Lasītājs ziņo par [agresīvu] pārkāpumu (+ foto) 309

 
13.jūlijs 2005 9:43

12.07.2005 uz Brīvības ielas ievēroju šādu rupju Audi Coupe pārkāpumu. Tā kā pats biju pie stūres, fotografēju tikai, kad stāvēju, kad pie krustojuma Audi lielā ātrumā "pielidoja" visiem priekšā.

Diemžēl nenofotografēju šī auto kustības uzsākšanu, traucējot gan manā virzienā braucošajiem, gan pretīm braucošajiem - izraisot avārijas situāciju.





Katrā ziņā šādus AGRESĪVOS vadītājus vajadzētu sodīt ar tiesību atņemšanu, kā minimums. Tas bija rupji un bīstami - dubultā nepartrauktā līnija, un pretīm braucošas vairākas mašīnas ...

Ar cieņu iAuto lasītājs Margots.
 
Visi komentāri
 
172280. viesis 13.jūlijs 2005 9:50
0 0 Atbildēt

Par avārijas situ āciju izraisīšanu piekrītu, bet ja viņš lido citiem netraucējot, lai lido. Kas Jums skauž??????

172282. viesis 13.jūlijs 2005 9:52
0 0 Atbildēt

ja es mītu pretī vai vienā virzienā ar savu dzelteno, tad varētu uzkrāsot kārtējo emblēmiņu uz šofera durvīm :)

172283. viesis 13.jūlijs 2005 9:52
0 0 Atbildēt

vaidzēja nelaist atpakaļ joslā, vot būtu prikoli :)

172280 deģenerētais viesis

172284. viesis 13.jūlijs 2005 9:53
0 0 Atbildēt

Rodas sajūta, ka vadītājs tikko atgriezies no divu gadu nepārtraukta darba kādā no Krievijas motropolēm. Tur šāda veida "apsteigšana" visai populāra, daudz biežāk nekā pie mums.

172286. viesis 13.jūlijs 2005 9:55
0 0 Atbildēt

172280. viesis 13.07.2005 09:50

Tu esi pālī? Vai sašņaucies? Aizej nokaunies..

172287. viesis 13.jūlijs 2005 9:55
0 0 Atbildēt

nu aizbrauca, nu un? un noteikti nobrauca 3 kvartaalus , kameer autors 1.

172288. viesis 13.jūlijs 2005 9:56
0 0 Atbildēt

Tādus vajag izkastrēt.

172290. viesis 13.jūlijs 2005 9:59
1 0 Atbildēt

...eu murgi :) , Jums neapnīk visu laiku sūdzēties par citiem ??? lielāko daļu no Jums tiešām vajadzētu aizsūtīt ( piem. uz Maskavu ) pamācīties braukt, lai Rīgas ielās ar ar pārsimts mašīnām neveidotos satsrēgumi. Maskavā atšķirībā no Rīgas nedzird nervozu vadītāju pīpināšanu un lādēšanos ka kāds pielīdis priekšā ... toties pa muguru var norauties, ja pie zaļā signāla ieslēgšanās vel nebūsi uzsācis braukt ... tā kā dodies uz Policijas akadēmiju, piepildi bērnības sapni kļūt par ceļu vai municipālo policistu un bildē uz nebēdu :) .... galvenais !!! - esi godīgs CPists. :)

RRC

172291. viesis 13.jūlijs 2005 10:02
1 0 Atbildēt

Es pats tā braucu un braukšu un tādiem sūkātājiem, urinētājiem un gnīdām, kas traucē pārvietoties vajadzētu likt sodus par apzinātu satiksmes traucēšanu, ja nevari braukt normāli, tad sēdi mājās pie televizora.

172292. viesis 13.jūlijs 2005 10:03
0 0 Atbildēt

172290. viesis 13.07.2005 09:59

eu, atsaldētais, tu toč aizlaid uz maskavu! i ta paskaties vakarā statistiku par līķīšiem. gandrīz katrs otrais maskavas krashs beidzas ar vārdiem - vijehal na polasu vstrechnovo dvizhenjija!!!

sūc, ka pats aiziet pie tēviem - vismaz par vienu kretīnu mazāk - bet nelaime jau tāda, ka parauj līdzi tos, kas galīgi ņe pričom!

šitādus lāmes ar sūdainu koku dauzīt!!!

172294. viesis 13.jūlijs 2005 10:08
0 0 Atbildēt

Varu dereet, ka taa ir provokaacija un pie stuures seezh ruudiits bembists :)

172295. viesis 13.jūlijs 2005 10:09
0 0 Atbildēt

es viņu atpakaļ nelaistu. pats bieži esmu agresīvs, tapēc neieredzu sev līdzīgos...:D:D:D

172296. viesis 13.jūlijs 2005 10:09
0 0 Atbildēt

Te daži viesīši skatos, ar pārsistu seju drīz staigās...pretekļi, baigie varoņi...

172297. viesis 13.jūlijs 2005 10:09
0 0 Atbildēt

a kam tad tie noteikumi, ja var mochiit kaa grib????

172298. viesis 13.jūlijs 2005 10:13
0 0 Atbildēt

speciāli priekš Gooogg... maskavā, pēterburgā un daudzās citās kriewijas un pasaules pilsētās pavadu pietiekami daudz laiku un km, jo vidēji gadā nobraucu ap 60 - 80tkm., tas ko Tu iespējams redzi TV kriminālhronikās un līdzīgos raidījumos, absolūti neizsaka patieso satiksmes attainojumu. Pie tam atšķirība ir mašīnu daudzumā desmitiem/simtiem reižu, 50 % Rīgas ielu muļļātāji arī iekļūtu tajā nelabvēlīgajā statistikā, jo nav pieredzējuši tādu mašīnu plūsmu un intensitāti.

Kas attiecas par kokiem, nekad nesoli to ko nevari izdarīt.

RRC

172299. viesis 13.jūlijs 2005 10:14
0 0 Atbildēt

Pa SWH viens jau izstāstīja, kā šitāds varonis pie Slāvu apļa dabūjis pa purnu. Kamēr visi nedabūs, kārtības nebūs. Mentiem pie pakaļas, izslavētā cīņa pret agresīvajiem nav ne pie kā novedusi. Tad jārīkojas pašiem. Izkāpt un sadot pa zobiem-pareizais risinājums šādā situācijā.

172300. viesis 13.jūlijs 2005 10:16
0 0 Atbildēt

Vinjsh LJOTI steidzaas!

172301. viesis 13.jūlijs 2005 10:17
0 0 Atbildēt

Autoram: Avaarijas situaacija ir taada, kura neizbeegami beidzas ar avaariju. Konkreetajaa gadiijumaa taa ir BIISTAMA situaacija.

172303. viesis 13.jūlijs 2005 10:18
0 0 Atbildēt

ksnep, ar ko tu brauc ka doma ka tas nevutu izsprucis :? mozh tas ir s2 :? mozh turbo motors :) kaa tu vari but tik drosh :?

172305. viesis 13.jūlijs 2005 10:20
0 0 Atbildēt

man aizvien vairak sak likties ka iauto pensionaaru satikshanas vieta paliek, kadreiz pirms gadiem 3 taa sheit nebija. normali driveri normali bazatreeja, a tagad visi tik pareizi ka pretiigi paliek.

172306. viesis 13.jūlijs 2005 10:20
0 0 Atbildēt

Sist tādus..un stipri...

Tie kas te atkal rej ka citi brauc pa lēnu, utt. Bet vai tas ir iemesls klaji ņirgāties par pārējiem, kas brauc normāli?

172307. viesis 13.jūlijs 2005 10:21
0 0 Atbildēt

to SteelRat

Tu gribi teikt, ka tas ir normāls drivers?

172308. viesis 13.jūlijs 2005 10:22
0 0 Atbildēt

speciāli 172298. viesis 13.07.2005 10:13

oi, blaaa, tipa mēs krutie, mēs visur pavadam laiku, braucam pa pretējām un jūtamies kruti. sore, es a reguāri laiku pavadu maskavā i tā satiksme kretinē. ir redzēti labāki modeļi.

172309. viesis 13.jūlijs 2005 10:23
0 0 Atbildēt

jaa, pilniigi normaals, pac reizeem taa braucu, ja ir shausmiigi jaasteidzas, jo zinu ka paspeeshu izbraukt. nu nav tas pareizi peec idejas, bet ja no nokljuushanas aatruma kaadaa vietaa ir atkarigs kaukas kloti svariigs tad vis ir pieljaujams, un man po ka tulinj te metiisies man virsuu. es zinu ka taa nedriikst braukt, bet bljad, juus tak neviens nezinat kapeec vinsh taa brauca, varbuut bija LOTI jaasteidzas

172310. viesis 13.jūlijs 2005 10:23
0 0 Atbildēt

:))) vienreiz shitaadi auni satikaas jo pretiim no barucoshaas joslas arii taac pats bija izliidis pretii, bija reciigi skatiities uz taam tupajaam sejas izteikmseem.

172311. viesis 13.jūlijs 2005 10:24
0 0 Atbildēt

losis ar to audi brauc... vot i vsjo...

172312. viesis 13.jūlijs 2005 10:25
0 0 Atbildēt

eu a nah neviens nebljauja ka ar AUDI braukaa agresiivu un atsaldeeti brauceeji, visi audisti ir lohi utt? ja tas buutu bmw tad gan netruuktu shadu breecienu nozheelojamu

172313. viesis 13.jūlijs 2005 10:28
0 0 Atbildēt

Varbūt...

Bet nez kapēc jāsteidzas ir kupejām, Bmw markas izstrādājumiem un vēl šādiem tādiem variantiem...kaut kā nemana, ka pa pretējo joslu kāds skrietu ar Renault vai Peugeot vai ģimenes universāli (protams ar retiem izņēmumiem), tas ir asinīs tiem kretīniem, kuram liekas, ka ir nopircis krāniņa pagarinātāju un tagad ir baigi kruts.

A tam braucējam pretējā jōslā ir tik daudz laika, ka viņš katrā krustā var piebremzēt un palaist tādu idotu, tas tev liekas ka tu nevienam netraucē, bet kā vēl traucē!

172314. viesis 13.jūlijs 2005 10:28
0 0 Atbildēt

TO: google ...spriežot pēc Tava runas stila, var secināt ka esi pietiekami jauns, tamdēļ/diemžēl maz pieredzējis, vai nu arī kāda psiholoģiska trauma, kura spiež uz nerva, tamdēļ tāds agresīvs izteikumos ??

p.s. pastāsti kurā pasaules valstī ar lielu mašīnu daudzumu, Tev liekas pieņemama un droša satiksme

172315. viesis 13.jūlijs 2005 10:29
0 0 Atbildēt

SteelRat, a par bee mee wee nav veerts muti dzeseet :) tur jau sen viss ksaidrs - diagnoze (90% gadiijumu) :)

lai gan ar shaadaam vecajaam kupeshaakm-miskasteem shaadaa te veidaa ar paarsvaraa paarvietojaas visaadi salashnjas... aamen :D

172316. viesis 13.jūlijs 2005 10:31
0 0 Atbildēt

motoroller, klausies, protams ka kupes pirks cilveki jauni kam patik atrak braukt :D a tapec pz purnu jaadod :? tas ir normaali :? bljin nu labi, shis ir noteikumu parkapums, a ja sadosi pa purnu tadam tad var gadities ka pac dabuu, nu pienjemot ka sadod ar, tiesas praava kaa likc, jo taa bljin jau ir kriminaallieta. taatad kas ir nepareizaak, shitaa braukt vai dot pa purnu?

172317. viesis 13.jūlijs 2005 10:31
0 0 Atbildēt

Jūs tik paskatieties kā raksta tie, kas te baigi atbalsta agresīvos. Atļaušos teikt, piektās klases līmenī - ar gramatiskām kļūdām, un riktīgā celtnieka - lapatņika stilā. Tas jau vien norāda uz šādu driveru prāta spējām. Ir tāds teiciens: uz muļķiem neapvainojas... :)

172318. viesis 13.jūlijs 2005 10:33
0 0 Atbildēt

Ta izkar sarkanu lupatu pa kreiso logu, ja Tev vecmamma reanimaacijaa un taa jaaskrien ... vai izveelies tukshaakus streetus - konkreetajaa situaacijaa kaads vareeja ar no Laachpleesenes griezt "last minut" un neierakstiities Briiviibenes vienaa joslaa ;p tur (krustaa) reiz bij laps tjuks, kad viens autinjsh ash taraneeja pareizticiigo bazniicu :(

PS

Mums jau taa psihologjija taada - viens nokaitina ar savu agresiju citus un tad ... aiziet ... kjeedes reakcija

172319. viesis 13.jūlijs 2005 10:33
0 0 Atbildēt

ventura, tu esi normaals keks :D zini ka neta raksta briivaa stilaa. vopshem pac tu esi pamatenes liimenii, tikai teicamnieks, kas blja maks garumziimes salikt :D

demaroz, ar ko tu parvietojies

172320. viesis 13.jūlijs 2005 10:34
0 0 Atbildēt

Šāda visatļautība rodas no tā, ka var teik vairums gadījumu pārkāpējs pa 99% zina, ka netiks sodīts, jo nav pieķerts šādā pārkāpumā (diemžēl foto uzņēmums nebūs kā pierādījums). Brīnos kāpēc vēl pie šādas braukšanas manieres nav pieņemts likums, kurš ļautu sodīt pārkāpēju uzrādot attiecīgās bildes. Izvietot kameras pa visu Rīgu (un neteikai) un piesūtītu īpašniekam sodus utt. Par to, ka nepietiek nauda kamerām utt. šajā bildē skaidri redzams, ka ātri atmaksāsies :)

P.S. Dotajā situācijā it kā būtu jāsatraucas, bet ko tur lieki stresot, pats arī cenšos šādus barucējus "ārstēt"

P.P.S. Hirsch, slinkums ielogoties :)

172321. viesis 13.jūlijs 2005 10:35
0 0 Atbildēt

O, izrādās biju ielogojies :D

172322. viesis 13.jūlijs 2005 10:36
0 0 Atbildēt

172314. viesi- cik nu tuseets pa vacijas pilseetaam, tik man patik taa satiksme tur. Brauc tiesham kulturaali. OK, ir kaut kaadi turki, krievi un latvieshi, kas cuukojas, bet tos aatri novaac no trases. Pashi vacieshi tiesam vairaumaa brauc kulturaali.

Es pats joka peec kaadu riitu (ar moci, tiesa gan) pameeginaaju liist visiem garaam, utt, otru riitu- braucu mierigi pa savu joslu... uz 20 minushu brauciena laika apmeeram, es lienot visur vinneeju kaut kadas 5 minutes. Bet taas nebija taa veertas- nodeldeetas bremzes, papildus degviela uz asiem uzravieniem, plus veel bistamas situaacijas...

Biezhi viens tie liideji salien krustos un tad nu satiksme ir veel lebaaka, jo citi netiek paari krustam pie sava zaljaa... Tapat metaashanas pa joslaam neko nedod- neskaitamas reizes ir gaadiijies tadus mudakus redzeet, kas ir kaa aizlien garam, tachu pie pirmajiem luksaforiem es esmu vinjam aiz muguras...

Bet nu ko padariisi- nervoza un stulba tauta, nervozs un stulbs braukshanas stils. :(

172323. viesis 13.jūlijs 2005 10:36
0 0 Atbildēt

SteelRat, atdziesti, nu NAV tas smuki un TĀ darīt nav labi.

172324. viesis 13.jūlijs 2005 10:36
0 0 Atbildēt

dārgajam 172314. viesis 13.07.2005 10:28

pirmkārt - psihologs no tevis nesanāks - diagnozes/vecumu uzstādi nepareizi!

otrkārt - psiholoģiska trauma varētu būt tavu slimību saraxtā - lielisks rādītājs tam i tas, ka nespējot izdom;at neko oriģinālāku, i jāķerās pie niku kropļošanas

treškārt - pa satiksmi - pamēģini panēsāties pa spāniju / itāliju - hotj jamie pa pilsētu bieži vien plūsmā iet uz 120km/h, toties, ja ir korķis, ta stāv visas rindas, nevis atrodas gudrie, kam jātiek visiem garām pa gazoniem, ietvēm, pretējām joslām.

šamie viens otru vismaz ciena - sākot ar to, ka nesēņo pie luksoforiem, beidzot ar palaišanu, ja nu kādam dikti vajag! aber tādiem kā tu - izstās, ka ir tikai ES sindroms - es nesos, man vajag! cieni citus i cienīs tevi

GG kurš ja apstākļi spiež brauc arī ne gluži pēc noteikumiem, bet vismaz respektē pārējos - lai nevienam dēļ manis nav jābremzē, jāvācās malā i jāstreso

pīs!

172325. viesis 13.jūlijs 2005 10:37
0 0 Atbildēt

Ar mani tāds joks ar blakus piebraukšanu neietu cauri, es viņu vienkārši nospiestu. Te daži runā tā itkā coupe būtu kautkāds sporta auto :-)

172326. viesis 13.jūlijs 2005 10:37
0 0 Atbildēt

Ja pujka ir fikss - lai, protams viilee, bet ja buus tikpat fikss pretii, kuram need Kasko izjemt :)) ...

PS

Vairaak besii tie rindu mainiitaaji krustos, kuri no pirmaas Tev pielien priekshaa, kad Tu jau sajuugu laid valjaa :P

172327. viesis 13.jūlijs 2005 10:38
0 0 Atbildēt

Audi izpilda manevru, ko spņo izpildīt katrs puišelis. Šādu pašu puišeļu (morāli nenobriedušu cilvēku) cienīgu uzvedību varam novērot no mūsu Policijas darbinieku, valdības, citu valstu diplomātu un protams tā saucamo agresībo braucēju puses. Nesodāmība ļauj atraisīties šo cilveku sapņiem...

Domāju, ka AUdi vadītājs ir gados jauns cilvēks un pēc pirmajiem 4 soda punktiem (cerams, ka ne pēc pilrmās avārijas) brauks gluži normāli,

BET Reno pavisam neagresīvi no 2. joslas griezīs pa labi, tādejādi kavēs visu satiksmi un taisīs sastrēgumus. Varbūt, ka īstais "AGRESĪVAIS" braucējs ir Reno šoferis?

172328. viesis 13.jūlijs 2005 10:39
0 0 Atbildēt

bljin nu sviest, te dazi paratigi komenti, pareejiem marazms bashkaa

172330. viesis 13.jūlijs 2005 10:40
0 0 Atbildēt

Amerikā jau sen uz krustojumiem ir foto kameras, kas fiksē pārkāpumus un piesūta rēķinu uz mājām - galvenokārt jau pārbraucienus pa sarkano, jo amīši arī ir salīdzinoši kulturāli braucēji un priekšā nelien.

172331. viesis 13.jūlijs 2005 10:41
0 0 Atbildēt

SteelRat [?] 13.07.2005 10:33

1) es nebraucu ar miskasteem pusizjukshanas stadijaa :) .

2) es braucu aatri, briizhiem pat ljoti, bet ne agresiivi un ne cuuciski.

3) taadus friikus ka tas ar audi alergiski necieshu :) prastie cuukas, nekas vairaak :)

172332. viesis 13.jūlijs 2005 10:42
0 0 Atbildēt

2: "man aizvien vairak sak likties ka iauto pensionaaru satikshanas vieta paliek, kadreiz pirms gadiem 3 taa sheit nebija. normali driveri normali bazatreeja, a tagad visi tik pareizi ka pretiigi paliek."

- - -

Katrs pac sava purva brideejs :D)))

Normaaliem keksiem jaabraus - nav laika vairs muldeeshanai :-))

172333. viesis 13.jūlijs 2005 10:43
0 0 Atbildēt

Es ne to vien pa savu dzīvi esmu izpildījis ...

172334. viesis 13.jūlijs 2005 10:43
0 0 Atbildēt

ai zb ar penshiem *******ies

172336. viesis 13.jūlijs 2005 10:44
0 0 Atbildēt

tam Audi braucējam jau ir 4 punkti 23g vecumā...kā redzams, tad slimība ir akūta un nav vairs ārstējama :P :P :P :P

172337. viesis 13.jūlijs 2005 10:44
0 0 Atbildēt

Un cik esmu noverojis tads *******s nekur talu netiek pilsetaa,vai nu atduras nakamaja krustojumaa ,vai taja pasa krustojuma pret stabu un kadu gajeju::)

Dazkart taa nosmejos,aiziet man viens garam riktigi krutais,pec diviem krustojumiem es sim mierigi paripinu garam jo tas aizkada trolejbusa iestredzis un neviens to *******u nelaiz:):):)

172338. viesis 13.jūlijs 2005 10:45
0 0 Atbildēt

.s. pastāsti kurā pasaules valstī ar lielu mašīnu daudzumu, Tev liekas pieņemama un droša satiksme

==================

Teiksim , man personiigi vislabaak no valstiim kur esmu bijis un uztureejies ilgaaku briidi, visnormaalaak likaas tai pat Vaacijaa, Shveicee, Austrijaa, Francijaa. Principaa vainas nav arii Itaalijaa, Spaanijaa, Portugaalee, tur vienkaarshi viss notiek bik aatraak. Bet nu tik idiotiski , kaa Maskavaa, tur nebrauc. Un shitaadi teereetie arii nav redzami :-) Shitaads liidziigs ar biimeri vienreiz atstaaja savu pakalj bamperi pret manu prieksheejo :-) Briiviibas un Brunjinieku stuurii :-) Es jau pie zaljaa biju ticis liidz krustojuma vidum, te peekshnji "lidonis" pa kreiso pusi velk garaam, a pretii ta cits auto naak, jamais izmisiigi raava pa labi un aizkjeera man aiz kreisaa priekshbampera stuura. Metrus 30 pa priekshu krustu shkjeersu gaaja ar kaucoshajiem, labi, ka nekur neievilka. Un tad kaa deva griidaa un prom ... :-) Buutu jamo aatraak pamaniijis, buutu veel piestuumis, lai uz vaaka noliek, nu nav man jaaseko, vai vinjpus dubultstriipai kaads nenesas, peedeejaa mirklii ar acs kaktinju pamaniiju...

172339. viesis 13.jūlijs 2005 10:45
0 0 Atbildēt

2: "13.07.2005 10:44

tam Audi braucējam jau ir 4 punkti 23g vecumā... ..."

- - -

Nočekoji deitbāzi iekš CSddeškas? :o)

172340. viesis 13.jūlijs 2005 10:48
0 0 Atbildēt

2: ...": -) Buutu jamo aatraak pamaniijis, buutu veel piestuumis, lai uz vaaka noliek, nu nav man jaaseko, vai vinjpus dubultstriipai kaads nenesas, peedeejaa mirklii ar acs kaktinju pamaniiju..."

- - -

Jāseko nav, bet, ja jamu apzinaati pastumsi, var ciest kaads nevainiigs gaajeejs ... :( a eto - zrja :((

172341. viesis 13.jūlijs 2005 10:51
0 0 Atbildēt

Steel, kad Tu beidzo kluusi pieaudzis?

172342. viesis 13.jūlijs 2005 10:54
0 0 Atbildēt

=> ATSALDĒTAJIEM "GONŠČIKIEM"

Kad Jūsu bērni sāks iet skolā, tad arī Jūs aizdomāsieties par to, agresīvos kretīnus(tādus kā Jūs) vienkārši jāliek cietumā.

PS Brauciet ātri, nečammājieties, palaidiet gājējus uz pārejām, cieniet citus un viss būs OK. Ja nu kāds laucinieks velkas pa priekšu, tad existē tālās gaismas, tad signāls utt... Pretējā joslā gan nebrauciet ne pie kādas steigas.

172343. viesis 13.jūlijs 2005 10:57
0 0 Atbildēt

A šito paparadze klapēt vajaga, staigā te rinķī, bildee un pēctam publicē ...

172345. viesis 13.jūlijs 2005 11:02
0 0 Atbildēt

nu 4 punktus var dabūt elementāri, īpaši uz to pat neiespringstot, tas vēl uzreiz nenozīmē, ka draivers ir zābax :D lai gan šajā gadījumā izskatās, ka ir gan :)

172346. viesis 13.jūlijs 2005 11:03
0 0 Atbildēt

Vai policijā iesniedzot šīs fotogrāfijas būtu iespējams pārkāpēju saukt pie atbildības? vai iauto varētu komentēt šo jautājumu, varbūt var noorganizēt, jo slimie ir jāārstē katrs ar savām zālēm. šajā gadijumā sodot pārkāpēju pēc pilnas programmas

172347. viesis 13.jūlijs 2005 11:05
0 0 Atbildēt

nav iespeejams, tas ir photozhops :) foto nav izmantojanms kaa lietiskais pieraadiijums :D:D:D

172348. viesis 13.jūlijs 2005 11:06
0 0 Atbildēt

man nelaba aizdoma ka ja to chali sodiis tad gan pa purnu sishana bus reaala, un bizhu autoram bus jauzmanas :D

172350. viesis 13.jūlijs 2005 11:09
0 0 Atbildēt

Jā, tad coupe vadītājam purnu vajadzētu pieregulēt...

172351. viesis 13.jūlijs 2005 11:10
0 0 Atbildēt

Vo vo, es par to pašu

172352. viesis 13.jūlijs 2005 11:10
0 0 Atbildēt

un taa kashkji nekad nebeigtos :D

172354. viesis 13.jūlijs 2005 11:14
0 0 Atbildēt

SteelRat, siikie tikai baros vareni, un arii tad, ja aiz monitora nosleepushies :) pabljaustiisies, pakunkstees, maaminja samaxaas sodinju un viss...

172355. viesis 13.jūlijs 2005 11:14
0 0 Atbildēt

uz kalnciema/melnsila krusta taa notiek regulaari. Identisks paarkaapums. Dazhiem vienkaarshi IR jaasteidzas.

172356. viesis 13.jūlijs 2005 11:14
0 0 Atbildēt

easy guys!

kas nespeej pienjemt brauc uz laukiem kartupeljus art!

172357. viesis 13.jūlijs 2005 11:18
0 0 Atbildēt

172356. viesis 13.07.2005 11:14

Vēl viens kings? Gan jau jūs aizsūtīs rakt tos kartupeļus, kad atņems tiesības..

172359. viesis 13.jūlijs 2005 11:21
0 0 Atbildēt

dzeks nav vainiigzz, ka jaaskrien uz dzemdiibaam!!

172360. viesis 13.jūlijs 2005 11:22
0 0 Atbildēt

Eu nu vai tiesam sitadi murgojumi ir japublicee. Tu vari majas savai mammai sudzeties. Tur drizak vajadzeja rakstit par to ka celinieki neko nedara lai saremontetu to bedri kas ir paralizejusi kreiso brauksanas joslu.

172361. viesis 13.jūlijs 2005 11:24
0 0 Atbildēt

autoram iespejams no dusmas ka vinja auto taa nevar izdariit vai ka vinjam taa bail braukt gribas visus visus agresivos izkjert :D

172362. viesis 13.jūlijs 2005 11:25
0 0 Atbildēt

mees tachu saprotam, ka ir arii aarkaartas gadiijumi.. neatliekamas dariishanas .. luudzu liksim puiku mieraa..

172363. viesis 13.jūlijs 2005 11:26
0 0 Atbildēt

atradussi par ko suudzeeties, ja es par ssitaadaam fignnaam saaktu suudzeeties tad iauto nespeetu manus rakstus publiceet. taada situaacijaa cpistiem ir jafotograafee nevis parastajam mirstiigajam ar savu focuku jaaskraida apkaart.

172364. viesis 13.jūlijs 2005 11:26
0 0 Atbildēt

jaa nu reaalu paarkaapumu nevaru saskatiit.. katrs tak pirmais shajaas karstajaas dienaas grib ieliist aukstaa dushaa .. liksim puiku mieraa..

172365. viesis 13.jūlijs 2005 11:27
0 0 Atbildēt

to V8, tu zini kaut ko par personu datu aizsardzību?

172366. viesis 13.jūlijs 2005 11:28
0 0 Atbildēt

atdosim vinjam ielu, celjus!!!! ATDOSIM!!!

172367. viesis 13.jūlijs 2005 11:28
0 0 Atbildēt

miiljie koleegji paskatieties no saakuma pashi uz sevi..

.. liksim puiku mieraa..!!

172368. viesis 13.jūlijs 2005 11:28
0 0 Atbildēt

Personas dati šeit nav aizskarti, jo nav zināms draiveris...

172369. viesis 13.jūlijs 2005 11:29
0 0 Atbildēt

lai tie jaunie skrien, kameer jauni!! .. liksim puiku mieraa!!

172370. viesis 13.jūlijs 2005 11:30
0 0 Atbildēt

iziesim ielaas ar plakaatiem: LIECIET PUIKU MIERAA!!!!

172371. viesis 13.jūlijs 2005 11:30
0 0 Atbildēt

draivers pac zina ar to arii liksimies pashi mieraa..

172372. viesis 13.jūlijs 2005 11:34
0 0 Atbildēt

buutu prieciigi, ka cilveeks taa riskee, brauc. kaadreiz paareekkinaasies un notiks dabiigaa atlase. a juus visi kas te vinnu nodirss domaajiet ka ar to kaadu atrunaasiet taa braukt, nifiga......

172373. viesis 13.jūlijs 2005 11:34
0 0 Atbildēt

pirmais vinjsh ir rindaa uz donoru vietu. Sist un meerceet meergli. Nekad un nevienam nav taa jaaskrien lai apdraudeetu citus. Kas vinjam?? Akuuts fekaaliju nesatureeshanas sindroms??? Vajag pa fikso uz poda tikt??? Sieva dzemdee?? Nu nazinu nazinu, parasti beerns nepiedzimst 10min laikaa. Protams var gadiities ka peekshnji kaadam kljuvis slikti taapeec nesaas uz tuvaako aarstnieciibas iestaadi, bet tad atkal dzjekinjsh dodas nepareizaa virzienaa. ja vinjam vajadzeetu ARSu tad vinjam laikam buutu jaanogriezjas. Maaja deg??? Ko vinjsh pac ar spainiiti dzeesiis??? vai arii ja netiks noteiktaa laikaa tad buus kaadas soda sankcijas. Bet es neredzu nevienu iemeslu par sapraatiigu esam lai riskeetu ar savu un citu veseliibu.

P.S. Veel jau var buut ka uz ljopeni jaapaspeej, bet braukt cauri centram....

172375. viesis 13.jūlijs 2005 11:35
0 0 Atbildēt

Ko jūs apdiršat to Audi. Jūs nezinat konkrēto situāciju. Ja nu viņš izbrauca no pagalma un viņu neviens nelaida iekšā pareizajā joslā( tādi indivīdi kā te daž labs) un tad tam nebija kur likties un tas apbrauca visiem apkārt. Nu un tagad tie kuri neielaida cilvēku savā joslā gudri muld, ka kā tā var darīt.

P.s. kapēc neviens nebildē tos, kuri iededzoties zaļajai gaismai meklē atrumkloķi un vēl pamācībā ieskatās kur ir 1robs vai tos, kuri kreiso pagriezienu ieslēdz tad, kad jau iebraukuši krustojumā.

172376. viesis 13.jūlijs 2005 11:37
0 0 Atbildēt

Speedy. Pasaki man luudzu no kura pagalma ir jaaizgriezjas lai nokljuutu tur kur vinjsh ir nokljuvis??? Lasi ciitiigaak: dzjeks mauca visiem garaam.

172377. viesis 13.jūlijs 2005 11:38
0 0 Atbildēt

bez tabu iauto laiks

172378. viesis 13.jūlijs 2005 11:39
0 0 Atbildēt

Tāds pats *******s ir ar dzelteno Porshe ar Nr. MUMI pieļauju, ka arī bračka ar Nr. Troll ir tāds pats atsaldēts. Būtu dzīps noteikti nepažēlotu to dzelteno zirgu.

172379. viesis 13.jūlijs 2005 11:40
0 0 Atbildēt

Diez kurš teiks ka tas ir attaisnojoši kad šitāds autovadītājs izsmērēs pa asfaltu kādu gājēju vai izraisīs kārtējo autokatastrofu ar ntajiem līķiem? Kamēr pašus tas neskar tamēr brauc kā patīk un priecājies kā citi brauc rikējot ar savām un svešām dzīvībām. Bildē redzmais ir klaja necieņa pret pārējiem auto vadītājiem kuri stāv rindā.

172380. viesis 13.jūlijs 2005 11:43
0 0 Atbildēt

ja pagalms atrodas pretējā tas ir kreisajā pusē. Un ja nu tas pagalms neatrodas turpat pie krustojuma, bet nedaudz tālāk. ta viņam jāpabrauc kāds gabalīņs pa pretējo un tas kuru apdzen pie krusta nezin īsto situāciju.

172383. viesis 13.jūlijs 2005 11:47
0 0 Atbildēt

Varētu padomāt, ka visi pārējie autovadītāji tā pat vizinās, aiz neko darīt. Tikai un vienīgi šim džigitam jāsteidzas, gan jau aizmirsa dvieli paņemt , braucot uz Jūrmalu.

172384. viesis 13.jūlijs 2005 11:47
0 0 Atbildēt

Speedy, veelreiz jautaaju tev izlasi tagad piebildi: no kura pagalma ir jaaizbrauc lai nokljuutu tur kur vinjsh atrodas un lai tiktu tur kur vinjsh veelas, bet NEPAARKAAPJOT NOTEIKUMUS???

172385. viesis 13.jūlijs 2005 11:48
0 0 Atbildēt

nav ko viņu nosodīt pilna valsts ar tādiem kas traucē braukt ar atļauto ātrumu, braucot lēni, tie tad arī izraisa avārijas situācijas

172386. viesis 13.jūlijs 2005 11:49
0 0 Atbildēt

Tur divas nepārtrauktās līnijas...par kādu pagalmu tu te vēl vervelē...ja brauc no pagalma, tad tikai pa labi un pagalms tai posmā ir tikai viens...un tas pats pie Ģertrūdes ielas.

172387. viesis 13.jūlijs 2005 11:50
0 0 Atbildēt

Lai nokļūtu taj joslā kur visi brauc, jo no pagala izbraucot nav nepārtraukta līnija, BET TA KĀ NEVIENS VIŅU TUR NELAIŽ tāpēc jau apbrauc! Kas tev nav skaidrs

172388. viesis 13.jūlijs 2005 11:50
0 0 Atbildēt

smiekli naak par shii tirlinja aizstaavjiem. Tas vien liecina par muusu sabiedriibas kultuuru. A parasti shitaad muljkjis veel nonjirdz pie sevis par to kaa vinjsh paareejos apkaasis. Bet diez vai vinjsh njirgtu ja tuvumaa buutu CP kas shito jampampinju panjemtu ciet.

172389. viesis 13.jūlijs 2005 11:51
0 0 Atbildēt

Uz Brīvības ielas visur ir nepārtraukta (pat dubulta) līnija!

172390. viesis 13.jūlijs 2005 11:52
0 0 Atbildēt

Es nesaku par konkrēto situāciju, bet pateicu piemēru kā šitādas situācijas rodas. Var jau būt ka Audi īpašnieks vienkārsī gribēja izlekties savas meitenes priekšā.

172391. viesis 13.jūlijs 2005 11:52
0 0 Atbildēt

blja nu sasmiidinaaji. Tu CSN esi maaciijies??? Pabrauc tagad pa briiviibeni un paskaties kuraas vietaas no pagalma var izgriezties skjeersojot 2 joslas un kur to atljauj celja markjeejums. UZ chakenes tas ir iespeejams, bet ne jau briiviibenes.

172392. viesis 13.jūlijs 2005 11:55
0 0 Atbildēt

Speedy, nu tad ko tu te vervelee par taa audi brauceeju ka nabadzinjsh netika joslaa. Tur nav paredzeets tikt joslaa no taa staavoklja. Sheit tiek apspriests konkreetais plaanpraatinjsh konkreetaa situaacijaa.

P.S. Ja staavu korkjii, es parasti spogulii ieveeroju ka kaads izgriezjas no pagalma un ja CSN vinjam ljauj iekaartoties manaa joslaa es vinjam to ljauju.

172393. viesis 13.jūlijs 2005 11:59
0 0 Atbildēt

Zinu to puisi uin zinu, kur vinsh steidzaas. Un tikai taa iemesla deelj, ka vinsh nenokaveeja. naakoshnedeelj vinsh vairs nebrauks ar to veco audi, bet gan panjems jaunu no salona. Un vinjam ir pie kajas, ko Juus tur visi domaajat par Vinja agresiju. vinjam tacju buus jauns Audi!

172394. viesis 13.jūlijs 2005 12:03
0 0 Atbildēt

es zinu veel vienu puis un vinsjh steidzaas nokljuut maajaas, jo bija jau veels, un naakamnedeelj vinjam vecaaki droshvien brauks apkopt kapu kopinju.

Bljin filtreejiet ko raxtiet, man po ka vinjam jaaskrien uz kautkaadu salonu. Vinjam nu peeksjni pazvaniija un pateica ka vinjam jaanokljuust tur un tur un vijnsh dabuus jaunu audi. Nekljuustiet smiekliigi. Ibiopeso.

172395. viesis 13.jūlijs 2005 12:03
0 0 Atbildēt

SteelRat - nesen uz Jūrmalenes redzēju pa labo uz 60 (tur atļautais jau bija 70) braucošu 6xx sērijas jaunu BMW ar kundzi gados pie stūres un atvērtu logu, pa kuru purnu bij izbāzis kabatas formāta mopsītis :) Nezinu, kur un aiz kā viņa to mopsi turēja bet skats bija komisks :)

Vēl - pilnīgi jauns BMW, hečbeks, 330xtd. Brauca zolīdi, nu jā 4x4+3 litru turbodīzelis, džekam nebij jāzīmējas. Cik es uz ielām redzu pilnīgi jaunus (nu noteikti par 5 gadiem jaunākus) BMW tie brauc zolīdi.

Pārsvarā ārdās tauta ar huļigankām, šitādām te audi kupejām, VW Scirocco, 2.0 litrīgiem 2-3. paaudzes turbogolfiem u.c. 10-20 gadus veciem "sporta" autiņiem. Pie stūres vai nu pilnīgi puņķi 18-20 g. veci, vai arī skūtgalvainie ar truliem purniem.

172396. viesis 13.jūlijs 2005 12:04
0 0 Atbildēt

A tu esi viens no tiem kas nedod dievs parkāpšu noteikumus vai kāds cits parkāps. Citēju:" ja CSN vinjam ljauj iekaartoties manaa joslaa es vinjam to ljauju." Bet nu tā ir sanācis ka cilvēks izgriežas kur nav atļauts un nedod dievs tagad tu viņu ielaidīsi.

172397. viesis 13.jūlijs 2005 12:04
0 0 Atbildēt

Labs, Margot!

Bet nu Tu vecīt tagad dabūsi! :):):) Neņem ļaunā! :)

Varbūt bārdainie iauto lasītāji atcerēsies, kad gadus 3 atpakaļ identisku pārkāpumu aprakstīju uz Čaka ielas, kur;a bija iesaistītas 2 as ENIMA kluba mašīnas.

Ojjj, vecīt! Da tad komentāru daudzums bija kā, kad vakara ziņu redaktors pa purnu dabūja... Pirmajā dienā bija pāri 700 ti, otrajā dienā Bielem apriebās tā savsarpējā zākāšanās un viņš mūs pārslēdza uz citu linku, kur vēl tas viss turpinājās...

Par manu galvu Enima čut ne naudu solīja, lai atriebtos... Savukārt citi čaļi gods godam atbalstīja un vajadzības gadījumā palīdzēt :)

A par to pārkāpuma piefiksēšanu - Žetons! :)

Nu turies

172398. viesis 13.jūlijs 2005 12:04
0 0 Atbildēt

Speedy626, tajā Brīvības ielas posmā NAV neviena pagalma, būtu laiks to zināt.

Un izlekšanās meitenes priekšā ir attaisnojums? :) :) :)

Tā pati krāniņa demonstrēšana vien ir. Īsi sakot - sīkajam no karstuma galvā sperma vārās :)

172399. viesis 13.jūlijs 2005 12:07
0 0 Atbildēt

ES KURO REIZI SAKU KA TAS IR TIKAI KĀ PIEMĒRS ŠĀDAI SITUĀCIJAI!!!!!!!!

172400. viesis 13.jūlijs 2005 12:09
0 0 Atbildēt

Sulbs piemērs. Dubultās nepārtrauktās līnijas šķērsošanu CSN diemžēl nepieļauj, arī - lai izrādītos meitenei.

172401. viesis 13.jūlijs 2005 12:10
0 0 Atbildēt

Tas par meiteni ar bij kā nosodījums no manas puses.

172403. viesis 13.jūlijs 2005 12:11
0 0 Atbildēt

Šitāds gadījums ir 2 ko redzu, pirmais, bij laikam uz Kalnciema tilta, kur kaut kads jefiņš bij piesēdien jaunās sērijas BMW pie stūres. Lēnām pabrauca 2 joslām garām un pārbraucot pie vēl degošas sarkanās gaismas aizbrauca centra virzienā. Mēs ar čomu nosmējām, ka gan jau kāda cita šofera lode viņu atradīs!!:))))

172405. viesis 13.jūlijs 2005 12:18
0 0 Atbildēt

uhhh CSN noteikumus es paarkaapju regulari, bet tad kad es redzu ka tas ir iespeejams. Es braucu aatri, bet kad esmu mashiinaa viens. Tikliidz gjimene ir autinjaa taa visi aatruma ierobezjojumi tiek 95% ieveeroti. Esmu arii skjeersojis shiis magjiskaas nepaartrauktaas liinijas, bet tad kad nevienam netrauceeju (ja vajag apgriezties uz taas pashas pleeshlaacha ielas)

172406. viesis 13.jūlijs 2005 12:18
0 0 Atbildēt

Kaut kas jau sitajos braucejos ir... Biezi ir gadijusies tadi, kas ir loti izbriniti, ka vinu megarulzs krustojuma nespej iebraukt atrak un nogriezt man celu, bet jaatzist, ka visi ka viens ir apbrinojama karta tomer savakusies un iztikusi bez sadursmes. Zel jau itka, man butu izdevigi autinju apdrosinatajiem notirgto :)

172407. viesis 13.jūlijs 2005 12:20
0 0 Atbildēt

Tiešām tāda sajūta ka visi šitie attaisnotāji vēl ir mazi bērni ar SteelRat priekšgalā!

Man ir pilnīgi vienalga ka viņam būs jauns Audi nākamnedēļ - viņš tāpat paliks garīgs invalīds koviņš pierāda ar šādu manevru.

Varat teikt ko gribat, bet šādai necieņas izrādīšanai pret citiem nav attaisnojumu. Ja ir kas ļoti steidzams, tad priekš tam ir tālruņi 01, 02, 112... !!!

Ja cilvēks domā ka šāda rīcība attaisnojas, tad tik uz priekšu, bet agri vai vēlu tas viss atspēlējas un pēc tam cilvēki paliek par debīliem īduļiem kas sūdzās kā viņam neiet!

172409. viesis 13.jūlijs 2005 12:25
0 0 Atbildēt

Vakar uzBauskas šosejas bija sastrēgums

protams bija cunduri , kas visus apbrauca pa kreiso joslu uut

Kamēr vienas fūres vadītājs neizturēja aizbrauca strauji vienam priekšā , tas šo vēl mēģināja pa apmali apbraukt arī neizdevās fūre arī šim tur priekšā!

Skats bija amizants , džeks sēž savā beņķi ierāvies melns un maziņš. Visa bravūra vējā ! Gribējās vēl viņam uzšaut pa šņukuru !

Vajadzētu apvienoties - atsist šos stsaldeņus - pofik ar ko brauc BMW vai Audi . >

172410. viesis 13.jūlijs 2005 12:26
0 0 Atbildēt

Tukša muldēšana.

172411. viesis 13.jūlijs 2005 12:27
0 0 Atbildēt

:D:D:D:D:D:D Smagais panjeema uz masas :D:D:D taa tik tureet. Esmu dazjas reizes pac arii redzeejis kaa tas notiek. Turklaat biezji vien smagaa shoperi bez mantjirofkas aaraa nekaapj :)

172412. viesis 13.jūlijs 2005 12:28
0 0 Atbildēt

kranci, nav vairs mazi beerni ;)

172413. viesis 13.jūlijs 2005 12:32
0 0 Atbildēt

Waahaahaa, koments no 172393. viesis 13.07.2005 11:59 par to jauno Audi ir patiešām reāls 5.klases līmenis domāšanā :-))))))

172414. viesis 13.jūlijs 2005 12:33
0 0 Atbildēt

un tam jaunajam audii komplektaa naask Puma treninjteerps :)

172416. viesis 13.jūlijs 2005 12:37
0 0 Atbildēt

nice treninjteeps uz zolex pulkstenis :D:D:D bet isteniibaa tas braucejs negjerbjas treninjterpos

172417. viesis 13.jūlijs 2005 12:37
0 0 Atbildēt

un melnas lakotas kurpes

172418. viesis 13.jūlijs 2005 12:38
0 0 Atbildēt

cuuka! cuuka parastaa!

172419. viesis 13.jūlijs 2005 12:40
0 0 Atbildēt

kas jums pi........ ka cilveeks paarkaapa noteikumus. agresiiva braukssana ir maksas pakalpojums, tam kam ir lieka nauda tas var izmantot arii maksas pakalpojumus. na tom bazar akonchin

172420. viesis 13.jūlijs 2005 12:43
0 0 Atbildēt

Bet tomēr 90 % komentētāju ir normālie..tas priecē.

172421. viesis 13.jūlijs 2005 12:45
0 0 Atbildēt

ja man McDonaldaa kaads pielien PRIEKŠĀ un nopeerk manu burgeru.. es nav ljauns, bet es var uzbrukt.. taatad uz ielas tas pats!

172423. viesis 13.jūlijs 2005 12:48
0 0 Atbildēt

!!!LIKSIM PUIKU MIERAA!!!

172424. viesis 13.jūlijs 2005 12:49
0 0 Atbildēt

Interesanti ko šī auģuka jezģuks teiktu ja no blakus stāvošās mašīnas izkāptu tēls ar beisbola nūju un izgāztu šim priekšējo stiklu? Un interesanti būtu pavērot CP reakciju pēc tam ierodoties notikuma vietā... ;)

P.S. - Pats es tā nebraucu un nebraukšu. Kaut kādām pieklājības normām tak ir jābūt tomēr...

172428. viesis 13.jūlijs 2005 13:13
0 0 Atbildēt

Mudaks, citu vardu nav!!!

172430. viesis 13.jūlijs 2005 13:17
0 0 Atbildēt

A prichom te personas datu aizsardziiba???? Tas, ka numuru jaaaizkraaso, nav nekaads likums. :):):)

172431. viesis 13.jūlijs 2005 13:25
0 0 Atbildēt

2: "172393. viesis 13.07.2005 11:59

Zinu to puisi uin zinu, kur vinsh steidzaas. ..."

- - -

Nu tad jau puisis jau ir sodiic, gan jau apenes naacaas nomainiit, ka var netikt pie "O" meiteņvizināmā :)

PS

Enīvej,

jams ir kretino, pat ja nevarēja laicīgi izbraukt ;p

172432. viesis 13.jūlijs 2005 13:26
0 0 Atbildēt

2: White_Trash :)

Jāaizkrāso toč nav, bet saprātīgi keksi to tomēr izdara ;D))

172433. viesis 13.jūlijs 2005 13:27
0 0 Atbildēt

2: Storms ";/"

a ko teiktu - izvilktu koročku :D)))

172434. viesis 13.jūlijs 2005 13:30
0 0 Atbildēt

Viņš par to datu aizsardzību domāju to soda punktu un vecuma publicēšanu :) :) :) KLAUNS!

Pats likumu nezin, bet draud visiem :)

172435. viesis 13.jūlijs 2005 13:30
0 0 Atbildēt

Šeit parādītos datus piegādā apdrošinātāji, un tie ir parādīti tikai informatīvos nolūkos.

Zaudējumus sedz - "BALTIKUMS"

TRL reģistrācijas numurs - FB5194

(TRL reģistrācijas valsts Polises darbības sākuma datums un laiks Polises darbības nobeiguma datums Izdevējvalsts

LV 16.06.2005 00:00 15.06.2006 LV )

172436. viesis 13.jūlijs 2005 13:31
0 0 Atbildēt
172437. viesis 13.jūlijs 2005 13:31
0 0 Atbildēt

Dizzy - sāksim ar to ka tu beigsi spamot !!! - un liksim viņu mierā tikai tad kad atņems tiesības un viņš sāks ar K2 pārvietoties :)

172438. viesis 13.jūlijs 2005 13:32
0 0 Atbildēt

Tjip - ja te ir Baltikuma agjenti, tad nākamgad puisim var nākties maksāt vairāk :)))

ps

jox bez humora

172439. viesis 13.jūlijs 2005 13:35
0 0 Atbildēt

2 "Krancis" ;)

Vispār jau soda punktu infai klāt tiek tikai autorizēti lietotāji ;p

takš personas kods, vārds un uzvārds te tiešām netika publicēti :D

172440. viesis 13.jūlijs 2005 13:36
0 0 Atbildēt

Offtopic: Kranci, braucam vakaraa pelst kaut kur? Kaut kur TAALU, lai nav siljkju muca. :)

172441. viesis 13.jūlijs 2005 13:38
0 0 Atbildēt

Sorry, bet jūs taču esat idioti... Nu apdzina, nu aizbrauca, varbūt cilvēciņam tiešām bija jāsteidzas. Un ja arī nebija, kas, Jums nekā cita darīt nav ko???

Redaktors 13.jūlijs 2005 13:39
0 0 Atbildēt

Atļaušos piezīmēt - Mēs neesam idioti.

172444. viesis 13.jūlijs 2005 13:40
0 0 Atbildēt

Offtopic - Tu jau zini kur es braucu pelst, bet tev jau toksiskā Lielupe nepievelk :).

P.S. Nu ja ka tiek tikai autorizēti, kaut gan teorētiski pat varētu ļaut pēc valsts NR. noskaidrot jebkuram, cik tās a/m īpašnieks ir liels RETARDS.

172445. viesis 13.jūlijs 2005 13:41
0 0 Atbildēt

offt:// ja laupīt, tad banku, ja mīlēt, tad karalieni un ja peldēt, tad tikai jūrā :)

172446. viesis 13.jūlijs 2005 13:42
0 0 Atbildēt

mociks - mums gribās parunāties, nokaunināt to KLAUNU un citus ĀKSTUS kas viņu aizstāv. Varbūt man arī jāsteidzas, BET ES TO NEDARU UZ CITU BRAUCĒJU NERVU UN VESELĪBAS RĒĶINA!!!

Ja tev ir kas cits ko darīt tad lūdzu - CLOSE poga tev vienmēr ir laipni atvērta :)

172449. viesis 13.jūlijs 2005 13:44
0 0 Atbildēt

OFFT - Davai par peldēm pagaidām nevajag - man vēl 3h jācepjas birojā un temperatūra tikai aug :(.

172450. viesis 13.jūlijs 2005 13:44
0 0 Atbildēt

Japs,

Red,

forma "Jūs" prasa precizēšanu :)

Takš solidaritāte dažiem liedz "iebraukt", ka jami nav vienīgie ar saprāta pazīmēm ;)

172451. viesis 13.jūlijs 2005 13:45
0 0 Atbildēt

mosh vinjam bija iemesls taa braukt. ko juus te spriezhat ja nezinat visus faktus. parasti jau taa nebrauc, ja tieshaam nau kaukas ljooooooooooooooooti degoshs.

172452. viesis 13.jūlijs 2005 13:46
0 0 Atbildēt

pirms gadiem 8 tieši tāpat izdarīja arī viens OOOO pie stacijas, no apbrauktā BMW izkāpa zēns un sašāva abas vienas puses riepas OOOO

tagad gan jau citi laiki, tā vairs uz ielas nedara

172453. viesis 13.jūlijs 2005 13:47
0 0 Atbildēt

offtopic: ee, lapsai arii patiik offt. :)

172454. viesis 13.jūlijs 2005 13:53
0 0 Atbildēt

Shitaadiem parasti jaazhmiedz liidzi ((:

172455. viesis 13.jūlijs 2005 13:54
0 0 Atbildēt

normāls čalis, kas vainas?!

172456. viesis 13.jūlijs 2005 13:57
0 0 Atbildēt

bled nu aizstaavji nu pasakiet man kaut vienu veeraa njemamu iemeslu kaapeec es uz celja vareetu taa dariit???

172458. viesis 13.jūlijs 2005 14:01
0 0 Atbildēt

piekrītu lasītājam, kurš teica, ka priecē, ka vismaz vairums ir normali braucēji.. LOTI jāsteidzas? man varbūt LOTI naudu vajag, vai tas nozīmē, ka varu iet laupīt?? tā ir vienkārša bezatbildība un nerēķināšanās ar citiem.. nekas vairāk..

172459. viesis 13.jūlijs 2005 14:04
0 0 Atbildēt

a kopsh kura laika reekjinaashanaas ar citiem ir kaut kas, kas ir noveerojams uz muusu celjiem?

172461. viesis 13.jūlijs 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Spriežot pēc tā,ka autors"nenofotogrāfēja šī auto kustības uzsākšanu",tad viņš,kā "pielidoja" tā arī "aizlidoja" nevienam netraucēdams.Es tā nebraucu,bet ja kāds cits nav spiests strauji bremzēt,mainīt trajektoriju(kas šajā situācijā nebija nepieciešams), tad mani tas neuztrauc.

172462. viesis 13.jūlijs 2005 14:10
0 0 Atbildēt

es arī tā brauktu! piedrāst visus sifanētājus, kas pavilkties pa ielām nevar! lai sēž mājās!

172463. viesis 13.jūlijs 2005 14:10
0 0 Atbildēt

Audisti tak nemaak braukt, kkkkkkk

172464. viesis 13.jūlijs 2005 14:10
0 0 Atbildēt

blins ja katrs priduraks saaks shitaa uzskatiit, ka vinsh jau nevienam nemaisa, tad varu iedomaaties kaada anarhija notiks uz celjiem.

172465. viesis 13.jūlijs 2005 14:10
0 0 Atbildēt

exactly!!! Absoluuti nevienai mashiinai shis auto netrauceeja, ja neviens nebija spiest mainiit savas braukshanas trajektoriju, strauji bremzeet, utt. Vieniigi ego gan vareeja ieskraapeet nepajokam. :)

172466. viesis 13.jūlijs 2005 14:11
0 0 Atbildēt

Kamēr neapzags Tavu banku, Tevi tas neuztrauks. Apmēram tā ... Kamēr neizvaros Tavu meitu, arī tas Tevi neuztrauks... Ideāla nostāja...

172467. viesis 13.jūlijs 2005 14:13
0 0 Atbildēt

W_T šad tad ir.. un vadiitaaji nebuut nav aizmirsusi, ka avaarijas signāli var tik izmantoti, lai pateiktu paldies un talie gunji, lai pabriidinaatu par kaut ko..

172468. viesis 13.jūlijs 2005 14:13
0 0 Atbildēt

Endura, bljin pridurak!!! Ja tev nepatiik kautkas tin makshkjeri ka nu pats uz calis.lv Vot man ir svariiga mana gjimene un deelj taa es celshos un kritiishu. Ja tu nesaprroti ko noziimee vaards gjimene tad nedirs par lietaam kuras tev nav saprotamas.

172470. viesis 13.jūlijs 2005 14:18
0 0 Atbildēt

turbopiile :), es zinu, ka uz baltezers-aadazhi shtraases arii cilveeki saak normaali uzvesties, bet liishana garaam krustojumos utt... tas notiek NEPAARTRAUKTI. Arii pats braucu agresiivi gadiijumos, kad tas patieshaam nepiecieshams. Piemeeram, draugam vajadzeeja uz bazniicu kaazaas paspeet. :):) Cilveeki iisteniibaa bija ljooti saprotoshi, paldies!!!!

172471. viesis 13.jūlijs 2005 14:21
0 0 Atbildēt

pensionaari hrenovie

172472. viesis 13.jūlijs 2005 14:22
0 0 Atbildēt

man arii bija liidziiga situaacija sestdien.. :) paldies vienam micukam kupejniekam, kas pa daugavpils straasi prieksaa pagadiijaas un ljaava paspeet braalja kaazas, apmeeram 100 km brauca ar videejo aatrumu 140-150.. un bija apriikots ar antiradaru.. :)) bet nu tas bija sestdienas riits un tajaa posmaa nesastapaam nevienu masiinu..

172474. viesis 13.jūlijs 2005 14:24
0 0 Atbildēt

Turbopiile, vai paraziteet uz cita paarkaapumu arii nav nereekjinaashanaas ne tikai ar citiem, bet arii ar CP un pashu paarkaapeeju? :):):)

Redaktors 13.jūlijs 2005 14:24
0 0 Atbildēt

Nevienu astē neredzēju :)

172476. viesis 13.jūlijs 2005 14:28
0 0 Atbildēt

nee.. taa bija kaut kaada liela kupeja.. nezinu kaa sauc.. taadiem apaliem stoplukturiem..

braucot uz 50 cauri apdziivotaam vietaam, kad bijaam tuvaak, vadiitaajs lika saprast, ka neiebilst pret manu sabiedriibu.. :) taa ka piedodiet tikai CP

172478. viesis 13.jūlijs 2005 14:33
0 0 Atbildēt

Ir izeja - pie krustojumiem dubultās līnijas vietā uzlikt dubulto metāla barjeru :)

172479. viesis 13.jūlijs 2005 14:34
0 0 Atbildēt

red, sen nav maniits tavs Mishki bishki pie maajas. kas ta nu???

172480. viesis 13.jūlijs 2005 14:34
0 0 Atbildēt

Ir veel labaaks risinaajums - dubulto metaala barjeru aplikt apkaart tiem agresiivajiem brauceejiem. :):):)

Redaktors 13.jūlijs 2005 14:36
0 0 Atbildēt

Pirms katra rallija auto ir nevis pie mājas, bet servisā! Pirmdien, pēc rallija, cerams, atkal baltais būs mājās.

172482. viesis 13.jūlijs 2005 14:38
0 0 Atbildēt

drosh buusi labi pabraukaajis pa peedeejo rallja posmu ja tik ilgi nav maniic, lai gan tad tevi redzeeju braucam no bauskas puses.

172483. viesis 13.jūlijs 2005 14:40
0 0 Atbildēt

eeuu.. bet taa ir laba ideja!!! par to sadaloso joslu barjeras veidaa.. sur tur jau taa ir..

172485. viesis 13.jūlijs 2005 14:40
0 0 Atbildēt

WT - Nu jā, bet neatceros ka uz manām kāzām braucot mēs būtu arī nepārtraukto forsējuši - tikai uz Lāčplēša ielas pa labo joslu krustā noskrējām kādu lai ielīstu kreisajā :)

Protams biju satraucies un kaut ko varēju aizmirst :).

172489. viesis 13.jūlijs 2005 14:51
0 0 Atbildēt

tubopiile - get real! Uz briiviibenes, uz chakenes, uz citaam liidzveertiigi jaukaam ielaam... barjerai vienkaarshi nav vietas.

172490. viesis 13.jūlijs 2005 14:53
0 0 Atbildēt

Peks!Palasot ko Tu raksti-pa a7 cilvji ne tā brauc,tagad arī,ņaudi kā bāba.Nu neatrisināsi Tu satiksmes problēmas,nesatraucies par lietām kuras nevari mainīt.

172491. viesis 13.jūlijs 2005 14:55
0 0 Atbildēt

Šādi kadri ir redzēti ne reizi vien - atliek tikai apbrīnot šo vadītāju spēju paļauties uz to, ka pretī vai blakus nebūs tāds pats agresīvais. Īstenībā jau tas ir stulbi, ka pie stūres sēž kāds, kas citus autobraucējs uzskata tikai un vienīgi par apbraucamiem šķēršļiem - jo drošību uz ielas šāds krutums nekādā veidā neuzlabo.

172492. viesis 13.jūlijs 2005 14:55
0 0 Atbildēt

jaagaida tunelis un citi satiksmes uzlabojumi, kas laus masiinaam braukt pa pilseetu "pilseetas" vajadziibaas, bet paareejaam neiebraucot centraa aizbrukt...

172493. viesis 13.jūlijs 2005 14:57
0 0 Atbildēt

es neraudu kaa baaba. sorry, tu kautko jauc, bet ja es domaaju par savas gjimenes labklaajiibu un droshiibu, tad labaak pats/pate paklusee. Un mani tracina shitie "a es jau nevienam netrauceeju" texti. Netrauceetu ja vispaar taadi nebuutu dzimushi.

172494. viesis 13.jūlijs 2005 15:02
0 0 Atbildēt

vienkārši vajag pie zaļā dot grīdā un pēc tam uzreiz piebremzēt

lai tas urla tur patirinās pa pretējo joslu.

bet vidusmēra autovadītājs ir diezgan lēnprātīgs un kusls, tādēļ

reti tas izdosies. drīzāk jau ļaus sev uz galvas uztaisīt nevis pielikt roku lai pačakarētu tb pamācītu urlu.

172495. viesis 13.jūlijs 2005 15:02
0 0 Atbildēt

ja vareetu paljauties uz katra subjektiivo izpartni par drosiibu un pareizu riiciibu uz celja CSN vispaar nebuutu vajadziigi...

un esmu paarliecinaats, ka neviens kurs ir iekluvis avaarijaa ir domaajis.. euu sitais manevrs nav dross, iespeejams izraisiisu avaarijas situaaciju.. tadi paspaarliecinati mudaki domaa.. esmu kruts gan izbrauksu un ja kaads normaali braucoss lohs patraapiisies gan pratiis izvairiities...

172496. viesis 13.jūlijs 2005 15:03
0 0 Atbildēt

Peksiic [?] 13.07.2005 12:18

uhhh CSN noteikumus es paarkaapju regulari, bet tad kad es redzu ka tas ir iespeejams. Es braucu aatri, bet kad esmu mashiinaa viens. Tikliidz gjimene ir autinjaa taa visi aatruma ierobezjojumi tiek 95% ieveeroti. Esmu arii skjeersojis shiis magjiskaas nepaartrauktaas liinijas, bet tad kad nevienam netrauceeju (ja vajag apgriezties uz taas pashas pleeshlaacha ielas)

Kurš te rakstīja,ka šo besī"es jau nevienam netraucēju"

172497. viesis 13.jūlijs 2005 15:05
0 0 Atbildēt

Peksiic [?] 13.07.2005 14:57

es neraudu kaa baaba. sorry, tu kautko jauc, bet ja es domaaju par savas gjimenes labklaajiibu un droshiibu, tad labaak pats/pate paklusee. Un mani tracina shitie "a es jau nevienam netrauceeju" texti. Netrauceetu ja vispaar taadi nebuutu dzimushi.

Pats filtrē ka Tavi teksti nelīmējas?

172498. viesis 13.jūlijs 2005 15:06
0 0 Atbildēt

lol ir biki atshkjiriiba vai tu izdari manevru uz tukshas ielas, vai tad kad tu to dari kaa atteelaa redzamais tirlinjsh. Nesaac nu piekasiities vaardiem.

172499. viesis 13.jūlijs 2005 15:07
0 0 Atbildēt

katram uzraxtiitam vaardam var piesieties, taa kaa to dari patreiz tu.

172500. viesis 13.jūlijs 2005 15:09
0 0 Atbildēt

Endura - Pats filtrē ka esi idiots - laikam jau nē!

172501. viesis 13.jūlijs 2005 15:12
0 0 Atbildēt

cik sapratu endura ir sieviete.

172502. viesis 13.jūlijs 2005 15:22
0 0 Atbildēt

Tas daudz ko izskaidro.. :) :) :)

172503. viesis 13.jūlijs 2005 15:23
0 0 Atbildēt

khmm...

172504. viesis 13.jūlijs 2005 15:23
0 0 Atbildēt

nu par tevi lapsa vispaar nerunaasim..... :D:D:D Jox :D

172505. viesis 13.jūlijs 2005 15:24
0 0 Atbildēt

Viens te izteicās - maskavā esot vēl trakāk....

Tur jau ir tā vaina , ka pie mums Latvijā tāpat kā pie slāviem, pārkārpt noteikumus un agresīvi braukt ir KRUTA un uzreiz tas draivers ir baigais dievs tādiem jampampiņies kas te viņu aizstāv. Citās valstīs pārkāpt noteikumus un piemēram pārkāpt ātrumu ir kauns, un nevienam neienāk prātā iedomāties ka tas varētu būt stilīgi. Bet nu diemžēl visi tie gadi padomju savienības važās ir atstājusi lielu robu mūsu kultūras līmenī.

172506. viesis 13.jūlijs 2005 15:24
0 0 Atbildēt

:)

172507. viesis 13.jūlijs 2005 15:25
0 0 Atbildēt

Nu aizliida kex .. pabraukaasi par riigu redzeesi, ka daudz kur taa notiek. Un nav veerts par to stresot, kameer CP nebuus efektiiva saadu brauceeju izkjershanaa nekas nemainiisies. Man ar dazhreiz gadaas veikt liidziigus manevrus :)

172508. viesis 13.jūlijs 2005 15:27
0 0 Atbildēt

pie katra vadiitaaja CP nenoliksi.

172509. viesis 13.jūlijs 2005 15:27
0 0 Atbildēt

ā,es tagad piesienos vārdiem?Divi Tavi "pareizie teksti" absolūti nelīmējas.Skaties,ka"tukša iela" Tev nesanāk,ka kāds mocis pa to brauc,kuru Tu savā visgudrība nepamanīsi.

172510. viesis 13.jūlijs 2005 15:29
0 0 Atbildēt

izrādās veel ir cilveeki ar padomju domāšanu... ne jau CP traucee agresiivie brauceeji...

pašiem jādomā ar galvu nevis ar D*** un tad varbuut kaut kas mainiisies... un kameer buus taadi, kuri atbalsta un uzmundrina agresiivos brauceejus, tikmeer buus arii taadi, kas tieksies izpelniities taadu uzslavu.. varu dereet, ka tas puikins skatiijaas citu auto logos veerteedams kaadu iespaidu ir atstaajis vinja varonjdarbs..

172511. viesis 13.jūlijs 2005 15:32
0 0 Atbildēt

Iedvesmojums no krievu filmas „Žmurki”.

172512. viesis 13.jūlijs 2005 15:33
0 0 Atbildēt

muuhaahaa Endura. A tev neienaak praataa ka tomeer pirms kaada manevra veikshanas ir jaapaarliecinaas par manevra droshiibu??? Tev laikam autoskolaa nemaacija kaada ir manevra veikshanas seciiba.

P.S. Nekad neesmu nevienu motociklistu jelkaadi iztrauceejis. Vienmeer vinjus ieraugu laiciigi. Arii lidojoshos.

172513. viesis 13.jūlijs 2005 15:33
0 0 Atbildēt

iisteniibaa vismaz man taa nav... :) - kad es paarkaapju, klusiibaa ceru, ka nesatikshu CP un, ja arii satikshu, tad izdosies sarunaat. NEKAD neesmu domaajis, cik kruc esmu.

172514. viesis 13.jūlijs 2005 15:34
0 0 Atbildēt

...varu dereet, ka tas puikins skatiijaas citu auto logos veerteedams kaadu iespaidu ir atstaajis vinja varonjdarbs..

pie reizes klausoties kislotnuju muziku.

172515. viesis 13.jūlijs 2005 15:41
0 0 Atbildēt

Tas labi,ka ieraugi laikus.Jā,kad Tu liki savu Bkat,noteiktiTev to borēja 100reizes..

172516. viesis 13.jūlijs 2005 15:42
0 0 Atbildēt

Problēma jau tā ka tas puikiņš pirms gadiem 5 skatījās uz krutajiem BMW, kas traucās pa ielām ignorējot citu braucēju tiesības un ievērtēja vēl blondo beibi kas viņam blakus sēž un jebkurā mirklī gatava par kažociņu ats****, un tad viņš domāja pie sevis ka tas tak ir kruta un viņš arī tā gribētu.

Tagad dabūjis savu lūzni viņš mēģina atdarināt to pēc kā tiecies kaut gan īstenībā nezin ka tas cilvēks ko viņš toreiz redzēja jau cietumā cilā ziepes, vai arī ir 5 pēdas zem zemes ar lodes caurumu galvā...

172517. viesis 13.jūlijs 2005 15:45
0 0 Atbildēt

nu jaa.. Krancis skarbaak pateicu manu iepriekseejo domu, ka sabiedriibaa pastaav stereotips, ka noteikumus paarkaapt ir Kruta! ka nodariit paari ir kruta! utt... aizbraucis maajaas taadi staastiis - kaa tie lohi boliijaas kad es močīju viņiem garaam..

172518. viesis 13.jūlijs 2005 15:46
0 0 Atbildēt

endura :) man ir ne tikai B kategorija. Un maaciibu braukshana man tik vien bija kaa brauciens uz CSDD sekojot instruktoram ar vieglo, bet instruktors pa priekshu ar smago. Takshto ja pashai/am ir bijushas gruutiibas ar tiesiibu iegushanu, tad neattiecini to uz visiem.

172521. viesis 13.jūlijs 2005 16:14
0 0 Atbildēt

Bljin, nu gan juus vinju godaajat 206 comenti. Vinsh jau ir zvaigzne – nu atkal vinjam buus p ko lieliities :)

172522. viesis 13.jūlijs 2005 16:16
0 0 Atbildēt

Man liekas ka jūs te visi salagas esat. Visiem ir kautkādi drapaki, kuri neiet. Nu pasakiet, vai kāds sirds dziļumos negribētu pa brīvībeni uz 200 dienas laikā atvilkt ? Vai jelgavas šoseju 4,5 minūtes pārlidot.

Kad es tā daru man pilnīgi PO, ko tādi datortārpi kā Jūs te spriežat ...

172523. viesis 13.jūlijs 2005 16:23
0 0 Atbildēt

nu nez... protams, ka atvilkt ir forši, bet attēlā redzamais gadījums jau nav atvilkšana, bet vienkārša bezkaunība... man personīgi būtu kauns, numuru tak visi redz... bet nu ja jau cilvēkam ir po, tad tas kaut ko liecina tikai par viņu pašu

172524. viesis 13.jūlijs 2005 16:23
0 0 Atbildēt

es arii ar savu drapaku uz 200 vareetu atvilkt, bet šādi darīties man pat praataa nav naacis!

ir vietas kur riskēju tikai ar savu dzīvību tur var ardities cik uziet...

172526. viesis 13.jūlijs 2005 16:26
0 0 Atbildēt

Nu teiksim man nav gribējies uz 200 atvilkt, kaut gan mašīna atļauj :).

Tad jau labāk nevis mauc uz 200 pa Brīvībeni, bet paņem ieroci un ej uz bērnudārzu šaut bērnus, JO TĀ IR TĀDA PATI DEBĪLA SLEPKAVĪBA TU IDIOT!!!

172527. viesis 13.jūlijs 2005 16:26
0 0 Atbildēt

Muuaahaaa,ta jau Tu i kruts džeks.

172528. viesis 13.jūlijs 2005 16:29
0 0 Atbildēt

kads ir skaitiijis cik uz uz taas pašas "brivibenes" piem., teikas rajonaa ir gaaju parejas paari kuraam iet siici, kuriem skolaa ir maaciits ka paarejas ir iesanai.. un ka masiinas tuvojas parasti 4x leenaak neka uz 200 un parasti arii apstaajas..

172529. viesis 13.jūlijs 2005 16:32
0 0 Atbildēt

Taatad Jūs nevarat taa atvilkt, un man nav par ko ar jums runāt ... Varat iet stūrī un nokaunēties ...

172530. viesis 13.jūlijs 2005 16:34
0 0 Atbildēt

esi esi Tu krutais!! es tā nevaru!!! tik kaut kaa kaunu par to nemaz nejuutu..

172531. viesis 13.jūlijs 2005 16:37
0 0 Atbildēt

Tā Jau ir labāk

172532. viesis 13.jūlijs 2005 16:37
0 0 Atbildēt

Nu nemaz tik daudz tā zīmuļa aizstāvju te nav. Bet tā kā ir redzams audi numurs, tad visi viņa drauģeļi ,radi, kolēģi u.t.t tagad metas viņu aizstāvēt. Es arī par to, ka šitādi ķēmi jāārstē. Kādu laiku atpakaļ es arī braucu ar vecu audi 80 2,2 un man šitādā situācijā viens kverplis nepaspēja tikt garām (resp. nelaidu). Bāls un trīcošs šis nopiķoja man 50 Ls par kreiso priekšējo pavarotņiku un palika ar samīcītām durvīm. par tālāko nezinu, jo dikti nu jau viņš lūdzās lai es braucu prom.

P.S. masson, nejauc tukšu un labi pārredzamu Jelgaveni ar šo situāciju.

172533. viesis 13.jūlijs 2005 16:41
0 0 Atbildēt

urla

172534. viesis 13.jūlijs 2005 16:45
0 0 Atbildēt

Nu da LABI uz bolderāju braucu 230 ... tur ir ļoti šauks šaurs un nepaaredzams ...

172535. viesis 13.jūlijs 2005 16:45
0 0 Atbildēt

Tas biju es

172536. viesis 13.jūlijs 2005 16:45
0 0 Atbildēt

melo!

172537. viesis 13.jūlijs 2005 16:46
0 0 Atbildēt

un par tiem 200. cik man zināms, jebkurš autiņš ar motoru virs 1.6 ir uz to spējīgs. tā ka par to atvilkt nevarēšanu..........vienkārši man nav vajadzības.un lai saķertu kaut cik lielu kaifu no uzrāviena un max ātruma, ir jāņem mocis. un tā kā massonam droši vien nav moča, tad viņš var iet stūrī un nokaunēties.

172538. viesis 13.jūlijs 2005 16:47
0 0 Atbildēt

šinī "jaukšanā" arī slēpjas bezatbildība...

Masson, ja gribeeji palieliities, ka Tavs autiņš velk uz 200, tad taadi ir lielākā daļa.. vot ja buutu pateicis 300, tad gan buutu patiešām kruts džeks.. varētu uz 300 pa brīvībeni, ko??

172539. viesis 13.jūlijs 2005 16:48
0 0 Atbildēt

:P arko2 paspeeja uzrakstiit manu domu..

172540. viesis 13.jūlijs 2005 16:50
0 0 Atbildēt

Masson - neticu ka tu raksti nopietni, bet ja tā ir tad diemžēl man tev jāsaka ka esi PILNĪGS IDIOTS un ja es atnācis savu krānu te staipīt, tad tev nāksies vilties un tavs krāns tāds pats īsiņš arī paliks kaut uz 340 būtu caur Vecrīgai braucis!!!

172541. viesis 13.jūlijs 2005 16:54
0 0 Atbildēt

Par moci peikrītu ....

Vienkārši vajag attiecīgi sagatavotu auto, lai tā darītu ...

172542. viesis 13.jūlijs 2005 16:56
0 0 Atbildēt

kam sagatavot?? apliimeet ar pleevi lai kaajaamgaajeeju asinis puleejumu nesabojaa??

aa.. tad uz 300 nevari.. slabooo....

172543. viesis 13.jūlijs 2005 16:57
0 0 Atbildēt

Krancis, es nemeloju ...

Vienkārši ir jāzin ko tu dari, un kad to drīkst darīt ...

172544. viesis 13.jūlijs 2005 16:58
0 0 Atbildēt

izkataas, ka Tu zini ko dari!! pirms visaam avaarijaam visi zina ko dara.. Tu domaa ka avaarijaas cies tikai lohi??

172545. viesis 13.jūlijs 2005 16:59
0 0 Atbildēt

Es arii ar escort 1.1 meeginaaju izspiest 200 ( no Gaizinja) – nesanaaca, bet taa gribeejaas :):):)

:)

172546. viesis 13.jūlijs 2005 17:00
0 0 Atbildēt

300 patiešam slabo ...

200 zs motors, laba airodinamika, sēdināta piekare, zemprofila riepas, labas bremzes un sporta drošibas josta lai neatsistos ar galvu pret griestiem ...

172547. viesis 13.jūlijs 2005 17:01
0 0 Atbildēt

HIPPY aizbrau uz Skandinaaviju.. Tur es ar riteni pat iipasi neminot uz 77 izspiedu.. :)

172548. viesis 13.jūlijs 2005 17:01
0 0 Atbildēt

Jā, cieš tikai lohi, jo vini nezina ko dara ...

172549. viesis 13.jūlijs 2005 17:11
0 0 Atbildēt

Massons, ko darīsi, ja pēdējā sekundē uz shossē izbrauc priekšā lohs? :)

172550. viesis 13.jūlijs 2005 17:13
0 0 Atbildēt

da viņš vnk necietīs un vis :D

172551. viesis 13.jūlijs 2005 17:14
0 0 Atbildēt

Nu parasti man izdevaas vinjus appbraukt ...

172552. viesis 13.jūlijs 2005 17:26
0 0 Atbildēt

ir kam neizdodas

bet šie maitas nerunā... vai nevar...

172553. viesis 13.jūlijs 2005 17:32
0 0 Atbildēt

Ārprāc, ārprāc, ārprāc!!!!!!!! Kaut kas neredzēts!!!!!!!!!!!!!

172554. viesis 13.jūlijs 2005 17:39
0 0 Atbildēt

Skaidroju veelreiz seviški apdaavinaatiem, lai taa dariitu vajag attieciigi sagatavotu auto ...

172555. viesis 13.jūlijs 2005 17:46
0 0 Atbildēt

un ne iipashi daudz praata..........

172557. viesis 13.jūlijs 2005 17:49
0 0 Atbildēt

Braukt uz 200 nav pac nepraatiigaakais, ko var dariit ...

172558. viesis 13.jūlijs 2005 17:50
0 0 Atbildēt

Nu par speed Massons parasti taisniibu saka... :)

172559. viesis 13.jūlijs 2005 17:53
0 0 Atbildēt

Massons, uz 200 tu nošķaudoties noiesi no ceļa, kur nu vēl apbraukt.

Man pilsētas režīmā 10 m priekšā 2 pretimbraucoši lohi nesadalīja ceļu, tik dēļ reakcijas izdevās pastumties uz sāniem pa mazu gabaliņu, lai auto neiznīcina priekšu, bet lohs trāpīja pa aizmugurējo durvi. (Audi un MB)

172560. viesis 13.jūlijs 2005 17:58
0 0 Atbildēt

Nu labi, visi taa nemaak dariit ...

172561. viesis 13.jūlijs 2005 18:28
0 0 Atbildēt

šitādiem pašpārliecinātiem dirsējiem tiesības vispār nedrīkst dot..

172562. viesis 13.jūlijs 2005 18:34
0 0 Atbildēt

Paldies dievam tie, kas uzskata, ka šitā ir jābrauc tomēr ir mazākumā un tas jau ir pozitīvi!

Vajadzētu pārskatīt likumdošanu, lai būtu iespējams vērsties pret šadiem vadītājiem pamatojoties uz aculiecinieku iesūtītajiem materiāliem!

172564. viesis 13.jūlijs 2005 18:45
0 0 Atbildēt

Tad 50% leemeejvaras un izpildvaras buutu ar sodaamiibu! :D

172567. viesis 13.jūlijs 2005 19:55
0 0 Atbildēt

man teiksim pofig, ja vinjsh man netraucee- lai skrien... es arii reizeem taa lidoju ja jaasteidzas vai negribas korkjii seedeet... ne jau deelj shaadiem veidojas sastreegumi bet deelj seeneem un pareizajiem kas veel bildee seezhot pie stuures...

172569. viesis 13.jūlijs 2005 20:49
0 0 Atbildēt

For atom 1 c

Ha! Ha! Ha! :) Es riktīgi pasmējos par pēdējo teikumu,'neņem nu ļaunā, autor! :)

Teikšu godīgi - esmu raksta autora pusē, šitādi pipuki kaitina nepajokam, kā tas - tajā vecajā audi kupejā...

Bet tas, kad korķus taisa tie, kuri bildē... :) tas Tev atomic labi izdevās :)

172571. viesis 13.jūlijs 2005 21:12
0 0 Atbildēt

briinums, ka fotokaralis veel laikus bremzu pedaali vareeja atrast!!! sheku re buutu saliimejis priekshaa braucosho draugu.

172572. viesis 13.jūlijs 2005 21:52
0 0 Atbildēt

Tie "krutie" braucēji parasti nemaz tik labi nebrauc, ka paši iedomājas. Pa lielākai daļai viņus palaiž, lai skrien. Tas, ko viņi uzskata par adrenalīnu, patiesībā ir vai nu čura vai sperma (ja blakus sēž zaķis). Un palaiž skrējējus tāpēc, ka minēto šķidrumu smaka ir jūtama pa gabalu.

172575. viesis 13.jūlijs 2005 22:38
0 0 Atbildēt

pārkāpums velk uz 4 punktiem ) naudas sods...

incanti menti var piespriest punktus balstoties uz video?

172576. viesis 13.jūlijs 2005 22:42
0 0 Atbildēt

ewww.....chaw...ko juus te visi varat peerties///es seedeeju blakus un viss bija chiki...

172578. viesis 14.jūlijs 2005 1:10
0 0 Atbildēt

1. tiem kas piepis***s un tirsh ka taa drikst darit ja maksaa, maksas pakalpojums utt, biezie drikst utt.

nez vai taa jus teiktu par slepkavaam nu maksas pakalpojums ar - noslepkavo jusu bernus un dazus gadinjus pasez aiz restem un viss un baigais pakalpojums - respektivi ja vinjam piemeram nav zel tos 7 gadus (tapat ka tos ls par sodu) tad sanaak ka taa driikst ja???

nu saakat tacu vienreiz domaat ar galvu!!!

un tas par to jauno audi no salona nu blj...

vispar tiem kas tadus te vel aizstav - labak pakluseet vispar un neko neiteikt

172579. viesis 14.jūlijs 2005 3:17
0 0 Atbildēt

pietiek reiz pensionaariem suuksteeties;

beidziet bremzeet sabiedriibas kustiibu! d*** tik vien maakat.

172581. viesis 14.jūlijs 2005 7:12
0 0 Atbildēt

Pagājušo piektdien ap plkst.17.00 Vienības gatvē tieši tātā pašā veidā sastrēgumu apbrauca maršuta taksometrs (pilns ar cilvēkiem) v.n. EH 1914.

172583. viesis 14.jūlijs 2005 7:35
0 0 Atbildēt

vissmiekliigaakie dzheki ir tie, kas raksta, ka ne deelj shaadiem rodas sastreegumi :):):). Domaajiet, tachu, ko rakstiet!!! Ja visi taa saaks braukt, tad sastreegums veidosies preteejaa joslaa. :)

172584. viesis 14.jūlijs 2005 8:01
0 0 Atbildēt

bet vina izveeleetajaa virzienaa tak ir viss chiki briki. Izraadaas uz muusu celjiem daunju papilnam.

172585. viesis 14.jūlijs 2005 8:03
0 0 Atbildēt

katraa tautaa ir idioti

172586. viesis 14.jūlijs 2005 8:04
0 0 Atbildēt

Un ko tad viņš tādu briesmīgu izdarīja? Autors jau nu tika vismazāk apdraudēts, drīzāk jau tie, kas griezās no šķērsielas tu pretīmbraucošo, ja nespēja savu naglu kasti laikus aizvākt.

Cik iAuto apbrīnojami daudz skaudīgu cilvēciņu, taisni jābrīnās.

172587. viesis 14.jūlijs 2005 8:09
0 0 Atbildēt

Cartman tu ko??? Kuku??? Vai man skauzj ka kaads gunaarinjsh ar audi klaji paarkaapj noteikumus, apdraud citus satiksmes daliibniekus un visaa visumaa "uzdirsh visiem no 5taa staava" ??? Cik auto vinjsh shitaa apdzina??? 2-3. Vai taa vinjsh kautko baigi ieekonomeeja?? skuju.

Tad davai visi njemam un shitaa braucam. Aatraak tiksim uz priekshu.

172588. viesis 14.jūlijs 2005 8:49
0 0 Atbildēt

Izrādās, Cartmans ar dauņu sarakstā...

172589. viesis 14.jūlijs 2005 8:52
0 0 Atbildēt

:D:D:D:D:D

172590. viesis 14.jūlijs 2005 9:02
0 0 Atbildēt

es jau sen sapratu, ka diskutēt par braukšanas stilu ir bezjēdzīgi.. :( tas laikam katram asiniis.. un neticu, ka tur kas mainiitos, pat ja piemeram tam koupistam buutu kaads uzpleesis virsuu pie naakamaa krustojuma...

172591. viesis 14.jūlijs 2005 9:06
0 0 Atbildēt

Turbopīle- lūk, ja tādam audistam kāds tā smuki pasekos un iedunkās pa ģīmi un tuvumā esošajām daļām, kur smadzeņu NAV, nākamreiz viņš baidīsies... Jāiedzen beznosacījuma reflekss šādiem dzīvniekiem.

172592. viesis 14.jūlijs 2005 9:11
0 0 Atbildēt

mjaaa... apelēt pie veselā saprāta laikam ir bezjēdzīgi, tāpēc patiešām, "Pavlova suņa" metode, acīmredzot, ir vienīgais risinājums.. man patika tas komentaars par 8 gadiem atpakalj, kad vienam taadam sasaava riepas.. :)

172593. viesis 14.jūlijs 2005 9:16
0 0 Atbildēt

Viens paziņa reiz Rumbulā aizlīda netīšām priekšā vienai mašīnai rindā uz iebraukšanu. Tad nu pēc tam nācās šķirties no summiņas, lai nesasistu fizionomiju... ne tam piebrauca priekšā. teica-nu būšu uzmanīgs, nevar šitādus sūdus taisīt...

172594. viesis 14.jūlijs 2005 9:19
0 0 Atbildēt

nu ko, jaaspamo taalaak :lol:

172604. viesis 14.jūlijs 2005 9:55
0 0 Atbildēt

Vienvārdsakot sviests komentos. Nesaprotu tos, kas viņu aistāv, jo tad jau visi daram tā un neviens nekur nevarēs paskriet, jo uz ielām būs bardaks. Man pašām ir kupeja, BET es neciešu šādus braucējus. Un muļķi ir tie, kuri fano tikai par savas markas, modeļa auto un visas pārējās uzskata par sū***. Tiem cilvēkiem ir mazvērtības komplekss. Bet ko lai dara, ja nevar nopirkt mašīnu ar kuru paspīdēt? Tad jālielās ar to, kas ir, pārējos auto nosaucot par sū***. Tas nenozīmē, ka es lielos ar kupeju. Uzskatu ka visas mašīnas ir ok. Lielīšanās un citu auto aplikšanai ir psiholoģisks pamats.

172609. viesis 14.jūlijs 2005 10:06
0 0 Atbildēt

respect, kupejas ipasnieka komentāram.. :)

172634. viesis 14.jūlijs 2005 10:42
0 0 Atbildēt

kopēts no Delfiem

''Brrr, 12.07.2005 16:37

Normāli ir tā: katram ir tiesības uzskatīt, ka citi ievēros CSN. Pie mums ir otrādi: katram ir pienākums uzskatīt, ka visi citi ir atsaldēti un ņemt to vērā.''

172650. viesis 14.jūlijs 2005 11:10
0 0 Atbildēt

deksters [?]

172656. viesis 14.jūlijs 2005 11:16
0 0 Atbildēt

dexters un bez zobiem??? :D:D:D:D:D Jamo tak aizsiegt gruuti :)

172665. viesis 14.jūlijs 2005 11:32
0 0 Atbildēt

atom1c, izlasīji, ko es rakstīju? Jā, var dabūt arī pats, bet ej tad, ja esi pārliecināts par sevi. Un parasti to darīt iet tie, kuri ir pārliecināti, ka izdarīs.

172669. viesis 14.jūlijs 2005 11:39
0 0 Atbildēt

taa vien liekas, ka deksters ir ruudiits proteiina rijeejs

172672. viesis 14.jūlijs 2005 11:43
0 0 Atbildēt

vinjsh nav proteiina rijeejs, tikai liidz vinja zobiem ir taa gruutaak tikt, ja veel pasham ir 1.60m augums (videejais aritmeetiskais shitaadiem kupeju Gunaarinjiem).

Bet visaa visumaa dex ir miermiiliigs cilvis, tikai vinjam tas autinjsh taads... nu kaa lai pasaka... ai labi, neizteikshos, savaadaak dex veel raudaat saaks, vinjsh jau mums maiga dveesele :D

172710. viesis 14.jūlijs 2005 12:38
0 0 Atbildēt

Aizgāja bala-bala... Tātad visi pateica, ko gribēja? Kaut nu vēl kāds ko nofotografētu:D

172728. viesis 14.jūlijs 2005 13:51
0 0 Atbildēt

Ai, nu liecies mieraa - steidzaas un viss, a te vissadi lohi kaa Tu ar kameraam un hop netaa. Es arii dazhreiz taa raucu, un par sodu lai spriez CP, nevis Tu. Takaa turi muti ciet un rullee ar saviem 50

172729. viesis 14.jūlijs 2005 13:52
0 0 Atbildēt

KO vinsh konkreetajaa situaacijaa apdraud??? Nevienu!@

172732. viesis 14.jūlijs 2005 14:02
0 0 Atbildēt

..vai viņš viesaprāt brauc līdz pat siguldai pa pretējo joslu nevienu nepadraudot.. hmm.. tad jau izraadaas drosaakis variants nevienu neapdraudot ir braukt pa preteejo joslu... jaaierosina satiksmes ministrijai...

Redaktors 14.jūlijs 2005 14:07
0 0 Atbildēt

pusanonīmajam viesim, kas uzskata, ka tā nav mūsu darīšana. tā gluži nav - Tu dzīvo sabiedrībā un Tev ar to ir jārēķinās! un sabiedrība, par laimi, nesastāv tikai no atsaldeņiem.

172734. viesis 14.jūlijs 2005 14:07
0 0 Atbildēt

172728. viesis 14.07.2005 13:51

a tu saturi pirksteļus, lai nestaipās, kur nevaig.

172741. viesis 14.jūlijs 2005 14:20
0 0 Atbildēt

aciimredzot šitādiem braucējiem jāuztaisa viena koplietošanas josla abos virzienos, lai netraucē un neapdraud citus.. taadad kurš sevi uzskata par kruto, tad lai kopaa ar citiem krutajiem riiko "cāļu cīnas"..

172743. viesis 14.jūlijs 2005 14:23
0 0 Atbildēt

Kā var spriest par situāciju no malas?Nofoķēt katrs var,bet kā tur bija īstenībā zina tikai klātesošie.Tā ka nesteidzieties pāragri spriest to,ko neesat redzējuši,mīlīši!!!!

172745. viesis 14.jūlijs 2005 14:25
0 0 Atbildēt

Skaties, kā vēlies - auto ir pretējā pusē! Auto turpina ceļu. Ko vēl vajag?

172746. viesis 14.jūlijs 2005 14:25
0 0 Atbildēt

piedošanu audi vadītāj, ka agresīvie braucēji Tevi iestūma pretējā joslā un tad nelaida atpakaļ!!!

172747. viesis 14.jūlijs 2005 14:26
0 0 Atbildēt

a kas tur ko spriest es nesaprotu. Jampampinjsh visiem uzliek kluci, paarkaapj noteikumus un tagad man par to vinjsh buutu jaaslavee??? Oi pika labs, ar savu riiciibu noveersh sastreegumus uz celja. Ibio rio. Vai tieshaam cilveeki ir ar tik zemu intelektu ka shitaa var spriest. Tad daloj visus CSN, jo mees tak esam kingi uz celjiem. A tie kas ieveero noteikumus ir miishlji??!?

172776. viesis 14.jūlijs 2005 18:07
0 0 Atbildēt

Lasu un nevaru beigt brīnīties, cik te lielākā daļa ir pareizi:

peksiic un līdzīgie>> kāda atšķirība ir pārkāpt uz brīvībenes vai vietā, kurā tu it kā visu pārredzi, tu pa poligonu brauc? parasti lielākie sūdi notiek tur, kur vismazāk gaidi. Laukos kāds suns izskrien priekšā vai kāds piedzēries mudaks ar riteni izrauj no sānceļa un tu ej ap 200... es OOOO braucēju neatbalstu, bet nevajag šķirot, ja pārkāpj, tad tas ir pārkāpums vienalga kur izdarīts

nu vajadzeeja chalim steigties>>lai steidzas...un čaļi, kas šādi riskē ir uzmanīgāki, jo viņš pārkāpj >> jāuzmanas no CP + vēl jāmeģina paredzēt gājēji utt. Kad pie mums ir noticis kas līdzīgs kā Vācijā, tur visi velk pa bāni, te pēkšni kādam sūdi sanāk >> apstājas un tad uzreiz 100 autiņi čupā?

vienkārši pēc pieredzes>> lielākais daudzums datordirsēji & purnaa deveeji dzīvē neko smagāku par peles stumdīšanu un pogu spaidīšanu nav darījuši...

Renis

172790. viesis 14.jūlijs 2005 18:52
0 0 Atbildēt

Es arī nebūtu laidi to Audi un būtu ticis pie jaunas mašīnas! :):):)

172800. viesis 14.jūlijs 2005 19:15
0 0 Atbildēt

Šitādi tipiņi parauj uz pretagresīju pilnīgi konkrēti!

Es ne mirkli nešauboties izdarītu visu iespējamo, lai tas jokainis ar savu audi ateju paliktu tai pretējā joslā!

Tā Taču ir klaja necieņa pret pārējiem satiksmes dalībniekiem, un arguments, ka ir baigi jāsteidzās nedod tiesības uzvesties uz ceļa neadekvāti!

172823. viesis 15.jūlijs 2005 8:30
0 0 Atbildēt

muuhaahaaa. Renis vai kaa tevi tur. Vinjsh ir ljoti uzmaniigs. Ka tik CP nepanjem, ka tik kaads gaajeejs neizskrien. Bljin ar taadu domaashanu taalu netiksi.

Un par vaaciju tu nu gan daudz zini pastaastiit, pats tur vispaar esi bijis??? Tobish pats pa baani esi braucis??? Tuuristu autobuss neskaitaas. Kur tu esi redzeejis ka ja kaadam autinjam uz baanja kautkas notiek vinjsh paliek staavot uz joslas???? A la lohs esi??? Cik tev gadu???

172825. viesis 15.jūlijs 2005 8:34
0 0 Atbildēt

Ksnep. Tu esi kretīns. Mašīnu neaiztiec. Viņa nav vainīga. Aiztiec un apvaino vadītāju, ja vēlies.

172838. viesis 15.jūlijs 2005 10:33
0 0 Atbildēt

Ko varu pateikt...

Sii raksta autoram laikam iis kraanins ka nezina kaa sevi paraadiit. Tu veel pirms saakt bildeet svesas masiinas vareeji avaarijas ziimi izlikt lai tev nabadzinjam ne viens virsuu neuzskrien un tavu sagrabeejuso bezmotora meeslu nesasit...

172843. viesis 15.jūlijs 2005 10:39
0 0 Atbildēt

Tur tak var redzēt ka stāv Opel Corsa un (šķiet) Renault 19. Abas mašīnas ir ar maziem motoriem. Stāvētu tur kāda Subaru WRX vai BMW 525 šim gailim būtu par īsu... Bet tā kā abi ir mazmotoru auto tad jau var vicināt...

172855. viesis 15.jūlijs 2005 11:24
0 0 Atbildēt

172838. viesis 15.07.2005 10:33

Tev gan laikam krāns kā zīlonim , ne ? Un olas kā dinozauram. Baigi kruts esi? Tie, kas lien citiem priekšā, ir pareizie? Pārējie -ar maziem krāniem un tizleņi? Alnis esi?

172901. viesis 15.jūlijs 2005 13:10
0 0 Atbildēt

Jaa vecais rullē ka traks. Principā viņu var sodīt bez problēmām, ja ne par agrsīvu braukšanu, ko vēl vajag pierādīt tad par ceļa apzīmējumu neievērošanu mierīgi.

/Ainārs/

172914. viesis 15.jūlijs 2005 13:39
0 0 Atbildēt

pa kuru laiku Jūs pagūstat kurp aizbraukt, ja visu laiku pie datora sēžat un vien otru zākājat ?

172933. viesis 15.jūlijs 2005 15:17
0 0 Atbildēt

paskatos dažos un bēdīgi secinu, joprojām uz ceļiem būs pietiekoši daudz idiotu, lai satiksme nebūtu patīkami ātra :O(

172953. viesis 15.jūlijs 2005 17:16
0 0 Atbildēt

172838. viesis 15.07.2005 10:33

Ko varu pateikt...

Sii raksta autoram laikam iis kraanins ka nezina kaa sevi paraadiit

----------------

kur tik debīlu komentāru var uzrakstīt? tatad šis anonīmais zina to vienīgo īsto un pareizo krāniņa staipīšanas metodi. Vai tikai man škiet, ka tā metode [b]viņaprāt[/b] ir bildē redzamā Audi pilota varoņdarba garā?

172955. viesis 15.jūlijs 2005 17:24
0 0 Atbildēt

Audi pilota-ērgļa aizstāvjiem: kurš jums teica, ka esat kompetenti paši sev pieškirt visādus tur sertifikātus un apliecības utt (nu tipa sertifikāts "es esmu pats krutākais", "pats pareizākais")? Mīkstie jūs esat, tāpat kā tas audi vodila. Man pašam patīk braukt ātri, sportiski... nākotnē ja man blakus kāds šitā piebrauks, tad stiepšu kārtīgi no krusta, lai nav kur mukt tam mudakam. Vēl ideāli būtu, ja tādam tieši pretī būtu kāda kruta tačka ar daiveri, kuram nepatiktu viņa joslā esošais mudila.

172974. viesis 16.jūlijs 2005 0:06
0 0 Atbildēt

Nav par tēmu. Bet jāuztaisa tak 300. koments :P:)

172978. viesis 16.jūlijs 2005 5:31
0 0 Atbildēt

Juus tik uz Audi rejat, bet paskat labaak ko TAS "Renis" dara - ar labo pagriezienu kreisajaa joslaa??? ko dariit ar taadiem!??

172979. viesis 16.jūlijs 2005 5:31
0 0 Atbildēt

Juus tik uz Audi rejat, bet paskat labaak ko TAS "Renis" dara - ar labo pagriezienu kreisajaa joslaa??? ko dariit ar taadiem!??

172980. viesis 16.jūlijs 2005 9:01
0 0 Atbildēt

a tur nekas nav jaadara. Redz tur pirms tam ir troljuku pietura, tad nu dzjeks gribeeja troli apbraukt, bet troljuks shim nogrieza celju, nepalaizjot. Tas renis jau nav tas lielaakais kaka shinii situaacijaa.

172989. viesis 16.jūlijs 2005 19:17
0 0 Atbildēt

vienvaaard sakot satiksme ir d..sā

172994. viesis 16.jūlijs 2005 22:13
0 0 Atbildēt

3dien taad pashu manevru uz briiviibas ielas pirms alfas, prom no centra virzienaa, veica BMW 3 seerijas auto. v/Nr. NU 60,.. *******viens.. vinjam tas izdevas..shit!

172997. viesis 17.jūlijs 2005 11:23
0 0 Atbildēt

visvairaak jau tracina shaadi paparaci, seezh pie stuures, bet veel meklee fotoaparaatu....

ja nevienam netraucee, lai brauc kaa prot, vismaz shajaa foto audi tur nevienam netraucee, bet izpaliidz, lai nav baigie korkji

172998. viesis 17.jūlijs 2005 11:31
0 0 Atbildēt

172997. viesis 17.07.2005 11:23

Tas gan labi, ka tracina tevi, anonīmais ....Prieks par to!

173001. viesis 17.jūlijs 2005 13:41
0 0 Atbildēt

A ja nu tie ir netrafarētie menti??? Ko tad??? Tagad jau katrs ments var darīt, ko grib.

173014. viesis 17.jūlijs 2005 19:15
0 0 Atbildēt

Agresiiva taada braukshana gan ir, bet ne vienmeer taa ir biistama un trauceejosha citiem :) Sevishkji, ja kustiiba saakas no 0.

186659. viesis 27.novembris 2005 13:12
0 0 Atbildēt

normāls manevrs, drošvien cilvēks steidzās. bet raksta autoru gan vaidzētu izvālēt!

192229. viesis 6.februāris 2006 14:25
0 0 Atbildēt

Audi ir ok!!!! ES ari taa braucu un po..j ko citi domaa. ja man ir jaasteidzaas un pa priekshu kaads lohs chakareejaas es izdariitu taapat...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti