Pateicoties saskaņotajam šīs sezonas autosporta kalendāram, “Gentlemen’s Racing Team” ir nolēmuši piedalīties ne tikai 4x4 Trophy reida kausa izcīņā, bet arī, pilnveidojot savas iemaņas, ņemot dalību iAuto rallija kausa izcīņā.
28.-29 maijam Kandavas rajonā risinājās iAuto rallija kausa izcīņa 2.posms “Kandavas pavasaris ” Arī šis iAuto rallijs nebija izņēmums, kad laiks bija “pasūtīts”, proti, saulains un silts.Bāzes vietā kempingā “Nāriņa”ieradāmies sestdienas agrā rītā, iekārtojāmies, veicām reģistrāciju, tehnisko komisiju un iepazīšanos ar saņemto trases dekumentāciju. Pēc pieejamās informācijas sapratām, ka rallijs būs interesants un skaistām ceļu konfigurācijām bagāts.
Devāmies pirmajā sekcijā, kas sastāvēja no trim regularitātes braucieniem (RS), tā kā vidējie ātrumu bija tuvi pieļaujamai normai un ceļu konfigurācija bija visai līkumaina, tad bija nepieciešama stipra ekipāžas sadarbība, lai turētos sarēķinātos laikos. Jāsaka, ka PLK ( pēkšņā laika kontrole), tos kurus pamanījām, bija novietoti visai interesantās vietās, 3. regularitātes braucienā pirms PLK bijām laikā, bet tā kā pats PLK bija uzreiz aiz ļoti bedraina ceļa posma, tad, protams, šeit nevarējām uzturēt vajadzīgo tempu, domāju, ka daudzi šeit iekrita, kas bija precīzi bez apsteiguma braukuši.
Otrā dienas sekcija sastāvēja no viena RS un SRS (sinhronās regularitātes sacensības). Šeit jāsaka “paldies” mazliet nesaprotamajai citu dalībnieku rīcībai, proti, RS startā bāzē pirms mums startēja divas ekipāžas nez kāpēc nevis veselā minūtē, bet abas reizē - 15 sekundes pirms mūsu starta, kas ļoti apgrūtināja braukt mums. Nākamais SRS starts bija vēl neizprotamāks, mūsu minūtē tiklīdz startējām mēs, mums pa priekšu aizbrauca vēl trīs ekipāžas. Kā noskaidroju vēlāk pie starta tiesneša, tad starta laiki bija iedoti korekti, bet kāpēc šīs ekipāžas kavēja startu, es nevaru izskaidrot, vienīgi zinu to, ka mūsu rezultātu tas ietekmēja.
Starp pirmo un otro SRS braucienu bija kājinieku orientēšanās zona, kur nedaudz mūs iegāza 4x4 pieredze, meklēt KP vislielākajos dzungļos, bet, kad atklājām, ka nav nemaz tik traki, tad atlikušais laiks bija par maz , lai apskrietu lielajā karstumā visus KP.
Tā kā otrajā SRS braucām savos (+/-) ideālajos laikos, nevis kā pirmajā SRS, jo tik ļoti kavēties kā pirmajā, kad pa priekšu putekļus taisīja citi namācējām, tad izmantojām skaistos L4 līkumus, lai priecētu paši sevi ar skaistu braukšanu.
Klāt visai liela pauze, jo nakts orientēšanās starts bija tikai plkst 23. Uz vakara pusi pa dienu esošais nelielais vējš pierima pavisam un tas nozīmēja, ka putekļi uz ceļa neizklīdīs.
Dodamies nakts orientēšanās posmā, kas šoreiz bija visai interesants ar to, ka KP punktu atrašanās vieta bija iezīmēta izsniegtajās kartēs, bet ar pareizu atbraukšanu vēl nepietika, izsniegtajās foto tumsā bija jāatpazīst kāds no objektiem, pie kura tieši ir piestiprināts KP.
Daži no ceļiem bija plati un skaisti, kur pagriezienus uz šaurākajiem ceļiem izmanotojām skaisti braucot. Bet prieki bija īsi, tā kā orintēšanās bija brīvā izvēles kartība un ekipāžas joņoja krustu šķērsu, tad saceltie putekļi uz ceļa, kas neizklīda, veidoja biezu necaurredzamu sienu, kas ļoti ietekmēja braukšanas ātrumu un radīja bīstamas situācijas.
Pāris līkumos uz izjūtām un noskatīto priekšā braucošo aizejošām sarkanajām lampiņām tikai izdevās saprast, kur ir līkums, bet bez asām izjūtām arī mēs neiztikām, K3 līkumu pilots pamanīja brīdī, kad auto priekša jau skāra pļavas malu, bet šoreiz meistarība bija pārrāka.
Sapulcē tikām brīdināti par meža dzīvniekiem, un pārliecinājāmies arī paši, uz ceļa sastopot vienu zaķi, ko kandrīz ieguvām par trofeju un divas stirnas, kas pat gaismu un skaņas signāla ietekmē visai gausi pameta ceļu.
Tā kā lielā putekļu siena neļāva attīstīt vajadzīgo ātrumu, tad finišā, protams, kavējums bija loģisks, bet tas bija pieļaujamajā kavējuma normā.
Otrā pasākuma dienā, mēģinot pamodināt pelēkās smadzeņu šūnas un pirms daudziem gadiem gūtās zināšanas CSN, veicām pēdējo pasākuma sadaļu CSN testu.
Mūsu bilžu galerija atrodama šeit:
http://www.wasx.net/gallery/thumbnails.php?album=39
Paldies visiem organizātoriem un dalībniekiem un uz tikšanos Bauskā.
“Gentlemen’s Racing Team”
Pilots - Edgars Avotiņš
xls99:
Jasaka, ka rakstaa mineetais rajons Latvijaa nav atrodams..., biki ralistiem ar geografiju pieklibo...