevis jagul lidz pedejam. Ari tagad braucot pa rigu ipashu problemu neredzu

159450. viesis 7.marts 2005 14:01
0 0 Atbildēt

Autors taads obizhennijs - visi vainiigi, vinsh nee. Domaa citi necepas tajaa korkjii? Es parasti taadus apbraucu (4x4) un ar nerviem viss kartiibaa. Ja brauc ar shrotiem, tad gan - sorry, seediet pie ratiem 70km/h zonaa...

PS Un lai velreiz paskataas bildee tie auni, kas apdrish tos, kuri Riigaa braukaa ar dzipiem.

159452. viesis 7.marts 2005 14:12
0 0 Atbildēt

veči un vecenes !!! vajag ziemas sākumā un ik pa kādam laikam

pabraukt pa kādu lauku ceļu un PATRENĒTIES !!!!!

pamētāt autiņu slalomā un uzreiz būs skaidras daudzas lietas.

sapratīsiet kāds ātrums ir normāls un kāds jau nenormāls un varēsiet braukt jebkādos apstākļos uz 70-80% no maksimāli normālā ātruma, nevis uz 20-40 %.

159453. viesis 7.marts 2005 14:14
0 0 Atbildēt

sastrēgumi rodas no tā ka pārsvarā tur kur bija 2 joslas, tur tagad visi mīcās ra 1 joslu, kaut arī var mierīgi izbraukt pa divām.

159454. viesis 7.marts 2005 14:18
0 0 Atbildēt

to Mashiic:

Kaatad lai tos kas velkas uz to zemes celju aidzen? ja vinji paarvietojas tikai un vieniigi pa vienu marshrutu - maja, bendarzs, skola, darbs, fitnescentrs, lielveikals, maja - un tikai pas shadu marshrutu! jo citu marshrutu nezin! - un p...c saakas taja briidii kad kada no taam ielaam peeksnji ir sleegta!

159455. viesis 7.marts 2005 14:26
0 0 Atbildēt

RHINO: nevajag jau meklēt dziļos laukus. var pa kādai klusai ieliņai arī līkumu tā asāk izņemt un palīkumot utt.

galvenais tikai nepārcensties pašā sākumā jo stabs var pietuvoties ātrāk kā pat iespējams iedomāties :)

159457. viesis 7.marts 2005 14:30
0 0 Atbildēt

A ja tik ļoti jāskrien, var arī izbraukt 30 minūtes agrāk, nevis apdirst citus.

159458. viesis 7.marts 2005 14:30
0 0 Atbildēt

Seit ir vairaakas probl.

1* skuureetaji no 2joslaam saskuuree 1(spilgts piemeers tilti)

2* masinnas tehn.staavoklis

3* Bliive pie stuures

4* sab transports ir aatraaks tikai vilciens vai trambulis jo autobuss un trolluks arii miicas sastreegumaa,laika ekonomija nekaada

159460. viesis 7.marts 2005 14:46
0 0 Atbildēt

Neirotisks rakstagals.

Autoram - buldurjāņu drapes!

159464. viesis 7.marts 2005 14:56
0 0 Atbildēt

Nevaru nepiekrist! Protams ir jābūt uzmanīgākiem bet ne jau pārspīlēti. Vienīgais ko varu teikt ir ka katrs ar savu "stulbumu" var rēķināties bet ar citu nekad(izņemot ja tas ir mikriņš). Gribētos vēl redzēt ko darītu visi tie streasainie tādās mazākās pilsētās kur netīr'tas ielas ir pavisam normāla parādība.

Bija man draugam uz mašīnas aizmugurē uzraksts "Neesi pārliecināts, sēdi mājās!!!"

159467. viesis 7.marts 2005 15:10
0 0 Atbildēt

Tā nu tas ir. Šorīt bija pilnīgs murgs. Šitāds štoperis uz Deglava ielas šoziem vēl netika novērots. Un tā arī nesapratu kāpēc šorīt bij tik drausms sastrēgums. Braukšanas apstākļi ir bijuši arī krietni sliktāki, avārijas nekādas netika manītas, nemanīju arī ka kāds pārāk pa joslām lēkātu. Vienkārši viss stāv un neviens nesaprot kāpēc. Vai tiešām obligāti ir jālien uz ielas ja ir bail braukt un neesi pārliecināts ne par sevi ne par savu auto?

Protams ka CP bija pārāk aizņemti lai kontrolētu CSN punkta ievērošanu par apzinātu satiksmes kavēšanu. CP gan jau ka rāvās melnās miesās vācot mēslus ko ievārījuši pārāk pārliecināti auni.

P.S. - Kādam šoziem ir pārbaudīts vai atbilstošas riepas ir uzliktas? Man nē un rodas iespaids ka to mūsu varonīgais CP šefs ir piemirsis pakontrolēt, vot i slidinās maznodrošinātie ar lisām vasarenēm.

159469. viesis 7.marts 2005 15:15
0 0 Atbildēt

laikam marcikam ir bijus pieredze ar lapitu prezi:)

159471. viesis 7.marts 2005 15:33
0 0 Atbildēt

Rakstam - 10, Redam žetons! Braucu šorit no Jūrmalas un ari nosedeju vairak ka stundu sastreguma, un nekadi to attaisnojošie faktori ( avarijas, saplisušie auto utt.) netika maniti. Ta tad sastregums ir izvejdoies deļ lohiem kuriem ir bail braukt atrak par 10 km/st.!

159477. viesis 7.marts 2005 15:48
0 0 Atbildēt

Piekrītu par visiem 100% :)

Tikko izbraucu pa Rīgu, murgs kaut kāds! Brīva iela (ne maza) , bet kā sākam no krustojuma vilkties uz 30 km/h, tā arī turpinām...

Nekādu variantu apdzīt, lai arī 2 joslas katrā virzienā, jo pa vidu nereāli sanesumi ...

Kauns!

159480. viesis 7.marts 2005 15:52
0 0 Atbildēt

Skuju!

Sastreegums, kas veidotos deelj avaarijaam buutu nevis stundu, bet triis un vairaak.. Un tad vareetu lamaat tos, kuri brauc aatraak :)

159507. viesis 7.marts 2005 16:05
0 0 Atbildēt

sodien braucot pa centru 1h laikaa kaadas 20 massiinas apdzinu kuras velkas uz 20km/h.

159510. viesis 7.marts 2005 16:16
0 0 Atbildēt

Liela dalja vainas jaauznjemas autoskolaam, kas laizh aaraa nesagatavotus brauceejus. Braukshanas stundu skaits ir tik smiekliigs, ka es vinjiem savu auto neuzticeetu. papildus tam visam tiek ieboreets, ka uzmaniigi braukt noziimee braukt leenaam, lai gan nemaz nav gruuti pieraadiit, ka autosatiksmee leenai braukshanai ir tieshi preteejs efekts. Vienkaarshiem vaardiem runaajot leena braukshana -20km/h izsauc daudz vairaak apdziishanas manevru uz vienu celja km ja saliidzina ar viena "atvilceeja " +20km/h manevriem uz to pashu celja posmu. Taisni vai gribeetos pajautaat, cik CP ir aptureejushi tos kas brauc ar -20km/h vai leenaak un paskaidrojushi, ka nepamatoti leena braukshana arii ir administratiivi sodaams paarkaapums. kaut kaa neesmu dzirdeejis, ka kaads buutu sudzeejies ka CP vinju sodiija par paaraak leenu braukshanu.

159515. viesis 7.marts 2005 16:26
0 0 Atbildēt

Piekriitu ka liela dala jauno šoferīšu labākajā gadījumā zin kā jābrauc, bet darīt to nemāk.Man liekas muļķīgi ka atcēla tos 80.km stundā kam tas stāžs nav. Tad vismaz varēja redzēt no kura vajag uzmanīties.

159516. viesis 7.marts 2005 16:28
0 0 Atbildēt

Sodu par pārāk lēnu braukšanu būtu baigi viegli atcelt, sacelt traci un izbazunēt pa visādiem riga onlain. Tapēc arī par tādiem grēkiem CP cenšas nesodīt. Šodien gan nav tie laika apstākļi, lai lēnāka braukšana būtu pamatojama tikai ar braukt neprasmi. Sastrēgumi rodas nejau no tā, ka brauc lēnāk, bet no tā, ka uzsākot braukt slīd un daudz mazāk mašīnu tiek cauri vienam luksafora ciklam. Ja vidēji 60km/h vientā brauc 40Km/h, tad arī luksoforu ciklam vajadzētu par šadu attiecību tikt pagarinātam.

159522. viesis 7.marts 2005 16:34
0 0 Atbildēt

nu tad apsveicu daargie LV shoperi. Muusu valdiiba kaarteejo reizi paraada ka vinjiem pie kaajas kaadi ir LV celji.

www.delfi.lv/news/national...hp?id=10553728

159546. viesis 7.marts 2005 17:20
0 0 Atbildēt

Pilnīgi nepiekrītu vairāku komentāru autoriem. Jūs ar savu agresīvo braukšanas stilu traucējat normāliem cilvēkiem pārvietoties pa ielām. Es redzot kā kāds džigits veikli braucot nespēj nobremzēt krustojumā un pa pusei izslīd man priekšā, turpmākajā ceļā piedomāju par šādiem braucējiem un braucu ar tādu ātrumu, lai paspētu normāli apstāties pat parādoties šādiem braucējiem.

159566. viesis 7.marts 2005 18:42
0 0 Atbildēt

Slinkums visu šito lasīt ,ko jūs te sarakstījuši.

Piekrītu 100% reda rakstītajam.Ja nevar,vai nemāk braukt ziemas apstākļos,nav ko sēsties pie stūres.Ieguvums būs visiem lielāks,mazāka statistika un pārējie varēs normāli pārvietoties.Tā,kā strādāju uz fūres,tad nobrauktie km ir mana maize un šitie īpaši prātīgie braucēji,ne tikai bojā nervus bet arī ļoti jūtami grauž manu budžetu.

Vispār kautkāda smago auto šoferu disriminācija te iesākusies.Tad redz kādam traucējot,ka pa tiltiem smagie brauc rīta pusē,jautājums tik cik tie smagie daudz atviegloja to sastrēgumu?Īpaši tas varētu atikties uz vanšu tiltu:):):)

Rīgas dome jau neko stulbāku nevarēja izdomāt par šo likumu.Labāk būtu izstrādājuši projektu un padziļinājuši to tuneli no 3,6līdz 4,2m,kas ir zem akmens tilta centra pusē.Tas dotu uzreiz acīmredzamu atslodzi akmens tiltam un pārdaugavai.Bet interesantāk jau vērōt,kā smagie bez vajadzības dzenas pāri 2x akmens tiltam,tikai tāpēc,ka 50m nedrīkst brauk taisni:)

Un pa šitie tēmu,par sēņotājiem uz ceļa vēlviena piebilde,jeb ieteikums:)Tie kas te tik šausmīgi sašutuši par to,ka viņus te ēd nost par sēņošanu uz ielām-cik noprotu lielākā daļa ir kantora darbinieki.Nu tad ielaidiet savā datorā to foršo tārpu ''sasser'',jeb vismaz līdzīgi saucās,ka kompis ik pēc minūtes pārstartējas.Un tad strādājiet,gribu redzēt cik daudz tad jūs nopelnīsiet.Lūk tieši tādi paši vīrusi jūs esat priekš šoferim,kas sev iztiku pelna pie stūres un alga ir tieši saistīta ar katru nobraukto km.

159576. viesis 7.marts 2005 21:05
0 0 Atbildēt

He he he. Normaaliem shoferiem ir cietaa alga kas izsleedz iespeeju radiit braakji. Jo nevar aatraak padariit darbu kaa to paredzeejis tehnologs. Taa luuk un autotransporta uznjeemumos (ne visos) bet ir savas normas kuras ieveerojot CSN, laika un braukshanas apstaakljus ir izpildaamas. Bet ja grib *******t tirgu tad paraadaas taadi leetie tipinji ar dempinga cenaam pa baigo tempu aizgruziis shalandu no punkta A uz punktu B. Nu tad dabiigi ka katrs km ir latos meeraams. Neraudi garausi ja reiz dempingo cenas. Gribeejaat *******t tirgu nu tad seedi korkjii un neraudi. Starpcitu Ecolines ir parksatijis kustiibas grafikus un tie ir laika zinjaa pabiidiiti (piekam ljoti smuki). :)

159580. viesis 7.marts 2005 21:51
0 0 Atbildēt

Zini, ko es teikshu, rakstnieks tads etakais, ej tu .......

Ja tu tik kruts esi, tads baigais rallists, ej uz rallistiem tikai nemac citus braukt, kadas nebutu labas ziemas riepas, ja daudz sniega uz celja vienalga sudigak.

Nevar salidzinat divas dazhadas lietas!

:((((((

Ne visi tadi kruti ka tu.

Redaktors 7.marts 2005 22:18
0 0 Atbildēt

Interesanti, kāda atšķirība - kas ir autors? Un iztiksim bez personīgiem apvainojumiem.

Cilvēki "bremzē satiksmi" - tā ir problēma.

Ja normālā ziemā bail braukt ar savu auto - brauciet ar sabiedrisko transportu, jo tur pie stūres (gandrīz) vienmēr būs profesionāļi...

159594. viesis 7.marts 2005 23:15
0 0 Atbildēt

Paklau - raksta autor - tu tachu pats arii noliec tos autovadiitaajus, kaa gan tu esi izveerteejis visu to garo rindu bildee vai visi vinji peec tavaam domaam bija neprofesionaalji??? stipri shaubos...

lai nu kaa arii buutu, ja tu shodien steidzies, tad jau vareeji arii aatraak no maajas izbraukt, nav vajadziiba publiskot presee rakstu kuraa tu izsklaasti savas dusmas, jo nokaveeji no riita darbu (vai kur tu tur brauci, nav svariigi).

ja nav gruuti, varbuut pieklaajiibas peec tomeer shim rakstam tad arii dzelteno fonu vareeji uzlikt!

Have a nice day!

159596. viesis 8.marts 2005 0:10
0 0 Atbildēt

->uupis

Tev laikam galīgi greiza izpratne pa tālbraucēju algām:)

Gribu lai tu nosauc kaut pāris firmu,kur tālbraucējiem ir cietās algas.

Ja ir cietā alga,tad tā ir minimālā+...sant,par katru nobraukto km.Jeb maksā % no frakta,kā arī ir komandējuma nauda.Samaksas varianti ir vairāki,bet nejau cietā alga.

Pasaki firmu,kur cietā alga ir vismaz 400ls uz rokas,un es tūlit būšu klāt pieteikties rindā uz darbu.

Par piemēru šodien vajdzēja 2 vietās izkraut kravu Rīgā,katru savā daugavas krastā,un 1izkraušana Valmierā,kā arī Valmierā iekraut kravu.Sakarā af bremžu lielo skaitu Rīgas ielās,līdz Valmierai braukt vairs nebija vērts,jo redzi strādā no 8-17.Tad loģiski,ka manu kravu atdeva citai mašīnai,līdz ar to arī tagad atkal šedēšu mājā un gaidīšu,kad būs krava.Līdz ar to vidēji šomēness būs mazāk reisu un teiksim 3reisu vietā izbraukšu2,5.Tā kā pa reisu vidēji sanāk ap 300 eur,tad dēļ tām bremzēm,kas nemāk normāli braukt ziemas apstākļos sanāk zaudēt no mēneša algas ap 150eur.Un kravas dempingo Leiši,tāpēc jaur ar mūsu bāleliņiem to kravu tik daudz nepaliek.

159605. viesis 8.marts 2005 8:25
0 0 Atbildēt

Diemžēl, nez vai kas mainīsies pēc šādiem ieteikumiem.:( Jo tas kontingents, kas tā brauc, nelasa ne iauto, ne kādu citu auto žurnālu... Turklāt priekš viņiem ziemas riepas ir tikai CSDD uzspiezta "neērtība", par kuru nav vērts atstāt vairāk naudas, kā Ls 5,00 - 15,00 par ripuli...

159608. viesis 8.marts 2005 8:49
0 0 Atbildēt

to Redaktors .. tev tach kaa balozhniekam jaazin, ka labaak braukt uzreiz caur Valdlauchiem un tad gar RPK un nekaadu sastreegumu ...:) Starpcitu ievaacies jau ... un vai tu njeemi dziivokli ar pilnu apdari vai kaa??

P.s. Kaiminjshs!

159613. viesis 8.marts 2005 9:08
0 0 Atbildēt

to 159608. viesis 08.03.2005 08:49

cik esmu braucis, tad nekuja nesanaak izdeviigaak braukt caur v-lauchiem. Tu vienkaarshi brauc liikumu :)

159617. viesis 8.marts 2005 9:26
0 0 Atbildēt

He he he. Es lapaak bremzee. Shodien pat. Neba es apstaajies - sadursme. Braucot pa mazajaam ielinjaam redzu ka no kaadas shkjeersielas paraadaas golpa lustras un akal pazuud apakaljgaitaa. Skaidrs. Ledus. Blondiine. Nemaak izkusteeties vai suudainas riepas. Apstaajos pirms krusta lai gan man galvenais. Jaa kaa tad naak taa tvaika lokomotiive pilnaas buraas neskatoties. Kad ierauga mani acis kaa divlatnieki redzu kaa noblokjeejas rati un babonis ar savu golpu paari krustam pret bordi apstaajas. Nu ko sasitu plaukstaas applausus un braucu taljaak. Luuk moraale. Es lapaak piebremzeeju pirms mazaak svariigiem krustiem jo obligaaati kaadaa no tiem kaads vai kaada bukseetaaja vai bukseetaajs naaks araa pilnaas buraas tapeec ka no nulles aatruma tei nemaak vai nevar izkusteeties.

Man ir jaanokljuust no punkta A liidz punktam B. :p

159619. viesis 8.marts 2005 9:41
0 0 Atbildēt

to Peksiic ... nu beidz ir tur izdeviigaak - kaads tur liikums ... varbuut 1 km ...bet nu taa vietaa lai tur torchiitu tajaa krustaa vai lai maaniitos gar STATOIL un taapat ja ir smagais korkjis tur arii pashvaki kustaas visi ... bet nu viss jau atkariigs cikos tu brauc utt!

159626. viesis 8.marts 2005 10:08
0 0 Atbildēt

braucu ap 8. krustojumaa parasti pirms manis 5 autinji. Izkustos no turienes 1min laikaa. Protams citreiz leenaak :)

159635. viesis 8.marts 2005 10:46
0 0 Atbildēt

Autors ir pamatiigi iebraucis auzaas. 1) putina un tas krietni pasliktina redzamiibu 2) celjus nevar notiiriit tik aatri un tie ir slideni. Pilniigi piekriitu, ka nav ko raadiities uz celja shaadaa laikaa, ja auto tam nav atbilstoshi sagatavots. Bet ir jaabrauc uzmaniigi pasliktinaatas redzamiibas apstaakljos un pa celju ar sliktu segumu. Noteikumos ir rakstiits: jaaizveelas aatrums atbilstoshi celja apstaakljiem un segumam, lai vareetu paspeet nobremzeet! Labaak leeni un droshi nekaa aatri aatri kaadam ieblezt aizmuguree vai, nedod dievs, uzbraukt gaajeejam. Nokaitinaaja mani ar sho rakstu. Redaktor! Shaadi raksti jaaliek dzeltenajaa sadaljaa!!!

Redaktors 8.marts 2005 10:53
0 0 Atbildēt

to Redaktors.. tev tach kaa balozhniekam jaazin, ka labaak braukt uzreiz caur Valdlauchiem un tad gar RPK un nekaadu sastreegumu... Starpcitu ievaacies jau... un vai tu njeemi dziivokli ar pilnu apdari vai kaa??

P.s. Kaiminjshs!

Es braucu caur mežu pa taisno uz Ziepniekkalnu - P205 to var izdarit. 4,5km bezceļa un esmu pie "Dzintara". Varu padalities ar marsrutu. Rits tā sākas ideāli - 4 km meža ceļa, nedaudz roku izvingrināšana un esi bez korkiem Ziepniekkalna... P.S. Dzivoklis ir ar pilnu apdari.

159703. viesis 8.marts 2005 12:45
0 0 Atbildēt

Raksta autoram ir taisnība - ja nevar pabraukt vismaz 70km/h pa slidenu ce;lu, tad tā abra ir jāliek nost līdz ledus un sniegs no ceļa nokusīs (vai tiks nolaizīts no ceļu uzturētājiem). Satiksmes bremzēšana nav attaisnojama ne ar kādu drošibu. Tieši otrādi - tie bremzes tieši ir tie, kas neietur drošu distanci!!!

159773. viesis 8.marts 2005 16:57
0 0 Atbildēt

lēnāk brauksi tālāk tiksi un nav ko gonkot šādos apstākļos, ta kā ja Tev ir jāsteidzās, tad pats vari doties uz tuvāko sabiedriskā transporta pieturas vietu!

159803. viesis 8.marts 2005 23:01
0 0 Atbildēt

nu ja laicīgi pamana korķi uz ziepniekkalna ielas, tad to var ļoti viegli apbraukt.

un pareizi teikts par tiem "braucējiem". labāk tādās dienās atstājiet mašīnu mājās. besī vilkties aiz tādiem uz 30-40. saprotiet ka jūs provocējat avārijas situācijas.

159813. viesis 9.marts 2005 9:20
0 0 Atbildēt

Par provokaacijam sods nav paredzeets. Sods ir par izraisiishanu. Nu i skrieniet. Es pameeginaashu skreejeejus izprovoceet. Un tad nevajaga liimeet izkaarniijumus ka luuk vinsh. He he. Pats vainiigs ja nenjem veeraa leenumu. :P

159969. viesis 10.marts 2005 11:48
0 0 Atbildēt

Aga!

Tādās situācijās (ap -3c mitrs - sniegs un korķi) patiesībā visi slēptie a/m defekti arī "uzpeld"...

Tizli: Ģenerātori, Akumulātori, Vadi, Ventilātori, Izdeguši drošinātāji, Super-tizli šoferi, Sliktas riepas, Gaisa filtri, Tukši logu mazgāšanas rezervuāri u.c. lietas!

iAuto ieteikumam var tikai pievienoties un papildināt: NEBLAMĒJATIES JO TAS IR TIZLI !!!

160164. viesis 13.marts 2005 16:59
0 0 Atbildēt

Khe, nervozajiem vispār nav ko līst uz ceļa. Tādi nervozie arī rada avārijas situācijas. Mani vairāk tieši šie uztrauc, nevis tie, kas velkas. Lai viņš velkas, es ar to rēķinos un braucu ātrāk vai pa citu ceļu, vai palasu avīzi, kamēr arī velkos. :)

160167. viesis 13.marts 2005 17:33
0 0 Atbildēt

nav runa par nervozajiem

neesmu nervozs, bet bremzes reāli besī

160188. viesis 14.marts 2005 10:30
0 0 Atbildēt

Tas nu toč, ka ziema atsijā nebraucējus (kā daži izteicās lohus) no braucējiem. Vienīgi žēl ka pirmie otrajiem cenšās visādi traucēt un maisīties pa kājām, un savu stāvokli pie tam vēl uzskata par normālu (normu), ko cenšas uzspiest visiem pārējiem, ko arī apliecina dedzīgā aizstāvēšana diskusijās. Nu mīļie cilvēciņi, ja nu nemākat, vai negribat braukt, vai ja autiņš galīgi neiet, vai nav sagatavots ziemai, NU LŪDZU nevelcieties laukā uz ceļa - brauciet ar sabiedrisko, tā gan jums, gan visiem pārējiem būs gan mierīgāk, gan arī kā jūs tā visi pārējie fiksāk tiks uz priekšu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti