Vācu ielas sporta automobiļu ražotājs no Štutgartes prezentējis visu laiku jaudīgāko modeļa "Porsche 911" sērijveida versiju – GT2.
Jaunais GT2 veidots, par pamatu ņemot 997. sērijas "Porsche 911" ar aizmugurējo riteņu piedziņu. Būdams aprīkots ar jau pazīstamo 3,6 litru sešu cilindru opozītmotoru un divām turbībām, kas jaudu uzdzen līdz 530 zirgspēkiem, GT2 spēj paātrināties līdz 100 km/h nieka 3,7 sekundēs. Tātad ātrāk kā 612 zirgspēku superautomobilis "Carrera GT", kura oficiālais paātrinājuma ilgums ir 3,9 sekundes. GT2 maksimālais ātrums ir 329 kilometri stundā.
Konstruējot šo auto, "Porsche" inženieri īpašu vērību veltījuši svara samazināšanai, piemēram, automobilim ir tikai aizmugurējo riteņu piedziņa, kas nozīmē, ka atkrīt priekšējo riteņu griešanas mehānismi, aizmugurējais klusinātājs un izplūdes sistēmas uzgaļi izgatavoti no titāna, bet bremžu sistēmā izmantoti keramikas kompozītmateriālu/oglekļa šķiedras diski.
Saskaitot šos risinājumus ar pārējām pārdomātajām konstrukcijas niansēm, tiek iegūta 1440 kopējā masa, kas pozitīvi ietekmē ne tikai dinamikas rādītājus, bet arī degvielas patēriņu – "Porsche 911 GT2" vidēji patērē tikai 12,5 litrus benzīna uz 100 kilometriem nobraukuma.
Vācijas tirgū automobilis pārdošanā nonāks novembrī un ražotāja rekomendētā cena ir, rupji rēķinot, 190 tūkstoši eiro.
Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
turboviks ar automātu tāpat ceļ 3.6 sek.