Kompānija „Honda” oficiāli izplatījusi informāciju par jauno, astotās paaudzes 2006. gada „Honda Civic” modeli, kas paredzēts Eiropas tirgum. Zemāks un platāks par tagadējo versiju, jaunais „Honda Civic” saglabā visus tos raksturojumus, kas parādījās šogad Ženēvas autosalonā parādītajā modeļa konceptversijā.
Jaunais „Honda Civic” pierāda kompānijas vēlmi noteikt jaunus standartus kompaktklases segmentā, kas ir populārākā Eiropā, īpaši augstākās kvalitātes sektorā. Jau Ženēvas autosalonā parādītais „Honda Civic” konceptauto norādīja uz gaidāmā modeļa sportisko, emocionālo raksturu, kas sagādā prieku braucējam.
„Honda Civic” ielas versija pirmizrādi piedzīvos septembrī Frankfurtes autosalonā, bet pārdošanā tas varētu nonākt 2006. gada sākumā.
Astotās paaudzes „Honda Civic” ir par 35 mm īsāka un par 35 mm zemāka nekā iepriekšējais modelis, bet, lai radītu dinamiskāku siluetu un nodrošinātu labāku vadīšanu, automašīnas kopējais platums ir palielināts par 65 mm .
Neskatoties uz to, ka auto ir zemāks un īsāks, tā salons ir pat plašāks nekā priekšgājējam. Interjerā izmantota „Dual Link” sistēma, kas svarīgāko informāciju, kā, piemēram, braukšanas ātrumu parāda instrumentu paneļa augšējā daļā, bet mazāk svarīgu informāciju – apakšējā. Šāds dizains ļauj braucējam gan ātri uztvert svarīgāko informāciju, gan koncentrēties braukšanai.

Aizmugurējie pasažieru sēdekļi ir transformējami, nodrošinot papildu bagāžas novietošanas telpu, līdz ar to nelielajā „Honda Civic”, pateicoties degvielas bākas novietojumam centrā, bagāžas ietilpība sasniedz 485 litrus.
Jaunais „Honda Civic” tiks piedāvāts ar trijiem dažādiem dzinēju modeļiem – 1,4 litru benzīna dzinēju ar 83 ZS jaudu, ar 2,2 l dīzeļdzinēju ar 140 ZS jaudu, toties jaunums ir 1,8 litru i-VTEC benzīna dzinējs ar 140 ZS lielu jaudu. Visi modeļi tiks aprīkoti ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, līdz ar to astotās paaudzes „Honda Civic” kļūs par pirmo auto kompaktklases segmentā, kas aprīkots ar sešpakāpju transmisiju. Modeļi ar benzīna dzinēju būs pieejami arī ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Visi „Honda Civic” būs aprīkoti ar ABS un EBD (Electronic Brake force Distribution) sistēmu, kas pielāgo bremzēšanas spēka sadalījumu, lai nodrošinātu maksimāli efektīvu bremžu darbību un automašīnas stabilitāti. Tāpat „Honda Civic” būs aprīkoti ar VSA (Vehicle Stability Assist), kas palīdzēs braucējam saglabāt kontroli pār mašīnu līkumos, uzsākot kustību un pēkšņu manevru gadījumos, nepieciešamības gadījumā izmainot bremzēšanas spēku labās vai kreisās puses riteņiem.
Drošības risinājumiem „Honda” allaž pievērsusi vislielāko uzmanību, un jaunais „Honda Civic” nav izņēmums – automašīnā ir instalēta novatoriska drošības jostu aizsprādzēšanas atgādināšanas sistēma aizmugurē sēdošajiem pasažieriem, bet priekšējo sēdekļu drošības jostas aprīkotas ar divkāršiem drošinātājiem. Lai pasargātu pasažierus no galvas traumām sadursmes gadījumā, priekšējie sēdekļi aprīkoti ar aktīviem galvas balstiem.
Gaidāms, ka Euro NCAP drošības testos jaunais „Honda Civic” saņems augstu novērtējumu – piecas zvaigznes par frontālu un sānu sadursmi, trīs zvaigznes par gājēju drošību un četras zvaigznes par bērnu drošību. Kopumā ņemot, jaunais „Civic” modelis ir viens no drošākajiem auto savā segmentā, īpaši, ja ņem vērā, ka tam ir savā klasē īsākā priekšējā pārkare.
Paredzams, ka Latvijā jaunais „Honda Civic” pārdošanā nonāks 2006. gada janvārī.
Jessss !!!!!
ar sešpakāpju ātrumkārbu pa pilsētām pārvietoties ir viekārši ideāli :))))))) Kāda velna pēc?