Porsche uz katru auto pelna 65 reizes vairāk kā VW 42

 
23.janvāris 2007 10:15

Vidēji uz katru pārdoto Porsche automobili kompānija nopelna 21,799 eiro - tas ir 9 reizes vairāk kā tuvākajam konkurentam - BMW, un 65 reizes vairāk kā vidējā peļņa, kas gūta no vienas Volkswagen markas auto pārdošanas.

Kā ziņo izdevums "Motor Authority", viena BMW pārdošana nes Bavārijas kompānijai apmēram 2475 eiro, savukārt Audi nopelna jūtami mazāk - 1580 eiro. Tādi giganti kā DaimlerChrysler un Volkswagen no katras mašīnas nopelna vēl mazāk - attiecīgi 708 un 332 eiro.



Salīdzināšanai var minēt faktu, ka "Porsche" kompānija 2006.gadā pārdevusi tikai 97 tūkstošus automobiļu, bet viņu peļņa pirms nodokļu atskaitīšanas bija 2,1 miljards eiro.

lenta.ru
 
Visi komentāri
 
223654. viesis 23.janvāris 2007 10:24
0 0 Atbildēt

2 Marčiks.

Najā, bet tas liecina, ka tīri tehnoloģiski poršš ir tuvāk folksvāgenam nekā cenu starpība. Lielāka peļņa (korekti gan būtu norādīt procentos nevis absolūtos skaitļos) latviski nozīmē to pašu ko "pircējs - lielāka cērpjamā aitiņa". Protams, miljonāriem tas vienalga, tā kā galu galā visi apmierināti :)

223656. viesis 23.janvāris 2007 10:29
0 0 Atbildēt

nevajag nemaz prosche vai vw. tepat pie mums ir piens un kefiirs stikla pudelees, kad maksaa pusotru rubli un ir cilveeki, kas peerk. lai jau peerk :-)

223660. viesis 23.janvāris 2007 10:40
0 0 Atbildēt

Marchiks, nav gan. No pulvera gan varbut arii netaisa, tacu to pienu sacuuko tapat diezgan pamatiigi. ists piens nestav tik ilgi, cik shitas...

Tapat shi produkta razhotaji dabuju pa mizu, ka gaza klat kimiju citiem produktiem, tacu uz birkam rakstija ka tiirs produkts...

223661. viesis 23.janvāris 2007 10:41
0 0 Atbildēt

VW rūpnīca pelna nieka 300Eur, bet dīleris Latvijā pelna krietni vairāk :D

223662. viesis 23.janvāris 2007 10:42
0 0 Atbildēt

kur garantija ka tas dārgais pieniņš nav ar līdzīgu izcelsmi?

Kāpēc par 1.5 rubli pudelē nevar noorganizēt kvalitatīvu taras recirkulāciju - otreizēji sakās nedrīkst izmantot (kārtējais batons)

un kāpēc tās pudeles jāsūta Sprancijā, ,nevis pie vietējā ražotāja?

Kārtējais marketinga batons!

Gluži kā par AMG dzinējiem, kurus itkā saliekot ar savām rociņām zināms skaits māsteru, kas uzliek savu parakstu uz tā dzinēja... Kad parēķina cik jamiem dienā bīdeļi jāsaliek - mati saceļas stāvus...

:D

223663. viesis 23.janvāris 2007 10:43
0 0 Atbildēt

DM, cik uzražo (un pārdod) katra fofāgena rūpnīca dienā tos fofāfenus un cik pa gadu pārdod Latvijas dlerīši kopā ņēmti... :D

223667. viesis 23.janvāris 2007 10:53
0 0 Atbildēt

223663. viesi runa ir par to, kas veido cenu! Kāpēc citur, kaut vai Igaunijā, nerunājot par Vaciju utt., mašīnas maksā lētāk kā Latvijā?

223675. viesis 23.janvāris 2007 11:25
0 0 Atbildēt

Iists piens nesaskaabis staav tikai divas - triis dienas vai arii pirms negaisa tikai dienu :) Tas taa iisto produktu piekriteejiem :)

NU te tak divas koncepcijas porche razho maz paardod daargi, tautas vaagjis razho daudz paardod leetaak. nevar salidizinaat tak divas nesaliidzinaamas lietas, katrai ir savi pirceeji.

tomick

223676. viesis 23.janvāris 2007 11:29
0 0 Atbildēt

Vai tas neliecina, ka VW un Porche ir līdzīga pašizmaksa? Ja tā, kāpēc pārmaksāt....

Jebkurā gadījumā Porche cenu neveido pašizmaksa, tad kāpēc pārmaksāt lielo ražotāja peļņu?

223677. viesis 23.janvāris 2007 11:30
0 0 Atbildēt

Pilniigas muljkjiibas raxtaa saraxtiitas !

BMW pelna daudz vairaak uz katru automashiinu, preciizi zinu !

223679. viesis 23.janvāris 2007 11:34
0 0 Atbildēt

Nedrīkst aizmirst, ka vairāk kā 2/3 peļņas nes rezerved daļas&serviss... tā kā kopumā nauda griežas ĻĻĻĻOTI laba :)!!!Lai visiem laba diena...

223680. viesis 23.janvāris 2007 11:34
0 0 Atbildēt

Visiistaakais, nu vienkaarhi iistaaks nemeedz buut ir tas, ko no govs pupa izslauc un ielej pudelee. Viss. Un nevajag man, lauku vecim, staastiit, ka tas tur pa 1.50 ir iists un veseliigs. Maarketing vinam ir labs un tas arii viss.

223681. viesis 23.janvāris 2007 11:36
0 0 Atbildēt

To viesis 223677:

Nevajag jaukt dīlera peļņu ar ražotāja. Lohs. Un nepavisam ar rezerves daļām.

223685. viesis 23.janvāris 2007 12:27
0 0 Atbildēt

kurs gudritis rakstija shito rakstu? Tur tak redzams, ka panemta kompanijas tiraa pelna un izdaliita ar izlaides apjomu. Tas tak ir pilniigi garaam taa reekinaat! To pat jums vidusskolas skoleens pateiks, kas maacaas gramatvedibas pamatus!

223691. viesis 23.janvāris 2007 12:50
0 0 Atbildēt

Mhm, kātad! varbūt uz 6-er pelna vairāk, bet cik pelna uz 3-er?

Un tam, kas rakstija ka nopelnīto nevar dalīt uz saražotā skaitu? Kāpēc gan ne?

Nebija jau teikts kāda peļņa...

Bruto peļļu uz vienu vienību var arī tā aprēķināt...

223700. viesis 23.janvāris 2007 13:08
0 0 Atbildēt

Ļoti apšaubāmi tie publicētie cipari. Neticu, ka VW samierinās ar nieka eur 300, ja dīleris kas auto tirgo nekautrējoties liek pa virsu eur 1000-3000.

223701. viesis 23.janvāris 2007 13:10
0 0 Atbildēt

Tāpēc jau visi kātraki mēģina savu produktu par premiumu iesmērēt. Neraujas jau neviens tautas auto daudz un lēti ražot.

223712. viesis 23.janvāris 2007 13:37
0 0 Atbildēt

Lafa

Nu kas ražo Prsche, Porche ražo VW koncerns! Tas pats jau Porsche vien VW ir, tikai ar labāku apdari !

223719. viesis 23.janvāris 2007 13:48
0 0 Atbildēt

Porsche ir zem VW. Viss ir ilūzija...

223728. viesis 23.janvāris 2007 14:00
0 0 Atbildēt

Ja nu kaads kaut ko nerubii tad peedeejie raxtiitaaji - toch, nevis Porsche ir zem VW bet Porsche gjimenei pieder lielaakaa akciju pakete VW koncernaa 25+ % ja atminja nevilj. UN augstaakaa vadiiba ieksh VW ir Porsche gjimenes atvases vai radinieki un vinju favoriiti.

Un runaajot par raxtu - es arii teiktu ka ir stulbi panjemt un reekjinaat videejos ciparus, jo VW grupaa tachu tiek tirgoti auto sakot ar kaut 6000 EUR cenu, ja pat veel ne mazaaku un tur pelnjas % nevar uzlikt nezin kaadu, bet tajaa pashaa laika par Phaetonu , tur jau sanak labs %. Un veel jau jautaajums vai tru ir tikai Volkswagen plenja, vai visa koncerna VW-Audi ar visaam Shkodaam, Seatiem un ko tur veel ne.

223740. viesis 23.janvāris 2007 15:07
0 0 Atbildēt

Ja raksts smieklīgs protams , 1% no porshe cyone cenas ir tikpat cik viens jauns wv golf ;) (par ta porsh suv nosaukumu pareizrakstibu neesmu drošs)

223749. viesis 23.janvāris 2007 15:47
0 0 Atbildēt

Kādas nu tur tam poršem īpašās super-kosmiskās tehnoloģijas ? Domāju, ka tā pati kvalitāte un bleķi, kas VW. Un arī dvižoki poršēm nav nekādi mūžīgie, par to pasaules autopresē jau daudzi rakstiņi bijuši. 911-modeli jau friči taisa teju,teju 30 gadus, bez īpaši lielām radikālām izmaiņām. Un kādēl lai viņi īpaši censtos, ja visas pasaules biezie tik pērk un pērk dēl SLAVENĀ zīmola un markas, nepievēršot pat uzmanību cipariem cenu listē..?

223753. viesis 23.janvāris 2007 16:36
0 0 Atbildēt

nubet tas Porsche ne tikai ir vārds. Viņš tomēr iet ātrāk un ir labāk vadāms par gandrīz jebkuru VW.

Tonna dzelžu visur maksā vienādi pirms no tā uztaisa auto un kad to nodod lūžņos...

Svarīgi kas ir uztaisīts no tonnas dzelžu pirms to jānodod lūžņos... :)

223755. viesis 23.janvāris 2007 17:14
0 0 Atbildēt

Airbus S.A.S. par vienu razhojumu pelna 100x vairak ka Porsche... kads uzmetiens, ne? :D

223758. viesis 23.janvāris 2007 17:17
0 0 Atbildēt

nekustamo īpašumu mākleri uz vienu četristabu dzīvokli nopelna poršu :)

223759. viesis 23.janvāris 2007 17:19
0 0 Atbildēt

Porsche pircēji maksā par Porsche vārdu un statusu sabiedrībā, lai varētu pastiept savu krāniņu un dabūt daudz zaķu. WV pircēji maksā par sava pakaļas vešanu no punkta A uz B. Un visos laikos prestižs un statuss maksā vairāk nekā ikdienas pakaļas pārvešana, kaut dzelžu pašizmaksas ir tuvu vienādas, tad vienu dzelzi pārdod ar vārdu Porsche un visi uz ielas zina, ka ja Tev ir dzelzis ar Prosche vārdu, tad Tu kaut kas esi un Tev ir $ un statuss.

223762. viesis 23.janvāris 2007 17:30
0 0 Atbildēt

divains salidzinajums, pedejam viesim, ja pakalu ved ar pheaton tad tas ari par kko liecina...

223766. viesis 23.janvāris 2007 18:42
0 0 Atbildēt

To 223681. viesis !!!

Tu pats esi lohs !

Es 3 gadus nostraadaaju BMW ruupnicaa Dingolfingaa un zinu cik BMW pelna, un kaada ir pashizmaksa katram modelim !

Te es runaaju tieshi par razhotaaja pelnju paardodot automashiinu, nevis par diileru pelnju !:)

Taa ka izeed d.i.r.s.u, aanus !

223775. viesis 23.janvāris 2007 19:43
0 0 Atbildēt

to 223766 tu gan dedaudz padebīls par ko strādāji par direktoru!! pēc komenta izliekas ka drīzāk bmw rūpnīcas apkopējam olaini laizīji:)

un durik atceries kaut arī rūpnīca no auto tirgošanas gūst sev peļņu kautvai 0 tad tikuntā tur visi ir saņēmuši algas arī ipašnieki savus mlj.-dabujuši naudu jaunu teh attīstīšanai un.t.t.

223781. viesis 23.janvāris 2007 20:17
0 0 Atbildēt

Porshe ir viena no visveiksmigakajam sporta automobilju kompanijam automobilju vesture,vinju produktiem ir augsta kvalitate,labs imidzs un protams ari autinji ir visai pareizi nocenoti,nav jabrinas kad tie ir labakie pelnitaji-nav jabut profesoram,lai to saprastu!!!! Vacu izcilo inzinieru un laba menedzmenta kartejais paraugs!!!!

223782. viesis 23.janvāris 2007 20:23
0 0 Atbildēt

es braucu ar PORSCHE CAYENNE un man pofig :))

223791. viesis 23.janvāris 2007 22:49
0 0 Atbildēt

Neatceros kur lasīju par Porsche peļņām. Lielāko daļu pelņas viņi gūst nevis no mašīnu pārdošanas, bet tehnoloģiju un izstrāžu pārdošanas citiem autoražotājiem, piem. krieviem izstrādāja VAZ 21008 modeli.

223797. viesis 24.janvāris 2007 7:19
0 0 Atbildēt

NETICU!!! Nevarbūt ka tikai 300eur uz vienu auto!

223799. viesis 24.janvāris 2007 8:46
0 0 Atbildēt

Kas tur neticams?

Dom'ajams, ka tikai vw lupo vai polo tie gadā saražot kādus 300 000 gab. Rēķini pats!

Ja galvā nevari sarēķināt - paņem kalkulatoru...

223803. viesis 24.janvāris 2007 9:06
0 0 Atbildēt

Loshi... VW ir lielākais auto koncerns pasaulē. Izbrīnīsieties, bet zem viņiem ir arī audi un lamborghini....

223854. viesis 24.janvāris 2007 14:33
0 0 Atbildēt

daimler-chrysler lielaakais, bet driiz lielakais (2010.gadaa) buus TOYOTA!!!!!!!!!!!!!!!

223855. viesis 24.janvāris 2007 14:34
0 0 Atbildēt

taa kaa VW koncerns ir ap 10-to vietu

223856. viesis 24.janvāris 2007 14:35
0 0 Atbildēt

un vaacijaa nerazho labaakos auto pasaulee :)

223926. viesis 25.janvāris 2007 10:29
0 0 Atbildēt

Tā nuviņš ir, man Passat ir 600 W sound sistēma, a porsche pat tik jaudīgu pasūtīt nevar...

224063. viesis 25.janvāris 2007 15:59
0 0 Atbildēt

krieviem izstrādāja VAZ 21008 modeli.

============

Visu 2108 PORSCHE neizstraadaaja - vinji radiija dzineeju, patieshaam veiksmiigu, turklaat praktiski identisku, tikai ar vaarstu hidrobiidiitaajiem vinji uzcepa arii SEAT :-). Otra lieta, ko dariija PORSCHE - piekaru kompleksa "dovodka", citiem vaardiem , maaciija to mashiinu braukt. Sanaacis bij taa nekas :-) Turklaat kopaa ar dzineeju VAZ dabuuja arii izgatavoshanas tehnologjijas, nepiecieshamaa apriikojuma listi utt.. Komplekss pakalpojums, taa saciit.

224086. viesis 25.janvāris 2007 18:21
0 0 Atbildēt

par ko bazars ?

224088. viesis 25.janvāris 2007 18:25
0 0 Atbildēt

par pieniem: jelgavaa ieksh LLU studenti uztaisiija analiizes - stikla pudelju piens vs laase vs parasts tetrapakas piens. secinaajumi - Daugavs daargais piens NE AR KO neatshkiiraas no Valmieras tetrapakas piena. Vistiiraakais piens ir Laase - taadeelj, ka tas ir vaariits ljoti augstaa temperatuuraa. Miinuss ir tas, ka liidz ar sliktajaam bakteerijaam nomirst arii labaas. Laase ir absoluuti nekaitiiga, tomeer nekaa veseliiga tur iekshaa arii nav. Un veel varat pameeginaat sagriezt Laases tatrapaku un parastu piena tetrapaku - redzeesiet iepakojuma atshiriibas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti