Notikuši pirmie Ducati motociklu testa braucieni 6

13.jūnijs 2005 8:28

Pagājušajā nedēļā oficiālais Ducati motociklu pārstāvis Baltijas valstīs Ducati Rīga salons pirmo reizi Latvijā Biķernieku sporta kompleksa kartinga trasē organizēja firmas motociklu testa braucienus, sniedzot ekskluzīvu iespēju visiem interesentiem ne tikai klātienē uzzināt par motociklu tehniskajiem parametriem, bet arī pašiem sēsties pie motocikla stūres un izjust braukšanas garšu.

Ducati Rīga salons pagaidām ir vienīgais motociklu dīleris Baltijā, kurš rīkojis šāda veida testa braucienus. Testa braucieni ar motocikliem tika organizēti, pamatojoties uz pastāvīgo firmas klientu un citu motobraucēju lielo interesi par jaunajiem Ducati modeļiem. Izmēģinājuma braucieni notika ar Monster S2R, Multistrada 1000 un Superbike 999S motocikliem.



Visi Ducati motocikli ir izgatavoti, izmantojot īpašu tehnisko risinājumu – Brembo bremžu sistēma ar uzlabotu dzesēšanu, radiālu priekšējo bremžu un satveršanas sviru, kas piemērota labākai ergonomikai. Motocikli ir aprīkoti ar Termignoni izplūdes sistēmu, kas ir uzlabota ar augstu trokšņu slāpētāju, un Euro 2 standartu.

Ducati Monster S2R ietilpst Monster klasē, kā viens no ielas spēkrata ģimenes,- tam piemīt izturīga tērauda sakausējuma rāmis un motors bez ārējās apdares. Motocikls ir ļoti viegli vadāms un manevrētspējīgs pilsētas sastrēgumos, kā arī ļoti dinamisks un ar ērtu sēdekļa augstumu un vertikālu sēdēšanas pozīciju. Monster S2R ir aprīkots ar 803 cm3 darba tilpuma dzinēju, nodrošinot 56,7 kW pie 8250 apgr./min. un griezes momentu 72,6 Nm pie 6500 apgr./min. Modeļa pilnais svars, ieskaitot pilnu bāku degvielas, akumulatoru un eļļas, ir 170 kg.

Savukārt Multistrada 1000 ir komplektēts no sporta motocikla moto entuziastiem, kuri katru ceļa veidu uztver kā izaicinājumu jaunam piedzīvojumam. Abi Multistrada modeļi aprīkoti ar divcilidru gaisa dzeses motoru - attiecīgi ar 618 cm3 un 992 cm3 darba tilpumiem. Modeļa pilnais svars, ieskaitot pilnu bāku degvielas, akumulatoru un eļļas, atiecīgi ir 183 kg un 195 kg.

Superbike 999S modelis aprīkots ar L veida divcilindru motoru, ar 4 vārstiem uz Desmodromic cilindru ar šķidruma dzesēšanu, attiecīgi ar 998cm3 darba tilpuma dzinēju, nodrošinot 105.2 kW pie 9750 apgr./min un griezes momentu 8000 apgriez./min. Modeļa pilnais svars, ieskaitot pilnu bāku degvielas, akumulatoru un eļļas, ir 186 kg.

Biķernieku sporta kompleksā uz izmēģinājuma braucieniem bija ieradušies apmēram trīsdesmit cilvēki, tostarp esošie un potenciālie motociklu īpašnieki. Šādos testu braucienos moto entuziastiem ir iespēja iegūt vairāk informācijas par pašu motociklu, kā arī, braucot, praksē iepazīt konkrēto motocikla modeli.

Egīls Dancis, motobraucējs: „Šādu izmēģinājumu braucienu rīkošana ir pietiekoši liels risks konkrētajam motociklu tirgotājam, jo nekad nav iespējams būt pilnīgi pārliecinātam par to, vai interesenti, kuri piedalīsies motociklu testos spēs profesionāli vadīt motociklu. Tāpēc Ducati Rīga salona uzdrīkstēšanās rīkot šādu pasākumu ir apsveicama, jo tikai pašam braucot ar interesējošo motocikla modeli var rasties nepieciešamais priekšstats par motocikla iespējām un atbilstību braucēja vēlmēm.”

 
Visi komentāri
 
169961. viesis 13.jūnijs 2005 13:27
0 0 Atbildēt

"Savukārt Multistrada 1000 ir komplektēts no sporta motocikla moto entuziastiem" - taa diezgan kriminaali izklausaas...

169979. viesis 13.jūnijs 2005 13:48
0 0 Atbildēt

jeb"izpluudes sisteema uzlabota ar augstu troksnu slaapeetaaju..." Vai tieshaam tik stiliigai markai kaads nevar palabot textu pirms publiceeshanas?

170000. viesis 13.jūnijs 2005 14:53
0 0 Atbildēt

riskē gan tie Ducati !!! kāds noliks slīpi un uzreiz zaudējumi ar četriem cipariem.

170015. viesis 13.jūnijs 2005 17:39
0 0 Atbildēt

Nav piemineejushi veel to, kas Ducati nav vaarstu atsperes, kaa Ferrari - vaarstu attaisa un aiztaisa sadales vaarpsta, vot taa :)

170033. viesis 13.jūnijs 2005 20:59
0 0 Atbildēt

ne jau testa braucieni 30 cilvjiem, bet kopeja strategija (ne tikai dilera bet ari razotaja) var labot situaciju. Ducati tomer bus nisas produkts zinatajiem un ja tas atradisies ari nisaa (11 novembra krastmalas ukii), tad nekada uzplaukuma nebus.

170035. viesis 13.jūnijs 2005 21:41
0 0 Atbildēt

Vispaarjau kopsh ducati pieder amerikaanjiem, pasaakums kljuvis neinteresants...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kad tonnas neskaita (+ VIDEO) 1

Šoferi no Karību salu cementa rūpnīcas ļauj piekraut savus spēkratus līdz pēdējai iespējai, taču, šķiet, ka pirms 40 un 50 gadiem tapusī, pārsvarā amerikāņu ražojuma tehnika, varētu izturēt vēl vairāk. Lasīt vairāk

 

iAuto piedalās VASARAS testa braucienā ar pirmajiem 15 konkursa "Latvijas Gada auto 2023" dalībniekiem (+ VIDEO)

Latvijas Gada Auto 2023 dodas vasaras testos. Konkursa pirmā testa braucienam pieteikti 15 automobiļi, kas savas labākās īpašības centīsies pierādīt vienā no šīs vasaras karstākajām dienām. Lasīt vairāk

 

Ferrari paveicās (+ VIDEO) 4

Ferrari vadītājs brauc pilsētā ar ievērojami lielāku ātrumu kā atļauts. Ieraugot aiz līkuma policijas ekipāžu viņš bremzē un "izglābjas", jo likumsargi tobrīd aizņemti ar citu grēkāzi. Lasīt vairāk

 

“Aklās” zonas: ja neredzi šoferi, arī viņš var neredzēt tevi 8

"Aklās" zonas nereti ir viens no iemesliem ceļu satiksmes negadījumiem. Lai arī lielākā daļa satiksmes dalībnieku (71%) vienmēr ņem vērā citu autovadītāju "aklās" zonas, tomēr 3% respondentu tās ignorē un tikpat liels skaits satiksmes dalībnieku (3%) nemaz nezina, kas ir "aklās" zonas, liecina Latvijas Automoto biedrības (LAMB) veiktais pētījums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti