Nedēļas nogalē man brālis pastāstīja par visai interesantu CSNegadījumu, par laimi viss beidzās bez cietušajiem. Nobraucot no Lielupes tilta Jūrmalā pie Akvaparka, sadūrās SAAB ar BMW, krustojumā atradās arī CP!
Tātad tas notika apmēram šādi: SAAB brauca no tilta virzienā no Rīgas uz Jūrmalas centru. BMW stāvēja krustojumā pie Akvaparka virzienā uz Rīgu. BMW atradās trešajā (kreisajā) joslā, no kuras var griezties tikai pa kreisi (uz Akvaparku).Kad SAAB tuvojās krustojumam, luksaforā sāka mirgot zaļais signāls. Šajā brīdī SAAB vadītājs pamanīja CP darbinieku, kas iegāja šajā krustojumā un nostājās ar sāniem attiecībā pret SAAB un BMW, tādējādi ņemot virsroku pār tūlīt iedegošos sarkano luksofora signālu!
Šajā situācijā SAAB mierīgi turpina virzīties taisni, iebraucot krustojumā pie sarkanās gaismas, ņemot vērā CP regulētāja atļaujošo signālu.
Tajā brīdī, kad SAAB jau iebrauc krustojumā, CP paceļ labo roku ar zizli horizontālā virzienā, kas automātiski aizliedz SAABam iebraukt krustojumā, bet BMW saņem atļauju veikt kreiso pagriezienu. Rezultātā BMW paspēj iebraukt SAABam sānos!
Un tagad pats interesantākais! SAAB vadītājs pēc sadursmes izkāpj no auto un vēršās pie CP ar jautājumu: kāpēc Jūs pirms horizontālā žesta nepacēlāt roku augšā (brīdinājuma žests)? Uz ko CP atbildēja, ka viņš neregulē šo krustojumu, bet ir iegājis krustojumā, lai apturētu BMW par iepriekš veiktu pārkāpumu!
Nobeigumā tikai piebildīšu, ka šo stāstu es dzirdēju no “trešajām rokām” tāpēc, iespējams, ka neviļus kautko te esmu piemeistarojis klāt, tomēr ceru, ka aptuvenā aina bija šāda… un mans draugs (SAAB vadītājs) uz mani neapvainosies.
Ar cieņu,
Uģis, iauto lasītājs vmaxer
a kurš ta vainīgs pēc papīriem sanāca????