Kompānija «Latakko» pārsniedz 10 miljonu latu neto apgrozījumu 1

 
22.marts 2007 8:39

2006. gadā autopiederumu tirdzniecības kompānija „Latakko” sasniedza 10,3 miljonu latu lielu apgrozījumu. Salīdzinot ar 2005. gadu, kad apgrozījums bija 8,8 miljoni latu, kompānijas apgrozījums pērn pieaudzis par 17%.

Apgrozījuma palielināšanos 2006. gadā ietekmēja kompānijas autocentru tīkla „Pirelli Key Point” straujā attīstība, klientu loka paplašināšanās un pieprasījuma palielināšanās pēc ekskluzīviem un kvalitatīviem produktiem. „Salīdzinot ar iepriekšējā gada rezultātiem, pārdoto riepu skaits palielinājies par 28%. Labi rezultāti sasniegti arī akumulatoru pārdošanā – gada laikā pārdevām vairāk nekā 50 000 akumulatoru. Pavasarī un rudenī, izmantojot īpašus dizaina risinājumus, rekonstruējām divus autocentrus Rīgā un Ventpilī. Tādēļ ar 2006. gada sasniegumiem esam apmierināti,” par aizvadīto gadu stāsta „Latakko” direktors Jevģēnijs Kopilkovs.

Veiksmīgo rādītāju sasnieguma pamatā ir pieprasījuma pieaugums pēc tādu pazīstamu zīmolu produktiem kā „Pirelli” un „Deta”. Apgrozījuma pieaugumu ietekmēja arī lielais pieprasījums pēc lietajiem diskiem. Tomēr pārdošanas rezultāti liecina, ka latvieši par sava auto vizuālā izskata uzlabošanu vēl nemaksā tik daudz kā Eiropā – aptuveni 10% no automašīnas vērtības.

2006. gada panākumi ļauj izvirzīt augstus mērķus arī nākamajam gadam. „Viens no galvenajiem mērķiem 2007. gadā ir kļūt par lieto disku tirgus līderi un attīstīt mūsu jauno pakalpojumu – auto tūningu. Automašīnu „Mercedes” un BMW īpašniekiem tiks piedāvāta ekskluzīvo tūninga kompāniju „Lorinser”, „Breyton” un „G Power” produkcija. Šajā gadā turpināsim pilnveidot „Pirelli Key Point” autocentru tīklu, kā arī centīsimies popularizēt Latvijas tirgū Anglijas eļļu ražotāja „Comma” produkciju,” nākamā gada izvirzītos mērķus nosauc J. Kopilkovs.

Kompānija „Latakko” ir dibināta 1994. gadā un savas pastāvēšanas laikā ir kļuvusi par Latvijas tirgus līderi riepu, akumulatoru, eļļu vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības jomās. Kompānijas izveidotā autocentru tīkla „Pirelli Key Point” darbība pārklāj visu Latvijas teritoriju. Kompānijai „Latakko” ir ekskluzīvas „Pirelli” zīmola pārstāvēšanas tiesības Latvijā. „Latakko” pārstāv arī tādus zināmus zīmolus kā „Michelin”, „Bridgestone”, „Hankook”, „Nankang”, „Nexen” „Deta”, „Autostar”, „Antera”, „Momo”, „OZ Racing”, „AEZ”, „Dezent” u.c.
 
Visi komentāri
 
229783. viesis 22.marts 2007 10:58
0 0 Atbildēt

Ja jau kompānija ir tik varena, tad kāpēc mājaslapa jau gadiem ilgi ir "under construction"?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti