Viena no disku tirgus līderiem – kompānijas „Latakko” – piedāvāto lieto disku pārdošanas apjomi šī gada pirmajos 4 mēnešos salīdzinājumā ar iepriekšējā gada šo pašu posmu pieauguši par 102%.
Straujais pieprasījuma pieaugums liecina par disku tirgus attīstību, kas ir skaidrojama ar autoīpašnieku skaita palielināšanos un vēlmi savam auto piešķirt unikālu izskatuTuvojoties vasaras sezonai, autoīpašnieki sāk pievērst lielāku uzmanību sava auto vizuālā izskata pilnveidošanai. Analizējot kompānijas „Latakko” pārdošanas rādītājus, var secināt, ka aug pieprasījums pēc agresīva dizaina vieglmetāla sakausējuma diskiem. Klienti arvien vairāk izvēlas diskus ar tieviem spieķiem vai diskus, kas atšķiras no ierastajiem standartiem. Krāsu izvēlē šobrīd galvenā tendence ir atteikties no ierastās sudraba krāsas – vairāk sāk izvēlēties tumšas krāsas vai pulētos diskus.
„Pieprasījums pēc vieglmetāla diskiem šobrīd strauji palielinās un tuvāko gadu laikā noteikti turpinās augt. Šāds straujais pieaugums ir skaidrojams ar autoīpašnieku skaita palielināšanos un pirktspējas pieaugumu. Līdzīgi kā citur Eiropā, arī Latvijā auto izskata individualizācija kļūst pašsaprotama, tādēļ autoīpašnieki tai atļaujas veltīt vairāk laika un līdzekļu,” disku tirgus tendences Latvijā skaidro kompānijas „Latakko” direktors Jevģēnijs Kopilkovs
Šīs sezonas īpašais jaunums „Latakko” piedāvājumā ir zīmolu „OZ Racing”, „MAK” un „Dezent” pulētie diski. Likumsakarīgi, ka šo zīmolu produkcija šobrīd arī ir populārākā „Latakko” klientu vidū. Ļoti liels pieprasījums ir arī pēc „Antera” zīmola diskiem 4x4 segmentā.
„Šobrīd disku pircējus var iedalīt divās kategorijās: vieni lielāko uzmanību pievērš disku cenai, savukārt otri – disku dizainam. Pirmā pircēju grupa jaunus diskus izvēlas praktisku apsvērumu vadīti, tādēļ vispirms interesējas par disku cenu, zīmolam īpašu uzmanību nepievēršot. Otrai pircēju grupai primārais kritērijs ir disku dizains – rūpīgi tiek izvēlēts diska dizains un novērtēts, kā tas piestāv konkrētajam auto,” stāsta „Latakko” brendu menedžeris Viesturs Čipāns-Kipāns
Kompānija „Latakko” ir dibināta 1994. gadā un savas pastāvēšanas laikā kļuvusi par Latvijas tirgus līderi riepu, akumulatoru, eļļu vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības jomās. Kompānijas izveidotā autocentru tīkla „Pirelli Key Point” darbība pārklāj visu Latvijas teritoriju. Kompānijai „Latakko” ir ekskluzīvas „Pirelli” zīmola pārstāvēšanas tiesības Latvijā. „Latakko” pārstāv arī tādus zināmus zīmolus kā „Michelin”, „Bridgestone”, „Hankook”, „Nankang”, „Nexen” „Deta”, „Autostar”, „Antera”, „Momo”, „OZ Racing”, „AEZ”, „Dezent” u.c.
Jop, pirms paaris nedeeljaam uzaavu jaunus type: BMW M6 diskus un apaavu ar jaunaam BF Goodrich riepinjaam.
Tiktiehaam tie ir ar tieviem dubultpieczvaiznju sipekjiem, izraadas ka modiigus esmu panjeemis ;)
Tagad man kraanish garaaks :D