Apdrošinātāju zaudējumi pārsniedz 3 miljonus latu 49

 
12.maijs 2005 8:04

2004.gadā kopējais Latvijas OCTA tirgū parakstītais prēmiju apjoms sasniedza 28 miljonus latu, savukārt izmaksāto atlīdzību apjoms – 15 miljoni latu, kas ir par 33% vairāk nekā gadu iepriekš.

Apdrošināšanas sabiedrību zaudējumi (no OCTA) ir sasnieguši 3 miljonus latu. Kā liecina LTAB veiktie tirgus izpētes dati, OCTA polišu cenas 2004.gadā ir palielinājušās par 30% un līdzīgs pieaugums ir gaidāms arī 2005.gadā.

Kā uzskata Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja valdes priekšsēdētājs Juris Stengrevics, apdrošinātāji šogad centīsies samazināt zaudējumus, un vienīgais veids, kā to izdarīt, ir palielināt OCTA polišu cenas.

„Tuvāko 2-3 gadu laikā Latvija sasniegs Igaunijas cenu līmeni, kur tās šobrīd ir 2 reizes augstākas nekā pie mums,” ir pārliecināts LTAB vadītājs. Bija izskanējusi informācija, ka Latvijā ir parādījušies apdrošināšanas sabiedrību piedāvājumi iegādāties tikai LR teritorijā izmantojamas OCTA polises – klientam vienojoties ar apdrošinātāju par polises darbības teritorijas sašaurināšanu. Tomēr LTAB atgādina, ka jebkuras Latvijā licencētas apdrošināšanas sabiedrības izsniegta OCTA polise tajā uzrādītajā darbības laikā ir spēkā visā Eiropas Savienībā (bez teritoriāliem ierobežojumiem)!

Kādas ir gaidāmās tendences OCTA apdrošināšanas tirgū 2005.gadā:

1) saglabāsies jau 2004.gadā vērojamā tendence: izmaksātās apdrošināšanas atlīdzības turpinās pieaugt straujāk nekā saņemtās apdrošināšanas prēmijas;

2) apdrošinātāji būs spiesti rezervēt summas jaunajiem OCTA Likumā paredzētajiem izdevumiem, kurus līdz šim Likums neparedzēja atlīdzināt (piemēram, personai nodarītie nemateriālie zaudējumi, valsts budžeta un pašvaldību budžeta izdevumi, kas radušies, nodrošinot cietušā ārstēšanu, rehabilitāciju un tehniskos palīglīdzekļus...);

3) straujais izmaksu pieaugums, kā arī jauni klāt pienākušie atlīdzināmie izdevumu posteņi var ietekmēt apdrošināšanas prēmiju pieaugumu, lai apdrošinātāji spētu iegūt līdzekļus šo izdevumu kompensēšanai;

4) sagaidāma pozitīva tendence, ka OCTA apdrošināšana turpinās iegūt aizvien lielāku uzticību sabiedrības acīs. Par to liecina, tas, ceļu satiksmes negadījumu skaitam, ko izraisījuši neapdrošināti transportlīdzekļu vadītāji, ir tendence samazināties, jo 2004.gadā šādu gadījumu skaits samazinājies par 238 gadījumiem;

5) aizvien vairāk OCTA apdrošināšanā tiks izmantotas jaunas IT tehnoloģiju iespējas - paredzēts ieviest Ceļu satiksmes negadījumu radīto zaudējumu regulēšanas sistēmu, ieviest bonus–malus jeb atlaižu – piemaksu sistēmu par braukšanu bez avāriju izraisīšanas un otrādi, apdrošināšanas līgumu slēgšanu un datu nodošanu Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja datu bāzei tiešsaistes režīmā;

6) tiek pilnveidota zaudējumu pieteikšanas kārtība, jo cietušais, kam zaudējumus būs nodarījis neapdrošināts transportlīdzeklis, var, pieteikt apdrošināšanas gadījumu un saņemt apdrošināšanas atlīdzību jebkurā apdrošināšanas sabiedrībā Latvijā;

7) aizvien plašāk, augot sabiedrības informētībai, apdrošināšanas gadījumu pieteikšanā tiks izmantoti Saskaņotie paziņojumi, kas ļaus iztikt bez Ceļu policijas iesaistīšanās;

Plānots, ka OCTA apdrošināšanas jomā 2005.gadā tiks pieņemti visi Ministru kabineta noteikumi un citi nepieciešamie normatīvie akti, kas nodrošinās pilnvērtīgu OCTA sistēmas darbību.
 
Visi komentāri
 
167239. viesis 12.maijs 2005 8:06
0 0 Atbildēt

Ai ejiet juus tirst, videejaa eiropas cenu liimenja sasniedzeeji!

167240. viesis 12.maijs 2005 8:12
0 0 Atbildēt

nu jaa, autoavaariju skaits jau gan pieaug un cenu liimenis visam celjas - a ko dariit, jaamaksaa buus vairaak..

167241. viesis 12.maijs 2005 8:16
0 0 Atbildēt

kad tā paskatās,visiem cenas par zemu,ienākumi par mazu

un nu vēl apdrošinātāji publiski paraudās,laikam domā ka nu mēs aiz līdzjūtības ar prieku maksāsim savus latus

šo gadu laikā kopš ieviesta OCTA,man ne reizi nav bijis vajadzīgs lai man izmaksā par nodarītajiem zaudējumiem

pats arī nekādus nedarbus neesmu sastrādājis

principā sanāk ka nauda maksāta par neko :(

uz atlaidēm ar šie(apdrošinātāji)nav nadzīgi

par tiem 3 miljonu zaudējumiem vēl varētu papētīt,vai tā ir...

167242. viesis 12.maijs 2005 8:19
0 0 Atbildēt

Es kaut ko nesapratu. Ja parakstītais prēmiju apjoms = 28 miljoni Ls, izmaksāto atlīdzību apjoms = 15 miljoni Ls, tad 28 - 15 = 13 miljoni Ls (jeb 46%) paliek administratīvo un citu izdevumu segšanai. Vai nu mūsu apdrošinātāji strādā ļoti neefektīvi, vai arī "parakstītais prēmiju apjoms" ir nekam nederīgs skaitlis.

167244. viesis 12.maijs 2005 8:25
0 0 Atbildēt

Jā, ko dara ar tiem 13 miljoniem, varbūt kāds vartētu paskaidrot kāpēc pāri paliek -3 miljoni? Tāpēc, ka 13?

167245. viesis 12.maijs 2005 8:26
0 0 Atbildēt

normaali vispaar. nabadzini apdrosina muus ar zaudeejumiem, kaa vinjiem neiet. ja jau buutu taadi zaudeejumi tad kapeec sis bizness netiek mests pie malas un masveidaa visi apdrosinaataaji neatsakaas no OCTA, man liekas ka taa tas ir normaali, ja kaut kas nenes pelnju tad ar to vairs nenodarbojas.

bet muusu muljkju zemee jau vienmer viss ir savaadaak

167246. viesis 12.maijs 2005 8:27
0 0 Atbildēt

Vai kāds var paskaidrot sīkāk 4. punktā apslēpto domu graudu ?

167247. viesis 12.maijs 2005 8:27
0 0 Atbildēt

Lai tik nedrish,ja jau tik sudigi lai tak met mieu tam biznesam,naks citi kuriem ies labaak:)

167248. viesis 12.maijs 2005 8:31
0 0 Atbildēt

esam draugi mīļie Eiropā - visam cenas celsies, benzīnam, un arī apdrošināšanai.. Nu bet kāpēc tad pie igauņiem tās polises divreiz vairāk maksā?

167250. viesis 12.maijs 2005 8:42
0 0 Atbildēt

To BusDriver [?] 12.05.2005 08:27

Vai kāds var paskaidrot sīkāk 4. punktā apslēpto domu graudu ?

---------------------------------------------------------------------------

Doma taada, ka varees drachiit aizvien vairaak cilveekus....

=========================================

Kapeec nekur nav noraadiits samazinaat avaariju skaitu? Tas tachu samazinaas izmaksu apjomu... Vismaz veicinaat sabiedriibas domu avareeet mazaaak! :D :D :D :D :D :D

167251. viesis 12.maijs 2005 8:43
0 0 Atbildēt

vot lai Zivtiņš domā - no viņa būs atkarīgs, vai samazināsies OCTA cenas

167253. viesis 12.maijs 2005 8:53
0 0 Atbildēt

Vakar jau pa TV šitas jautājums tika apspriests un visam cauri spraucās teksts ka tas viss ir pilnīgs buļļu ******* un maksimālais kas varētu palielināties ir kādi 11% un arī tikai tiem kas mīl taisīt avārijas.

Interesanti ir tas ka apdrošināšanas kantori, neskatoties uz šito ūdeni ko vakar lēja, pagājušajā gadā ir guvuši visai nopietnus ienākumus. ;)

167257. viesis 12.maijs 2005 9:03
0 0 Atbildēt

labis, tas pats jau bija pagājušajā gadā, teica ka zaudējumi mums un slikti mums, a oficiālajos datos LURSOFT, un nu visp VID datos nekur zaudējumi šiem no OCTA nerādījās, interesanti???

PS tas ir tas pats kas ar benžu, tipa cenas atkarīgas no pasaules tirgus cenām, a tur jau kaut kādu mēnesi cenas ir noktitušās par 5 santīmiem litrā, a pie mumspar 1santīmu, smieklīgi...

167258. viesis 12.maijs 2005 9:10
0 0 Atbildēt

Nē nu šitādu ūdeni liet prot tikai šitie super-kaktu-apdrošinātāji. Izmaksājot atlīdzības palika pāri 13 miljoni, bet tos mēs kopīgi nodzērām un par prostitūtu pakalpojumiem palikām vēl 3 miljonus latu parādā.

Piedodiet, bet nu ir skaidrs, ka ja pakalpojumam ir 46% rentabilitāte, tad peļņa varētu būt samērā neslikta. Protams, kad ir jānoraksta peļņa tad jau gada beigās visi gudri un beigās sanāk ka visi apdrošinātāji mokās nabadzībā.

Vismaz es uz šo lēto PR triku netaisos iekrist. Atraduši banānu republiku kur batonus ausīs spraust!

167259. viesis 12.maijs 2005 9:10
0 0 Atbildēt

Miilu sho zemi, ieniistu sho valsti>

167264. viesis 12.maijs 2005 9:25
0 0 Atbildēt

OCTA tirgū parakstītais prēmiju apjoms sasniedza 28 miljonus latu, savukārt izmaksāto atlīdzību apjoms – 15 miljoni latu, zaudējumi - 3mio, tātad administratīvie izdevumi - 16 mio????????? Tad vai nu jāiemācās strādāt, vai nu jānošaujas, dārgie apdir... piedodiet, apdrošinātāji. Vai tik tiešām, atsakaties no šī biznesa. OCTA ir obligāta auto īpašniekam, nevis apdoršināšanas kompānijai

167270. viesis 12.maijs 2005 9:58
0 0 Atbildēt

to 167248. viesis

Tāpēc jau tās OCTA cenas tiek paaugstinātas, lai pēc iespējas mazāk cilvēku tās varētu atļauties un attiecīgi - ielās būtu mazāk auto, mazāk sastrēgumu un mazāk avāriju. Un igauņiem, ja pareizi sapratu, tieši tāpēc nav zaudējumu, ka OCTA cenas ir augstākas.

167271. viesis 12.maijs 2005 10:03
0 0 Atbildēt

Un vispār - ja jums OCTA cenas par augstu, brauciet ar saviem autiņiem uz lauku reģioniem un pērciet savas OCTA polises tur, jo laukos tās ir par 20 - 25% lētākas nekā Rīgā u.c. lielpilsētās!

Kas tā letiņiem par modi kaukt par katru sīkumu?! Gribējāt Eiropu, nu un tagad dabūjāt!

167272. viesis 12.maijs 2005 10:04
0 0 Atbildēt

Vislabāk mn patīk triks ar teritoriju tarifiem, es pirku lētāko - pa Latviju :), un protams ka uz polises ir rakstīts "derīda eiropas ekonomīkas zonā un šveicā", ceru ka jūs darījāt tāpat - tatad tiksimies eiropā ;)

167273. viesis 12.maijs 2005 10:07
0 0 Atbildēt

167271. viesis - te runa neiet par pašu cenu, bet gan par mūs pied!ršanu ar ļoti rupjiem aprēķiniem. Nevajag, godātie apdrošinātāji, savus klientus par muļķiem turēt.

167274. viesis 12.maijs 2005 10:08
0 0 Atbildēt

Marx, nav OCTA polišu, kas paredzētas braukšanai tikai pa Latviju! Ar likumu ir noteikts, ka visas Latvijā iegādātās OCTA polises ir derīgas braukšanai visā Eiropas Savienībā, un apdrošinātājiem nav tiesību slēgt papildus vienošanās par citiem nosacījumiem. Tā kā - bon voyage! :)) Eiropas durvis tev ir plaši vaļā, turklāt par maksimāli zemu cenu! :)))

167275. viesis 12.maijs 2005 10:14
0 0 Atbildēt

Par Eiropas un Latvijas polisi ir tā, ka tā saucamā Latvijas polise der visā ES bez ierobežojumiem. Taču šim pasākumam ir arī otra puse. Tas kas ņem šādu polisi un savāra sūdus ārpus Latvijas var smagi iekrist. Protams apdrošinātājs segs visus viņam piestādītos izdevumus, kas ārpus Latvijas parasti ir augstāki nekā Latvijā, un tad vērsīsie pie apdrošināšanas ņēmēja un prasīs tos segt. Nezinu kāds būs rezultāts, bet tiesas darbi ir garantēti, kas pats par sevi pāris ietaupīto latu dēļ nav diezko izdevīgi. Protams, ja ārpus Latvijas braukt nav paredzēts, tad problēmu nav.

167276. viesis 12.maijs 2005 10:24
0 0 Atbildēt

Piekrītu uculs - ar savu auto ārpus Latvijas labāk nebraukt, jo citās Eiropas valstīs ir cita likumdošana. Cik zinu, avārijas gadījumā, ja cietušā auto kādu laiku nav braucams (kamēr atrodas auto servisā) vai vispār nav braucams (tiek aizgādāts uz lūžņu kaudzi), vainīgās puses apdrošinātāji pirmajā gadījumā cietušajam sedz nomas auto izmaksas uz to laiku, kamēr viņš tehnisku iemeslu dēļ nevar braukt ar savu auto, bet otrajā gadījumā - jauna (līdzvērtīga) auto iegādes izmaksas. Papildus visam apdrošinātāji sedz cietušā ārstēšanās izdevumus (ja tādi nepieciešami) u.tml.. Mums līdz tam vēl augt un augt...

167279. viesis 12.maijs 2005 10:40
0 0 Atbildēt

apdirsinātāju kompānijas visas kā viena mētājās atlaidēm lai dabūtu pēc iespējas vairāk klientu un IEBRAUKTU PĒC IESPĒJAS LIELĀKOS MĪNUSOS

tik atklāti melot pat latvijā vairs nedrīkst

167281. viesis 12.maijs 2005 10:41
0 0 Atbildēt

Paredzu, ka bļāvēji šo nelasīs , taču - 28 mio parakstītās prēmijas nenozīmē reāli saņemto naudu. Kā zināms, tad pērn OCTAi tika dotas atlaides līdz pat 45-50%. Respektīvi - polisē tika rakstīta pilnā summa(parakstītā prēmija), bet klients maksāja par vidēji 30% mazāk. Tātad - 28 mio -30% = 19.6mio Ls reālās naudas. Lūk arī visa aritmētika.:)

167282. viesis 12.maijs 2005 10:46
0 0 Atbildēt

Ta sen bija laiks ieviest sisteemu, ja cilveeks nopeerk KASKO, tad automaatiski ir arii OCTA, nevis kaa ir tagad - nopeerc OCTA un tad veel KASKO, un .. avaarijas gadiijumaa taa kaa muljkjis esj uz vainiigaa OCTA izdeveej kantori.

Kaada jeega pirkt OCTA labaa kantorii, ja vainiigais apdroshinaas shvakaa kantorii? Sviests.

Un tas ka lielaakaa dalja LAucinieku apdroshinaas ar atlaidi, bet darba dienu pavada Riigaa ir veel lielaaks sviests. Oi cik daudzi peekshnji ir pieraxtiiti, vai deklareeti laukos, lai gan tajos laukos nekad nav maniiti - ja nu vieniigi skolas laikaa vasaras briivdienaas gadus 10 atpaklaj.

167283. viesis 12.maijs 2005 11:16
0 0 Atbildēt

he he, es ar dzīvoju rīgā, bet auto reģistrēts laukos :)

167284. viesis 12.maijs 2005 11:21
0 0 Atbildēt

EdMonton tas ko tu mineji darbojas tikai lidz pagajusha gada 1. maijam. Pec tam cipars polise ari ir realais iekasetais. Nu vienigi vel minusins aiziet brokeriem par izplatishanu.

167285. viesis 12.maijs 2005 11:22
0 0 Atbildēt

167282. viesis - nu tad pacenties panākt to, lai tā auto īpašnieks, kurš iebrauc tavā vāģī, ir apdrošinājis savu auto kādā daudz maz pieklājīgā kantorī! Bez tam tev pasham neviens neliedz apdrošināt savu auto laukos un dzīvot Rīgā - vismaz ar likumu tas vēl nav aizliegts!

Vēl kas - iesaku tev KASKO un OCTA pirkt vienā kantorī, nevis divos dažādos, jo tad problēmu būs stipri mazāk. :)

167287. viesis 12.maijs 2005 12:03
0 0 Atbildēt

Nabaga apdrošinātāji. Kā man ir žēl viņu, ka viņiem ir jāveic tik nepateicīgs darbs - viņi ir spiesti apdrošināt auto un ciest zaudējumus.

167288. viesis 12.maijs 2005 12:20
0 0 Atbildēt

nevajag tikai! Plikāki jau nepaliks shietie devinju aadu diraataaji! Cik tad esat nopelniijushi? Dajos 300Milij!

167290. viesis 12.maijs 2005 12:43
0 0 Atbildēt

Sinn, tev ir visas iespējas atvieglot "nabaga" apdrošinātāju dzīvi - aizbrauc ar savu apdrošināto auto uz ārzemēm un sarīko super explosion iekš kāda tuneļa, kur notiek intensīva satiksme. Ļoti iespējams, ka, pateicoties tev, kāda vietējā apdrošinātājkompānija patiešām noiet pa burbuli. :)

167291. viesis 12.maijs 2005 12:50
0 0 Atbildēt

Sigmatai. AIZBRAUC PATI!

167292. viesis 12.maijs 2005 13:09
0 0 Atbildēt

ew baigi lbaa doma! buus jaapameegjina :)

167293. viesis 12.maijs 2005 13:19
0 0 Atbildēt

kada suda pec Kasko vel neizledz OCTU kapec man ir 2 reizes jaapdroshinaas kas tas ir pa debilismu ????? !!!!!!!!!!!!!!!!

167294. viesis 12.maijs 2005 13:20
0 0 Atbildēt

167291. viesis - kamdēļ? Es taču neraudu par to, cik grūta dzīve ir "nabaga" apdrošinātājiem! :)

Nezinu, kā tu, bet es OCTA polišu cenu celšanos uztveru kā pašsaprotamu lietu, jo agrāk vai vēlāk cenas celsies visās jomās. Ar degvielu tas jau ir noticis!

167303. viesis 12.maijs 2005 14:36
0 0 Atbildēt

1.Nevajag murgot par zaudējumiem - tie "-3" miljoni ir peļņas samazinājums! Neuzskatiet citus par lohiem!

2.Normāla varka sanāk ar tām OCTA - tēlaini izsakoties ieguldi 15 milj. (izmaksātās atlīdzības), bet saņem 28 milj., kā rezultātā ieņēmumi 13 milj. (starpība starp prēmijām un atlīdzībām), itogo navars 87%, no kā daļa aiziet administratīvajiem izdevumiem, kuros, starp citu, tiek iekļautas arī darba algas, a pārējais smuki ieripo kabatā.

167307. viesis 12.maijs 2005 15:34
0 0 Atbildēt

stigmata [?] 12.05.2005 12:43

latvijas aprdošinātājiem ir noteikts maksimālais % no riska ko viņi drīkst uzņemties paši - pārējāis ir jāpāraprdošina un tas % ko viņi atstāj sev ir maziņš

167316. viesis 12.maijs 2005 16:43
0 0 Atbildēt

Nedomāju, ka kaut kāds lielais cenu pieauguma BUMS varētu būt. Jau tagad sākas klusa sacīkste un dažādas akcijas - kurš pārdos polisi lētāk. Rudenī BTA 3.mēnešu OCTA polisi priekš mondeo pirku pa 23 ls, tagad BALTā tādu pašu pa 16 ls. Varbūt, ja nu visas kompānijas "železno" vienosies pa kādu ceineri cenas pacelt, tad tas vēl būtu ticams. Vairāk diez vai.

Bet, jebkurā gadījumā notiek totāla spekulācija uz klientu rēķinu - kompāniju pārstāvji ,loģiski, galveno savas peļņas daļu un "uzvārīšanos piķī" rēķina tieši uz OCTA polisēm. CASKO u.c. veidu polises jau parasti pērk tikai lizingu kompāniju spiediena dēļ.

167319. viesis 12.maijs 2005 17:11
0 0 Atbildēt

Gribas ļoti sulīgi nolamāties! Parādiet man vienu apdrošinātāju, kurš skrin kājām, ēd suņa prieku un pīpā Prīmu. Ja jau strādā ar zaudējumiem(tādiem), tad jau jāslēdz tie šikie biroji, jāpārvācas uz telpām kaut kur pilsētas nomalē, kur lētāk, jānomaina šikie autiņi uz zapīšiem(ha-ha) utt. Nevis kāsīs tagad mūs, automašīnu īpašniekus un braucējus. Cūcība!

167323. viesis 12.maijs 2005 19:32
0 0 Atbildēt

Brauciet visi uz Iiriju, sheit apdroshinaashanas polises maksaa atkariibaa no vadiitaaja vecuma, mashiinas un motora tilpuma 1000-2000-3000-4000 EUR gadaa:).

167324. viesis 12.maijs 2005 19:55
0 0 Atbildēt

nu jeezus! sanjem 28, izdod pusi, vai tieshaam vinjiem nepietiek ar 50% pelnu, lai segtu savus administratiivos izdevumus? Ko nu *******...

167330. viesis 12.maijs 2005 22:05
0 0 Atbildēt

mana auto pilna masa = 1440kg; OCTA uz 3 meeneshiem = 7,90Ls* (* tjipo tikai LV un kaukaada atlaide)

aas BALTIKUMS :P :D

167333. viesis 12.maijs 2005 22:58
0 0 Atbildēt

kas par debiilu rakstu. izskataas pec apdroshinataju reklamas kampanjas. tikko panoramaa teica (vakar laikam) premijaas sanjemti 28milj, izmaksati kaukadi 12 vai. tobish gandriz 20 milj paliek apdroshinatajiem. kas tie par mistiskiem 3 milj zaudejumiem?? ja tas ir pelnjas samazinajums salidzinot ar iepriekshejiem gadiem, tad rakstiitaajs ir aamurs.

167342. viesis 13.maijs 2005 8:58
0 0 Atbildēt

VISIEM NEZINAATAAJIEM

Apdroshinaashans preemija nav tas pats kas sanjemtaa nauda.

Tur bija mineet 28milj un izmaksaats 15milj

Vaj tad nav neviens savu dziiviibu apdroshinaajis?

Ja apdroshinaashanas preemija ir 50000Ls Vai tad tu par polisi maksaa 50000LS nee tu samaksaa mazdesmit latus tur sanaak tie zaudeejumi.

ARII ES NETICU KA VINJI STRAADAA AR ZAUDEEJUMIEM.

167344. viesis 13.maijs 2005 9:30
0 0 Atbildēt

Apdrošināšanas prēmija ir tā nauda, ko tu samaksā par polisi - āmurgalva!

167360. viesis 13.maijs 2005 10:49
0 0 Atbildēt

Lai arī balsoju par ES, tomēr šis apstāklis ir viens no tiem, ko var nosaukt par "ieguvumiem no iestāšanās". Vienkāršam cilvēkam citi "labumi" redzami nav un nezinu, vai tuvāku 5 gadu laikā būs.

Par apdrošināšanu: manī personīgi izraisa lielu riebumu viss auto apdr. bizness. īpaši riebj CASCO. Uzskatu, ka tā ir totālākā kāšana. Nenormāli lielas summas priekš cilvēkiem, kas prot braukt un auto nedauza paši. Es jau sešus gadus neesmu dauzījis savus auto - cik būtu pa šo laiku samaksājis pa tukšo?

167442. viesis 13.maijs 2005 17:20
0 0 Atbildēt

Kaa apdroshinataajs teiktu => pirkat octu par 50Ls, pirksiet arii par 100Ls, un tas ka juus te piikstat - mums ir mazas ragutinjas!!!

167453. viesis 13.maijs 2005 21:17
0 0 Atbildēt

...man bi tdus zaudjumus...

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-CX65/41 UP.Browser/7.0.2.2.d.1.100(GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti