Cēsu pilsētu rallisti jau ieņēmuši 3

 
15.jūnijs 2007 17:38

LMT Latvijas rallija čempionāta ceturtais posms „Cēsis 2007” nosacīti sācies. Šajā pilsētā jau otro dienu uzturas rallija dalībnieki, jo šajās dienās viņi pieraksta trasi. Jau sestdien un svētdien viņiem jāstartē.

Cēsis skatītāju tūkstošus divu dienu garumā gan uzņems rītdien. 16. jūnijā rallija pirmā ātrumposma starts nosprausts pulksten 15.35, 17. jūnijā sacīkstes atsāksies ar pirmā ātrumposma startu pulksten 11.00. Turklāt katram no līdzjutēju pūļa atradīsies favorīts. Cēsu rallijs pulcē kuplāko dalībnieku skaitu starp šogad notikušajiem LMT Latvijas rallija čempionāta posmiem, līdzšinējais sezonas rekords rallijā „Talsi 2007” bija 55 ekipāžas, rallija „Cēsis 2007” startam pieteikušās 63 ekipāžas. Turklāt arī vietējiem iedzīvotājiem būs ko atbalstīt. Sacensību dalībnieku sarakstos figurē arī cilvēki, kuri par savu dzimteni uzskata Cēsis. Uzskaitu: Dainis Ruks, Guntis Ervalds un Mārtiņš Samulis.


Foto: Raimonds Volonts, www.v4motors.lv

LMT Latvijas rallija čempiona titulu šogad sportisti izcīna divās sekojošās klasēs. N4 pilnpiedziņas automašīnu grupā kā pirmais trases līkločos dosies starta sarakstā ar 2. numuru figurējošais Jānis Vorobjovs, ar 3. numuru atpazīstamais Priit Saluri un ar 4. numuru izliktais Andis Neikšāns. N3 priekšpiedziņas automobiļu grupā pirmais trijnieks būs atpazīstams pēc šādiem numuriem uz sacīkšu mašīnu sāniem. 23. numurs piešķirts Artim Štrausam, 24. numurs Danam Leščam, 25. numurs Jānim Kārkliņam. Protams, visu tikko pieminēto sportistu automobiļu sniegums nespēs līdzināties WRC klases mašīnai. Tāpēc 1. starta numurs piešķirts vienīgajam šādas mašīnas pilotam šajā rallijā, Ivaram Vasaraudzim.

Pēc rallija „Cēsis 2007” čempionātā būs aizvadīta lielākā daļa, tamdēļ vēl uz kādu augstu titulu pretendējošiem sportistiem šajā rallijā būs jācīnās līdz galam visos nospraustajos septiņos ātrumposmos, starp kuriem atkārtojas tikai abi pēdējie. Tomēr cīņas sparu noteikti rallistiem uzjundīs arī sacensību atbalstītāju balvas, tādas šoreiz bez rallija rīkotāju pasniegtajiem kausiem vairākas. Sadzīves tehnikas veikalu tīkls „Elektro Line” pasniegs sadzīves elektrotehniku balvās trijām labākajām ekipāžām pilnpiedziņas kategorijā un trijām vientilta piedziņas kategorijā. Plus divus „Hyundai” šķidro kristālu televizorus abiem sportistiem no ekipāžas, kura uzrādīs ātrāko laiku sacensību pirmās dienas otrajā ātrumposmā, saukts „Elektro Line” vārdā.

Vērtīgu balvu piedāvās arī interjera salons „Accenta”, tas norīkojis portālu „easyget.lv” prēmēt N4 klases goda pjedestāla ieņēmējus. Tas pirmās vietas īpašniekam pasniegs dāvanu karti 300 latu vērtībā, otrās vietas īpašniekam - 200 latu vērtībā, trešās vietas īpašniekam - 100 latu vērtībā, kurus iztērēt jaunas moduļu virtuves iegādei. Nedrīkst piemirst vēl vienu sacensību atbalstītāju, finanšu iestādi „SEB Unilīzings”. Vārds uzņēmuma direktoram Intam Krastam: „Rallijs ir dinamisks sporta veids, līdzīgs mūsu nozarei. Tāpēc esam arī iepriekš atbalstījuši vairākus rallija posmus un ekipāžas, taču šogad kļuvām par pirmo un šķiet, vienīgo līzinga kompāniju Latvijā, kura var lepoties ar savu rallija komandu. Komandas piloti nav nejauši izvēlēti. Pastāvīgi augstie rezultāti mums lika saprast, ka Jānis Vorobjovs un Egils Īle ir tikpat azartiski un stabili autosportā, cik „SEB Unilīzings” biznesā.”

„Uzzinot, ka viens no mūsu rallija komandas braucējiem, Jāņa Vorobjova stūrmanis Guntis Ervalds, organizē arī šo ralliju, pieteicāmies arī šo sacensību atbalstītāju vidū. Rallijā noteikti būsim skatītāju rindās, turot īkšķus par mūsu komandas ekipāžām. Pats gan par rallista karjeru nesapņoju, teikšu godīgi, no manis labs rallists diez vai sanāktu,” noteic Ints Krasts. Toties rallijs nav svešs uzņēmumam „Elektro Line”, tā direktors ir rallists ar desmit gadus ilgu stāžu mūsu valsts sacensībās Mārtiņš Balodis. Viņš stāsta: „Mūsu firmā strādā gan amatieru rallija dalībnieki, gan kaislīgi šī sporta veida fani. Tāpēc nešauboties pieņēmu aicinājumu atbalstīt šīs sacensības, kas allaž mūsu valsts rallija kalendārā bijušas intriģējošas.”

Skrupulozāks pamatojums būt rallija sponsoru rindās ir darbarīku veikalu tīklam „Stoller”. Šī uzņēmuma tirdzniecības daļas vadītājs Arvils Jurķelis stāsta: „Profesionālā sadarbība ar rallija dalībniekiem un rallija popularitāte mūsu valstī ir tieši tas, kas mūs mudināja atbalstīt Cēsu ralliju. Mūsu darbība ir saistīta ar smērvielām un instrumentiem, kas nepieciešami tehnikas apkalpošanai arī autosportā. Tāpēc ir vērts iesaistīties šajās sacensībās, mūsu piedāvātās preces atpazīs vairāk. Jutīsim līdzi visām latviešu ekipāžām, kuras brauks uz savu iespēju robežas.” Protams, jāpiemin arī rallija ilggadējo atbalstītāju, Cēsu pilsētas domi. Šī iestāde rallija atbalstītājs bijis kopš pirmās sezonas un nu palīdzīgas rokas sniegšanu uztver par tradīciju.

Sacensību ātrumposmu karte un laiki meklējami žurnālā „Rally.lv”. Ieejas biļetes uz ātrumposmiem joprojām pieejamas „Biļešu servisa” kasēs. Sestdien rallija biļešu iegādes punkts būs arī pie „Elektro Line” veikala Cēsīs, Uzvaras bulvārī 1 un degvielas uzpildes stacijā „Saulrīti” Cēsu rajona Vaives pagastā.

Rallija „Cēsis 2007” preses centra vadītājs Mareks Ivans
 
Visi komentāri
 
236102. viesis 17.jūnijs 2007 22:07
0 0 Atbildēt

hā hā...

Cēsu pilsētas rallisti jau "ieņēmuši"... :D varbūt tomēr vajag padomāt, pirms raksta. un vispār - latviešu valodā pareizi būtu "Rallisti jau ieņēmuši Cēsis", jo Cēsis ir pilsēta un šitāds vārda "pilsēta" piekabinājums stipri vien atgādina rusicismu...

236104. viesis 17.jūnijs 2007 22:21
0 0 Atbildēt

Te tak ir iAuto...un redaktoram nedrīkst aizrādīt,iekļūsi nelabvēlīgo lasītāju sarakstā :)

236118. viesis 18.jūnijs 2007 8:43
0 0 Atbildēt

su izsludina, ka ieeja bez maksas pateicoties sponsoram, un pēc brīža ziņo ka biļetes var nopirkt tur un tur, sviests kaut kāds!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti