Sportiski elegantais «Audi A3 Cabriolet» 18

 
7.decembris 2007 14:22

Sportisks, elegants, emocionāli piesātināts – jaunais Audi A3 Cabriolet ieradīsies īstajā brīdī – 2008. gada pavasarī. Tas piedāvā Audi A3 sportiskos gēnus apvienojumā ar bezkompromisu kvalitāti, kas raksturīga katram Audi modelim.



4238 milimetru garš, 1765 mm plats un 1424 mm augsts tas ierindojas starp sportiskajiem kompaktklases modeļiem. Pieejams plašs individuālā aprīkojuma iespēju klāsts, kā arī iespēja izvēlēties starp četriem dzinējiem – diviem benzīna un diviem dīzeļa spēka agregātiem. Pirmo automobiļu parādīšanās tirgū tiek plānota 2008. gada martā.

Audi kabrioleti parasti dižojas ar klasisku auduma jumtu – šajā gadījumā tas Audi A3 Cabriolet piešķir harmonisku eleganci un coupe automobiļiem raksturīgu sportiskumu. Jumta hidrauliskai atvēršanai nepieciešamas tikai 9 sekundes. Nolaižamais jumts ir pieejams pusautomātiskā un pilnīgi automātiskā versijā, kas ir speciāli pret skaņas caurlaidību nodrošināts akustisks jumts.
Audi A3 Cabriolet virsbūves konstrukcija sniedz maksimālu izturību un drošību sadursmju laikā. Interjerā jau ierastā bezkompromisu kvalitāte, pievilcīgais dizains un priekšzīmīgā ergonomika rada sportiskas elegances atmosfēru. Automobilī ir pietiekami vietas četriem braucējiem. Aizmugurējā sēdekļa atzveltni var nolocīt uz leju, palielinot kravas nodalījuma ietilpību no 260 litriem līdz 674 litriem.



Jaunajam Audi kabrioletam iespējams izvēlēties vienu no diviem TDI dzinējiem – 1,9 TDI un 2,0 TDI. Mazākais no šiem četru cilindru dzinējiem spēj sasniegt 77 kW (105 ZS) jaudu un spēcīgu 250 Nm griezes momentu tikai pie 1900 apgriezieniem minūtē. Nepieciešamas 12,3 sekundes, lai spidometra rādītājs sasniegtu 100 km/h atzīmi; maksimālais ātrums ir 185 km/h. Šī dīzeļdzinēja versija patērē tikai 5,1 litru degvielas uz 100 km. A3 kabriolets ar 1,9 TDI dzinēju ir pieejams ar piecu pārnesumu manuālo transmisiju.



Divu litru dzinējs attīsta 103 kW (140 ZS) jaudu. Starp 1750 un 2500 apgriezieniem/minūtē tas rada 320 Nm griezes momentu – tas ir pietiekami, lai A3 kabriolets spētu uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 km/h tikai 9,9 sekundēs un tālāk līdz maksimālajam ātrumam – 204 km/h. 2,0 TDI dzinējs uz 100 km patērē tikai 5,3 litrus degvielas, un tā izmešu daudzums jau tagad ir zem nākotnes standarta Euro 5 ierobežojumiem. Kā papildaprīkojumu manuālās sešu pakāpju transmisijas vietā iespējams uzstādīt moderno S-tronic transmisiju.

1,8 TFSI dzinējs attīsta 118 kW (160 ZS) jaudu un 250 Nm griezes momentu - 1500 līdz 4200 apgriezienu/minūtē. A3 kabriolets 1,8 TFSI ar sešu pakāpju manuālo transmisiju uzņem ātrumu līdz 100 km/h 8,3 sekunžu laikā; maksimālais ātrums – 218 km/h; vidējais degvielas patēriņš ir 7,3 litri uz 100 km. Kā alternatīvu Audi piedāvā sportisko S-tronic transmisiju.



Divu litru versija sasniedz 280 Nm griezes momentu pie 1800 līdz 5000 apgriezieniem/minūtē, un starp 5100 un 6000 apgriezieniem/minūtē tas attīsta 147 kW (200 ZS) jaudu. Ar S-tronic divu sajūgu transmisiju, kas ir pieejama līdztekus sešu pārnesumu manuālajai transmisijai, Audi A3 2,0 TFSI kabriolets uzņem ātrumu no 0 līdz 100 km/h 7,3 sekundēs; tā maksimālais ātrums ir 231 km/h, patērē vidēji 7,6 litrus degvielas uz 100 kilometriem.
 
Visi komentāri
 
248546. viesis 7.decembris 2007 14:26
0 0 Atbildēt

Nu komentētāji - kuram tad šis tagad būs līdzīgs? :)))

248551. viesis 7.decembris 2007 14:56
0 0 Atbildēt

NU golps, kas golps. ;)

Bet patiesiiba tieshi tada asociaacija

248552. viesis 7.decembris 2007 15:05
0 0 Atbildēt

2 WALA

Vēl pasaki, ka vecātēva žigulis :)))

248553. viesis 7.decembris 2007 15:08
0 0 Atbildēt

aizmugure atsit pēdējos 3. kupejas no bembja ganību lauka... interesanti, kāpēc nefočē aizmugurējos sēdekļus - laikam labāk to nedarīt... :D pēc skata gan smuks, un pirmo reizi dzirdu par atlokāmiem aizmugurējiem sēdekļiem kabriķī

248554. viesis 7.decembris 2007 15:15
0 0 Atbildēt

Vovo 3 serijas BMW no aizmugures. Sodien avize ari sajaucu A4 ar 3 BMW. Bilde bija profila. Garlaicigi!!!!

248562. viesis 7.decembris 2007 16:43
0 0 Atbildēt

2 eidis

Man ome arī žiguļus ar meršiem jauc :)))

248628. viesis 10.decembris 2007 9:35
0 0 Atbildēt

to: 248562. viesis

Lai jau jauc. Tas nav attaisnojums Copy/paste lietosanai un garlaicigam dizainam 20 gadu garuma. Principa autobuvetajs, kas savu izstradajumu reklame ka paraku/inovativu tehnologiju, manuprat, nevar atlauties lietot stagnejosu dizainu. Dizainam tomer butu jademonstre sis "parakums". Audi, diemzel, demonstre stagnaciju....

248638. viesis 10.decembris 2007 10:21
0 0 Atbildēt

2 eidis

Nu jā, bet paskaties kā tauta uzņem jauno dizainu no Ssang Yong :) Tie brīnumi ir kas jauns, bet retajam tas patīk. Un pēc būtības jau visi auto viens otram mazāk vai vairāk ir līdzīgi :D Sanāk, ka lai auto būtu "pārāks" - jātaisa ir 3stūrainas lampas, lai nebūtu nevienam līdzīgas :D Nez vai tu pats ko tādu vēlētos :)

248644. viesis 10.decembris 2007 10:35
0 0 Atbildēt

Zini, bet italiem kautka sanak... Sang Yong nesanak. Maserati dargs, Ssang Yong lets. Letam auto lets dizains, dargam dargs... Savukart vacu auto dizains vienkarsi vecs. Kamdel nevar nopirkt vienu forsu italu dizaineri? Ja pat Fiat to var atlauties? Jo ari Fiat kados 50% gadijumu reali smuki un gaumigi uztaisiti. Un tiesi par jaunu uztaisiti, nevis drusku pietunets vecais dizains.

248647. viesis 10.decembris 2007 10:38
0 0 Atbildēt

2 eidis

Tā ir gaumes lieta - un par gaumi kā zināms nestrīdas. Vaciešiem nepatīk itāļu dizains, itāļiem nepatīk vācu - tādēļ katrs taisa pēc savas gaumes :P Vairākumam letiņu patīk vācu brīnumi - paskaities uz ielām :) Es, piemēram, negribētu, lai A3 izskatītos pēc Fiat Lupo :D

248659. viesis 10.decembris 2007 11:29
0 0 Atbildēt

Nezinu vai ta ir gaume vai bailes. Iespejams, ka bailes atskirties no pula. Tadejadi pulis dzen puli. Un visi paliek konservativi, garlaicigi un peleki....

248660. viesis 10.decembris 2007 11:41
0 0 Atbildēt

2 eidis

Tik traki jau nav - man, piemēram, jaunais A3 šķiet tīri ok. A4 un A5 super, dzirdēju, ka iznāks Allroad uz A4 bāzes - lieliski :)

R8 - tavuprāt arī "konservativi, garlaicigi un peleki" ???

248665. viesis 10.decembris 2007 11:54
0 0 Atbildēt

R8 nav gluzi ikdienas auto. Domaju, ka tas tapis tapec, ka ta kompanija diezko labi nejutas par to ko vini razo un par kadu cenu tirgo. Domaju, ka viniem kautka bija jaatbild tadiem izstradajumiem ka Jaguar. Kautka japierada. Ka vini prot ne tikai turpinat tradicijas.

248677. viesis 10.decembris 2007 13:01
0 0 Atbildēt

2 eidis

tieši tā ar R8 viņi to pierādīja citiem auto ražotājiem ko viņi spēj, bet vai to arī vajadzētu pierādīt katrā A3, A4 u.t.t. Nedomāju, ka svarīgākais ir kādam kko pierādīt, bet gan dot cilvēkiem tieši to ko viņi vēlas - un tici man pārdošanas apjomi viņiem neliks vilties :)

248691. viesis 10.decembris 2007 13:24
0 0 Atbildēt

Nu no BOSS uzvalka nemot vera cenu gan gribetos sagaidit ko ipasu. Ne tikai iesutu siltiti...

248697. viesis 10.decembris 2007 13:52
0 0 Atbildēt

2eidis

Nu nez, nez šādi kritizēt jaunu auto, pēc apskatītām pāris bildītēm.... Manuprāt, vispirms jānotestē jaunais A3 un tad avr vai nu to slavināt vai nopelt, bet pašlaik tikai iespējams subjektīvi novērtēt dizaini. Bet atceries ir taču teiciens - "Neskati vīru no cepures" ;)

Peace :)

248710. viesis 10.decembris 2007 15:04
0 0 Atbildēt

Peace

Es vnk piektdienas DB pielikuma sajaucu A4 ar BMW3 un biju sokets. Nu tak tik talu gan. Jau ieprieks "jauns" un "revolucionars" no Audi tads feislifts vien bija. Un tagad jau tiktalu, ka no citiem auto ari atskirt nevar. Principa jau man vienalga. Nemojo eto....

248771. viesis 11.decembris 2007 11:43
0 0 Atbildēt

vai dieviņ, kā tad šoks izpaudās? :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti