Fiat Grupas auto tirgus paplašināšanās Eiropā turpinās

27.februāris 2007 10:19

Fiat grupas automobiļiem 2007. gads sākas labvēlīgi, turpinot jau pagājušajā gadā sākušos Eiropas tirgus pārdošanas apjoma pastāvīgu pieaugumu.

Jau janvārī Austrumeiropā tika pārdots vairāk nekā 108 tūkstoši transportlīdzekļu, kas ir par 4,8 procenti vairāk nekā tajā pašā mēnesī 2006. gadā. Tirgus daļa - 8,8 procenti, kas ir par 0,3 procentu punktiem vairāk salīdzinājumā ar pagājušā gada janvāri.
 
Janvārī kopumā Eiropā reģistrēts gandrīz 1 miljons 225 tūkstoši transportlīdzekļu, par 0,4 procentiem vairāk nekā tajā pašā mēnesī pagājušajā gadā. Fiat grupas automobiļu tirgus paplašinās un tādējādi nostiprina savu pozīciju starp vadošajiem konstruktoriem kontinentā, ieņemot piekto vietu aiz Volkswagen, Peugeot-Citroën, Ford, GM un pirms Renault.
 
Pozitīvi rezultāti sasniegti gandrīz visos galvenajos Eiropas tirgos: Vācijā - 2,7 procenti (+ 0,1 procentu punkts salīdzinājumā ar 2006. gada janvāri), Francijā - 3,4 procenti (+ 0,1 procentu punkts), Apvienotajā Karalistē - 2,2 procenti, pieaugums par 0,4 procentiem. Pēdējā minētajā valstī apjoma pieaugums salīdzinājumā ar pagājušo gadu ir nozīmīgs un atbilst 31,2 procentiem.
 
Ar Fiat zīmolu janvārī reģistrēts vairāk nekā 82 tūkstoši automobiļu, par 4,6 procentiem vairāk nekā tajā pašā mēnesī 2006. gadā. Tirgus daļa bija 6,7 procenti, pieaugums - 0,3 procenta punkti salīdzinājumā ar pagājušo gadu. Fiat Grande Punto un Fiat Panda ir modeļi, kuri uzlabo zīmola rezultātus. Pie tam, Fiat Grande Punto modelis ar 10,6 procenti savā segmentā ir otrajā vietā starp visvairāk pārdotajiem automobiļiem Eiropā. Toties Fiat Panda ar 31,8 procentiem turpina dominēt A segmentā. Drīzumā zīmola panākumus veicinās jaunais Fiat Bravo. Šis modelis jau ir pārdošanā Itālijā un no marta sāksies tā pārdošana arī Francijā, Spānijā, Vācijā, Holandē, Šveicē un Baltijas valstīs. Dažas dienas pēc “durvju atvēršanas” Itālijā tika saņemti 8000 pasūtījumu.
 
2007. gads ir pozitīvs arī Alfa Romeo zīmolam. Janvārī reģistrēti gandrīz 14 tūkstoši, kas atbilst 1,1 tirgus daļas procentam, ar 0,1 procentu punkta pieaugumu. Kopumā apjoms palielinājies par 9,3 procentiem salīdzinājumā ar to pašu mēnesi pagājušajā gadā.

Ar gandrīz 12 tūkstošiem reģistrētu pirkumu Lancia iegūst 1 procentu (+ 0,1 procentu punkts salīdzinājumā ar pagājušo gadu) un tā pārdošanas apjoms palielinās par 1 procentu.
 
Baiba Gintere
Vincents Grupa
Mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Honda e - šarmantākais šī brīža elektromobilis ? (+VIDEO)

Stilīgais sērijveida elektromobilis Honda E kļuva par kulta auto vēl pirms iznākšanas. Tas ne tikai labi izskatās, bet arī lieliski brauc. Lasīt vairāk

 

Pirmdien Vidzemē ceļu satiksmes negadījumos gājuši bojā divi cilvēki

Aizvadītajā diennaktī ceļu satiksmes negadījumos Latvijā gājuši bojā divi cilvēki, bet cietuši 12, to skaitā trīs gājēji un viens velosipēdists, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijas (VP) Sabiedrisko attiecību nodaļā. Lasīt vairāk

 

Pētījums noskaidro, ka Latvijas iedzīvotāji pārsvarā maina automašīnu apnicīgā remonta dēļ 7

Lielākā daļa Latvijas autoīpašnieku veic automašīnu maiņu ik pēc 4 līdz 6 gadiem. Galvenais iemesls personīgā transporta maiņai ir apnicīgais auto remonts, tā liecina If Apdrošināšana veiktais pētījums Baltijas valstīs. Lasīt vairāk

 

Jaunajās uzpildes stacijās būs jābūt elektroautomobiļu uzlādes punktam 12

Ekonomikas ministrija (EM) izstrādājusi jaunu Transporta enerģijas likumprojektu, kurā rosināts visās jaunajās degvielas uzpildes stacijās obligāti paredzēt elektroauto uzlādes punktu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti