Veiksmīgākais dizains autoindustrijā 10

8.maijs 2007 0:00

Automobiļu kataloga "Kelley Blue Book" veidotāji nosaukuši tās kompānijas, kas pēc "parasto" autobraucēju domām ražo visglītākos auto.

Topa sastādīšanas nolūkā tika sarīkota aptauja, kuras dalībniekiem bija jānosauc viņuprāt dizainiski veiksmīgākās automašīnas septiņās kategorijās. No apkopotajām atbildēm "Kelley Blue Book" veidotāji sastādījuši sekojošo auto ražotāju topu:

Kabrioleti un sporta auto:

1. "Porsche"
2. "Mercedes-Benz"
3. "Jaguar"

Luksusa klases sedani:

1. BMW
2. "Mercedes-Benz"
3. "Infiniti"

Sedani:

1. "Nissan"
2. "Honda"
3. "Toyota"

Luksusa klases SUV:

1. BMW
2. "Lexus"
3. "Mercedes-Benz"

SUV:

1. "Ford"
2. "Toyota"
3. GMC

Miniveni:

1. "Dodge"
2. "Toyota"
3. "Honda"

Pikapi:

1. "Ford"
2. GMC
3. "Chevrolet".

Kā redzams no topa, tad lielākā daļa amerikāņu par glītākajiem auto tomēr uzskata tos, kas tapuši Eiropā un Japānā, un patriotismu pauž tikai tad, ja runa ir par pikapiem jeb automobiļu tipu, kas ar dažiem izņēmumiem tiek ražots tikai un vienīgi Amerikā.

Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
 
Visi komentāri
 
233468. viesis 8.maijs 2007 10:28
0 0 Atbildēt

Diivaini, ka luksusa sedanu kategorijaa BMW ienjem pirmo vietu. Manupraat 7. BMW ir izcili negliits.

127.0.0.1 212.93.97.206

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

233483. viesis 8.maijs 2007 14:20
0 0 Atbildēt

Pilnīgs sviests!!!

BMW ir nu ļoooti "glīta" mašīna:D:D:D:D:D:D

233490. viesis 8.maijs 2007 15:28
0 0 Atbildēt

Par gaumi nestrīdās.Un sen jau japāņu autoražotājiem ir savas rūpnīcas USA,kas ražo tikai iekšējam Amerikas tirgum domātus modeļus,kuriem nav nekādas līdzības ar Eiropas un Japānas modeļiem,ja neskaita dažus motorus.Varēja jau nu gan arī modeļu nosaukumus pierakstīt,lai vieglāk orientēties.

233496. viesis 8.maijs 2007 16:18
0 0 Atbildēt

...manuprāt šeit ir 4 liekie : Nissan,Ford,GMC,Chevrolet.......

Par Porsche,Lexus un BMW nevaru nepiekrist-skaisti!!! :)

233526. viesis 9.maijs 2007 0:12
0 0 Atbildēt

joop:

nosauc kaut vienu Nissan sedanu, kurš tirgojas USA.

233528. viesis 9.maijs 2007 0:46
0 0 Atbildēt

Brickyard,tie tachu ir "gudrie" Ami$i ar kartejo topu,te vel vareja but drausmigak.........vinji jau nemaz nezina,kad Eiropa veiksmigi biznesmenji un citi profesionalji lieto ari tadas markas ka Maseratti utt,uz kuru fona BMW izskatas kantainaks neka Berlines Siena kadreiz bija!:):)

233548. viesis 9.maijs 2007 11:33
0 0 Atbildēt

viagris,sen neesi bijis aiz dīķa-reku vairāki www.nissanusa.com/cars/

233571. viesis 9.maijs 2007 16:11
0 0 Atbildēt

Nu jaa, kaa tad Porka veiksmigakais dizains...:)

Es gan no nosauktu par slinkako dizaineru darbu ever

233593. viesis 9.maijs 2007 17:23
0 0 Atbildēt

Porsche dizains ir tik veiksmīgs,ka labi vien ir,ka izmaina minimāli.

233606. viesis 9.maijs 2007 21:56
0 0 Atbildēt

Es griibēju, lai joop to parāda, jo viņš nav redzējis.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lielbritānijā žigulis ir lielāks retums nekā Pagani Zonda

Britu izdevums Retro Cars izanalizējis autotransporta licenzēšanas aģentūras DVLA datus un publicējis atskaiti par Lielbritānijā retāk sastopamajiem 80.-90.gadu modeļiem. Lasīt vairāk

 

Traktors taranē stāvošo (+ VIDEO) 8

Iespējams, paļaujoties uz to, ka vieglā auto šoferis beidzot sakustēsies, traktorists uzsākt braukt un smagā tehnika uztriecas mašīnai. Lasīt vairāk

 

Apdrošinātāju peļņa no OCTA apdrošināšanas pērn sasniegusi 10,7 miljonus eiro 12

Latvijas apdrošināšanas sabiedrības no transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanas pagājušajā gadā guvušas peļņu 10,737 miljonu eiro apmērā, kas ir trīs reizes vairāk nekā 2018.gadā, aģentūra LETA uzzināja Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojā (LTAB). Lasīt vairāk

 

Latvijā vairums aptaujāto iedzīvotāju lietota auto iegādei gatavi atvēlēt 2500-6000 eiro 6

Lietotu auto iegādē pircēji vislielāko uzmanību pievērš tādiem kritērijiem kā spēkrata cena, ekspluatācijas izmaksas un auto izlaiduma gads, liecina “Longo Latvia” organizētā aptauja. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti