Noslēdzies masveida bedrīšu remonts uz valsts autoceļiem 9

 
3.jūlijs 2007 9:33

Masveidā bedrīšu remonts autoceļu melnajā segumā ir noslēdzies un šobrīd palikuši nesalaboti atsevišķi posmi uz otrās šķiras ceļiem, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas Valsts ceļi".

Kopš remonta sākšanas 10.aprīlī saremontēti 469 367 kvadrātmetri bedrīšu autoceļu melnajā segumā.

LVC uzsver, ka lielā daļā valsts autoceļu tīkla asfalta segums daļā laika gaitā ir stipri nolietots, slodzes un mitruma ietekmē rodas arvien jauni defekti, tāpēc uz vairākiem autoceļiem notiks atkārtots bedrīšu remonts.

Vairākos rajonos turpinās autoceļu nomaļu sakopšana un attīrīšana no atkritumiem, kā arī krūmu ciršana un iesēdumu labošana. Tāpat notiek grants seguma atjaunošana, vietām tiek likvidēti izskalojumi pēc stiprajām lietusgāzēm.
LETA
 
Visi komentāri
 
237562. viesis 3.jūlijs 2007 9:49
0 0 Atbildēt

būtu labāk uzbēruši granti

237565. viesis 3.jūlijs 2007 9:57
0 0 Atbildēt

Labi, ka kkas notiuek šinī virzienā.

Diemžēl cilvēka daba ir tāda, ka mēs reti pamanam paveikto, bet acīs visu laiku krīt vēl neizdarītais.

Vistraģiskakie laikam ir namu pagalmi, seviošķi vietās, kur tos lieto kā sastrēgumu apbraucamos ceļus. (No otras puses bedres darbojas kā dabisks automašīnu plūsmas ātruma samazinātājs, jo dzīvojamā zonā laikam tomer pārāk skriet nevajadzētu.)

237572. viesis 3.jūlijs 2007 10:22
0 0 Atbildēt

Dzīvojamās zonās bedres parasti veido atkritumu izvedēj-mašīnas, kuras ar savām nenormālajām tonnām noslogo ceļu, kas būtībā bija paredzēts nelielai slodzei - gājējiem un dažreiz viegliem auto.

237583. viesis 3.jūlijs 2007 10:54
0 0 Atbildēt

Posms Vangazhi-Seeniite ir vienkaarshi *****, F*** bedriishu laapiitaaji, pie Garkalnes otraa josla ir tikpat "labi" salaapiita. Ko liidz salaapiitaas berdiites, ja aku vaaki uz Briiviibenes ir divtik dzilji kaa aizbeertaas bedriites.

237585. viesis 3.jūlijs 2007 11:01
0 0 Atbildēt

Gribētos paskatīties acīs tiem bedrīšu remontētājiem kuri remontēja ceļu posmā Juglas papīrfabrika- Līči. Tehnika uz asfalta izbēra granīta šķembas, kuras dienas beigās jau daļēji bija "nobraukātas" no ceļa tā ka riepu sliedes bija redzamas abās joslās. Pa šķembām izbērtām uz asfalta bija ļoti slideni braukt salīdzinot ar iepriekšējo braukšanu . Pieļauju ka n-tajiem autiņiem tika saskādēti stikli, jo arī manai automašīnai tika iesista skramba ar izmesto akmentiņu no priekšā braucošās mašīnas. Šādu bedrīšu lāpīšanas rezultātā Šosejai parādijās abās pusēs zīme braukšana virs 50 aizliegta (līdz tam bija 90 kā jau ārpus pilsētas) un trijstūra brīdinājums "riteņu akmeņu izmeši":-))))

Lūk kā jācīnās ar bezdarbu.. 1. Ceļu darbus veica, 2. Zīmes lika 3. stikmeniekiem darbs....

237588. viesis 3.jūlijs 2007 11:09
0 0 Atbildēt

psc... dauni..... tie m2 = gandrīz 65 km normālo 7 metru plata ceļa.....

237631. viesis 3.jūlijs 2007 14:19
0 0 Atbildēt

un kas man bituma plekiishus mazgaas no masiinas nost???

237647. viesis 3.jūlijs 2007 18:22
0 0 Atbildēt

ruukiic pats, protams, mazgāsi :D Man toties ļoti patīk A7 [ja nemaldos], Liepājas - Klaipēdas šosejas posms no Nīcas līdz Rucavai, skaitās laikam pirmās kategorijas ceļš, vari lāpīt, vari nelāpīt, šķirbas nekādas. Iespējams, uz papīŗa noasfaltēts.

237651. viesis 3.jūlijs 2007 19:46
0 0 Atbildēt

Talsos tieši tāpat, ceļus "labo" ar šķembu iebēršanu bedrē un aplaista ar asfalta emulsiju, gluži kā buratīno kurš "stādīja" naudu, bet tā darīt uz ceļa, ir pretēji jebkādiem drošības noteikumiem (to visu laiku gan sludina CP) un veselajam saprātam! Kur paliek transporta īpašnieku samaksātā nauda (transporta nodeva, akcīze no degvielas un kur vēl juridisko personu pārvadājumu licences u.t.t.) šo visu nomaksājot vadītājs dabū izsistus stiklus un atsistu krāsu mašīnas priekšējā daļā - naudas summa iespaidīga. Lai tik nesaka, ka asfalts milzīgi dārgs - Viena GAZ-53 krava apmēram Ls 150 - 180, jeb ~ Ls 16 kvadrātmetrs par divu sļāņu asfaltu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti