Volkswagen Scirocco atgriezīsies 2008.gadā 19

 
29.septembris 2005 11:36

2008. gadā koncerns Volkswagen atjaunos vienu no savām lielākajām leģendām – kupeju Scirocco, kas savulaik kļuva par īstu kulta auto, tāpat kā VW Beatle vai pirmās paaudzes Golf.

Tomēr no leģendas jaunajā kupejā nav palicis praktiski nekas, izņemot nosaukumu. Jaunais auto būs diezgan „agresīvs” un to izgatavos ne tuvu ne auto dizaina zvaigzne Džordžetto Džiudžiaro (Giorgetto Giugiaro), bet Volkswagen galvenais dizaineris Murats Gunaks (Murat Gunak). Tā ka kupeja atgādinās koncerna pēdējos modeļus, nevis leģendāro auto.



Kupeja ar sēdvietu formulu 2+2 būs konstruēta uz VW Golf platformas un būs gandrīz 4,2 metrus gara. Par bāzes dzinēju kļūs Golt GT benzīndzinējs ar 1,4 litru darba tilpumu (ar kompresoru) un 170 Zs jaudu. Šādas Scirocco versijas cena būs nedaudz virs 20 000 eiro.

Atgādināsim, ka Volkswagen markas vadītājs Volfgangs Bernhards (Wolfgang Bernhard) Frankfurtes autosalonā paziņoja, ka vācu koncerns Volkswagen AG tuvāko piecu gadu laikā gatavojas prezentēt 5-10 jaunus savas markas modeļus. «Mēs izlaidīsim 5-10 jaunus modeļus, kas neieņems līdzšinējo vietu,» viņš paziņoja.

Kas attiecas uz minēto leģendu – tā dzima 1974. gadā kā Scirocco I. Jau tad par VW tradīciju kļuva nosaukt savus modeļus vēju vārdos. Scirocco nebija izņēmums. Šādi Dienvideiropā sauc niknu dienvidu vai dienvidaustrumu vēju, kas pūš no Ziemeļāfrikas tuksneša un Arābijas pussalas, nesdams sev līdzi daudz smilšu un putekļu.

Sportiskās trīsdurvju kupejas dizains piederēja itāļu auto modes guru Džiudžiaro, bet to ražoja kompānija Karmann. Kupeja vienā mirklī iekaroja pircēju sirdis ar savu ekonomiskumu, dinamiku un lielisko piekari. Pilnpiedziņas Scirocco 100 km/h spēja sasniegt 12,2 sekundēs un varēja attīstīt ātrumu 165 km/h – sporta auto ne pārāk daudz, toties noturības ziņā uz ceļa tam konkurentu nebija. 1976. gadā modeļa izskatu nedaudz izmainīja, kvadrātveida lukturu vietā nāca apaļi un palika tikai viens no diviem stiklu tīrītājiem, bet 1979. gadā auto tika pie piecpakāpju transmisijas. 1981. gadā Ženēvas autosalonā tika prezentēta modeļa otrā paaudze - Scirocco II. Tā priekšteci no ražošanas noņēma un jaunais auto tika labi pirkts, jo bija tikai nedaudz dārgāks par priekšgājēju, bet būtiski atjaunināts.

1992. gadā Scirocco atdeva savu vietu savam sekotājam Corrado.

 
Visi komentāri
 
180382. viesis 29.septembris 2005 11:45
0 0 Atbildēt

Kur korektors?

180383. viesis 29.septembris 2005 11:50
0 0 Atbildēt

dikti jau nu izskatās pēc Hyundai Coupe :)

180384. viesis 29.septembris 2005 11:52
0 0 Atbildēt

jā..

Un kad tad scirocco ir bijusi kupeja????????????????????????????????????????????????

A vartbūt hečbeks?

180385. viesis 29.septembris 2005 12:10
0 0 Atbildēt

GT benzīndzinējs ar 1,4 litru darba tilpumu un 170 Zs jaudu :O

180387. viesis 29.septembris 2005 12:14
0 0 Atbildēt

no saaniem it kaa uz mersiiti velk.!

Redaktors 29.septembris 2005 12:14
0 0 Atbildēt

Ar kompresoru.

180392. viesis 29.septembris 2005 12:24
0 0 Atbildēt

4,2 m ??? hm m m , a 1,4kompresooris incants kukainis :)

180393. viesis 29.septembris 2005 12:26
0 0 Atbildēt

Vien kārtējo reizi jānopūšās - unifikācija ar visu un visiem pāri visam.

Žēl gan.

Man tā patīk 70,80 gadu spilgtākie modeļi. Viņi bija ar savu seju.

180399. viesis 29.septembris 2005 13:00
0 0 Atbildēt

Manis pēc var arī neatgriezties. Lai paliek kur ir.

180404. viesis 29.septembris 2005 13:15
0 0 Atbildēt

par 1 Scirocco cenu sanaak 2 Getzi :D :D :D

180405. viesis 29.septembris 2005 13:19
0 0 Atbildēt

>Pilnpiedziņas Scirocco

tā tā, varbūt kāds var man, muļķim, apskaidrot par pilnpiedziņas scriroku, kautkā līdz šim nebija nācies par tādu dzirdēt. Ja vēl būtu links, tad apčurātos no laimes. Runa, protams, iet par sērijveida modeli, jo 1 eksemplārā ir gan 2motoru scirocco, gan corrado vr6 syncro, bet tie ir amatieru roku darbs.

180412. viesis 29.septembris 2005 13:30
0 0 Atbildēt

Magistr, lūdzu faktus studijā. Tu domā Amerikas Corrado SLC versiju ?

180418. viesis 29.septembris 2005 13:50
0 0 Atbildēt

IDEAALI!!!!

180419. viesis 29.septembris 2005 13:58
0 0 Atbildēt

Smuks :)

180428. viesis 29.septembris 2005 16:15
0 0 Atbildēt

Vai tik tas nebuus tas 1.4 motoriits ar kompresors + turbiina www.volkswagen.msk.ru/ (rakstinsh par 16.09.2005)

180595. viesis 30.septembris 2005 15:37
0 0 Atbildēt

1992. gadā Scirocco atdeva savu vietu savam sekotājam Corrado.

Izlabo sho rindinju uz 1989. gadu!

180619. viesis 30.septembris 2005 21:26
0 0 Atbildēt

veesture atkaartosies !

180632. viesis 1.oktobris 2005 19:58
0 0 Atbildēt

sebs

nav tur kljudas

Scirocco un Corrado gaaja paraleeli no 89 - 92 gadam.

182405. viesis 17.oktobris 2005 10:01
0 0 Atbildēt

laps raks

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti