Kompānija "Opel" un tās angļu nodaļa "Vauxhall" iepazīstinājusi ar jauno "Opel Astra Convertible" uzlaboto versiju, kas saņēmusi jaudīgu 2,2 litru turbodzinēju un garāku nosaukumu.

Kompānija "Opel" un tās angļu nodaļa "Vauxhall" iepazīstinājusi ar jauno "Opel Astra Convertible" uzlaboto versiju, kas saņēmusi jaudīgu 2,2 litru turbodzinēju un garāku nosaukumu.
Opel Astra un ar turbīnu? Kautkas jocīgs... man šķita, ka ar Astrām brauc tikai lielu uzņēmumu darbinieki un pensionāri...
Ar tik mazu auto braukt uz 240 būtu pilnīgs neprāts, to nopūstu no ceļa!
BMW 2,2 litru atmosfēriskais dzinējs attīsta 170Zs
Opel 2,2 litru TURBO dzinējs tikai 189Zs
Labi, tālāk nekomentēšu, šoreiz popelisti izspruks no maniem patiesajiem vēstījumiem, parēkšu savā nodabā.
Es gan domaaju, ka ar mazu mashiinu pie 240 var sakert lielaaku kaifu, nekaa ar lielu.
Tomeer zirgus vajadzeeja izspiest vairaak.
Janqis- domā, ka Opel ir spējīgs uz to zirgu izspiešanu, kā zini, tad dzinēja jaudu viņi gan mēra PONIJOS, nevis zirgos :p Paska, Opelis ar visu turbo knapi, knapi pārspējis tāda paša tilpuma BMW atmosfērsiko, toč, smiekli nāk.
Nesaki arī par to kaifu ar mazo mašīnu un lielo ātrumu, dinamika ir galīgi @#%@#%, tas pats par komfortu (trokšņais salons, grabēšana utt.)
Turbīnas arī rūsē? :p
ehē, kindergarten ;) no kura laika auto krutumu mēra zirgos ? auto vai nu ir kruts vai nav un ar zirgu daudzumu tam nav tieša sakara. Var uzbūvēt 1000zs auto un visai neērtu ielas lietošanai - nu un kam tas vajadzīgs ārpus trases ?
stei pozitiv ;)
to iauto:
100% piekrītu.
Nu tie kam nav sanācis tikt līdz īstiem auto, tie salīdzina prospektiņos uzrādītos lielumus.
Populārākie kritēriji: 0-100 km/h, Zs, Vmax. ;-)
Un tomer, ja Ford 80. gadu beigas uzbuubee Coswort 2.0i ar turbinu nedaudz virs 200Zs, tad tas OPEL sasniegums peec skaitliem nu nav nekas ipash.
*******, cik reiz var skaidrot, ka automašīnā nav svarīgi tikai zirgi un rivoks, bet tas ir viens no rādītājiem, kurš ir neapgāžams un neapstrīdams. Jā, var runāt, ka Opel pūst kā vecs ābols, smird kā piebezdēts dīvāns, apdare grab kā sakaltuši vēmekļi kapucē, staigā pa šoseju kā pārdzēries lops, bet vienmēr atradīsies kaut kāds @#%@#% sukseris, kurš nobezdēsies, redz, ka tā vis neesot. Par tādām lietām kā Zs, rivoks utt. bazara nav, jo tas ir neapstrīdams fakts, kurš arī (vairāk vai mazāk) ko izsaka.
Principā raksta autors laikam ir domājis 2.0 litru Turbo dzinēju, jo tieši tāds ir uzstādīts arī Astra Coupe.
2.2 litru 16V dzinējam ir 147 Zs un nav turbīnas.
to Janqis: VW 70. beigās blieza 1.6 GTI motoru (atmosph. 8V) ar 110Zs. Tiem laikiem baigi labie rādītāji. Mūsdienās 95% 1.6 motoru ir ar 16V un...tiem pašiem 90-100zs. Kautko izsaka ? Autobūve neiet pa ceļu "katru gadu - arvien lielāka jauda", bet drīzāk - "ekoloģiskāk" jo normas spiež. Un drošāk - bieži vien no apjoma speciāli noņem mazāku jaudu, jo tad dzinējs ir drošāks un mazāk atteikumu. Tas taču būtu jāsaprot. Cilvēki pērk drošus un uzticamus auto, nevis superjaudīgus (90%).
btw ferrari nav nekāds drošuma kalngals - toijota corolla piem. ir daudz mazāk atteikumu.
e, nu labi....ko nu te...ir cilvēki kas mašīnā bez Zs neko citu negrib redzēt.
to iauto:
Tas VW man nav raditajs.
Es redzu, ka pedejo 10 gadu laikaa caurmeeraa 2.0 motori ir kljuvushi par ~50Zs vairaak, eed mazaak, utt.
Tas ka Coswort bija krietni noforseets ar mazaaku motoru resursu, tas man ir skaidrs, bet vai tieshaam desmit gados nevareeja tikt taalaak?
Shearer- burtus tu laikam atpazīsti, bet ciparus gan ne :p
Ja pamanīji, tad beigās bija norādīta cena- 28'000 USD, nu i nafig tādu @#%@# par normālu kāpostu, par kuru var nopirkt megarulz mazlietotu BMW
Dazsh labs peertikjis, kursh lielaas ar savaam zinaashanaam megarulziigaas zirgsekundees jau nu vareeja papeetiit, ka pirms visaam ecoteciskajaam izdariibaam jamajam kantorim 2.0 16v bija standartaa ar 150Zs (ecotecam 136 laikam) un 204 Zs Turbo versijaa (standarta versija peec chiptuninga palecaas uz 250Zs laikam). Un lai iekljautos visaas meganormaas un paliktu kaukaadaa ieprieksh pienjemtaa cenu grupaa ir jaaiet uz figzinkaadiem kompromisiem, lai lieki nesadaardzinaatu konstrukciju. Var jau jebkuram dzelzim JETengine uzkraameet, ja nau nearko jaareekjinaas.... ;P
he he, astojnas sekundiites liidz simtam...
labi. fakts ir viens. tas ir labaax par MX5. kaadeelj? taadeelj ka viss razhots aarpus vaacijas SMI... :P
ps. laukji, a nu ka fleiminju! :))
Vechi... Nu baisie hohmas esiet te dazhi - kaa var taa seedeet LV, drochiit uz veciem dzelzhiem un veel pamaniities citus apdirst? Aiz savas nabadziibas juus iedomaajaties sevi esam krutaakus par citiem tikai taadeelj (ir dazhi te maniiti), ka esat nopirkushi sev shiltiiti uz miskastes, kura kaadreiz jauniibaa bija nedaudz daargaaka? Iesaku savus laukja (Perfblja) sniipjus izbaast no LV un paarbaudiit, ar ko tauta citur braukaa. Ja tas juusu megaapdrochiitais (nu sorry mani pazinjas) rulezisms patieshaam buutu tik kruc un izdevies, tad kapeec visur neneesaajaas jauni, spiizdiigi megarulezi?;))) Tas bija aarzemju laukja fleims, kuram nah nau organiski nepiecieshams citus apdirst, bet reizeem tomeer apniik tas kindergaardens
taa. fleims ir. bet ar to vien nepietix :P, uzrotii augstaak piedurkniites...
Ziniet kāpē visulaiku nebija opel cabrio ?
Lai cilviņi nejauktu opeļus ar lielajām misenēm, un nebērtu slonos būvgružus un izsmēķus. :)
Xei jus BMW un Audi fani. Lasiet un shausminieties:
Opel Calibra 2.0 Turbo 4x4, 6-gear, 204 ZS, 0-100 6,8 s.(serijveida)
Brauciet talak ar saviem 5-litrigajiem monstriem no aizmugures.
to Janqis:
nu tad uzraksti vēstuli visiem autoražotājiem un pasūdzies, ka viņi neattaisno tavus aprēķinus ;)) jeb uzbūvē savu dzinēju un noprezentē kādā motoršovā un liec visiem nobālēt no skaudības.
Xei viesis 2002-03-25 22:21:48. Lasi uz pierubii:
Opel Calibra salons ir taapati Vectra kas grab un smird un ^&$^*&^ un veel $$%^, ruusee arkas un viss paareejais kas var un nevar ruuseet, un rivokaa izkriit motors taapat kaa fiatiem :D, driving pleasure no tiem 204 zirgiem tikpat cik baazes BMW 315 ar karbuuzi pirms divdesmit gadiem. rubii?
ps. popel *******.
to Perfectyon:
Nav jau tik traki ar to Calibra, tas tomēr ir sava laika kvalitatīvākais Opel - un kopā tos lika Somijā, nevis Opel fabrikās!
PS. Ar ko Tu tagad brauc? ;-)
www.autonet.lv/viss.php?id=2669
Shearer megarulzzz??.....katraa zinjaa VeA fonaa jau nu ir:):)...nez no kuras datorklases tur raksti??
Arabu naftinieki nebrauc ar tik sliktam masinam ka MB un BMW, nerunajot par Audi. Vini brauc ar FERRARI.
Cik noprotu no BMW faniem, ir jaizvelas labaak ta kroplaa haizivs pirms divdesmit gadiem razotaa, nevis jaunaks autinsh. :)
Autobūves koncerns Stellantis atgriezīs apritē V8 HEMI motorus, atsākot to ražošanu 2025. gada augustā. Lasīt vairāk
Opel veicis Corsa Electric modernizāciju, kas vācu mazauto ļaus aizbraukt tālāk bez papildu uzlādes. Patīkami, ka šādu bonusu ražotājs sniedz nepaaugstinot cenu. Lasīt vairāk
Veicot ceļa remontu neviens nerūpējas par darbinieku drošību. Netiek norobežota darbu veikšanas vieta un darba veicēji tiek pakļauti nāves draudiem. Pirms darbu veikšanas vietas nav norāžu par joslas maiņu un nav novietots kravas auto, kas pasargātu darbiniekus. Lasīt vairāk
Vairāki pircēji Lietuvā ir atcēluši savus elektroautomobiļa "Tesla" pasūtījumus, protestējot pret kompānijas vadītāja Īlona Maska darbību ASV valdībā, otrdien vēsta Lietuvas sabiedriskā raidorganizācija LRT. Lasīt vairāk
Nedaudz mani Opelis parsteidza 2.2l ar turbinu un tikai 189Zs???