730 Zs jaudīgs BMW M5 ar divām turbīnām 26

 
21.decembris 2007 10:28

Vācu kompānija G-Power prezentējusi BMW M5 tūninga versiju, kas nosaukta par Hurricane (viesuļvētra). Kompānijas speciālisti palielinājuši bāzes piecu litru V10 dzinēja jaudu no 507 līdz 730 Zs, uzstādot dzinējam divas turbīnas, kā arī izstrādājuši jaunu virsbūves veidolu, uzlabojot auto aerodinamiku.



Tūnētā BMW modernizētais dzinējs darbojas kopā ar septiņpakāpju sekvenciālo kārbu SMG. Pēc G-Power pārstāvju vārdiem, ar šādu spēka agregātu no nulles līdz 100 km/h auto spēj ieskrieties 4,2 sekundēs, kas ir par piecām sekundes desmitdaļām ātrāk nekā bāzes versija. 200 km/h auto spēj sasniegt 10 sekundēs, bet 300 – 29,5 sekundēs. Maksimālais ātrums ir 340 km/h.





Tūnētais sedans BMW M5 ticis arī pie modernizētas piekares, efektīvākiem sešu virzuļu bremžu mehānismiem ar 400 milimetru diskiem un vieglmetāla 21 collas riteņu diskiem ar Dunlop riepām 255/30 priekšā un 295/25 aizmugurē.



Tāpat arī ateljē G-Power plāno uzbūvēt vēl jaudīgāku Hurricane versiju un, palielinot turbīnas spiedienu līdz 1,0 bāram, attīstīt dzinēja jaudu līdz 800 Zs.

 
Visi komentāri
 
249524. viesis 21.decembris 2007 10:32
0 0 Atbildēt

Turbā ir spēks!

249525. viesis 21.decembris 2007 10:33
0 0 Atbildēt

Aparāts ar ko ātri un skaisti uz viņsauli aizbraukt:)

249531. viesis 21.decembris 2007 11:00
0 0 Atbildēt

ja nav visi riteņi velkošie, tad jēga maza no tiem ZS

249538. viesis 21.decembris 2007 12:02
0 0 Atbildēt

1) tas nav bmw, kas veicis sho paarbuuvi

2) nav domaats 200m dragjiem, kur pilnpiedzinjai ir jeega...

bet mashiina zaibis - cenjiks drosh vien taads pats

249540. viesis 21.decembris 2007 12:12
0 0 Atbildēt

Marchik: spiedienu mēra relatīvi pret citu spiedienu, konkrēti - šajā gadījumā pret atmosfēras spiedienu. Tātad - spiediens viens bārs nozīmē, ka turbīnas spidiens ir par vienu bāru lielāks nekā atmosfēras spiediens :D

249543. viesis 21.decembris 2007 13:30
0 0 Atbildēt

Visu cieņu jaudai, bet par tādu cenu tas salons pilnīgi nekāds.

249546. viesis 21.decembris 2007 13:52
0 0 Atbildēt

par kādu cenu? :)

249548. viesis 21.decembris 2007 14:51
0 0 Atbildēt

Juu - šito varētu pie mums baisi labi iznīcināt hehehe

249549. viesis 21.decembris 2007 15:05
0 0 Atbildēt

Cienījami!

Ja tik tas pepelacs neizskatītos tik ugly ugly ugly.... :-/

249551. viesis 21.decembris 2007 15:19
0 0 Atbildēt

Līdz 200 OK bet no 200 līdz 300 cēliens nav tik labs :D :D :D

249554. viesis 21.decembris 2007 15:36
0 0 Atbildēt

Nafig ielas masiinai tāda jauda????!!!!! Saki trassei?! Tad jau vieglāku jataisa- bez navarotiem. Es savus 254hp/310nm nezinu kur ielās un uz sosejas likt!

249573. viesis 21.decembris 2007 17:34
0 0 Atbildēt

Ātrumkloķis gan labenieks!

Bet vispār - apskaužu biezos, kas kaut ko tādu var atļauties :(

249577. viesis 21.decembris 2007 17:56
0 0 Atbildēt

Tak jau šitāds ar 3.0TDS iet lupatās, jauda kā kosmosa kuģim, nespēju iedomāties vēl ko trakāku...

249587. viesis 21.decembris 2007 19:05
0 0 Atbildēt

Pareiz,kur cena parveidojumiem?????? Es varu deret ta ir tikpat astronomiska,cik ta kosmiskaa M5 pa4i raditaji,teiksim dubulta no M5 standarta cenas,kas nozime tikai to,kad ta jau ir kartiga cetrvietiga Ferrari teritorija,kuram vel piedevam ir ENZO motors......,nav ilgi jadoma kur4 beigas pagarinatu kraneli garaku!:):)

249590. viesis 21.decembris 2007 19:38
0 0 Atbildēt

nice

249594. viesis 21.decembris 2007 20:00
0 0 Atbildēt

Atsaldēts auto vietējiem atsaldeņiem...

249618. viesis 22.decembris 2007 15:15
0 0 Atbildēt

smukais bmwee kas rezdets lidz sim.......motor telpa un salons=glamurigi:))))))

249628. viesis 23.decembris 2007 4:33
0 0 Atbildēt

Tādus vēl kāds pērk?

249641. viesis 24.decembris 2007 8:07
0 0 Atbildēt

tāpēc jau ir ielikta reklāma, ka nevienam tādu brūnu nevajag :D

249644. viesis 25.decembris 2007 1:00
0 0 Atbildēt

mjā, motora nodalījuma skats iespaidīgs

----------

MN12

249647. viesis 25.decembris 2007 13:08
0 0 Atbildēt

smadzeneem vieta jau nav paredzeeta :

Nedod dievs kaads naudasmaiss savam mazgadiigajam urlam šitaadu nopirks ....

249661. viesis 26.decembris 2007 21:10
0 0 Atbildēt

Pēc mēneša, būs tāds Latvijā, varu derēt. Gan kāds biezais pašnāvnieks nopirks. Smugu metāla zārciņu.

249670. viesis 27.decembris 2007 9:57
0 0 Atbildēt

Šito motoru ielikt 206 pegijam aizmugurējā sēdekļa vietā, tad līdz 300k/h būtū 10 sekundes!

249747. viesis 28.decembris 2007 8:55
0 0 Atbildēt

man jau domāt, ka būtu pareizāk teikt, ka uzlikti divi mehāniskie kompresōri nevis turbīnas..

249772. viesis 28.decembris 2007 19:23
0 0 Atbildēt

Krāsa OK, kopā ar karbonu iet labi. a salons poher kāds, kad ar 300kmh esi nopljaavis 10 priedes :D

249773. viesis 28.decembris 2007 19:57
0 0 Atbildēt

Kada jega no ta Karbona,ja auto sver pie 2vam tonnam un piebazta pilna ar visadam luksusa ekstram,kura tikai nogalina labaku vadamibu,ja grib istu auto,tad japerk Formula 1,vai kadu Por4u GT2!:):):) Cilveki ir saslimu4i lietojot tadus dargus materialus,kur tiem nav nozimes,tikai dekorativa,vel varetu saubities par jauna M3 karbita jumtu,itka tas samazinot auto gravitacijas augstako punktu ar izrieto4ajam no ta sekam itka vadamibai,bet tas viss ir sviests,nav jabrinas kad cena tam Bembim salidzinot kautvai ar iepriek4ejas paaudzes M3 ir uzkapusi tuksto4os,ar tadiem tempiem pec naudas nako4ais M3 maksas 70.000Ls,M5 100.000Ls,bet M6 150.000Ls-bus tiem karbita jumti,zillijons uz reala celja nelietojamu zirgu zem kapota un cena lai visi baidas!!!! Tada ta BMW inflacija.....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti