«Kalnamuiža 2007» ar pirmo numuru startēs Liepājas mērs Sesks 3

 
8.maijs 2007 15:19

Latvijas minirallija čempionāta trešajā posmā rallijā „Kalnamuiža 2007”, kas svētdien 13. maijā risināsies Kurzemes ceļos, ar pirmo numuru startēs ekipāža Uldis Sesks/Gunars Francis („Subaru Impreza”). Kopumā svētdienas rītā no Sieksātes viesību nama „Kalnamuiža” startēs simts ekipāžas.

Ar ralliju „Kalnamuiža 2007” svētdien atsākas Latvijas minirallija čempionāts. Dalībniekiem būs jāveic vairāk nekā 170 km gara distance, no kuras 48 km būs ātrumposmos. No skatītāju viedokļa sacensības solās būt īpaši interesantas, jo sportistiem būs jāveic arī slavenos Alsungas un Ēdoles ātrumposmus, kas izceļas ar savu sarežģītību.

Pirmie trasē dosies „ROAD” klases pārstāvji, kuriem starts Sieksātē paredzēts pl. 9.30. „ROAD” grupas dalībnieki, kuri būs atpazīstami pēc trīsciparu numuriem, sacenšas pēc regularitātes principa, tāpēc viņu uzdevums nav attīstīt maksimālu ātrumu. Pēc ROAD automašīnām sekos pārējo grupu automobiļi - apmēram plkst. 10. Sīkāku informāciju par ātrumposmu izvietojumu un starta laikiem var iegūt www.autosport.lv un www.4rati.lv.

Prognozējot lielu skatītāju plūsmu, kuru pareizajā gultnē centīsies ievirzīt modrā Kuldīgas Ceļu policija, gribētos atgādināt, ka autosports ir bīstams sporta veids, tāpēc lūgums katram pašam rūpēties par savu drošību un pakļauties drošības darbinieku rīkojumiem! Un vēl atgādinājums no organizatoru „B&K rallijs” puses - atcerieties, ka sētnieki ir tikai pilsētā, tāpēc lūgums nepiegānīt Latvijas laukus un mežus!

Jau tradicionāli Kurzemes pusē notiekošajos minirallijos pirmais starta  numurs tiek piešķirts Liepājas mēram Uldim Seskam („Subaru Impreza”), kurš šoreiz startēs kopā ar Gunaru Franci. Atcerēsimies, ka iepriekšējais starts Liepājas pusē mēram ekipāžā ar meitu Aneti beidzās ar izbraukšanu ārpus trases un avāriju. Seska/Franča sīvākie konkurenti cīņā par „Kalnamuižas” kausu (atgādināsim, ka lielā rallija braucēji necīnīsies par vietām absolūtajā vērtējumā) varētu būt Aldis Pīlens/Miķelis Mežaks („Subaru Impreza”, 3. numurs) un Viktors Lebedevs/Māris Deklaus („Mitsubishi EVO 9” , 2. numurs). Paredzams, ka spēkus klasiskajā rallijā izmēģinās Dakāras ceļos rūdītie Jānis Āzis/Ainārs Princis, kuri iecerējuši startēt ar Jāņa Vorobjova veco „Mitsubishi EVO” (16. numurs).

4WD+ klasē pēc diviem ziemas posmiem divvadībā atrodas Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi Lancer Evo”, 5. numurs) un pēdējo divu sezonu čempioni Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO 8”, 4. numurs). Domājams, ka tieši šīs divas ekipāžas būs galvenās pretendentes uz uzvaru absolūtajā vērtējumā. Paredzams, ka šajā divcīņā var iejaukties arī Arvis Arums/Ivars Grošus („Audi 80 Quattro”, 6. numurs) un Mārtiņš un Andris Skakauski („Mitsubishi EVO 6”, 17. numurs).

4WD grupā līderpozīcijā izvirzījies Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”, 9. numurs), kurš allaž demonstrējis labu sniegumu tieši sniegotajās trasēs. Atmosfērisko motoru pilnpiedziņas klasē konkurence ir tik sīva, ka, minot uzvaras pretendentus, vajadzētu norādīt pusi starta saraksta. Zināms, ka daudzas ekipāžas starpposmā veikušas nopietnus tehnikas uzlabojuma darbus, tāpēc iespējami dažādi pārsteigumi.

1600+ klasē pirmo vietu kopvērtējumā pirms rallija „Kalnamuiža 2007” ieņem Kaspars Brencis/Armands Ziemelis („Honda Civic TypeR”, 25. numurs). Neapstrīdami favorīti šajā grupā ir Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš („Renault Clio”, 23. numurs). Lai gan ir jāatceras, ka ziemā rallijā „Sarma” Kārkliņam nācās kapitulēt brāļu Naura un Ata Bruņinieku („VW Golf II”, 24. numurs) priekšā. Interesanti, ka minirallija ieskaitē startēs arī Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis („Honda Civic TypeR”, 31. numurs), vēl vairāk saasinot konkurenci klasē, kurā startē ap 30 (!!) duetiem. Pirmo reizi ar „Renault Clio” (37. numurs) plāno startēt spēcīgā ekipāža Jānis Fārenhorsts/Ingars Smaizis. Papildus intrigu rada apstāklis, kā minirallija 1600+ klases labākie braucēji izskatīsies uz „Sporta 2WD” klasē braucošo Arta Štrausa/Raimonda Tihonova („Renault Clio”, 19. numurs) fona. Jau otro sacensību Latvijā aizvadīs jaunais talants no Lielbritānijas Toms Keivs („MG 2R”, 33. numurs), startētojot ar pieredzējušo stūrmani Džemmu Praisu.

1600 klasē lielākā punktu summa pēc diviem ziemas rallijiem ir Andrim Andiņam/Mārim Ešmanim („VW Golf II” , 42. numurs), tomēr kurzemniekus apsteigt noteikti centīsies Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”, 39. numurs), kuri „Sarmā” izstājās, nopelnot „nullīti”. Pie mazās klases favorītiem gribētos pieskaitīt arī Ziedoni Beču/Gati Ulmani („Toyota Corolla”, 74 . numurs).
„ROAD” grupā līderu godā Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”, 101. numurs). Savu pārsvaru Kurzemes ceļos viņiem būs jānosargā cīņā ar desmit citām ekipāžām.

Komandu vērtējumā liekākais punktu guvums ir „GM – Auto Rally team” (piloti Guntars Miķelsons, Didzis Blūms, Māris Freibergs) kontā.

Šosezon čempionāta nolikums paredz, ka sliktākā posma rezultāts vairs netiks atmests, nosakot noslēguma kopvērtējuma. Tas pastiprina šā brīža līderu pozīcijas un it kā samazina to sportistu izredzes, kuri ziemā piedzīvojuši neveiksmes. Tomēr nav ne mazāko šaubu, ka ar veiksmīgu startu piecos vasarā paredzētajos posmos zaudēto ir iespējams atgūt.

Latvijas minirallija čempionāts

Kopvērtējums pirms 3. posma

4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics 27, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins 27, Arvis Arums/Arnis Krasovskis 20.
4WD
Didzis Blūms/Aigars Rencis 27, Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš 25, Mareks Švarcs-Švampāns/Didzis Putniņš 17.
1600+
Kaspars Brencis/Armands Ziemelis 23, Raivo Pikke/Artis Dreimanis 18, Uldis Briedis/Ints Palma 18.
1600
Andris Andiņš/Māris Ešmanis 27, Ģirts Preiss/Agris Erods 22, Raivis Grīnfelds/Ineta Grīnfelde 17.
Road
Mareks Vītols/Elvis Stankevičs 27, Māris Freibergs/Edgars Trūps 25, Andris Lūsis/Gatis Cimdiņš 22.
Komandas
„GM – Auto Rally team” (piloti Guntars Miķelsons, Didzis Blūms, Māris Freibergs) 64, „Veģi” (Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis) 61, „Kurzeme Dnb Nord” (Jānis Kārkliņš, Andris Andiņš, Kārlis Volanskis) 58.


LAF SAK preses dienests
 
Visi komentāri
 
233860. viesis 11.maijs 2007 21:08
0 0 Atbildēt

nu un kam tas sesks varētu būt incants ?

233861. viesis 11.maijs 2007 21:12
0 0 Atbildēt

A nekam. Lieliajiem zēniem jāiet parādīt, ka šie ir baisi vareni mazo zēnu smilšukastē. :)

233874. viesis 12.maijs 2007 11:00
0 0 Atbildēt

Lieks treniņš nevienam netraucē. Muļķīgi būtu neizmantot.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti