OCTA naudu izlieto informatīvajām kampaņām 3

 
23.februāris 2007 0:00

Ik gadu apdrošinātāji ieskaita 2% no kopējiem ieņēmumiem par OCTA polisēm Ceļu satiksmes negadījumu novēršanas un profilakses fondā. Šie līdzekļi, vadoties pēc Ceļu satiksmes drošības padomes lēmumiem, tiek izlietoti informatīvu kampaņu organizēšanai ar mērķi uzlabot ceļu satiksmes drošību, kā arī samazināt negadījumu un bojā gājušo skaitu uz Latvijas ceļiem.

2006.gada laikā no iegādātajām OCTA polisēm apdrošinātāji Ceļu satiksmes negadījumu novēršanas un profilakses fondā kopā iemaksājuši 709 tūkstošus latu, Db.lv informēja LTAB valdes priekšsēdētājs Juris Stengrevics. No šiem līdzekļiem lielākās realizētās aktivitātes pērn bijušas piesprādzēšanās kampaņa bērniem Piesprādzē! Neriskē!, gājēju drošības kampaņas Uzdāvini Gaismu! un Gaismaszīme, kampaņas Dzer. Brauc. Pievienojies. turpinājums, kampaņa Autogaismas kārtībā!, skolēnu konkursa Gribu būt mobils! rīkošana un citas. No OCTA polišu ieņēmumiem Ceļu policijai pērn iegādāti jauni radari, alkometri, glābšanas tehnika un inventārs.

Juris Stengrevics, LTAB valdes priekšsēdētājs: "Ar katru gadu kampaņas ceļu satiksmes drošības uzlabošanai kļūst arvien pamanāmākas. Manuprāt, tām ir būtiska loma sabiedrības izglītošanā un atbildības veidošanā. Tikai runājot par problēmjautājumiem, iespējams tos risināt un uzlabot ceļu satiksmes negadījumu statistiku un samazināt uz ceļiem bojā gājušo skaitu.

Ikviens transportlīdzekļa īpašnieks, iegādājoties OCTA polisi, finansiāli atbalsta ceļu satiksmes drošības kampaņas, jo liela daļa finansējuma tām tiek piešķirta tieši no Ceļu satiksmes negadījumu novēršanas un profilakses fonda, kurā apdrošinātāji ik gadu ieskaita 2% ieņēmumu par pārdotajām OCTA polisēm."

LR likumā par Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu noteikts, ka ik gadu 1% līdzekļu no nopirktajām OCTA polisēm izmanto Iekšlietu ministrijas padotībā esošās iestādes (tai skaitā Ceļu policija) , bet 1% - citas institūcijas (tai skaitā CSDD u.c.). Līdzekļi tiek pārskaitīti ar mērķi realizēt ceļu satiksmes drošības programmas un veikt pasākumus ceļu satiksmes negadījumus novēršanai Latvijā. Par līdzekļu piešķiršanu konkrētajiem projektiem un budžeta izlietojumu lemj Ceļu satiksmes drošības padome.
 
Visi komentāri
 
227059. viesis 23.februāris 2007 10:31
0 0 Atbildēt

Kā tā? Apdrošinātājhiem OCTA taču nes tikai zaudējumus. Kā var ieskaitīt kaut ko no zaudējumiem? :D

227060. viesis 23.februāris 2007 10:33
0 0 Atbildēt

Atsaucīte te www.iauto.lv/article.php?sid=11718

īpaši šis apakšvirsraksts: Pērnā gada darbības rezultāti – 4,27 miljonu latu zaudējumi

uuups :D

227090. viesis 23.februāris 2007 15:59
0 0 Atbildēt

Protams ka cels! Ja Bensons paceļ stundas izcenojumu jo mehāniķim jāpabaro ģimene ( interesanti kuram tad tas nav jādara?), tad arī apdr. droši var celt cenas pamatojoties uz šo argumentu, jo arī apdr. taču strādā cilvēki...( nerunāju par augšiņām)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti