2006. gads - «Dacia» rekordgads 27

 
6.marts 2007 10:37

Pērn Renault produkts Dacia uzstādīja pārdošanas rezultātu rekordu – visā pasaulē tika pārdoti 196 000 Dacia automobiļu (tai skaitā 184 470 Logan), un tas ir par 19,6% vairāk kā 2005. gadā.

Dacia zīmols – arvien atpazīstamāks


Jāatzīmē, ka ārpus Rumānijas robežām Dacia pārdošanas apjomi, salīdzinot ar 2005. gadu, pieauguši par 74%, sasniedzot 88 931 vienības. Sevišķi populārs Dacia pērn bija Francijā, kur tika pārdoti 18 742 automobiļi, un tas ir par 92% vairāk kā 2005. gadā, kā arī Spānijā – pārdotas 6482 vienības, 292% pieaugums - un Vācijā – pārdoti 6292 automobiļi, pieaugums, salīdzinot ar 2005. gadu, ir 208%.



Ļoti veiksmīga pērn bija arī Logan ienākšana Magrebu valstīs – Marokā pārdošanas apjomi sasniedza 12 723 automobiļus, savukārt Alžīrijā – 8540. Jāatzīmē, ka Marokā Dacia Logan pārdošanas rezultāti bijuši augstākie savā klasē.

2006. gads ir bijis ļoti zīmīgs gads, jo Dacia klāsts tika papildināts ar diviem jauniem modeļiem – Logan MCV un Logan furgonu (kravas automašīna ar divām sēdvietām un lielu kravas nodalījumu).

Dacia Logan MCV (Parīzes autošovā tas tika atklāts 2006. gada septembrī, Rumānijā un Bulgārijā pārdošanā bija pieejams no oktobra, Eiropu, dažas Magrebas reģiona valstis un Tuvos Austrumus sasniedza šā gada janvārī, savukārt Latvijā būs pieejams pārdošanās martā) jau šobrīd iekarojis lielu popularitāti, pateicoties ietilpībai, praktiskumam un zemajai cenai.

Tikai janvāra mēnesī vien Dacia interneta mājas lapas dažādos Eiropas tirgos ir apmeklējuši vairāk kā 600 000 interesentu, bet Dacia Logan MCV tiešo interneta mājas lapu (www.logan-mcv.com) šajā pašā periodā apskatījuši vairāk kā 100 000 apmeklētāju.

Sākotnējie pārdošanas rezultāti ir daudzsološi. Rumānijā un Bulgārijā jau reģistrēti 4813 jauni Logan, savukārt pasūtījumi Rietumeiropā janvāra mēnesī jau pārspējuši iepriekš izvirzītos mērķus (vairāk kā 12 000 pasūtījumu Francijā, Vācijā un Beļģijā). Sevišķi populāra ir kļuvusi Logan MCV 7-vietīgā versija, sastādot aptuveni 40% no pārdoto automobiļu apjoma. Pircēji galvenokārt atzīmē tādas automobiļa priekšrocības kā tās ievērojamā ietilpība, praktiskums un zemā cena. Jāatzīmē, ka Logan iekarojis arī kvalitatīva automobiļa reputāciju. Piemēram, 2006. gadā vairāki auto žurnāli savos kvalitātes testos Logan ievietojuši vadošajās pozīcijās. Veidojot Logan MCV dizainu, ievērots vienkāršības un robustuma princips.

Logan furgons ir pirmais Dacia zīmola furgons, kura tiešā mērķauditorija ir mazo biznesu īpašnieki un tirgotāji. Logan furgons tika atklāts 2007. gada februārī Rumānijā un Bulgārijā, savukārt citos Eiropas tirgos tas būs pieejams 2007. gada nogalē. Logan furgons tika radīts ar mērķi veicināt klientu lojalitāti Rumānijā, kā arī, lai piesaistītu jaunus klientus citos Eiropas tirgos.

Lielākajā daļā valstu Logan iespējams iegādāties Renault pārstāvniecībās, un tas nodrošina pilnu servisa apjomu, gan izvēloties automobili, gan arī apkalpošanas servisu pēc tā iegādes. 2006. gada nogalē aptuveni 1100 dīleru visā Rietumeiropā izstādīja Logan savos salonos zem Dacia zīmola.

Logan 2007. gadā meklēs jaunas iespējas

Logan programma ir kļuvusi par nozīmīgu Renault Apņemšanās plāna 2009 (Renault Commitment 2009) sastāvdaļu, veicinot uzņēmuma izaugsmi un atpazīstamību starptautiskā līmenī. Laika posmā no 2004. gada septembra līdz 2006. gada decembrim piecos kontinentos (51 valsts un 4 ražošanas rūpnīcas), pārstāvot Dacia un Renault zīmolus, ir pārdotas vairāk kā 415 000 Logan automašīnas, turklāt 2006. gadā pārdošanas apjoms pieaudzis par 70%, salīdzinot ar 2005. gadu (2006. gadā pārdoti aptuveni 250 000 automobiļu).

Pārstāvot Renault zīmolu, Logan plāno iekarot arvien jaunus tirgus arī 2007. gadā. Logan tiks ražoti un pārdoti arī Irānā, Indijā un Brazīlijā jau tuvākajos mēnešos, un jau no pavasara Logan modeļi būs pieejami Argentīnā.

Kopš projekta aizsākuma vairāk kā 1000 miljoni eiro investēti produktu attīstības programmā (Logan, Logan MCV un Logan furgons) un ražošanā. 489 miljoni eiro ieguldīti Rumānijas ražošanas rūpnīcas rekonstrukcijā (atrodas Pitesti) un 230 miljoni eiro ieguldīti Avtoframos (Avtoframos) rūpnīcas celtniecībā Maskavā, Krievijā. Papildus aptuveni 116 miljoni eiro nākotnē tiks investēti Avtoframos rūpnīcā ar mērķi palielināt ražošanas kapacitāti līdz 160 000 automobiļu gadā laika posmā līdz 2009.gadam.
 
Visi komentāri
 
227904. viesis 6.marts 2007 10:39
0 0 Atbildēt

Tolmeta biznesa plānos pēc 5 gadiem plānots liels apgrozījuma pieaugums

227907. viesis 6.marts 2007 10:44
0 0 Atbildēt

kāpēc tāds optimisms? pēc pusgadiņa!

227908. viesis 6.marts 2007 10:47
0 0 Atbildēt

nū, kapeiksipējs brauks ar savu grabuli līdz izmaksās līzingu.

227924. viesis 6.marts 2007 11:27
0 0 Atbildēt

www.auto.delfi.lv virsrakstā un 10 reizes arī tekstā noteikti būtu ielikts termins "dižpārdoklis"

227931. viesis 6.marts 2007 11:44
0 0 Atbildēt

Nujā, zināms dabas fenomens jau ir. iauto lasītāju pamatsastāvs, kā joprojām izskatās - ir konservatīvi vācu auto klasikas pārstavji, un pret jaunpienācējiem attiecas konservatīvi un nedraudzīgi. Bet ja reali spriežam, tad pārdošanas rādītāji tam "dižpārdoklim" eiropā ir visai pārliecinoši. Daudzi pircēji ir sapratuši, ka nav tomēr liela jēga maksāt tikai un vienīgi par skanīgu firmas zīmolu. Arī viens mans students, kurš piehalturē starptautiskā kurjerpasta kantorī, darba vajadžibām izmanto Loganu. Braukt sanāk pa visām baltijas valstīm, kādēļ ar to loganu ir jau norullējis pāri 120 000km. Un lai cik dīvaini neliktos, ar nekādām būtiskām teh,problēmām līdz šim neesot saskāries. Kaut kādi sīkumi, izputējs, pāris sailentbloki - un viss. Ir dzirdēts, ka jaunajai mazdai6 līdz 50 000 km nobraukumam defektu saraksts sastāda a4 formāta lapu.

227937. viesis 6.marts 2007 12:19
0 0 Atbildēt

MAHAHAHAAHAHAHAHAH! IKDIENAS VIESI!!! LUDZU, LUDZU JEL NERUNA VAIRS TA, SAVADAK VEDERS SAP!!!

6-mazdai, kas ir plasi pazistama ka viena no uzticamakajiem auto, saraksts pa A4 lapu.. paskaties auto bild vacu zurnala 100 000 km testu - kura vieta ir mazda6 - PAREIZI! malacis - pirmaja!!! :) :)

sailentbloki, izputejs... kheheheheheheheh :D savam lancerim pie 84 esmu mainijis vienu stures pirkstu - pie tam neis no nolietojuma, bet gan no pamatiga sitiena - ko lai piebilst... IZPUTEJS!!! MUAHAHAHAHAHAH!!!! paklau, panem renault laguna un pabrauc 100 000, un tad runasim. vai megane scenic veco - ka tev skiet, nav mazliet divaini, ka vecas megane scenic (reali sakot no 1996. lidz kadam 2001. laikam razoja) uz celiem vispar vairs neredz?? kheh.. otrdienas reeciens... un vispar - kurs ir redzejis francu auto vecaku par 5 gadiem uz cela? :D ok, izraisiju fleimu baigo, un var jau but, ka tagad tie ir uzlabojusies - kaut kad no TUV bija dzirdets, ka jauna laguna viena no izturigakajam... bet akal - paskaties ieks kakao.lv vai noskaties vienu no pedejiem top gear, kur 80 000 briti iesutijusi savu uzticamibas vertejumu savam auto. pirmas vietas - japani, pedejas franci. ko lai dara?

kapec runaju par franciem? tapec, ka dacīte logans ir renault meita, kuru :D :D :D šis būs labs - saliek laikam... kur? Rumānijā, pie čigānbračkām? :D

227938. viesis 6.marts 2007 12:21
0 0 Atbildēt

un vēl interesanta detaļa par renault pārstāvēto "pārdokli" - sājuma cena, jā. LVL 4800 par jaunu auto. tas nekas, ka normāli nopakots (ko nozīmē nopakot - bagāžnieka lampiņa, abs, riepas, motors.. :D) nāk ap LVL 7000..

227939. viesis 6.marts 2007 12:21
0 0 Atbildēt

un vēl interesanta detaļa par renault pārstāvēto "pārdokli" - sākuma cena, jā. LVL 4800 par jaunu auto. tas nekas, ka normāli nopakots (ko nozīmē nopakot - bagāžnieka lampiņa, abs, riepas, motors.. :D) nāk ap LVL 7000..

227940. viesis 6.marts 2007 12:22
0 0 Atbildēt

iupss... sorry iauto par noslogojumu ;)

227942. viesis 6.marts 2007 12:37
0 0 Atbildēt

elektro

Joprojām pa Rīgu kā taksometri braukā daži RTP sarkanie Renault, kuri ražoti 1998.-1999.gados. To nobraukumi jau ir krietni pāri 500 000 km.

Mans uzskats, ka tieši Renault ritošā daļa un dzinēji ir "Dacītes" trumpji, savukārt dizains, aprīkojums un komforts - trūkumi, kurus novēršot, auto cena ievērojami pieaugtu.

Pats es Loganu nekad nepirktu, bet tiem, kam nav būtisks augsts komforta līmenis, kā arī auto estētiskais baudījums, bet ir būtiska cena, šis auto ir piemērots. Minēto apgalavojumu arī apstiprina visnotaļ nesliktie "Dacītes" pārdošanas rādītāji Eiropā.

Nav objektīvs Logan salīdzinājums ar vācu autobūves brīnumiem, tā kā neviens šai klasei piederīgs vācu auto pat plikākajā versijā nemaksā tik, cik Logan ar max aprīkojumu. Logan būtu objektīvi salīdzināt ar citiem šīs klases un cenu kategorijas auto. Un tādu nav daudz - man pirmais prātā nāk LADA. Tad vēl Krievijas tirgus ir piesātināts ar visādiem ķīniešu brīnumiem, bet tas ir Krievijā.

Neapšaubāmi Logan ir galvas tiesu pārāks par tiem lētajiem krievu un ķīniešu izstrādājumiem, un vismaz par galvastiesu atpaliek no citiem Eiropā/Japānā ražotajiem, taču cenas ziņā ievērojami dārgākiem auto.

p.s. redzēju pagājušonedēļ Logan universāli braucam pa Lāčplēša ielu. Pēc izskata mazliet atgādināja iepriekšējās paudzes Renault Megane universāli.

227944. viesis 6.marts 2007 12:41
0 0 Atbildēt

ikdienasviesi, nu nelej atkal... Tas, ka Reno, varbut arii ir piecieshams, bet padejaa laikaa redzu to auto regulari laukos uz ielaam... Zini, ir briesmiigs tomer paskats... Kaut kada totala disharmonija tajaa autinjaa valda... Un arii salona apdare ir briesmiiga, pat saliidzinot ar 10 gadiigu opeli...

Protams, es pienemu, ka es neko nesaprotu shii auto niansees, var jau buut... :D

Bet es tomer labak kopju taa kaartiigi lietotu vacu auto, nekaa braucu ar shadu kaku, es atvainojos...

227945. viesis 6.marts 2007 12:41
0 0 Atbildēt

Nu jau elektro laiž lažu par tām mazdām - 6. Piekrītu, TUV rādītāji šiem auto pēc ES gostiem ir augsti (hundajam arī starp citu arī ir 4. vieta), bet Latvijas situacijā ši situacija ir atšķirīga. Ja paskatamies uz autoceļiem, tad redzam, ka mazdas-6 reali redzamas daudz retāk, nekā pirms 2-3 gadiem. Kāpēc pārdošanas rādītāji 2006.gadā mazdām 6 "atpalika" no iepriekšējo gadu rezultatiem ? Atbilde ir: kvalitates rādītāji, kuri realajā dzīvē izrādījās zemāki par gaidītajiem? KĀPĒC turpina pieaugt Hyundai auto realizacija ? Tāpēc, ka kvalitates rādītāji patērētāja vērtējumā izrādījušies daudz augstāki, nekā lietotājs iepriekš ir gaidījis un paredzējis. Hundajam atšķirībā no mazdas, līdz šim kvalitates rādītājos pircēju "acīs" ir izdevies noturēties labāk. Vismaz līdz šim. /auto lietu specialists/

227949. viesis 6.marts 2007 13:23
0 0 Atbildēt

NOMIK, tev sava daļa tiesas gan būs. es uzcirtos par to, ka izpildījums un iespējamo atteikumu skaits tiek salīdzināts ar vāciešiem/japāņiem, un kā "normāla" lieta pie 100 000 tiek minēts izpūtējs un sailentbloki - mezgli, kuriem normālā auto, kas nav veidots no plastilīna un skaidu platēm, būtu jātur... nu, divtik? lai es uz lancera izpūtēja redzētu kaut kādu vecuma pazīmi... bheeee... braucu daudz, pa ceļiem dažādiem, sāļi, grants, sniegs, un PAT peļķes ;) bet ok nesākšu vw fana iesākto tēzi a la "es un mana meriva", tb "es un mana lancera izpūtējs" :D

227952. viesis 6.marts 2007 13:29
0 0 Atbildēt

kalu, viesi - es neko nesaku par hyundai. manuprāt, tieši daudzi jauno ražotāju kvalitātes latiņu (tb iekšējo standartu auditu) ceļ augstāk, nekā lielie grandi mb, mazda, mitsub-shish, utt - jo viņiem ir sevi JĀPIERĀDA. Kaut gan hyundai jau par jaunu nu nekādi nenosauksi, tomēr ir dzirdēts no ļautiņa, kas ir bijis tur pie viņiem korejā, ka hyundai konveijera strādnieki, atnākot uz fabriku no rīta lūdz viņu dievu (budu??, neko nesaprotu no austrumu reliģiju reģionālā sadalījuma), lai tas viņiem ļauj "šodien salikt tik un tik kvalitatīvus auto". Par hyundai pats sajūsminos, it sevišķi par viņu kluso izvirzīšanos. bet nu LOGANS... hehehe :) nu labi, protams netaisa viņu no čigān zirga pakaišiem un saplēstu pudeļu lauskām - viss ir tīri ok laikam, un braucams ir, un preis ist so gut, aber nedrikst salidzinat mazdas un loganus un vāciešus.

tomēr interesanti - kia 'ceed, vai kāviņtur, dod tos 7 gadus (nu 5 gadi jau reāli, kas tik un tā daudz). līdzīgi ir ar hokusu pokusu. nu ko, vācija vs koreja? :D

227960. viesis 6.marts 2007 14:08
0 0 Atbildēt

elektro, kāpēc Tu vēlies, lai pa ceļiem braukātu daudzas 11gadīgas meganes?:) tas ir kaut kas, ar ko lepoties, ka padsmitgadīgi autiņi pa ceļiem braukā? nu mainās laiki un apstākļi, Latvijā autoparka vidējais vecums samazinās. un loģiski, ka lētāki autiņi ātrāk iziet no aprites (un tam var būt ne tikai ar kvalitāti saistīti iemesli). lētāks autiņš, kaut arī ar īsāku mūžu, tāpat lētāk sanāk, pa gadiem to iegādes summu sadalot.

vispār - nav vairs tie laiki, kad 13gadīgu bembi visi kaimiņi apbrīnoja...:)

227970. viesis 6.marts 2007 14:24
0 0 Atbildēt

nu jā. taisnība.

tikai - pavei pavei, cik to otro golfu vēl apkārt vizinās! ka biezs! un neviens neko sliktu nesaka... trešie golfi - vēl vairāk. 15 gadīgi piektie bmw - lūdzu, čupām! kāds vecāks scorpis - lūgtum! subārs no 1995. gada - nekādu probzu... sābs no 1996. gada - wow, kruta, aero, turas veči!

un tad tāds pajauns clio, megane, 307... pirms gadiem 3 - 4 uz ceļiem bija ka biezs no mazajiem 206 peugeot. kur tagad visi? acīmredzot, ka ir kāds cits arguments, kā auto cena, jo tā bailīgi ielūkojoties auto tirgotavās - nu, pameklējot, atrodas kāds 25 renis. safrane. cena - apmēram līdzīga, kā līdzīga tāda gada... teiksim... 100 audi C4. nu labi, atšķirība cenā ir - bet vai tad būs tā, ka par 10 līdz 15% lētākais renis arī 10 - 15% mazāk kalpos? ne vella, jamais pēc pāris gadiņiem jau jūk un brūk un šķīst kā skaidu plates zemūdene...

227974. viesis 6.marts 2007 14:41
0 0 Atbildēt

elektro

Liela daļa P206, 307, Clio u.c. pirms 3-4 gadiem tika iegādāti, izmantojot operatīvo līzingu. Līdz ar to pēc līzinga termiņa beigām auto tika atdoti atpakaļ salonam. Pēc manā rīcībā eošās informācijas lielākā daļa no šiem auto tiek realizēti plašajā krievzemē, kur tos ir gatavi ņemt atpelstām rokām, jo tomēr lielākā daļa Krievijas iedzīvotāju alkst pēc savas personīgās "inomarkas".

Savukaŗt, beidzoties līzinga termiņam, bieži vien cilvēks paliek uzticīgs tai pašai markai un izvēlas atkal pilnīgi jaunu auto, iespējams, klasi lielāku.

Savukārt, runājot par pacmitgadīgiem Audi B4 un C4, 5-ās sērijas BMW utml., ir skaidrs tas, ka šādus auto Latvijā cienīs vēl ilgi, jo jāpaiet ilgākam laikam, lai vidējais statistiskais latvietis sāktu apzināties, ka ne jau tikai Vācijā ražotu auto var dēvēt par pilnvērtīgu auto, neskatoties uz tā vecumu un stāvokli. Tāpat joprojām daudziem personīgais vājums liedz pārvarēt to iespējamo milzīgo kaunu draugu acīs un pēc AUDI pārsēsties, piemēram, Dacia Logan.

Tomēr kopumā raugoties, Golf II uz ielas nākas sastapt aizvien retāk, tāpat arī Audi 80 B3, Audi 100 C3, Ford Scorpio.

Vai tiešām nenokajamajiem un perfektajiem vācu autobūves izstrādājumiem ir pienācis mūža gals???

227975. viesis 6.marts 2007 14:42
0 0 Atbildēt

ko var cepties - dacia nepērk auto estēti un krāna staipītaji. Ir diezgan daudz cilvēku kuriem vajag tikai pārvietošanās līdzekli un ir dziļi vienalga kā izskatās auto, un ko par viņiem domā citi. Viņi tad arī pērk Dacia un jāsaka par to cenu ļoti norm auto.

Tas pats ar Hyndai, KIA , Daewoo/Chevrolet u.c. Tie auto ir GANA LABI lai viņus pirktu un lietotu.

227984. viesis 6.marts 2007 15:20
0 0 Atbildēt

Ļaujiet pasmaidīt par šiem Dacia noliedzējiem. Jau rakstā ir pateikts, ka

Sevišķi populārs Dacia pērn bija Francijā, kur tika pārdoti 18 742 automobiļi, un tas ir par 92% vairāk kā 2005. gadā, kā arī Spānijā – pārdotas 6482 vienības, 292% pieaugums - un Vācijā – pārdoti 6292 automobiļi, pieaugums, salīdzinot ar 2005. gadu, ir 208%.

Vai tad šo komentāru autori domā, ka viņi ir tie "gudrie" un visā pārējā Eiropā tie pircēji ir idioti? LOL!

Tā ir vienkārši muldēšana muldēšanas pēc.

Tie argumenti par otro, trešo golfu vispār ir smieklīgi! KOMOOOOON cilvēki, kāds otrais, trešais golfs... Varbūt kādam liekas, arī ka ar 20 gadīgu auto braukt ir stilīgi???

Auto mūsdienās pērk, lai par tiem 50-70 latiem mēnesī pabrauktu 3-4 gadus un paņemtu nākošo lēto modeli, nevis pirkt 10 gadus vecus atremontētus šrotus un vizināties vēl 10 gadus stāstot, cik tās ir krutas mašīnas. Tas nekas, ka remontos jāiegulda kudi vairāk kā ņemot jaunu auto. Ar jaunu auto Tev vismaz nebūs problēmas, ejot savlaicīgi visas garantētās apskates.

227991. viesis 6.marts 2007 15:58
0 0 Atbildēt

operatīvais līzings ir pavisam cita saruna. nē, nu labs, labs auto ir dacia logan. pārdošanas rādītāji neapgāžami, un praktiskais latvietis, palūk, arī pārliecinās.

lielākoties nav nekādas PRAKTISKAS vajadzības tieši pēc cita izmēra auto, nekā dacia - ņemot vērā, ka vairumā gadījumu auto brauc viens cilvēks.

neviens nesaka, ka dacia ir stulba izvēle, vai kā tā - tikai salīdzinājumi ar mazdām un komentāri par 100 000 km, kuros jāmaina tikai sailentbloki un izpūtējs un vēl "sīkumi" - nu paga, un kam jānotiek, lai tas būtu traģiski pie 100k km? jānokrīt pusasij? :D

228002. viesis 6.marts 2007 17:21
0 0 Atbildēt

Paklau,elektro,auto var DAŽĀDI ekspluatēt tos 100Kkm,dažs braucējs pamanās nojāt visu jau pirmajā pusgadā,cits atkal saudzīgi ilgi brauc,neko neremontējot.Svarīgi arī,pa kādiem ceļiem tiek braukts.Salīdzināt vienkārši pēc nobrauktajiem kilometriem var valstīs,kur ir ideāli ceļi,degvielas utt.,bet ne jau LV.

228037. viesis 6.marts 2007 22:29
0 0 Atbildēt

nu jaaa uusa tur jau tas prikols, ka esmu lielais nejaukais elektro, kas nesaudze auto un spiez lauka jebkura situacija un uz jekura cela. divu gadu laika nobraukti 77 k km - un 95% no ta visa pa Baltijas celiem, un nevaru iedomaties, ka auto kaut kas nebutu ta, vai peksni butu jamaina... eheheee - sodien pat caur vienu pelki, kas lidz arku augsam, izvileju cauri laba tempa... :) tas tik viens no piemeriem. nedomaju, ka kada zurnala testa auto tiek paklaut kam smagakam... sajugu slidinu, pusasis verpju un roceni vileju. tfu, tfu, tfu... ;)

228120. viesis 7.marts 2007 11:20
0 0 Atbildēt

Elektro, zini man darba Citroen Berlingo līdz 100t/km arī nekas nebija jāmaina, laikam tas ir augstas kalases brenda auto ? Vai tomēr lielās runas par Latvijā "neiecienītiem", "nekrutiem" franču, korejas utt. auto sliktumu ir tika veco auto tirgotāju izdomājums.

228263. viesis 7.marts 2007 17:31
0 0 Atbildēt

:D :D nu sacēlu fleimu ... viss var gadīties :D

228271. viesis 7.marts 2007 18:07
0 0 Atbildēt

227984. viesi, nezkapec visi iedomaajas, ka maksaat lizingaa katru menesi 100 ls ir ok par jaunu auto, bet vecam auto var tikai zupu liet, jebkuri citi izdevumi jau esot lielaaki kaa jaunam auto... Savada logika, jaatziist. Man ir padsmit gadiga mashina, remonteju un kopju visu laicigi, jaaziist, ka menesha terinji kopaa ar zupu un rekinot divus labus riepu komplektus uz 3 gadiem turaas zem 50 Ls menesii. Jauns tadas klases auto ir ap 200 Ls menesii, plus zupa, riepas...

Nobraucu gan tik drusku virs 10k km gadaa... Tapec veel jo vairak jauns neatmaksajas..

228296. viesis 8.marts 2007 8:30
0 0 Atbildēt

228271.viesim

Ja gadā nobrauktu 30k km, tad, domājams, dziedātu citu dziesmu.

Es domāju, ka nevienu jaunu auto neatmaksājas pirkt, ja braukt ar to 10k km gadā.

228314. viesis 8.marts 2007 10:41
0 0 Atbildēt

Lasu es komentārus un man liekas, ka neviens tā pa īstam to Loganu nav lietojis. Man braucāmie bija daudz.. sākot no moskviča... un tad 2000 gada pasāts 1,9D, 90 gadu skorpis 2.9l, Dodge Interpid, Dodge Caravan, S klases mersis kādu laiku... bet tad es pamēģināju pie paziņa pavizināties ar viņa jau 1,5 gadus vecu Loganu... un ziniet kas... dīvaini... bet man ļoti iepatikās... jā... nav tā smukāka mašīna.. bet piekāre lieliska, liels klīrens, milzums daudz vietas salonā, tiešām foršs bagāžnieks... Padomāju par naudu ko esmu līdz šīm terējis par remontiem.... un nākamajā dienā aizbraucu uz salonu un pasūtīju Loganu ar 1,5DCI dzinējiņu. Braucu jau mēnesi.. nobraukti ap 4000 kilomentru, 80 % pa pilsētu - un man tik tiešām tās labākās atsauksmes - ļoti paredzama vadība - kā klasi augstākām mašīnām - Rīgai piemērota piekāre, ap 6l/100km korķos un un augstā laikā, ap 4,5l/100km pa trassi, pilnīgi pietiekama dinamika (uz trasses gan pa mazm kad gribās tā ātrāk apdzīt... bet es braukāju ļoti uzmanīgi un nekad nepārsniedzu 90km/h), man pat nav nekādu baigo atmiņu par Mersi... kam protams salons bija no citas operas :) . Vienu vārdu sakot... man pagaidām tikai pozitīvās emocijas, kaut gan līdz brīdim, kad pats sēdos pie stūres, pat tuvu nevarēju noticēt ka šī mašīnīte var būt tik jauka.

Tā kā - pamēģiniet... un tad lamājiet vai slavējiet. Tāpat gudri izteikties ka Logans ir mēsls...manuprāt nav visai korekti.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti