Uzvaras kokteilis – entuziasms, drosme un Jeep (+ foto) 21

 
21.novembris 2007 10:47

10. novembrī Ērgļos norisinājās LR čempionāta pēdējais posms trofi – reidā "MG Koks kauss 2007", kurā tūrisma klases ieskaitē pirmo vietu ieguva Jeep Club Latvia komanda.



Lai arī Jeep Club Latvia šobrīd ir tapšanas stadijā, tomēr vairāki no kluba pamatlicējiem nolēma piedalīties čempionāta pēdējā posmā trofi – reidā, kas norisinājās Ērgļos un to tuvējā apkārtnē.



Divi Jeep entuziasti Jānis Vogins un Egīls Simanovskis apvienoja spēkus, veidojot komandu ar diviem Jeep Wrangler. Zīmīgi, ka viens no abiem auto ir šī gada Jeep Wrangler Rubicon modelis un nav piedzīvojis nekādas modifikācijas, izņemot riepu maiņu un vinčas uzstādīšanu. Otrs Jeep Club komandas Wrangler jau ir piedzīvojas modifikācijas, tomēr tās atbilda visiem tūrisma klases tehniskajiem noteikumiem, kas kā vienu no galvenajiem punktiem uzsver iespēju lietot auto kopējā ceļu satiksmē.

Vairāk fotogrāfijas šeit »»

Tūrisma klases nosaukums nezinātājam varētu likt domāt par vieglu izbraucienu pa meža ceļiem, tomēr realitātē sacensību dalībniekiem bija jāpārvar mežonīgas dubļu peļķes un šauri meža ceļi, ko ikdienā izmanto mežstrādnieku smagā tehnika. Tieši šādu grūtu apstākļu dēļ tūrisma klasē bija jāstartē komandās, kur vismaz viena automašīna ir aprīkota ar vinču.

Neskatoties uz spēcīgo 16 komandu konkurenci, abas Jeep Wrangler automašīnas ieradās finišā. Pēc rezultātu apkopošanas izrādījās, ka Jeep atkal sevi ir pierādījis kā bezceļu karali, un Jeep Club komanda ir izcīnījusi pirmo vietu tūrisma klases ieskaitē.

Jau pavisam drīz Jeep Club priecēs un apvienos Jeep entuziastus gan ar interesantām diskusijām internetā, gan izbraucieniem pie dabas un kopīgu bezceļu iekarošanu.

www.jeepclub.lv – tiekamies drīzumā!
 
Visi komentāri
 
247503. viesis 21.novembris 2007 10:58
0 0 Atbildēt

Un par aizlieto pusnokauto motoru kautrīgi klusējam :) Dzeņi nāk klusēdami..

247512. viesis 21.novembris 2007 11:53
0 0 Atbildēt

peļķe bij diezgan dziļa :) .. bet nu motoram nav ne vainas.

247514. viesis 21.novembris 2007 11:55
0 0 Atbildēt

Kurš tad nokāva to motoru?

247516. viesis 21.novembris 2007 12:04
0 0 Atbildēt

nezinu.. abem wrangleriem ar motoriem viss oki doki

247522. viesis 21.novembris 2007 12:31
0 0 Atbildēt

Agresīvais uz apmales uzbraucējs :D:D

247530. viesis 21.novembris 2007 12:54
0 0 Atbildēt

vinchas izskatas ka nemaz netika izmantotas

247531. viesis 21.novembris 2007 13:04
0 0 Atbildēt

Vincas vajadzigas tikai kludu labosanai. Paris reizes gan sanaca iztit

247535. viesis 21.novembris 2007 13:24
0 0 Atbildēt

Te nebija ,gadījumā,tikko jau līdzīgs raksts? :D

247542. viesis 21.novembris 2007 14:19
0 0 Atbildēt

Pie OZ finiša kad tusējāt. Cik atceros bija ņemšanās gar motoru. Kautgan - varbūt tie bija citi Jeep, precīzi neatceros.

247554. viesis 21.novembris 2007 16:11
0 0 Atbildēt

OZ uz beigam pazuda motora ventilators, bet auto bija spejigs kusteties saviem spekiem. Ari uz Rigu pats saviem spekiem aizkluva.

247566. viesis 21.novembris 2007 19:32
0 0 Atbildēt

jeep ir ateja

247567. viesis 21.novembris 2007 20:01
0 0 Atbildēt

Jeep bezcelju karalis? Kas to izdomaaja?

247571. viesis 21.novembris 2007 21:20
0 0 Atbildēt

"...šauri meža ceļi, ko ikdienā izmanto mežstrādnieku smagā tehnika..." es te saskatu 2 pretrunīgas lietas: šauri ceļi un smagā tehnika... kas pa šauru ceļu nespēj izbraukt. Tad jau tie šaurie ceļi ir priekš smagās tehnikas, bet priekš mazā Jeep-a tas ceļš ir plats...

247572. viesis 21.novembris 2007 21:34
0 0 Atbildēt

Kad smaga tehnika kautkur izbrauc, pa cela vidu labak vairs nebraukt un paliek tikai sauras cela malas :(

247583. viesis 22.novembris 2007 10:28
0 0 Atbildēt

Nez kāpēc liekās ka Guzis ir dzenis ,kas ir tā patālu stāvējis un nezina lietas kadas tās izskatās ,jā tika piesmelts filtrs bet par nokautu dzinēju ta ir tukša *******>>>!!!!!

247608. viesis 22.novembris 2007 14:54
0 0 Atbildēt

"Otrs Jeep Club komandas Wrangler jau ir piedzīvojas modifikācijas" - Egīl, "kauņas ira"? ;-) Varēji vēl uzraxtīt "nenozīmīgas".... ;-)

Es jau saprotu, ka gribas mazliet sev & mīļajam auto astīti pacelt, & droši vien jau ka nobraucāt arī malačos, tikai - sit mani ar sūd@#%ainu mietu, ja Tavā Wranglerī modifikācijas kopā nav maxājušas vairāk, kā es noliku par savu Defenderi ar visu vinču, ARB bloķiem, & visu pārējo, kas padara to lietojamu TR1! :-)

Vobščem - man īsais komenc: jums būtu jākaunās, ja jūs _nebūtu_ to tūrismu vinnējuši! :-)

247617. viesis 22.novembris 2007 16:58
0 0 Atbildēt

malacis ir Jeeps ka uzdroshinaajaas 2007. gadaa laist razzoshanaa mashiinu kurai ir 3 blokji, atsleedzami stablilizatori, origjinaalais riepu izmeers 32', pazeminaajums 4:1 un abi tilti pilnie - RESPECT jeep, savaadaak visi tikkai parketniekus razzo un pat normaalos dzipos (kas agraak bija iisti dzipi) jau saak vairaak paraadiities 'anti idiotu' taktika - neapriikot ar offroad apriikojumu(lai idioti kautko nesalauzt un aiz stulbuma sev nekaiteetu). bet te - viss kaa MB Gklasee. prieks ka palikushi vismaz 2 iisti bezceljnieki...

247635. viesis 23.novembris 2007 9:45
0 0 Atbildēt

rxe-Bet viņi taču vinnēja, a tev kā gāja Defs ar vinču, ARB bloķiem & visu pārējo?

247636. viesis 23.novembris 2007 9:52
0 0 Atbildēt

Jaunais Wrangler offroad mīļotājiem ir pēdējo gadu labākais piedāvājums. Protams tas nav G-klase, toties cena draudzīgāka. Tie kas saskata perspektīvu tūrisma klasē, noteikti ir iepriecināti par šādu iespēju iegādāties jaunu auto ar tik labām bezceļu iespējām. Tagad tiešām var teikt, ka vienīgais īstais "džips" ir JEEP WRANGLER.

247639. viesis 23.novembris 2007 10:51
0 0 Atbildēt

2 247635. viesis:

Var jau būt, ka tāpēc mazliet vieglā latviešu skaudībiņa rauj: Egīls novāca liftu (& vienu vinču?) nopietni sagatavotam TR2 autiņam, paņēma tīmā vēl vienu labi sagatavotu auto & brauc "pa pirmo pleķi"! ;-D

A mēs, čaiņiki, kuļamies TR1 kkur pa vidiņu. & Ērgļu gonka vispār bija reti neveixmīga - OZ palikām bez bremzēm jau pašā sākumā, & arī trases izbraukšanas virziens tika izvēlēc neveixmīgi... :-( Vienīgais mierinājums - mums šī ir tikai otrā sezona, tā kā vēl jau kko parādīsim! :-)

BTW - dzeltenajā Wranglerītī ARB bloķi ir tikai maza daļa no neosauktām modifikācijām...

Peace! ;-)

247646. viesis 23.novembris 2007 12:37
0 0 Atbildēt

ARB bloki naca komplekta ar D44 tiltiem, kas nak standarta Wrangler Rubicon versijai. Eiropa Rubicon netika piedavats, toties to var uzbuvet uz parastas Sport modifikacijas bazes.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti