Auto skaita palielināšanās veicina lieto disku tirgus pieaugumu 7

 
31.maijs 2007 0:00

Viena no disku tirgus līderiem – kompānijas „Latakko” – piedāvāto lieto disku pārdošanas apjomi šī gada pirmajos 4 mēnešos salīdzinājumā ar iepriekšējā gada šo pašu posmu pieauguši par 102%.

Straujais pieprasījuma pieaugums liecina par disku tirgus attīstību, kas ir skaidrojama ar autoīpašnieku skaita palielināšanos un vēlmi savam auto piešķirt unikālu izskatu

Tuvojoties vasaras sezonai, autoīpašnieki sāk pievērst lielāku uzmanību sava auto vizuālā izskata pilnveidošanai. Analizējot kompānijas „Latakko” pārdošanas rādītājus, var secināt, ka aug pieprasījums pēc agresīva dizaina vieglmetāla sakausējuma diskiem. Klienti arvien vairāk izvēlas diskus ar tieviem spieķiem vai diskus, kas atšķiras no ierastajiem standartiem. Krāsu izvēlē šobrīd galvenā tendence ir atteikties no ierastās sudraba krāsas – vairāk sāk izvēlēties tumšas krāsas vai pulētos diskus.

„Pieprasījums pēc vieglmetāla diskiem šobrīd strauji palielinās un tuvāko gadu laikā noteikti turpinās augt. Šāds straujais pieaugums ir skaidrojams ar autoīpašnieku skaita palielināšanos un pirktspējas pieaugumu. Līdzīgi kā citur Eiropā, arī Latvijā auto izskata individualizācija kļūst pašsaprotama, tādēļ autoīpašnieki tai atļaujas veltīt vairāk laika un līdzekļu,” disku tirgus tendences Latvijā skaidro kompānijas „Latakko” direktors Jevģēnijs Kopilkovs

Šīs sezonas īpašais jaunums „Latakko” piedāvājumā ir zīmolu „OZ Racing”, „MAK” un „Dezent” pulētie diski. Likumsakarīgi, ka šo zīmolu produkcija šobrīd arī ir populārākā „Latakko” klientu vidū. Ļoti liels pieprasījums ir arī pēc „Antera” zīmola diskiem 4x4 segmentā.

„Šobrīd disku pircējus var iedalīt divās kategorijās: vieni lielāko uzmanību pievērš disku cenai, savukārt otri – disku dizainam. Pirmā pircēju grupa jaunus diskus izvēlas praktisku apsvērumu vadīti, tādēļ vispirms interesējas par disku cenu, zīmolam īpašu uzmanību nepievēršot. Otrai pircēju grupai primārais kritērijs ir disku dizains – rūpīgi tiek izvēlēts diska dizains un novērtēts, kā tas piestāv konkrētajam auto,” stāsta „Latakko” brendu menedžeris Viesturs Čipāns-Kipāns

Kompānija „Latakko” ir dibināta 1994. gadā un savas pastāvēšanas laikā kļuvusi par Latvijas tirgus līderi riepu, akumulatoru, eļļu vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības jomās. Kompānijas izveidotā autocentru tīkla „Pirelli Key Point” darbība pārklāj visu Latvijas teritoriju. Kompānijai „Latakko” ir ekskluzīvas „Pirelli” zīmola pārstāvēšanas tiesības Latvijā. „Latakko” pārstāv arī tādus zināmus zīmolus kā „Michelin”, „Bridgestone”, „Hankook”, „Nankang”, „Nexen” „Deta”, „Autostar”, „Antera”, „Momo”, „OZ Racing”, „AEZ”, „Dezent” u.c.
 
Visi komentāri
 
234840. viesis 31.maijs 2007 0:15
0 0 Atbildēt

Jop, pirms paaris nedeeljaam uzaavu jaunus type: BMW M6 diskus un apaavu ar jaunaam BF Goodrich riepinjaam.

Tiktiehaam tie ir ar tieviem dubultpieczvaiznju sipekjiem, izraadas ka modiigus esmu panjeemis ;)

Tagad man kraanish garaaks :D

234841. viesis 31.maijs 2007 0:31
0 0 Atbildēt

Super virsraksts :D:D Varena atziņa.

234850. viesis 31.maijs 2007 9:08
0 0 Atbildēt

diivaini, ka nav otraadaak

234856. viesis 31.maijs 2007 10:27
0 0 Atbildēt

zhigli jaataisa augshaa Latvijas lieto disku tirgotaaju asociaacija!! :D

234865. viesis 31.maijs 2007 12:05
0 0 Atbildēt

nopirku MELGAa diskus. netaceros nosaukumu no galvas, bet peec paarbaruaciena pa lauku celju shameejie palika bezmaz kantaini... tagad atkal jaamaina, jocik...

varbuut kaads var iekomenteet par MAK disku kvalitataati? varbuut MAK nopirkt? tirgotaaji staasta, ka esot labu labie. un ne tikai kraaninja pagarinaashanaiL(

234908. viesis 31.maijs 2007 17:02
0 0 Atbildēt

Es savukāŗt, sava vecā BMW "amerikāņu" 15,5 lietos diskus,, kas bija paredzēti 240 platuma riepām, iebetonēju bruģī pie mājas garāžas. Smuki izskatās, teicami pilda lietus ūdens drenāžas aku funkcijas - ideals pielietojums veciem diskiem.

234909. viesis 31.maijs 2007 17:22
0 0 Atbildēt

WT LIETOTO lieto disku tirgoniishu asociaaciju :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti