23. novembrī Rīgā, Melngalvju namā, norisinājās konkursa „Latvijas Gada auto” fināla pasākums, kur tika apbalvoti atsevišķo nomināciju un kopvērtējuma uzvarētāji. Par labāko apvidus automobili jeb Smilšu kalna karali tika atzīts Jeep Wrangler.

Pirmo reizi „Latvijas Gada auto” žūrijai Jeep Wrangler bija iespēja izmēģināt apvidus automašīnām domātajā izbraucienā. Wrangler bez problēmām pārvarēja visus smilšu kalnus Ādažu poligonā un Silciema karjerā. Arī „Gada auto 2007” noslēguma piknikā sarīkotajos apvidus auto pārbaudījumos Wrangler pārliecinoši pārvarēja visus dubļu šķēršļus un bija vienīgais, kas spēja uzrāpties Smeceres kalna virsotnē.

“Jeep vienmēr ir bijis izcilu apvidus automašīnu ražotājs, un Jeep Wrangler iegūtais apbalvojums ir tam kārtējais pierādījums. Ir patiess prieks, ka arī „Latvijas Gada auto” žūrija ir novērtējusi Wrangler spējas, un mēs esam lepni, ka varam pārstāvēt bezceļiem vispiemērotāko automašīnu.” saka SIA „TC Motors” ģenerāldirektors Andrejs Golovkins.
2007. gada Jeep Wrangler ir pieejams ar divām un četrām durvīm, taču tas joprojām ir saglabājis klasisko Wrangler izskatu un proporcijas. Jaunos Jeep Wrangler un četrdurvju Wrangler Unlimited ražo Toledo rūpnīcā Ohaio, ASV, un tie ir pieejami ar ekonomiskajiem 2.8 l dīzeļdegvielas un 3.8 l benzīna dzinējiem, kas tiek aprīkoti gan ar automātiskajām, gan mehāniskajām pārnesumu kārbām.
Nu gan TC motoram ir iespēja pīāroties uz nebēdu! :-)
Ja tam auto vēl būtu jēdzīgs dīzelītis (ar kādiem 6iem stobriņiem v-veidā, bez liekas elektronikas, ar turbīnu un interkūleri), un gaisa ņemšanas vieta kkā normāli izvietota šnorkeļa pietiķēšanai - būtu patiešām labs off-roader.
Bet vispār - laikam jau ir tā, ka no pašlaik ražotajiem tas varētu būt bezceļam piemērotākais aparāc "out of factory" kompektācijā, ko strana.lv var oficiāli nopirkt.