Remonts: Ierobežos satiksmi uz Akmens tilta un caurbrauktuvē 4

1.augusts 2007 0:00

Uz pārvada rekonstrukcijas laiku tiek ierobežots Akmens tilta labās puses caurbrauktuves gabarītu augstums un no 31.jūlijā tiek slēgta gājēju satiksme uz Akmens tilta labajā pusē.

Sakarā ar pārvada rekonstrukciju laikā no 31.jūlija līdz 31.augustam līdz 2.5m tiek ierobežots Akmens tilta labās puses caurbrauktuves gabarītu augstums.

Rīgas domes Satiksmes departaments aicina kravas transporta vadītājus būt saprotošiem un izvēlēties citu braukšanas ceļu.

Sakarā ar Akmens tilta labā krasta satiksmes pārvada renovāciju, tiek slēgta gājēju satiksme Akmens tilta labajā pusē virzienā no centra uz Pārdaugavu. Gājēju satiksme tiek organizēta pa Akmens tilta otru pusi. Rīgas domes Satiksmes departaments aicina iedzīvotājus būt saprotošiem.
 
Visi komentāri
 
240024. viesis 1.augusts 2007 9:13
0 0 Atbildēt

Soferi toties aicina savlaiciigi izvietot bridinajumus un noradit iespejamos apbraucamos celus, jo samera biezi kada fure attopas pirms akmens tilta ka nevares tikt cauri...

240025. viesis 1.augusts 2007 9:42
0 0 Atbildēt

KAPEEC VISU TO NEAVAREEJA DARIIT GADUS ATPKALJ? tagad atkal ir trauceeta satiksme, kaut gan bija p[ilniiga Akmenst tilta renovaacija - kas par to ir atbildiigs?

240026. viesis 1.augusts 2007 9:47
0 0 Atbildēt

Bišku bardaciņš tur neglābjami iestāsies, jo, šķiet, daudziem jebkuras izmaiņas uz ierastā ceļa ir nepārvaramas grūtības. Šorīt tur bija smieklīgi - dzeltens mazauto (getzveidīgais) un dzeltens tramvajs abi stāvēja un brīnījās - kurš pirmais brauks! :O Lieta tāda, ka auto 2.josla no Vecrīgas puses ar dzelteno līniju ir novirzīta uz tramvaja sliedēm un mazauto, tā vietā, lai fiksi aizbrauktu, bija apstājies "palaist tramvaju", bet kā jau tādu "lielu"gabarītu auto īpašniekiem bieži gadās, bija apstājies pārāk tuvu tramvaja sliedēm, tā, ka tas netiek garām. Mazauto, tā vietā, lai dotos pāri tiltam vai pārkārtotos uz labo joslu, veltīja apmēram 5 minūtes, lai padotu atpakaļ un pa labi, lai palaistu gaidošo tramvaju! Apbrīnojama attapība, burtiska CSN izpratne un izveicība, sevišķi to visu izpildot sastrēgumstundā, kad aiz Tevis ir 50 gaidoši auto, tramvajs un piedevām priekšā brīvs viss tilts un 1.josla pa labi!!!

240027. viesis 1.augusts 2007 9:51
0 0 Atbildēt

Ieteikums, Redaktor, publicējot šādas ar satiksmes izmaiņām saistītas ziņas, lieti noderētu kāds fikss zīmējumiņš paintbrušā, lai info ir uzskatāmāks, uzreiz uztverams un redzes atmiņā paliekošs. Saprotu, ka satdep šādu info dod tikai textuāli, bet tā iAuto būtu iespēja pozitīvi atšķirties no citiem autoportāliem!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Mercedes-Benz GLB ar septiņām sēdvietām (+VIDEO)

Ja jau Mercedes-Benz tik ļoti bija nepieciešams vēl viens mazs krosovers, kāpēc gan nepaņemt visiem jau zināmo GLA un vienkārši nepastiept to garāku? Lasīt vairāk

 

Latvijas lietotu auto tirgus piedzīvo strauju augšupeju 1

Analizējot lietotu auto tirgus datus par šā gada septiņiem mēnešiem var secināt, ka 2020. gads ieies vēsturē ne tikai ar strauju kritumu, bet arī ātru atlabšanu. Jūlija mēnesī automašīnu reģistrācija ir atgriezusies pērnā gada līmenī. Lasīt vairāk

 

Hyundai laiž klajā sportisko Elantra (+ FOTO) 2

Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai iepazīstinājis ar jaunās paaudzes Elantra sedana sportisko versiju N-Line. Automašīna, kas konkurēs ar Volkswagen Jetta GLI un Honda Civic SI, pārdošanā nonāks 2020.gada nogalē. Lasīt vairāk

 

Intervija ar Mārtiņu Lazdovski par Ķekavas apvedceļa būvniecību pēc PPP principa (+ VIDEO)

Latvijas Valsts Ceļi valdes loceklis Mārtiņš Lazdovskis pastāsta par ieceri Ķekavas apvedceļa būvniecību realizēt pēc privātās partnerības principa. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti