Megane Renault Sport dCi – ar sportisku raksturu 3

 
7.marts 2007 12:40

Prezentējot Megane Renault Sport dCi 2007. gada Ženēvas auto izstādē, Renault noslēgs esošo sporta auto klāstu. Megane Renault Sport dCi paredzēts tiem, kas vēlas izbaudīt sportisku un komfortablu braucienu ikdienā par samērīgām izmaksām.

Šis automobilis aprīkots ar 2.0 litru dīzeļmotoru, sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu, un tā aptuvenais degvielas patēriņš ir 6,5 litri uz 100 kilometriem. Jaudīgus dīzeļdzinēju automobiļus parasti izvēlas pircēji, kas nobrauc lielus attālumus, bet vēlas savienot sportiskās izjūtas ar ekonomiju. Šis automobiļu pircēju segments būtiski aug Rietumeiropā. Megane Renault Sport dCi būs pieejams gan 3 durvju, gan 5 durvju versijā, un tā tirdzniecību plānots uzsākt jau aprīlī.



Automašīnas šasija ir aprīkota ar tādu pašu priekšējo un aizmugurējo piekari, kāda tiek izmantota Megane Renault Sport, kas garantē sportisku saķeri ar ceļu. Speciāla sporta piekare, kas tiek izmantota šosejas sacensībās ir pieejama, kā papildus izvēle tiem, kas vēlas vēl sportiskāku un precīzāku braukšanu. Megane Renault Sport dCi gan no iekšpuses, gan ārpuses norāda uz tās sportiskajām iespējām. 

Lielisks dīzeļa dzinējs

Lai apmierinātu pircēju vēlmes pēc sportiska auto ar zemām izmaksām, Renault ievietoja 2.0 dCi motoru šasijā, kas tika izstrādāta Megane Renault 2.0T. Šāds dzinējs jau ir pieejams dažos Renault augstākās klases modeļos un tika uzlabots, lai piedotu tam vēl sportiskāku raksturu.

Izmantojot jaunākos tehnoloģijas risinājumus dīzeļmotoriem, šī motora maksimālā jauda ir 175 ZS pie 3750 apgr./min, un maksimālais griezes moments ir 360 Nm pie 2000 apgr./min.

Šī dzinēja jaudas līknes ir līdzīgas benzīna motoram. Turbokompresors ar mainīgo ģeometriju nodrošina augstu griezes momentu plašā apgriezienu diapazonā. Degvielas iesmidzināšanas sprauslas spēj strādāt līdz pat 5 reizēm vienā ciklā, kas nodrošina samazinātu dzinēja troksni, degvielas patēriņu un zemu izmešu daudzumu. Dzinējs ir aprīkots ar bezpiedevu reģenerācijas filtru un divām balansa vārpstām, kas palīdz samazināt trokšņa un vibrācijas līmeni līdz minimumam. 

Aprīkots ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu, šis dīzeļmotors uzstāda jaunus standartus sportisko dīzeļmotoru klasē. Aptuvenais degvielas patēriņš ir tikai 6,5 litri uz 100 kilometriem, savukārt CO2 emisija ir 172g/km.

Divas sevi pierādījušas šasijas

Renault inženieri lielu daļu uzmanības veltījuši tam, lai jauno Megane Renault Sport dCi klientu acīs padarītu pievilcīgāku. Megane Renault Sport dCi pamatā ir benzīna dzinēja Megane Renault Sport 2.0 T konstrukcija. Renault Sport standarta šasija piedāvā dinamiskas vadāmības un komfortablas ikdienas braukšanas kombināciju, bet sporta šasija (Cup chassis) ir pieejama, kā papildus izvēle. ESP elektroniskās stabilitātes programmu, ar kuru aprīkots automobilis, iespējams arī atslēgt, lai braucējs pilnībā varētu izbaudīt visas iespējas, ko piedāvā Megane Renault Sport dCi.

Neatkarīga priekšējā piekare nodrošina precīzu un efektīvu vadību dažādos ceļa un braukšanas apstākļos. Aizmugurējā piekare ir konstruēta ap ierobežotas kustības elastīgu siju. Aizmugurējā piekare ir konstruēta ar stabilizatoru. Piekare kopumā ir uzlabota, tā lai tā atbilst Megane Renault Sport dCi raksturam un savara sadalījumam. Jaudīga Brembo bremžu sistēma ietver 4 bremžu diskus, kas iespaido ar to izmēriem ( 312 mm ventilējamie priekšējie, 300 mm aizmugurējie) un biezumu (28mm priekšā un 11mm aizmugurē). Priekšējie bremžu diski ir aprīkoti ar 4 cilindru bremžu suportiem. Alumīnija riteņu diski ir apauti ar Continental Sport Contact 2 riepām diviem iespējamiem variantiem – 225/45R17 vai 225/40R18.
Elektriskais, mainīgas slodzes stūres pastiprinātājs ir pielāgots šīs automašīnas svara sadalījumam.

Megane Renault Sport dCi aprīkots ESP (dynamic electronic stability programme). Pasīvās drošības elementi ir tieši tādi paši kā jebkuram cita, Megane, un EuroNCAP testos tam piešķirt augstākais novērtējums – 5 zvaigznes.

Dizains

Ārēji Megane Renault Sport dCi ir teju identisks benzīna versijas automobilim, vienīgi Megane Renault Sport dCi aizmuguri nerotā spoileris. Arī salons veidots sportiskā stilā, papildus efektu rada alumīnija pedāļi, stūres ādas pārvalks un sēdekļi ar ādas apdares sānu daļām!
 
Visi komentāri
 
228223. viesis 7.marts 2007 13:28
0 0 Atbildēt

CO2 emisija ir 172g/km , veseli 12g/km vairaak nekaa muusu kungi ljauj pa velti emiseet . drausmiigs dabas piesaarnjotaajs, odnako :)

228241. viesis 7.marts 2007 14:26
0 0 Atbildēt

SZ

kad es pirku, tad 2.0 dCi vēl nebija, ja būtu ražojuši, tad točno būtu arī nopircis... pirku tā laika lielāko dīzeli...

manam 1.9 dCi ir tikai 120 zirgi un 300 ņūtonmetri (tagad tam pašam motoram ir cits čips un ir 130/310), tāda pati pilna laika turbīna ar mainīgo ģeometriju, bet cik esmu interesējies, tad 1.9 esot tikai līdz 3 degvielas iesmidzinājumiem vienā ciklā...

šitai raksta megānei ir uzčipota jauda tam pašam parastās megānes 2.0 dCi no 150 un 175 zirgiem, tā pati nisana radītā 6ātrumu kaste, kas manam, bet pats galvenais uzlabojums - būtu jābūt labākai piekarei...

p.n.

man nepatīk parastās megānes priekšējā piekare komplektā ar mūsu ceļiem...

228292. viesis 7.marts 2007 22:24
0 0 Atbildēt

1.9 dCi ir 8vārstu 2.0 dCi - 16vārstu...

biki ir jaudas starpība ;)

un 2.0 tērē mazāk saļaras ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti