Šogad visu laiku aizraujošākais Latvijas čempionāts?

 
15.februāris 2007 8:21

2007. gadā Latvijas autorallija čempionāts atzīmēs 50. jubileju. Ir pamats domāt, ka šī varētu būt visu laiku aizraujošākā rallija sezona, jo katrā klasē uz uzvaru pretendē daudzas spēkos līdzvērtīgas ekipāžas.

Šosezon uzvarēs tas, kurš būs gan ātrākais, gan stabilākais.

Jau otro gadu Latvijas čempionātam ir arī ģenerālsponsors – „Latvijas Mobilais telefons”. Turklāt Latvijas lielākais mobilo sakaru operators atbalsta ne tikai Latvijas rallija čempionātu un kausa izcīņu, bet arī savu rallija komandu.


Latvijas Automobiļu federācijas prezidents Dainars Dambers, "Latvijas Mobilais telefons" prezidents Juris Binde un 2006. gada Latvijas čempions autorallijā N4 klasē Ivars Vasaraudzis.

„Tik nopietnu uzņēmumu interese par autoralliju tikai vēlreiz pierāda, cik šis sporta veids Latvijā ir populārs. Katru Latvijas čempionāta posmu apmeklē vairāki desmiti tūkstoši skatītāju un nav šaubu, ka tā būs arī šajā nedēļas nogalē Gulbenē. Sals īstenus rallija līdzjutējus nekad nav biedējis!,” stāsta Latvijas Automobiļu federācijas rallija komisijas vadītāja Irēna Krastiņa.


Par šī gada Latvijas čempionāta favorītiem N4 klasē tiek uzskatīti (no kreisās) Ivars Vasaraudzis, Jānis Vorobjovs un Māris Neikšāns.
 
Vissaspringtākās cīņas šogad gaidāmas prestižākajā N4 kategorijā, kur favorīti ir pērnā gada četras labākās ekipāžas – Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis, Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds, Aldis Pīlēns/Miķelis Mežaks un Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons. Aivja Egles/Normunda Aizkalna duets pēc trīs čempiona tronī pavadītiem gadiem pērn čempionāta kopvērtējumā neiekļuva pat labāko sešiniekā, bet šogad atkal varētu būt reāli pretendenti uz zelta medaļu. Tāpat medaļu sadalē iejaukties varētu arī pieredzējušie liepājnieki Viktors Ļebedevs/Māris Deklaus. Visi minētie sportisti brauc ar jaunākās paaudzes Mitsubishi Lancer vai Subaru Impreza automobiļiem. Pārsteigumus varam gaidīt no Matīsa Mežaka/Arņa Roņa un Anda Grīnberga/Edgara Svenča. Interesanti būs pavērot Anda Neikšāna/Pētera Dzirkala un Kaspara Šimkus/Armanda Šimkus sniegumu ar pilnpiedziņas automašīnām. Iepriekš šie sportisti bija priekšpiedziņas N3 klases līderi.

N3 klasē zelta medaļnieku, visticamāk, jāmeklē trijotnē Dans Leščs/Jānis Vīksna, Artis Štrauss/Raimonds Tihonovs (attiecīgi – pērnā gada zelta un sudraba medaļnieki) un Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš. Tomēr vēlmi cīnīties par zeltu izteikuši arī Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis. Pieredzējušā ekipāža Arvis Vecvagars/Ainārs Kalniņš arī nav nolēmuši noskatīties, kā medaļas tiek sadalītas bez viņiem.

Latvijas kausa izcīņā A Plus grupā šī gada favorīti ir Ivars Caune/Vladimirs Barinovs un Raimonds Kisiels/Gatis Panavs. Tomēr Mārtiņš Svilis/Aivis Aizsilnieks un Artūrs Priednieks/Jānis Kirkovalds noteikti vēlēsies pierādīt, ka nav lēnāki par Cauni un Kisielu. AL2000 klasē arī sportisti sadalīs Latvijas kausu un šeit pārliecinoši favorīti ir Egils un Māris Īles. Tomēr divu agrāko laiku čempionu – Aivara Kivkucāna/Veno Sietiņa un Ivara Norberta/Guntara Zicāna – atgriešanās trasē varētu sajaukt Īlēm kārtis. To, kurš tiešām šobrīd Latvijā ir ātrākais, redzēsim jau šīs nedēļas nogalē rallijā „Sarma” Gulbenē.

LMT Latvijas rallija čempionāta
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti