Sabiedriskais transports kļūst pieejamāks 9

 
12.decembris 2007 12:21

Sniedzot sabiedriskā transporta pakalpojumus pārvadātajiem būs jāpiemērojas sociālās atstumtības riskam pakļautajām iedzīvotāju grupām – personām ar funkcionāliem traucējumiem, gados veciem cilvēkiem, informē Satiksmes ministrija.

To paredz Satiksmes ministrijas sagatavotais Ministru kabineta noteikumu projekts ''Sabiedriskā transporta pakalpojuma sniegšanas un izmantošanas kārtība'', kas otrdien, 11.decembrī tika izskatīts Ministru kabineta sēdē.

Noteikumu projekts attiecas uz sabiedriskā transporta pakalpojumiem, kurus organizē valsts un pašvaldība vienotā maršruta tīklā. Tas padara skaidrākas administratīvās procedūras, kā arī sekmēs transporta pakalpojuma kvalitāti un pieejamību.

Projekts nosaka biļešu iegādes un to izmantošanas, vietu rezervēšanas, pasažieru iekāpšanas, pasažieru rokas bagāžās un dzīvnieku pārvadāšanas, atrastu lietu nodošanas un uzglabāšanas, kā arī citas kārtības, un pārvadātāju rīcību, ja reisa izpildes laikā noticis transportlīdzekļa tehnisks bojājums un piespiedu apstāšanās.

Ministru kabineta noteikumu projekta izstrāde paredzēta Sabiedriskā transporta pakalpojumu likumā un tā ir daļa no sabiedriskā transporta nozares reformas.

Projekta realizācijai Satiksmes ministrijai nav nepieciešami papildu valsts budžeta līdzekļi.
 
Visi komentāri
 
248961. viesis 12.decembris 2007 13:24
0 0 Atbildēt

vai gados veciem cilvēkiem šobrīd ir jebkādas problēmas iekš sabtr? man liekas, ka penči no rīta līdz vakaram to vien dara, kā aizrautīgi vizinās.. a par ko ne - silts, gaišs un vēl pilns ar domubiedriem. var papukstēt uz visiem, kas jaunāki par 45 :-D

248963. viesis 12.decembris 2007 13:26
0 0 Atbildēt

būtu labāk padomājuši, kā sabtr`am piesaistīt darbspējas vecuma ļaužus (kuri, kā runā, esot tie vainīgie satiksmes sastrēgumu radīšanā, uz/no darba vedot katrs savu pakaļu personīgajā/firmas vieglajā autiņā).

248979. viesis 12.decembris 2007 14:11
0 0 Atbildēt

blablabla ... projekts... procedūras ... kvalitāti blablabla

reformas.

t1r$t jau visi gudri, bet reāli kaut kas mainīsies? :D

paskatoties uz mikriņiem, kur atsperes uz otru pusi izliekušās, jo cilvēki stāv divos stāvos iekšā pret stikliem izlīmējušies... reformisti mle

249004. viesis 12.decembris 2007 15:39
0 0 Atbildēt

visjaukākais ir pēdējais teikums: līdzekļu ta nav :D

249045. viesis 13.decembris 2007 2:39
0 0 Atbildēt

Iekāpt ta iekāps, a ko darīt 70-gadīgai večiņai vai teiksim invalīdam, ja šoferis tos nelaiž ārā pa priekšējām durvīm?

249049. viesis 13.decembris 2007 7:47
0 0 Atbildēt

tas jau ir vissleetaakais- uz papiira baigaas shtelles sabiidiit. vajag pa taam sabtransa joslaam palaist vairaak vieniibu. tad kad sastreegumaa auto seedoshais cilveeks ieraudziis, ka kameer vinsh seezh auto- 5 busi uz vinja maajaam jau pabrauca garaam- nepaarpildiiti un eerti, tad saaks domaat par paarseeshanos. kameer pa ielu braukaas paarkrauti mikrinji kuros aizvien staav kaajaas- nafig visu to teoreetisko pieejamiibu.

249052. viesis 13.decembris 2007 8:55
0 0 Atbildēt

Vakar pateicoties incidentiem uz salu un akmens tiltiem gaaju uz darbu ar kajinjaam un skaitiju tramvaju attiecibu pret privaato transportu. Rezultaataa man sanaaca ka ar privaato transportu paari akmens tiltam var parbraukt vairak cilveeku nekaa ar tramvaju. Turklaat tarmvajaa cilveku masa spiedaas pa visaam luukaam laukaa :(

Un tas ko shinii rakstaa var izlasiit - imitesim aktivu darbiibu un paarakstisim jau senesoshus normativus uz jaunaka papiira! Kaa var shitaa tautu maaniit ... bet kā lai nemāna, ja tauta stulba :)

249137. viesis 14.decembris 2007 14:14
0 0 Atbildēt

uzskatu, ka Rīgas Domei ir ļoti maz cerību un iespēju panākt, ka individualo auto īpašnieki varētu masveidā sākt izmantot sab.transportu - busus un tramvaju. Tie var būt atsevišķi gadījumi. Piem, manai sievai dzīvoklis Zolitudē ir netālu no 53. busa galapunkta, viņai ir reala iespēja iekāpt TUKšĀ busā, izvēlēties sēdvietu, aizbraukt līdz darbavietai, kura atrodas tieši pils.centrā, blakus autobusa galapieturai. It kā ideals variants. pastāv arī papildus iespēja - mikrobuss 236, kurš veic analogu maršrutu. Bet, tomēr, viņu arī ši IDEALĀ iespēja neapmierina, jo daudz patīkamāk tomēr ir sēdēt siltā,komfortā privātauto - klausīties mūziku un rīta ziņas, iedzert līdzpaņemto kafiju termokrūzē, padiskutēt ar savu vīru pa dienas plāniem... Buss jau vienmēr pusceļā ir pārpildīts, viens otram sēžas klēpī, stradnieki netīŗās daarba drēbēs, klepojoši onkuļi, utt. Diez kas nav. Domāju, ka vēl pāragri runāt par lielākas sab.transporta pieejamības faktoru.

249139. viesis 14.decembris 2007 15:13
0 0 Atbildēt

Redzot šito bezjēdzīgi stulbo āziotāžu un pamuļķīgo rosīšanos ap tā saukto sab trans prioritēšanu un satiksmes tālāku sačakarēšanu, daudzi vienkārši kaut vai aiz spītības liks mīksto visiem tiem pasācieniem un ignorēs to māžošanos. Respektīvi vēl ilgi turpinātu vizināties ar personisko transportu pat ja sab trans būtu pusparvelti silts tīrs mājīgs un patukšs. Katram savs LCD monitors ar kabeļtelevīziju un MP3 austiņas :D

Visriņķī 50km Rīgai sabūvēti privātmāju masīvi un būs vēl, jo kurš ta var atļauties zemi tuvāk RĪGAI. Bet lai no turienes nokļūtu uz darbu, kurā var sapelnīt to slaveno IKP no kura nomaksāt nodokļus valsts darboņu algām SAB TRANS jau nu nav alternatīva. Piemēram prasu savai sekretārei, ko šī tik vēlu darbā ierodas. Atbild ka autobusa reiss ziemā atcelts un nākošais tik pēc stundas esot. Vot i nākot uz darbu stundu vēlāk. Es pie sevis nodomāju ak tu nabadzīte, nav tev savas mašīnītes, laikam firmas auto būs jāpiešķir, jo autobusa maršrutu organizēt negribas :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti