Testējam jauno «VW Polo» 42

 
8.marts 2002 15:02

8. martā Volkswagen piedāvāja žurnālistiem lielisku iespēju - novērtēt jaunās VW POLO automašīnas. Kā pikants papildinājums bija iespēja uzreiz tos salīdzināt ar šīs auto klases konkurentiem: Yaris, Clio un 206.

VW POLO ir tiešām mainījies. Tas kļuvis garāks, platāks un pat nedaudz augstāks. Šobrīd POLO izmēri ir sasnieguši VW GOLF II izmērus. Daudz jaunumu ir arī kvalitātēs, komfortā, kā arī drošības jomās. POLO ir pieejams "septiņos veidos" - četras benzīna versijas 55-100Zs, kā arī trīs dīzeļversijas 64-100Zs. Jaunums ir 3-cilindru benzīna dzinēji, kuriem ir ļoti mazs degvielas patēriņš, pateicoties dzinēja korpusa niecīgajai masai - tas izgatavots no alumīnija. Īpaši der atzīmēt jauno VW TDI dīzeļdzinēju, kurā nav izmantota Common Rail tehnoloģija - iešprices spiediens šim ir vairāk kā 2000 atmosfēras. Visi POLO aprīkoti ar mehāniskām 5-pakāpju ātrumkārbām, bet stiprākajiem brāļiem ir iespēja pasūtīt arī 4-pakāpju "automātu". VW POLO ir kļuvis arī drošāks. Virsbūves izgatavošanā punktu metināšana ir aizstāta ar lāzermetināšanu, kas padara to īpaši drošu un stabilu. Bremžu asistents, ABS un elektrohidrauliskais stūres pastiprinātājs jau ir bāzes komplektācijā. Tas ir īpašs pastiprinātājs - nav atkarīgs no dzinēja apgriezieniem, bet darbojas ar elektrību un jo lielāks ir mašīnas ātrums uz ceļa, jo mazāk tiek pastiprināta stūre. VW POLO iespējams 14 virsbūves krāsās, kā arī 17 interjeru krāsās. Neskatoties uz to, ka POLO skaitās maza mašīna, tās aprīkojums sākas ar 14" diskiem. VW POLO 1.4 TDi Comfortline (dīzelis) Šim modelim nav pierastā lēnīguma, kaut dzinēja tilpums šķiet samērā mazs. 75Zs TDI dzinējs "rauj" mašīnu samērā ņipri. Vienīgais gan būtu jāatzīmē, ka dzinēja rūkoņa tomēr ir manāma. Salons ir ļoti ērts, šāda izmēra mašīnai pat plašs. Manam augumam (186) piemērots griestu augstums. Panelis atrodas pietiekoši tālu no braucējiem. Braucot pa kartingu trasi, īpaši varēja izmēģināt mašīnas vadāmību uz slidena ceļa - mašīna ir vadāma, gan gribas teikt, ka ABS strādā ļoti "jūtami". VW POLO 1.4. Tredline (benzīns) Viss tas pats, ieskaitot to, ka pie lielākiem apgriezieniem dzinējs ir dzirdams arī benzīna versijai. Interesanti ir POLO sānu spoguļi - tie atgādina tādu samērā sportisku versiju. Salīdzinot VW POLO ar TOYOTA YARIS, var teikt, ka POLO ir priekšā. Lai gan YARIS ir modernāks salons - panelis, tomēr, vietas šķiet mazāk. Dinamiskuma ziņā YARIS arī nedaudz atpaliek, bet tas ir arī nedaudz klusāks. Subjektīvais sievietes viedoklis: VW POLO ir vairāk padomājuši par sievietēm. YARIS ir aizmirsuši par tādiem sīkumiem, kā spogulītis saules sargā... Jauno VW POLO automašīnu maksimālais braukšanas ātrums ir 160-188 km/h (atkarībā no modeļa), benzīna patēriņs 5,9-6,5 l/100km, dīzeļdegvielas patēriņš 4,7-5,0 l/100km. (kombinētais patēriņš). Noslēgumā varētu teikt, ka tiem, kam patīk mazas un ekonomiskas automašīnas, bet gribas, lai būtu arī, kur kājas likt - POLO ir labs. VW POLO cenas ir sākot ar 6309,00 Ls ar visiem nodokļiem, bet ņiprākais modelis VW POLO 1.9 TDI Highline (100Zs) maksās 8466,00 Ls ar visiem nodokļiem. Bilžu galeriju apskatiet šeit »» Testos piedalījās iAuto redakcija
 
Visi komentāri
 
15578. viesis 8.marts 2002 15:38
0 0 Atbildēt

Sāk jau līdzināties Mersim :) Priekša nu točna

15580. viesis 8.marts 2002 15:50
0 0 Atbildēt

Te Peksis.

Ja es buutu vecpuisis, tad varbuut pirktu jauno VW-polo, tajaa ljoti eerta seedeeshana pie stuures, un kaa vecpuisim man liels bagaazhnieks nebuutu nepiecieshams.

15584. viesis 8.marts 2002 16:07
0 0 Atbildēt

Ne tikai žurnālistiem VW šo iespēju piedāvāja- es kā parasts mirstīgais arī dabūju ielūgumu, žēl, ka netiku :-(. Redaktors varētu padalīties arī braukšanas iespaidos, ne tikai citēt reklāmas bukletu :-).

15588. viesis 8.marts 2002 16:17
0 0 Atbildēt

Piedalījos, pabraukāju, žēl ka P206 un Toyota Yaris ātri noņēma no līnijas. VW POLO salīdzinoši ripo labi,gan benzīna motori, gan dīzeļi bet aizmugurē vietas gan ir stipri pamaz- 2 braucējiem, sunim un sporta somai. Man jau vairāk patika braukt ar piedāvāto VW Passat jauno 2,3 banzīnnieku, kam bija 170 zs.

15597. viesis 8.marts 2002 16:40
0 0 Atbildēt

Jā, pēc ārējiem gabarītiem jaunais Polo ir gandrīz kā otrais Golfs, tāpat tas neatpaliek pēc iekšējās telpas priekšā sēdošajiem, tomēr aizmugurē sēdošo telpa un bagāžnieks ir jūtami mazāki kā otrajam Golfam.

Redaktors 8.marts 2002 18:24
0 0 Atbildēt

Īsti iespaidi gan nerodas no 20 minūšu vizināšanās... Ja man tāda mašīna būtu jālieto vismaz dienu-divas, tad es varētu dalīties savos iespaidos, bet šim brīdim es pateicu tik, cik es pateicu...

15617. viesis 8.marts 2002 20:57
0 0 Atbildēt

Ideaals auto peerciet visi Volkswagen Opel ir reaals piiiiiiiiiiii!

15619. viesis 8.marts 2002 21:52
0 0 Atbildēt

Shie buutu izveeleejushies ko labaaku, ar ko saliidzinaat, kaut vai Audi A2, ne tikai tos, kas nu tieshaam ir sliktaaki.

15623. viesis 9.marts 2002 9:38
0 0 Atbildēt

Mazs sūds par lielu naudu!

15624. viesis 9.marts 2002 10:29
0 0 Atbildēt

polo GTI ruuulz 4eva ;)

15660. viesis 10.marts 2002 12:54
0 0 Atbildēt

njaa... redaktor, mosh nevajadzeetu gan piegruziit testu sadalju ar taadaam mazinjaam izjaadiiteem? nu NAV tas tests...

15665. viesis 10.marts 2002 17:56
0 0 Atbildēt

Yaris panelis modernāks???? smieklīgi, nav viņš modernāks, drīzāk futuristiskāks. Polo tas ir klasiskāks. Nau divu domu, Polo ir labākais, taču ja man piedāvātu Corsu GSI, es vēl padomātu.....ņemtu GSi

15669. viesis 10.marts 2002 20:06
0 0 Atbildēt

haha. kaliigs kakucis. :)

15675. viesis 10.marts 2002 21:27
0 0 Atbildēt

par paneljiem. uzskatu, ka Yaris'am tas atstaaj stipri 'leetaaku' iespaidu...

15738. viesis 11.marts 2002 13:40
0 0 Atbildēt

Glīts un labs auto . Visi VW jau ir neslikti. Bet prestižu šajos auto, līdzīgi kā jau slavētajos x- entajos japānīšos un peogeotos es nesaskatu NEKĀDU. Ja nu kādam, kā mazam bebim 3 dienas gribas izjust jaunas mantiņas efektu... Neesmu tik bagāts, lai tā rotaļātos. Tad jau 10 reižu labāk par to pašu cenu nopirkt labu 7-8 gadu vecu mersi,bembi vai audi.

Kaitina Emersim līdzīgā priekša. Citādi - bagātām dāmām labs auto,ar kuru vadāt bērnus uz skolu un veikt braucienus uz bodi.

/ ikdienas viesis /

15762. viesis 11.marts 2002 15:41
0 0 Atbildēt

Es nesaprotu, kā var runāt par prestižu, braucot ar 7-8 gadus veciem meršiem u.tml. Prestiži ir braukāt ar jaunām dārgām mašīnām plus vēl ļoti daudz kas cits ir vajadzīgs, ieskaitot kontiņu bankā. Tad jau labāk ar vienkāršu un sakarīgu jaunu mašīnu. Polo ir smuks, tomēr pamazs, stiprāks vējš var nopūst no ceļa.

15794. viesis 11.marts 2002 16:54
0 0 Atbildēt

Citeeju :

Īpaši der atzīmēt jauno VW TDI dīzeļdzinēju, kurā nav izmantota Common Rail tehnoloģija - ....

Atvainojoat par piesieshanos, bet vai kaads normaals cilveeks raksta par to kaa kaut kam nav. IMHO tachu normaali raskta par to kas kuram ir. A to atgaadina skolas laika jocinju:

Visprims juus braucat pa to un to celju taisni, tad buus pagrieziens pa labi ... bet jums ture nav jaabrauc, tad peec N metriem buus pagrieziens pa kresi ... un arii tur jums nav jaabrauc.

15805. viesis 11.marts 2002 17:51
0 0 Atbildēt

To: mixa

Tavupraat ar jaunu Peggy 206 braukt ir prestizhaak nekaa ar astonjgadiigu septiito bembi? nu sorry :(.

Redaktors 11.marts 2002 20:04
0 0 Atbildēt

viesi 2002-03-11 16:54:07:

šī VW POLO dīzeļdzinējā ir izmantota tehnoloģija, kurā ir vēl lielāks maģistrālais spiediens (>2000 atmosfēras) - to pašlaik nespēj nodrošināt Common Rail tehnoloģija... Tā kā šis ir jāuztver kā pluss, nevis kā mīnuss!

15873. viesis 12.marts 2002 9:55
0 0 Atbildēt

To Perfectyon: Eiropaa ar astonjgadiigiem bembjiem braukaa turki, neegjeri, araabi un tamliidziiga tauta, taapeec, ieraugot shaadu vecu lamatu normaals eiropietis uzreiz kljuust aizdomiigs. Taa nu vish i`. Shitie modelji maksaa ljoti daargi , plus veel "luxury tax", taa ka normaals cilveeks uz tiem karakugjiem i neskataas (jauniem) savukaart tie , kam nauda ir, peerk jaunu ik gadus vai paargadus...principaa ir taa, ka mazauto (peec kuriem briizhiem rindaa jaastaav) var pat 6-8 gadus vecu atrast ar 1 iipashnieku, bet kaukaadu 7xx viduu tik vecaam mashiinaam jau ir bijushi 3-4 iipashnieki un kaa vinji ir apgaajushies ar to aut, zin tikai Tas Kungs :-) Taa kaa lietoto auto tirdznieciiba , piemeeram, Vaacijaa par 99% ir turku un visu veidu jugoslaavu rokaas (vaacu statistika!), tad vari iedomaaties, kas tur notiek. Daudz krutaak, nekaa braukaat ar 6-8 g.v. laineriem ir lietot perfekti kaartiibaa savestu gadus 20-25 vecu, vot uz taadiem skataas spozhaam aciim :-) Sevishkji uz Mercedes kupejaam un SL modeljiem, jo BMW tais gados praktiski nekaa nebija ...

15880. viesis 12.marts 2002 10:11
0 0 Atbildēt

Soore , Redaktr, vai runa ir par suuknjsprauslu tehnologjiju un turbiinu ar mainaamu laapstinju gjeometriju VW Polo 1.9 TDI dzineejaa? VW neizmanto CommonRail tehnologjiju, vinji uzreiz metaas visaugstaako tehnologjiju laucinjaa un radiija savu PumpeDuese, pirmie un pagaidaam vieniigie no vieglo diizelju razhotaajiem pasaulee. Dzineeji vispaar ir super, griezhas kaa benziinnieki :-) Un iet arii, ja maak izmantot dzineeja raksturinju savaa labaa...un viss tas ar praktiski nekustiiigu degvielas "pulksteni" :-)

15927. viesis 12.marts 2002 11:40
0 0 Atbildēt

Manam VW-vento Dienvidvācijā, Bavārijas laukos bija 2 īpašnieki - pirmais brauca 7 gadus (1992-1999), otrais - 2 gadus (1999-2001). Šoziem auto stāvēja Tukumā placī, kamēr 2.februārī man paveicās šo automobili nopirkt.

15932. viesis 12.marts 2002 11:51
0 0 Atbildēt

Peksi: trešais īpašnieks viltoja brīfu un pārdeva vento uz Latviju ;)) nē nē, tas tik tāds kox nacionālais, neņem galvā ;)

15972. viesis 12.marts 2002 14:35
0 0 Atbildēt

iauto Pagaidām man mans Vento liekas ļoti svaigs, negribētos domāt, ka tam grūts mūžs (liels nobraukums) aiz muguras... Man liekas, ka 85 tūkstoši ir reāls nobraukums, kaut arī tas ir ļoti maz priekš 9 gadus un 5 mēnešus veca auto.

16014. viesis 12.marts 2002 16:52
0 0 Atbildēt

Peksi, esi reālists, pieliec astotniekam vieninieku priekšā!

16021. viesis 12.marts 2002 16:59
0 0 Atbildēt

Nē, mans automobilis tiešām ir salīdzinoši svaigs. Kad bija siltāka diena, tad pat gulēju zem tā un to svaigumu konstatēju. Pa Dienvidvāciju ripojis, sāli nav izjutis...

16023. viesis 12.marts 2002 17:02
0 0 Atbildēt

Nē, nu ticu ,ka svaigs, bet tu taču nedomā, ka vācietis ar to brauca tikai uz veikalu, kas atradās pāri ielai pretējā pusē.;)

16053. viesis 12.marts 2002 19:57
0 0 Atbildēt

viesis 2002-03-12 09:55:52:

haaha peec mazauto rindaa jaastaav? neebiji piedzeeries kad shito raxtiiji? jeb tu veel dziivo CCCP? hehehe. nee nu prikols :)

16067. viesis 13.marts 2002 8:22
0 0 Atbildēt

Mixa: Pēc papīriem ir tā. Pirmais īpašnieks pirmajos 7 mana Vento ekspluatācijas gados nobrauca tikai 47 tūkst.km, tātad ap 7 tūkst.km gadā, 600 km mēnesī, 20 km dienā. Visi taču nebrauc vienādi daudz. Varbūt tā bija otrā mašīna ģimenē... Viņiem Bavārijā ir tipiski, ka pirmais auto ģimenē ir BMW, Mercedes, Audi, otrs - kaut kas pieticīgāks.

Otrais īpašnieks gan brauca vairāk - 36 tūkst.km 2 gados.

16071. viesis 13.marts 2002 8:46
0 0 Atbildēt

Nu spriezot pēc fotogrāfijām, atkal raxteli varēja nosaukt "Polo iekaro Biķerniekus". Labāk jau nu vajadzēja piestrādāt pie ilgāka testa iespējām.

16074. viesis 13.marts 2002 9:08
0 0 Atbildēt

shearer: ja tu nezini, ko un kaa peerk Rietumos, tad nevajag, atvainojos, shkjidri pljuutiit, skaidrs! Ja tu Vaacijaa veelies jaunu Skodu Fabia (tas piemeeram), jaagaida apmeeram 4 meeneshi, vispaariibaa, jo ekonomiskaaka mashiina (tas iipashi attiecas uz mazauto, ar kuriem piljii pa pilseetaam / piepilseetaam), jo gaidiishanas laiks garaaks. Peedeejos gados ir bijushi modelji/modifikaacijas, uz kuriem bij jaagaida liidz pat 8 meeneshiem. Taapeec jau ir taada prakse, ka sievaam daavina autinjus uz Ziemassveetkiem, a reaali vinja dabuu uz Lieldienaam, kad ir jau silts un putninji chivina :-)

Cik autotirgotaajus Rietumvalstiis tu paziisti, tumsoni? Es domaaju personiigu paziishanu!

16901. viesis 18.marts 2002 14:54
0 0 Atbildēt

es tikai zinu, ka var aiziet uz autosalonu un nopirkt un braukt tai pashaa dienaa maajaas :| TUMSONI...

ps. Arschloecher leben ueberall, aber in Lettland leben die greossten :|

fcky

17011. viesis 19.marts 2002 7:29
0 0 Atbildēt

To: shearer

viesim pilniiga taisniiba. uzreiz brauc maajaas tie, kuri ir atradushi sev piemeerotas komplektaacijas autinju uzreiz blakus staavvietinjaa - un taadi nav daudz.

To: viesis par 8gadiigajiem

piekriitu Tev par tiem dienvidslaaviem utt, taa tik tieshaam ir, bet es esmu pilniigi paarliecinaats ka piemeeram par 6500 USD var nopirkt ideaalu sveetdienaas ripinaatu 730i V8 92', kuram gaajusi secen pabuushana visu to spekulantu knagjos. redz, taa jau ir, 80% bembji tiek ievesti galiigi $%^&* un arii leeti maxaa (videejaa cena latvijaa ir zemaaka nekaa videejaa cena vaacijaa, pie tam jaapiereekjina tak nodoklis un atdzineejam 'uzvaariishanaas'), un taapeec arii neatmaxaajaas vest shurp baigi labos - kaadeelj lai tukuma jaanis pirktu pilniigu svezhoku par 1500 USD vairaak nekaa to tur ko var dabuut par videejo tirgus cenu, ar paaris shaiziiteem (paaris gumijinjas neturaas utt lietas kas liecina par to ka autinjsh ir bijis sists :P) kuras var par 50 USD uzchinjiit (tas nekas ka peec tam liidiis aaraa jaunas). taapeec tieshaam labus bembjus ved tikai peec pasuutiijuma - jo shauraas pieriites u.c. liela dalja shito te pirceeju vienkaarshi veelas par minimaalu naudu sev maximaali pastaipiit... :)

ps. man ir konkreeta pieredze ar shitiem lielajiem, ka vinji var buut un IR labi, ja pasaka dzhekam lai piemeklee taadu kaa vajag, neskatoties tik daudz uz cenu... (Audi V8 91', BMW 730i 91').

17281. viesis 20.marts 2002 13:30
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē raksta beigās "Tesots piedalījās iAuto redakcija"? Značit Kiska dabūja nahaļavu pavizināties? :p

Redaktors 20.marts 2002 14:09
0 0 Atbildēt

Nu bet protams! Ja jau rakstam par testu, tad esam arī braukuši :)) Ne jau visi var atļauties improvizēt testus, pat īsti neredzējuši auto.

17330. viesis 20.marts 2002 15:51
0 0 Atbildēt

HAAAHAHAHAAa tas bija uzbrauciens tev Bimmer :D

17337. viesis 20.marts 2002 15:59
0 0 Atbildēt

;-)

19168. viesis 4.aprīlis 2002 15:30
0 0 Atbildēt

Vai juus neesat domaajussi par citu fotograafu,buutu taa kaa laiks...

19864. viesis 9.aprīlis 2002 19:14
0 0 Atbildēt

Nu sviests 55-100zs......... A kur tad pedāļi tā kā Rīga 16 mopēdam lai šitas briļļumaks varētu ieskrieties. Turklāt jāskatās uz ceļu uzmanīgi citādi iznāks kā šoferim kas zapiņam pāri pārbrauca - pasažieris saka: es taču teicu, ka autiņš, a tu - spainis, spainis.....

20657. viesis 16.aprīlis 2002 12:50
0 0 Atbildēt

Mja, nu jaapagaida meenesis un buus klaat VW Polo 1400 GTi ar 165 Zs ;-)))) Tiesa, ne seerijas mashiina ...ar saviem 850 kg vareetu tiiri neko ripot :-)

27133. viesis 12.jūnijs 2002 14:05
0 0 Atbildēt

Ja es pirktu jauno VW-Polo, tad izveeleetos shaadu komplektaaciju: dzineejs 1,2 litri (55 ZS), 4 durvis (tas veido Ls 6157) plus veel prieksheejo seedeklju augstuma reguleeshana (Ls 75) plus daliits aizmugureejais seedeklis (Ls 49) plus jumta bagaazhnieks ar lielaako kasti (apmeeram Ls 300). Kopaa par 6,6 tuukst.latu man iznaaktu labu labais automobilis, kas mani pilniibaa apmierinaatu.

101238. viesis 15.oktobris 2003 17:48
0 0 Atbildēt

nja... izkatas ka cilveks kurhs raxtija sho raxtu YARISU ir redzejis tikai bildes... Vietas YARITI tomer vairka neka polo, SPOGULITIS ari ir tur kur vajag, 1 L YARITIS ir kudish dinamiskak neka 1.3 polo... soory bet pedeja menesh laika esmu izmeidinajis abus agregatus, ta ka mes meklejam 1-3 gadus vecu mashiniti sievai..

nu luk secinajums .. ja jus nemaka skaitit naudu un jusm galvenias ne eertums, ekonomiskums un droshiba, bet kads shildiks jums ir uz kapota tad VW ir juusu izvele... savadak argumentus lai njiemt polo es nevaru sameklet...

shodien iegadajamies 2 gad vecu YARITI:)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti