Kompānija «Latakko» pārsniedz 10 miljonu latu neto apgrozījumu 1

22.marts 2007 8:39

2006. gadā autopiederumu tirdzniecības kompānija „Latakko” sasniedza 10,3 miljonu latu lielu apgrozījumu. Salīdzinot ar 2005. gadu, kad apgrozījums bija 8,8 miljoni latu, kompānijas apgrozījums pērn pieaudzis par 17%.

Apgrozījuma palielināšanos 2006. gadā ietekmēja kompānijas autocentru tīkla „Pirelli Key Point” straujā attīstība, klientu loka paplašināšanās un pieprasījuma palielināšanās pēc ekskluzīviem un kvalitatīviem produktiem. „Salīdzinot ar iepriekšējā gada rezultātiem, pārdoto riepu skaits palielinājies par 28%. Labi rezultāti sasniegti arī akumulatoru pārdošanā – gada laikā pārdevām vairāk nekā 50 000 akumulatoru. Pavasarī un rudenī, izmantojot īpašus dizaina risinājumus, rekonstruējām divus autocentrus Rīgā un Ventpilī. Tādēļ ar 2006. gada sasniegumiem esam apmierināti,” par aizvadīto gadu stāsta „Latakko” direktors Jevģēnijs Kopilkovs.

Veiksmīgo rādītāju sasnieguma pamatā ir pieprasījuma pieaugums pēc tādu pazīstamu zīmolu produktiem kā „Pirelli” un „Deta”. Apgrozījuma pieaugumu ietekmēja arī lielais pieprasījums pēc lietajiem diskiem. Tomēr pārdošanas rezultāti liecina, ka latvieši par sava auto vizuālā izskata uzlabošanu vēl nemaksā tik daudz kā Eiropā – aptuveni 10% no automašīnas vērtības.

2006. gada panākumi ļauj izvirzīt augstus mērķus arī nākamajam gadam. „Viens no galvenajiem mērķiem 2007. gadā ir kļūt par lieto disku tirgus līderi un attīstīt mūsu jauno pakalpojumu – auto tūningu. Automašīnu „Mercedes” un BMW īpašniekiem tiks piedāvāta ekskluzīvo tūninga kompāniju „Lorinser”, „Breyton” un „G Power” produkcija. Šajā gadā turpināsim pilnveidot „Pirelli Key Point” autocentru tīklu, kā arī centīsimies popularizēt Latvijas tirgū Anglijas eļļu ražotāja „Comma” produkciju,” nākamā gada izvirzītos mērķus nosauc J. Kopilkovs.

Kompānija „Latakko” ir dibināta 1994. gadā un savas pastāvēšanas laikā ir kļuvusi par Latvijas tirgus līderi riepu, akumulatoru, eļļu vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības jomās. Kompānijas izveidotā autocentru tīkla „Pirelli Key Point” darbība pārklāj visu Latvijas teritoriju. Kompānijai „Latakko” ir ekskluzīvas „Pirelli” zīmola pārstāvēšanas tiesības Latvijā. „Latakko” pārstāv arī tādus zināmus zīmolus kā „Michelin”, „Bridgestone”, „Hankook”, „Nankang”, „Nexen” „Deta”, „Autostar”, „Antera”, „Momo”, „OZ Racing”, „AEZ”, „Dezent” u.c.
 
Visi komentāri
 
229783. viesis 22.marts 2007 10:58
0 0 Atbildēt

Ja jau kompānija ir tik varena, tad kāpēc mājaslapa jau gadiem ilgi ir "under construction"?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW atsauc X3, X4 un X5 krosoverus

Visā pasaulē servisus nāksies apmeklēt vairāk nekā 61 tūkstotim 2016.-2022.gadā izgatavoto krosoveru īpašniekiem. Lasīt vairāk

 

VARAM pārmet Austrumu maģistrāles projekta kavēšanos; Rīgas dome kritikai nepiekrīt

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) pārmet Rīgas pašvaldībai Austrumu maģistrāles projekta īstenošanas kavēšanos, savukārt pašvaldība šos pārmetumus noraida. Lasīt vairāk

 

Maserati piesaka MC20 Cielo – spaideri ar nolaižamu jumtu (+ FOTO) 1

Itālijas autoražotājs Maserati papildinājis varenauto MC20 saimi ar modeli MC20 Cielo – 630 Zs jaudīgu Spyder, kas pēc dinamikas neatpaliks no MC20 kupejas. Lasīt vairāk

 

Ungārijas iedzīvotājiem 1,22 eiro par litru, ārvalstu autovadītājiem vairāk 6

Ungārijas valdība pieņēmusi lēmumu, ka no piektdienas ārvalstu autovadītājiem par degvielu valstī jāmaksā krietni vairāk nekā Ungārijas iedzīvotājiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti