8. martā Volkswagen piedāvāja žurnālistiem lielisku iespēju - novērtēt jaunās VW POLO automašīnas. Kā pikants papildinājums bija iespēja uzreiz tos salīdzināt ar šīs auto klases konkurentiem: Yaris, Clio un 206.
VW POLO ir tiešām mainījies. Tas kļuvis garāks, platāks un pat nedaudz augstāks. Šobrīd POLO izmēri ir sasnieguši VW GOLF II izmērus. Daudz jaunumu ir arī kvalitātēs, komfortā, kā arī drošības jomās. POLO ir pieejams "septiņos veidos" - četras benzīna versijas 55-100Zs, kā arī trīs dīzeļversijas 64-100Zs. Jaunums ir 3-cilindru benzīna dzinēji, kuriem ir ļoti mazs degvielas patēriņš, pateicoties dzinēja korpusa niecīgajai masai - tas izgatavots no alumīnija. Īpaši der atzīmēt jauno VW TDI dīzeļdzinēju, kurā nav izmantota Common Rail tehnoloģija - iešprices spiediens šim ir vairāk kā 2000 atmosfēras. Visi POLO aprīkoti ar mehāniskām 5-pakāpju ātrumkārbām, bet stiprākajiem brāļiem ir iespēja pasūtīt arī 4-pakāpju "automātu". VW POLO ir kļuvis arī drošāks. Virsbūves izgatavošanā punktu metināšana ir aizstāta ar lāzermetināšanu, kas padara to īpaši drošu un stabilu. Bremžu asistents, ABS un elektrohidrauliskais stūres pastiprinātājs jau ir bāzes komplektācijā. Tas ir īpašs pastiprinātājs - nav atkarīgs no dzinēja apgriezieniem, bet darbojas ar elektrību un jo lielāks ir mašīnas ātrums uz ceļa, jo mazāk tiek pastiprināta stūre. VW POLO iespējams 14 virsbūves krāsās, kā arī 17 interjeru krāsās. Neskatoties uz to, ka POLO skaitās maza mašīna, tās aprīkojums sākas ar 14" diskiem. VW POLO 1.4 TDi Comfortline (dīzelis) Šim modelim nav pierastā lēnīguma, kaut dzinēja tilpums šķiet samērā mazs. 75Zs TDI dzinējs "rauj" mašīnu samērā ņipri. Vienīgais gan būtu jāatzīmē, ka dzinēja rūkoņa tomēr ir manāma. Salons ir ļoti ērts, šāda izmēra mašīnai pat plašs. Manam augumam (186) piemērots griestu augstums. Panelis atrodas pietiekoši tālu no braucējiem. Braucot pa kartingu trasi, īpaši varēja izmēģināt mašīnas vadāmību uz slidena ceļa - mašīna ir vadāma, gan gribas teikt, ka ABS strādā ļoti "jūtami". VW POLO 1.4. Tredline (benzīns) Viss tas pats, ieskaitot to, ka pie lielākiem apgriezieniem dzinējs ir dzirdams arī benzīna versijai. Interesanti ir POLO sānu spoguļi - tie atgādina tādu samērā sportisku versiju. Salīdzinot VW POLO ar TOYOTA YARIS, var teikt, ka POLO ir priekšā. Lai gan YARIS ir modernāks salons - panelis, tomēr, vietas šķiet mazāk. Dinamiskuma ziņā YARIS arī nedaudz atpaliek, bet tas ir arī nedaudz klusāks. Subjektīvais sievietes viedoklis: VW POLO ir vairāk padomājuši par sievietēm. YARIS ir aizmirsuši par tādiem sīkumiem, kā spogulītis saules sargā... Jauno VW POLO automašīnu maksimālais braukšanas ātrums ir 160-188 km/h (atkarībā no modeļa), benzīna patēriņs 5,9-6,5 l/100km, dīzeļdegvielas patēriņš 4,7-5,0 l/100km. (kombinētais patēriņš). Noslēgumā varētu teikt, ka tiem, kam patīk mazas un ekonomiskas automašīnas, bet gribas, lai būtu arī, kur kājas likt - POLO ir labs. VW POLO cenas ir sākot ar 6309,00 Ls ar visiem nodokļiem, bet ņiprākais modelis VW POLO 1.9 TDI Highline (100Zs) maksās 8466,00 Ls ar visiem nodokļiem. Bilžu galeriju apskatiet šeit »» Testos piedalījās iAuto redakcija- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sāk jau līdzināties Mersim :) Priekša nu točna