Jaunais Fiat Bravo iegūst piecu zvaigžņu Euro NCAP vērtējumu - iAuto

Jaunais Fiat Bravo iegūst piecu zvaigžņu Euro NCAP vērtējumu

 
6.marts 2007 9:34

Jaunais Fiat Bravo tika apbalvots ar prestižo piecu zvaigžņu Euro NCAP vērtējumu, ievietojot to augšgalā savā kategorijā drošības ziņā ar kopējo punktu skaitu 33.

Tas ir nozīmīgs slavinājums, kas kopā ar līdzīgiem vērtējumiem, kuri piešķirti Grande Punto un Fiat Croma, ir uzticēšanās apliecinājums Fiat Automobiles SpA visos aspektos vadītāju un pasažieru aizsardzībā.


   
Fiat Bravo gadījumā šis apliecinājums ir devis ievērojamus rezultātus. Lai to sasniegtu, dizaineri ir apsvēruši katru iespējamā negadījuma veidu atsevišķi: priekšēju un sānu sadursmi, apgāšanos, aizmugurējo sadursmi un aizdegšanos. Starp faktoriem, kas tika ņemti vērā, ir dažādi ātrumi, kuros negadījumi notikuši, šķēršļi un pasažieru aizsardzība, izmantojot daudzus atšķirīgus fiziskos atribūtus. Kopumā aprēķiniem tika veltīts piecpadsmit tūkstoši stundu kopā ar sešiem avārijas testiem, simt piecdesmit simulācijām ar HyGe sliedi un simts testi sastāvdaļām un apakšsistēmām. Šie skaitļi ir pierādījums uzņēmuma lēmumam padarīt Fiat Bravo par vienu no drošākajām automašīnām uz ceļiem.



Šī ievērojamā drošība ir panākta, izmantojot daudzas mūsdienu sistēmas, kas pieejamas jaunajiem modeļiem (standarta aprīkojuma līmeņi ir atkarīgi no vietējā tirgus un versijām). Tie iekļauj drošības aprīkojumu ar diviem gaisa spilveniem priekšā (vadītājam ir divpakāpju spilveni), divus priekšējos sānu gaisa spilvenus, divus loga gaisa spilvenus un ceļa gaisa spilvenu vadītājam. Augšgalā no šiem visiem ir drošības jostas ar stiprinājumiem trīs vietās ar nostiepšanās un smaguma ierobežojumu, pieci galvas aizsargi un FPS aizdegšanās novēršanas sistēma. Tādi virsbūves elementi kā motora pārsegs, durvis un priekšējais panelis arī veicina pasažieru aizsardzību. Visbeidzot, arī lielam daudzumam citu sastāvdaļu ir nozīme pasažieru aizsardzībā, kā, piemēram, sēdekļiem un stūres statnim, kas ticis konstruēts, ņemot vērā to iespējamo uzvedību negadījumā.



Turklāt jaunās mašīnas saskanīgā un paredzamā vadīšana nozīmē, ka, vadot to, var izvairīties zināmā mērā no vadītāja kļūdas un tikt galā kritiskās situācijās. Papildu augstam bremžu sistēmas izpildījumam Fiat Bravo ir arī pēdējā elektriskā bremžu sistēma un pretbuksēšanas kontroles sistēma, lai nodrošinātu drošu un dinamisku izpildījumu. Tās iekļauj ABS ar EBD (Electronic Brake Force Distribution) un pats svarīgākais – ESP (Electronic Stability Program) – sistēma, kas ieslēdzas kritiskos apstākļos, kad mašīnas stabilitāte ir uz riska robežas, palīdzot vadītājam saglabāt automašīnas kontroli. ESP, kas ir ieinstalēta Fiat Bravo, iekļauj daudz papildu funkciju, proti, ASR (Anti Slip Regulation), kas ierobežo riteņu griešanos gadījumā, kad ceļam ir slikti saķeres apstākļi; MSR (Engine Torque Regulation), kas sāk darboties straujas ātruma samazionašanas laikā, samazinot motora griezes momentu un novēršot riteņu nobloķēšanos; HBA (Hydraulic Brake Assistance) – elektroniski hidrauliska sistēma, kas sāk darboties neparedzētas salūšanas gadījumā, un visbeidzot Hill-hold funkcija, kas atvieglo uzbraukšanu kalnā.

Tādēļ Fiat Bravo ir automašīna, kas projektēta un izgatavota, lai sasniegtu augstākos drošības un uzticamības standartus. Šī dvēseles miera garantija piesaista publikas augošo atzinību, ko var secināt pēc 9500 saņemtiem pasūtījumiem dienā Itālijā, pēc 620 000 apmeklējumiem neseno atvērto durvju laikā, ko bija ierosinājuši Fiat pilnvarotie tirdzniecības pārstāvji, un pēc 350 000 tīmekļa vietnes apmeklētājiem, kas apmeklē “Quellichebravo” blogu. Šis ir vērā ņemams panākums, kas ir labvēlīgs gaidāmajai automašīnas debijai galvenajos Eiropas tirgos – gan laišanai apgrozībā Francijā 17. martā, gan nedaudz vēlāk to laišanai apgrozībā Šveicē, Nīderlandē, Vācijā un Spānijā.

Baltijas valstīs Fiat Bravo gaidām šī gada maijā.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 29

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Līdz 2027. gadam - Ķīnas Changan Eiropas tirgū ar elektroauto zīmoliem Avatr un Nevo 1

Ķīnas autoražotājs Changan nākamo divu gadu laikā plāno uzsākt savu elektroauto zīmolu Avatr un Nevo tirdzniecību Eiropā. Lasīt vairāk

 

Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem 32

No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Lasīt vairāk

 

Great Wall Motor piedāvā Haval 6 5

Ķīnas autobūves uzņēmums Great Wall Motor papildina Eiropas tirgū pieejamo modeļu klāstu ar Haval H6. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti