Sportisks, elegants, emocionāli piesātināts – jaunais Audi A3 Cabriolet ieradīsies īstajā brīdī – 2008. gada pavasarī. Tas piedāvā Audi A3 sportiskos gēnus apvienojumā ar bezkompromisu kvalitāti, kas raksturīga katram Audi modelim.
4238 milimetru garš, 1765 mm plats un 1424 mm augsts tas ierindojas starp sportiskajiem kompaktklases modeļiem. Pieejams plašs individuālā aprīkojuma iespēju klāsts, kā arī iespēja izvēlēties starp četriem dzinējiem – diviem benzīna un diviem dīzeļa spēka agregātiem. Pirmo automobiļu parādīšanās tirgū tiek plānota 2008. gada martā.
Audi kabrioleti parasti dižojas ar klasisku auduma jumtu – šajā gadījumā tas Audi A3 Cabriolet piešķir harmonisku eleganci un coupe automobiļiem raksturīgu sportiskumu. Jumta hidrauliskai atvēršanai nepieciešamas tikai 9 sekundes. Nolaižamais jumts ir pieejams pusautomātiskā un pilnīgi automātiskā versijā, kas ir speciāli pret skaņas caurlaidību nodrošināts akustisks jumts.
Audi A3 Cabriolet virsbūves konstrukcija sniedz maksimālu izturību un drošību sadursmju laikā. Interjerā jau ierastā bezkompromisu kvalitāte, pievilcīgais dizains un priekšzīmīgā ergonomika rada sportiskas elegances atmosfēru. Automobilī ir pietiekami vietas četriem braucējiem. Aizmugurējā sēdekļa atzveltni var nolocīt uz leju, palielinot kravas nodalījuma ietilpību no 260 litriem līdz 674 litriem.
Jaunajam Audi kabrioletam iespējams izvēlēties vienu no diviem TDI dzinējiem – 1,9 TDI un 2,0 TDI. Mazākais no šiem četru cilindru dzinējiem spēj sasniegt 77 kW (105 ZS) jaudu un spēcīgu 250 Nm griezes momentu tikai pie 1900 apgriezieniem minūtē. Nepieciešamas 12,3 sekundes, lai spidometra rādītājs sasniegtu 100 km/h atzīmi; maksimālais ātrums ir 185 km/h. Šī dīzeļdzinēja versija patērē tikai 5,1 litru degvielas uz 100 km. A3 kabriolets ar 1,9 TDI dzinēju ir pieejams ar piecu pārnesumu manuālo transmisiju.
Divu litru dzinējs attīsta 103 kW (140 ZS) jaudu. Starp 1750 un 2500 apgriezieniem/minūtē tas rada 320 Nm griezes momentu – tas ir pietiekami, lai A3 kabriolets spētu uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 km/h tikai 9,9 sekundēs un tālāk līdz maksimālajam ātrumam – 204 km/h. 2,0 TDI dzinējs uz 100 km patērē tikai 5,3 litrus degvielas, un tā izmešu daudzums jau tagad ir zem nākotnes standarta Euro 5 ierobežojumiem. Kā papildaprīkojumu manuālās sešu pakāpju transmisijas vietā iespējams uzstādīt moderno S-tronic transmisiju.
1,8 TFSI dzinējs attīsta 118 kW (160 ZS) jaudu un 250 Nm griezes momentu - 1500 līdz 4200 apgriezienu/minūtē. A3 kabriolets 1,8 TFSI ar sešu pakāpju manuālo transmisiju uzņem ātrumu līdz 100 km/h 8,3 sekunžu laikā; maksimālais ātrums – 218 km/h; vidējais degvielas patēriņš ir 7,3 litri uz 100 km. Kā alternatīvu Audi piedāvā sportisko S-tronic transmisiju.
Divu litru versija sasniedz 280 Nm griezes momentu pie 1800 līdz 5000 apgriezieniem/minūtē, un starp 5100 un 6000 apgriezieniem/minūtē tas attīsta 147 kW (200 ZS) jaudu. Ar S-tronic divu sajūgu transmisiju, kas ir pieejama līdztekus sešu pārnesumu manuālajai transmisijai, Audi A3 2,0 TFSI kabriolets uzņem ātrumu no 0 līdz 100 km/h 7,3 sekundēs; tā maksimālais ātrums ir 231 km/h, patērē vidēji 7,6 litrus degvielas uz 100 kilometriem.
Nu komentētāji - kuram tad šis tagad būs līdzīgs? :)))