Cēsu rallijs – grūtākais sezonā

 
13.jūnijs 2007 8:14

Šīs nedēļas nogalē Cēsu apkārtnē un Piebalgas ceļos risināsies ceturtais LMT Latvijas rallija čempionāta posms, rallijs „Cēsis 2007”, kas šogad atšķirsies ar gariem, prasīgiem ātrumposmiem un būs īpaši draudzīgs skatītājiem.

SEB Unilīzinga komandas ekipāžai Jānim Vorobjovam / Guntim Ervaldam šis būs smagākais rallijs. Papildus tam, ka pašiem jāgatavojas rallijam un jāgatavo automobilis, Guntim klāt nāk rallija organizēšanas darbi, jo viņš ir viens no rallija rīkotājiem.

„Es Cēsu rallijā esmu nedaudz apdalīts, jo stūrmanis man velta mazāku uzmanību nekā citos rallijos - visu laiku risina pa telefonu dažādus organizatoriskus jautājumus, tāpēc šogad es Guntim izteicu ultimātu – treniņu laikā telefonam jābūt izslēgtam,” jokojot saka Jānis Vorobjovs. „Lai varētu uzrādīt labu rezultātu šajā rallijā, trase ir jāpieraksta ļoti uzmanīgi un precīzi, nekas nedrīkst novērst uzmanību un izsist no ritma.”



Katru gadu Cēsu rallijā tiek ieviests kāds jaunums un izmaiņas, lai atšķirtos no citām sacensībām. Šogad rallija trasē iekļauti vairāki neparasti gari ātrumposmi, kuru garums sasniedz turpat 30 kilometrus. Arī citos rallijos ir gari ātrumposmi, taču Cēsīs šogad tādi būs visi otrās dienas posmi. „Cēsu rallijs tiek veidots tāds, kāds mums patīk – ātri dopi, vēls starts,” saka Guntis Ervalds. „Jānis nepiedalās trases izveidē un līdz pēdējam brīdim nezina, kādi ceļi tiks iekļauti rallijā, bet trase tiek veidota tāda, kādā mēs varam uzrādīt savus labākos rezultātus.”

„Mēs nekad neesam uzvarējuši Cēsu rallijā...” daudznozīmīgi piebilst Guntis. „Uz starta atkal ir Ivars Vasaraudzis ar WRC automašīnu, tāpēc tas mums īsti reāli nebūs arī šogad. Gribam būt best of the rest – ātrākie no pārējiem.” „Centīsimies būt tikpat stabili, cik mūsu atbalstītāji – SEB Unilīzings, Axio Capital un Valvoline!” piebilst Jānis.

Jānis un Guntis arī atzīst, ka pēc Talsu neveiksmes kopvērtējumā konkurenti ir pietuvojušies bīstami tuvu, pirmo vietu no otrās šķir tikai viens punkts, tāpēc gatavošanās Cēsu rallijam, neskatoties uz aizņemtību, notikusi pamatīga. Ekipāža ir atradusi laiku treniņiem, arī dienu pirms trases pierakstīšana sākuma Zaubes pusē tiks aizvadīta testu sesija, kurā vienlaikus ar izmainītajiem automašīnas jaudas regulējumiem tiks izmēģinātas arī jaunas riepas – BF Goodrich.

Nopietni šim rallijam ir gatavojusies arī otra SEB Unilīzinga rallija komandas ekipāža Egils Īle / Māris Īle, kuriem ir jāatgūst divos rallija posmos zaudētie punkti un līderpozīcija AL2000 klasē.

Šogad Cēsu rallijs solās būt ļoti draudzīgs skatītājiem, jo viņu ērtībām noteikti kalpos ilgie servisa pārtraukumi - kamēr sporta automašīnas pēc garajiem ātrumposmiem tiks apkoptas, skatītājiem būs pusotra stunda laika, lai pārbrauktu uz nākamo ātrumposmu. Organizatori lēš, ka otrajā rallija dienā skatītāji var pagūt redzēt visus četrus dopus.

Rallija „Cēsis 2007” starts paredzēts sestdien, 16. jūnijā plkst. 15:15 Cēsu pils parkā. Sestdien tiks aizvadīti četri ātrumposmi, no kuriem pēdējais būs īss šova posms Cēsu pilsētas ielās. Svētdien, 17. jūnijā, otrās dienas pirmā ātrumposma starts paredzēts plkst. 11:00. Ieejas biļetes uz ātrumposmiem iespējams iegādāties Biļešu servisa tirdzniecības punktos, bet 16. jūnijā tās būs pārdošanā arī pie Elektroline veikala Cēsīs un Saulrītu degvielas uzpildes stacijā.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 5

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti