«Jeep Wrangler» atzīts par spēcīgāko apvidnieku Latvijā 1

 
27.novembris 2007 11:34

23. novembrī Rīgā, Melngalvju namā, norisinājās konkursa „Latvijas Gada auto” fināla pasākums, kur tika apbalvoti atsevišķo nomināciju un kopvērtējuma uzvarētāji. Par labāko apvidus automobili jeb Smilšu kalna karali tika atzīts Jeep Wrangler.



Pirmo reizi „Latvijas Gada auto” žūrijai Jeep Wrangler bija iespēja izmēģināt apvidus automašīnām domātajā izbraucienā. Wrangler bez problēmām pārvarēja visus smilšu kalnus Ādažu poligonā un Silciema karjerā. Arī „Gada auto 2007” noslēguma piknikā sarīkotajos apvidus auto pārbaudījumos Wrangler pārliecinoši pārvarēja visus dubļu šķēršļus un bija vienīgais, kas spēja uzrāpties Smeceres kalna virsotnē.

Šogad „Latvijas Gada auto” organizatori visus apvidus auto nominēja divās kategorijās – Smilšu kalna princis un Smilšu kalna karalis, tādejādi atdalot pilsētas krosoverus no pilna izmēra apvidus automašīnām. Tieši lielajā klasē, apsteidzot tādus nopietnus konkurentus kā Hummer H3, Mitsubishi Pajero un VW Touareg, Jeep Wrangler ieguva Smilšu kalna karaļa titulu.

“Jeep vienmēr ir bijis izcilu apvidus automašīnu ražotājs, un Jeep Wrangler iegūtais apbalvojums ir tam kārtējais pierādījums. Ir patiess prieks, ka arī „Latvijas Gada auto” žūrija ir novērtējusi Wrangler spējas, un mēs esam lepni, ka varam pārstāvēt bezceļiem vispiemērotāko automašīnu.” saka SIA „TC Motors” ģenerāldirektors Andrejs Golovkins.

2007. gada Jeep Wrangler ir pieejams ar divām un četrām durvīm, taču tas joprojām ir saglabājis klasisko Wrangler izskatu un proporcijas. Jaunos Jeep Wrangler un četrdurvju Wrangler Unlimited ražo Toledo rūpnīcā Ohaio, ASV, un tie ir pieejami ar ekonomiskajiem 2.8 l dīzeļdegvielas un 3.8 l benzīna dzinējiem, kas tiek aprīkoti gan ar automātiskajām, gan mehāniskajām pārnesumu kārbām.
 
Visi komentāri
 
247948. viesis 28.novembris 2007 16:28
0 0 Atbildēt

Nu gan TC motoram ir iespēja pīāroties uz nebēdu! :-)

Ja tam auto vēl būtu jēdzīgs dīzelītis (ar kādiem 6iem stobriņiem v-veidā, bez liekas elektronikas, ar turbīnu un interkūleri), un gaisa ņemšanas vieta kkā normāli izvietota šnorkeļa pietiķēšanai - būtu patiešām labs off-roader.

Bet vispār - laikam jau ir tā, ka no pašlaik ražotajiem tas varētu būt bezceļam piemērotākais aparāc "out of factory" kompektācijā, ko strana.lv var oficiāli nopirkt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti