Trīs no četriem auto īpašniekiem šogad ir apmeklējuši servisu 10

 
27.novembris 2007 11:47

Vairāk nekā 57% auto īpašnieku pēdējā gada laikā ir apmeklējusi auto servisu, liecina Latvijas lielākā līzinga devēja Hansa Līzings veiktā aptauja. Savukārt 5% bijuši spiesti profesionālu auto mehāniķu pakalpojumus izmantot vairāk nekā 10 reizes.

Ne reizi šā gada laikā auto servisa pakalpojumus nav nācies izmantot 23,8% automašīnu īpašnieku, savukārt 5 līdz 10 reizes – 13,5%.

Daniils Ruļovs, SIA „Hansa Līzings” direktores vietnieks: „Protams, priecē fakts, ka Latvijā ir tik daudz atbildīgu autovadītāju, kuri rūpējas par saviem spēkratiem un regulāri apmeklē servisus, lai sekotu līdzi automašīnas tehniskajam stāvoklim. Tāpat ir gandarījums, ka 23,8% autovadītājiem, nav radusies vajadzība apmeklēt servisu. Tas norāda, ka viņi izvēlējušies labus, jaunus un drošus auto.”

Jaunas automašīnas lietotājam servisa apmeklējumu biežumam, ja tiek ievēroti visi automašīnas ekspluatācijas noteikumi, gada laikā nevajadzētu pārsniegt 3 reizes. Tas ietver gan regulārās tehniskās apkopes veikšana, ja sasniegts noteiktais nobraukums, vai arī pienācis kārtējās tehniskā apkopes laiks, ievērojot noteikto kilometrāžas intervālu, gan ziemas un vasaras riepu, spuldzīšu un logu tīrītāju nomaiņu, kā arī neparedzēta defekta pārbaudi. Ja jaunai automašīnai servisa pakalpojumi vajadzīgi biežāk kā 10 reizes gadā, visticamāk ir zināmas problēmas ar konkrētā automobiļa modeļa tehnisko izpildījumu.

Tāpēc, lai nodrošinātos pret problēmām saistībā ar automašīnas remontu, ir būtiska garantijas noteikumu izpratne. Īpaša uzmanība jāpievērš atrunām noteikumos, lai neizradītos, ka automašīnai ir garantija uz 3 gadiem vai 100 000 km nobraukumu, bet uz ritošās daļas detaļām garantija ir tikai 40 000 km. Šādas nianses gan parasti netiek reklamētas

„Arvien nozīmīgāka Latvijā kļūst servisu noslogotības problēma. Vidējais rindā uz remontdarbiem gaidīšanas laiks,  ar ko sastopas mūsu klienti, svārstās no 3 dienām līdz 3 nedēļām, savukārt uz virsbūves remontu var sanākt gaidīt pat 2 mēnešus,” uzsver D. Ruļovs

Lai risinātu šo problēmu vairāki uzņēmumi izvēlās izmantot Hansa Līzinga piedāvāto pilna servisa līzingu, kas ļauj nezaudēt laiku un naudu, gaidot, kamēr automašīna tiks remontēta, jo līzinga kompānija pati organizē automašīnas remontu un uz attiecīgo laiku apgādā tās īpašnieku ar citu automašīnu.
 
Tehniskās apkopes un remontdarbu administrēšana izmantojot pakalpojumu  „Plus serviss” (veic auto nogādi no biroja līdz servisam un atpakaļ) mēnesī izmaksās tikai 19 latus (bez PVN), iekļaujot riepu nomaiņas un glabāšanas gada maksu līguma uzņēmumiem. Aprēķinot, cik daudz laika patērē uzņēmuma darbinieki braucot paši uz autoservisiem, var secināt ka  uzņēmēji uz vienu darbinieku gadā var zaudēt līdz pat 60%  samaksātās mēneša darba algas, kas nenes peļņu. Ja šo skaitu pareizinām ar darbinieku skaitu, kuriem ir piešķirtas dienesta vai lojalitātes automašīnas, tad izmaksas var sasniegt ievērojami lielus apmērus.

Tāpat uzņēmumu īpašniekiem, pilna servisa līzinga ietvaros izvēloties Apdrošināšanas gadījumu administrēšanas pakalpojumu, to autovadītājiem vienmēr būs sasniedzams persnonīgais Hansa Līzings  konsultants, kas visas formalitātes, ceļu satiksmes negadījuma reizē, nokārtos jūsu vietā, precīzi un nekļūdīgi, lai uzņēmums nezaudētu apdrošināšanas atlīdzību. Ja auto nebūs lietojams, tiks piegādāta maiņas automašīna, lai klienta darbs netiktu bremzēts.

PRESES RELĪZE
 
Visi komentāri
 
247831. viesis 27.novembris 2007 11:50
0 0 Atbildēt

Meeri kaa gribi man maazak par 2 x gadaa nekaadi nesanaak, jo ik peec 10tkm ir elljas mainjas, un nobraucu es tuvu pie 30 tkm gadaa.

247833. viesis 27.novembris 2007 12:00
0 0 Atbildēt

Tā kā eļļu mainu pats, tad servisus neapmeklēju.

p.s. gadā ietaupu 4x5=20 Ls (vw fanam).

247834. viesis 27.novembris 2007 12:53
0 0 Atbildēt

Kas tas par marazmu!!?? Šeit statistika ir totāli vienā vietā, neticu, ka statistikas dati ir par visiem servisiem latvijā, piedevām maz ir tādi servisi, kuri uzskaita kurš auto ir bijis uz labošanu un kuram auto kas ir labots vai mainīts...

247837. viesis 27.novembris 2007 13:06
0 0 Atbildēt

Tā kā man eļļas maiņas intervāls ir lielāks (15000), un nobraucu gadā apmēram tikpat, gada laikā servisu ir nācies apmeklēt biežāk :D Protams ar nosacījumu, ja par servisa apmeklējumu sauc arī riepu maiņu, pulēšanu u.c. lietas, kas tāpat kā eļļas maiņa, pieder pie apkopes. Interesantāka statistika būtu, ja zināti, cik cilvēki apmeklē servis neplānotu remontu, kas ir/nav saistīti ar avārijām dēļ.

247843. viesis 27.novembris 2007 13:29
0 0 Atbildēt

Ko tas serviss dod, saremontē beigtās daļas, saremontē veselās daļas, nokāš naudu pat par pīpauzēm un pēc gada dodies uz servisu ar to pašu vainu. Labāk skrūvēt pašam, tad zini cik labā tehniskā kārtībā ir autiņš.

247845. viesis 27.novembris 2007 13:47
0 0 Atbildēt

247843. viesim - tevis teiktajā ir ļoti daudz taisnības. Tomēr, ja izdodas atrast uzticamu servisu, pašam skrūvēt ir galīgi neizdevīgi.

Tur, kur kopju un remontēju savējo, ir pašsaprotami piezvanīt man, ja atklājas kāda nepamanīta vaina un pēc remonta parādīt visas nomainītās detaļas, pastāstīt, kas un kādēļ ir darīts u.t.t. Tieši tāpat arī ir lietas, kas beigās ir izmaksājušas mazāk, nekā sākumā plānots, jo no ārpuses kaite ir izskatījusies nopietnāka nekā patiesībā.

247868. viesis 27.novembris 2007 16:00
0 0 Atbildēt

Seene, labi ja tev taads serviss... Es tadu pat nemeginu mociities un mekleet, visu salaboju pats... Jaa, reizem chakars, bet problemu uz celja nav bijis.

247889. viesis 27.novembris 2007 20:17
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē "apmeklējis servisu"... :D Mans mucveidīgais aparāts šogad nav apmeklējis nevienu servisu [okej, agi centrs, kur labo gāzes iekārtas, laikam tomēr serviss skaitās], bet ir labots nevienu vien reizi :D Pats esmu bijis vairākas reizes vienā servisā - jo tur strādā pazīstams cilvēks ;) Bet par to, ka eļļa jāmaina servisā, nāk smiekli :D Izņēmums, protams, ja tā ir garantijas apkope :)

247922. viesis 28.novembris 2007 12:18
0 0 Atbildēt

Man nav nekādu problēmu pašam nomainīt eļļu,bet kur lai grūž veco?Un Arī filtru mest miskastē nav prāta darbs...

247938. viesis 28.novembris 2007 15:29
0 0 Atbildēt

Sviests kautkāds - kartejais reklamraxts, nu negribu es jaunu auto ar visām no tā izrietošajām sekām.

Ja cilvēks ir normāls un nav salecies ar visiem naudu taisot tad vinjam arii nevajaga visadus tur supertruper ligumus un garantijas - normālam cilvekam autinju servisā bez rindas panjem, un ja vajaga arī autinju uz paris dienām aizdod!

Eh ko nu es jums te stastu, vai kads no jums ir atcerejies vechus servisā uz jānjiem vai ziemassvetkiem! Ja jus butu redzējushi kā puikas atplaukst kad tu ierodies servisaa ar textu - Man te sveciites vajaga apmainiit! - un svechu vietā vienkarshi iedodam kasti alus!

Eh, bet to jau nevienaa biznesa skolaa nemaaca :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti