Divas lieliskas uzvaras Pasaules čempionātā

 
17.jūlijs 2007 9:00

Aizvadītajā nedēļas nogalē Sanktpēterburgā ūdens motosporta sacīkstēs „Pasaules Čempionāts 24 stundu braucienā” Latvijas komandas „Akvashelf Racing” un „Barmalej” izcīna sudrabu un bronzu.

Augstāko sasniegumu šoreiz izcīnīja klubs „Barmalej”, kura ekipāžā startēja piloti – Vladimirs Gavrilejs, Kaspars Birze, Oļegs Sintnieks un Aleksejs Toreko, kas savā klasē PR 2000 izcīnīja 2. godalgoto vietu.

Savukārt komandas „Akvashelf racing” apvienotā Latvijas – Krievijas komanda, klasē PR 1500 izcīnīja 3. vietu. „Akvashelf Racing”, pirmajā ekipāžā startēja divi Latvijas sportisti – Gints Miezis un Andrejs Jufimecs un otrajā ekipāžā – Dmitrijs Šillers, Andrejs Dudaks, Vladimirs Rjabcevs un Māris Zemracis, taču pēc 20 stundu brauciena šī ekipāža izstājās dzinēja defekta dēļ.



„Nobruka dzinēja elektrosistēma, kas nebija sataisāma, līdz ar to nācās izstāties”, pa tālruni no Sanktpēterburgas ziņo ekipāžas pilots M. Zemracis. Komandas ekipāžas „Akvashelf Racing“ diskvalifikācija bija negaidīta ziņa pašiem dalībniekiem, taču par spīti visam viņi lepojas ar saviem sasniegumiem pirms izstāšanās, tā kā šajā sacīkstē bija absolūti līderi. Ekipāžas vidējais ātrums trasē bija 104 km/h, kas arī šobrīd ir lielākais šajā disciplīnā, turklāt arī veikto apļu skaits tuvojās rekordam.

Kaut gan „Barmalej“ komanda 24 stundu brauciena laikā bija piektajā vietā, tā pakāpās augstāk, jo tika diskvalificētas vairākas konkurentu komandas. Latvijas pārstāvji iesniedza vairākus protestus gan par konkurentu komandas dzinēju neatbilstību sacensību noteikumiem, gan arī par citas komandas sportistu bīstamu braukšanu, šos protestus sacensību žūrija izskatīja un arī akceptēja.

Informējam, ka līdz šim „24 stundu brauciens” (angl.val. – 24 hours White Nights Endurance) uzskatāms par skaistu un nozīmīgu notikumu ūdens motosportā – gan sportistiem, gan skatītājiem, jo bijis tradicionāls Pasaules čempionāts, kas notiek tikai Sanktpēterburgā simboliski balto nakšu laikā. Braucieni norit tieši 24 stundas, nepārtraukti braucot apkārt salai, uz kuras atrodas Petropavlovskas cietoksnis. Ekipāžas startē 4 pilotu sastāvā, kas mainās ik pa 2 stundām. Brauciena laikā notiek pilotu nomaiņas un to laikā arī degvielas uzpilde. Dalībniekiem ir atļauts nepieciešamības gadījumā laivas arī remontēt krastā, taču tad viņi zaudē daudz laika.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti