«Wiesman GT» tagad sērijveidā 8

 
11.maijs 2005 11:45

Šis nelielās vācu kompānijas Wiesman sportiskais modelis sevī iemieso harmonisku klaiska dizaina un mūsdienīgu tehnoloģiju apvienojumu, un kļūs par konkurentu tādām markām kā TVR un Morgan.

Superkupejas GT optika līdzinās tās pašas markas rodstera optikai, bet tehniskā ziņā atšķirības ir nenoliedzamas. Par jaunā modeļa bāzi kalpojis prototips Wiesmann Renn-GT, kas izturējis 24 stundu testa maratonu Nirburgringas trasē.



Atšķirībā no sešcilindru rodstera, GT ir BMW 4,8 litru dzinējs ar 333 Zs jaudu un maksimālo griezes momentu 490 Nm. 100 km/h auto spēj sasniegt 4,6 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 280 km/h.

Auto ir arī pārsteidzoši ietilpīgs. Salīdzinājumā ar rodsteru tas ir par 3 cm augstāks un par 11 cm platāks, garumā ir veseli 37 cm vairāk. Pieaugušajam degvielas patēriņam - vidēji 11,7 litru uz 100 km, atbilst par 10l (līdz 80l) palielināts benzīnbākas tilpums.



Zem izturīgās stiklašķiedras kompozīta virsbūves atrodas alumīnija karkass, kā dēļ GT svars salīdzinājumā ar rodsteru palielinājies tikai par 70 kg un ir 1 250 kg. Auto aprīkots ar ksenona lukturiem, sānu pagriezena gaismas diodēm un mehānisko sešpakāpju transmisiju, bet no oktobra būs pieejama arī versija ar sekvenciālo kārbu.



Wiesmann GT var lepoties ar greznu interjeru. Salons pilnībā apdarināts ar ādu, visas mērinstrumentu skalas izvietotas instrumentu paneļa centrā. Papildu ērtības nodrošina elektriskie stiklu pacēlāji, radio, navigācijas sistēma un kondicionieris. Drošības spilveni tiks iekļauti bāzes komplektācijā tikai nākošgad.



Wiesmann GT uzstādītas disku bemzes: priekšējās 348/30 mm un aizmugurējās 345/24 mm. GT aprīkots ar ABS, elektronisko kustības stabilizācijas sistēmu, 18 collu lietajiem diskiem un 225/50 izmēra riepām.

Bagāžas nodalījums ir standarta - 250 litri. Prognozējamā Wiesmann GT cena ir 107 000 eiro.
 
Visi komentāri
 
167168. viesis 11.maijs 2005 11:48
0 0 Atbildēt

he he, par negliitu nenosauksi vis.... it sevišķi no aimugures :)

167171. viesis 11.maijs 2005 12:07
0 0 Atbildēt

Ideaals drapaks!

167172. viesis 11.maijs 2005 12:21
0 0 Atbildēt

Bishku atgadina jaguar E-type....

167178. viesis 11.maijs 2005 12:51
0 0 Atbildēt

smuks jau smuks :)

167195. viesis 11.maijs 2005 14:55
0 0 Atbildēt

Konfekte! ;)

167201. viesis 11.maijs 2005 16:04
0 0 Atbildēt

sava fišhka tur iekšā ir...labs!:)

167212. viesis 11.maijs 2005 17:12
0 0 Atbildēt

smuks

167220. viesis 11.maijs 2005 18:47
0 0 Atbildēt

smuks maita...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti