SEB Unilīzinga rallija komandai - čempionu tituls un kauss - iAuto

SEB Unilīzinga rallija komandai - čempionu tituls un kauss

 
10.oktobris 2007 10:17

Šāgada lielākā intriga rallijā ir atrisināta – par 2007.gada Latvijas čempioniem prestižajā N4 klasē kļuvusi SEB Unilīzinga rallija komandas ekipāža Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds.

Otra SEB Unilīzinga rallija komandas ekipāža – Egils Īle/Māris Īle bija kļuvuši konkurentiem nenoķerami un nodrošinājuši sev Latvijas kausu AL2000 grupā jau pirms rallija Latvija 2007. 

Čempionāta noslēdzošajā posmā, rallijā Latvija 2007, Jānis Vorobjovs un Guntis Ervalds izcīnīja trešo vietu gan N4 klasē, gan rallija kopvērtējumā, apsteidzot visus vietējos konkurentus un piekāpjoties tikai viesiem no Somijas Jari Ketomā un Juham Salo.



„Braucām ātri, bet ar lielu drošības rezervi - apzinājāmies, ka konkurenti varētu gaidīt kādu mūsu kļūdu vai tehnisku neveiksmi, tāpēc izvēlējāmies šādu taktiku,” par aizvadīto ralliju stāsta ekipāžas stūrmanis Guntis Ervalds. „Tā kā bijām aizvadījuši kopīgas testu sesijas, zinājām, ka nevaram cīnīties ar somu braucējiem, līdz ar to šajā rallijā mūsu mērķis nebija uzvarēt absolūti, bet gan būt ātrākiem par visām Latvijas ekipāžām. Pirms pēdējā ātrumposma mūs no Juhas Salo un otrās vietas kopvērtējumā šķīra tikai 1,62 sekundes, taču nolēmām - pjedestāls ir pjedestāls, bet dēļ tā riskēt ar visu Latvijas čempionātu nav vērts!”

Pirms rallija Latvija 2007 Jānis un Guntis aizvadīja divas ļoti nopietnas treniņu sesijas, kurās piedalījās arī Somijas čempions Jari Ketomā. SEB Unilīzinga rallija komandas ekipāža izsaka pateicību viņam, somu un britu inženieriem par padomiem un palīdzību, gatavojoties izšķirošajam LMT Latvijas čempionāta posmam.

„Ja situācija kopvērtējumā nebūtu tāda, kāda tā bija pirms pēdējā posma, varbūt arī mēģinātu pacīnīties ar somiem,” atzīst Jānis Vorobjovs. „Taču mums ir godīgi jāatzīst, ka pagaidām neesam gatavi braukt kā līdzīgs ar līdzīgu – pārāk dažādi ir mūsu stili, skola, ceļu redzējums un pieeja rallijam kā tādam.”

Čempionu titula sasniegšanā Jānim un Guntim daudz palīdzēja arī iepriekš izbrauktās sacensības – minirallijs Aizputē un Vīlandes rallijs. „Pateicoties šīm sacīkstēm, mums bija relatīvi viegli pierakstīt nezināmo rallija Latvija 2007 trasi,” saka Guntis Ervalds. „Laika apstākļi pagājušonedēļ bija ļoti mainīgi, tāpēc bija īpaši svarīgi pierakstīt precīzu stenogrammu, lai kļūda kādā līkumā vai tramplīnā nepārvilktu svītru mūsu plāniem.”

Tikpat saspringts laiks kā sportistiem bija arī komandas mehāniķiem, pateicoties kuriem Jānim un Guntim izdodas veiksmīgi tikt līdz finišam visos rallijos. „Ļoti lielu paldies gribam pateikt mūsu mehāniķiem – Pjotram Sokolovam un Igoram Vēveram – viņi pēdējās nedēļās paveica necilvēcīgu darba apjomu, sagatavojot mūsu mašīnu tādā līmenī, lai mēs varētu izcīnīt šo titulu,” uzsver Jānis Vorobjovs.

„Bez SEB Unilīzinga, Axio Capital un Valvoline atbalsta šī sezona nebūtu bijusi tāda, kāda tā bija,” saka Jānis Vorobjovs. „Patiess prieks, ka trases malā parādās arvien vairāk zaļās krāsas, fanu klātbūtne un līdzi jušana mums dod papildu emocionālus plusus! Liels paldies viņiem!” Jānim Vorobjovam un Guntim Ervaldam ir atlicis vairs tikai viens rallijs – 40. Sāremā rallijs, kas risināsies šonedēļ, un tad 2007.gada rallija sezonu varēs uzskatīt par pabeigtu.

SEB Unilīzings ir SEB Unibankas grupas uzņēmums. SEB grupa ir Ziemeļeiropas finanšu institūcija, kas sniedz bankas pakalpojumus 400 tūkstošiem uzņēmumu un institucionālo klientu un 5 miljoniem privātpersonu Skandināvijā, Baltijas valstīs, Vācijā, Polijā, Ukrainā, Krievijā un ir starptautiski pārstāvēta vēl 10 valstīs. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 29

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Līdz 2027. gadam - Ķīnas Changan Eiropas tirgū ar elektroauto zīmoliem Avatr un Nevo 1

Ķīnas autoražotājs Changan nākamo divu gadu laikā plāno uzsākt savu elektroauto zīmolu Avatr un Nevo tirdzniecību Eiropā. Lasīt vairāk

 

Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem 32

No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Lasīt vairāk

 

Great Wall Motor piedāvā Haval 6 5

Ķīnas autobūves uzņēmums Great Wall Motor papildina Eiropas tirgū pieejamo modeļu klāstu ar Haval H6. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti