Izskata noteikumus, kā noteikt autoceļu vērtību 9

21.decembris 2007 10:37

Ceturtdien, 20.decembrī Valsts sekretāru sanāksmē izsludināts Ministru kabineta noteikumu projekts Valsts autoceļu un pašvaldību ceļu vērtēšanas noteikšanas kārtība.

Noteikumi nosaka kārtību, kā tiek noteikta valsts autoceļu un pašvaldību ceļu vērtība. Zeme zem ceļiem netiek vērtēta.

Autoceļu vērtībā tiek iekļauti tādi elementi kā autoceļu segas konstrukcija, mākslīgās būves (tilti, gājēju tilti, autoceļa pārvadi, estakādes, tuneļu, caurtekas), autoceļu inženierbūves (autobusu pieturvietas un paviljoni, transportlīdzekļu stāvvietas, pasažieru atpūtas laukumi u.tml.), satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi (ceļazīmes, luksofori, aizsargbarjeras u.tt.), autoceļu un šķērsojuma mezgli, satiksmes uzskaites punkti un meteoroloģisko apstākļu stacijas.

Līdz šim autoceļu vērtība tika noteikta atbilstoši VAS Latvijas Valsts ceļi rajonu nodaļu rīcībā esošajiem resursiem un datu uzskaites, kas katrā rajonā ir atšķirīga. Jaunie noteikumi nodrošinās vienotu un sistemātisku pieeju autoceļu vērtēšanai. Tiks uzlabota datu par valsts autoceļiem uzskaite un reģistrācija un noteikta vienota sistēma vērtības noteikšanai.

Tāpat arī paredzēts izveidot vienotu elektronisku ceļu datu bāzi un datu uzskaites par autoceļiem un to elementiem kārtību.

Noteikumu projekts izstrādāts atbilstoši likuma Par autoceļiem 13.1 pantam, kurā noteikts, ka valsts autoceļu un pašvaldību ceļu vērtību veido būvniecībā ieguldītie līdzekļi un šo ceļu nolietojums, ko atspoguļo grāmatvedības uzskaitē.

Šis noteikumu projekts vēl ir jāizskata Ministru kabineta komitejā un jāapstiprina valdībā.
 
Visi komentāri
 
249582. viesis 21.decembris 2007 18:35
0 0 Atbildēt

Tāpat viss maksās milijonus!!!! :D Varbūt šoreiz vēl ieviesīs minimālo atalgojmu par viena kvadrātmetra ceļa seguma remontu, tādu virs pasaules dārgāko ceļu līmeņa, par kvalitāti pofig!!! :D

249619. viesis 22.decembris 2007 17:24
0 0 Atbildēt

Vērtību jau nosaka tāpēc,lai Satiksmes Ministrija to varētu iekļaut grāmatvedības bilancē un pēc tam laika gaitā kontrolēt ceļa vērtību,tai mainoties(nolietojums vai remontā ieguldītā nauda).

249649. viesis 25.decembris 2007 13:11
0 0 Atbildēt

ja ja ja.....

protams..... grāmatvedibā..... pareizais virziens.... tikai nav līdz galam tēma asttīstīta..... te jau ož pēc Valsts autoceļu privatizācijas..... lai arī cik smieklīgi neizklausītos......

Vienu reizi šie jau pirka lielā daudzumā datorprogrammas..... pēc tam daļa atdalījas no valsts struktūras un pārvertās parastā projektēšanas kantorī... par mūsu līdzekļiem..... ;)

249656. viesis 25.decembris 2007 21:22
0 0 Atbildēt

249649.,Tu domā "Ceļu inženieri"?

249658. viesis 26.decembris 2007 17:58
0 0 Atbildēt

Varbūt domāju aplami,bet vērtību mēdz noteikt lietai,kas ies uz andeli.

249659. viesis 26.decembris 2007 19:50
0 0 Atbildēt

Nu nav tā.Jebkurā firmā taču ir grāmatvedības uzskaitē esoši pamatlīdzekļi.Tas pats ar ceļiem.Un es nevaru iedomāties,ko varētu darīt ar privatizētu ceļu kāds veikls pilsonis-manuprāt,neko.

249665. viesis 27.decembris 2007 8:00
0 0 Atbildēt

ko daris.... apsaimniekos - iedomajies ko ar šo darītu šlesers....;) gan jau bez piķa nepaliktu :D

249668. viesis 27.decembris 2007 9:14
0 0 Atbildēt

tumsonjas....

249669. viesis 27.decembris 2007 9:51
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka Šlesers gatavojas privatizācijai!

Kā nopelnīt!? Piešķirs sev līdzekļus apsaimniekošanai un uzturēšanai! Un kompensācijas par nolietojumu!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropā ievieš jaunus elektromobiļu uzlādes noteikumus; braukšana ar elektrību kļūs dārgāka 53

Ionity - viens no lielākajiem uzlādes staciju tīkliem Eiropā, maina lietošanas noteikumus un nosaka citus tarifus. Ja līdz šim automašīnu īpašniekiem par akumulatora uzpildi bija jāmaksā konstanta maksa (8 eiro), tad turpmāk būs jāmaksā par izlietoto elektroenerģijas daudzumu (0,76 eiro par kilovatstundu). Lasīt vairāk

 

Ātrvilciens "noslauka degunu" vieglajam (+ VIDEO) 9

Vieglais auto piebrauc par tuvu sliedēm un nolaižoties barjerai, iekļūst slazdā. Iespējams, pārprastās signalizēšanas dēļ, vadītājs cenšas pārbraukt sliedes, taču vilciens ir pārāk tuvu. Lasīt vairāk

 

Opel – mazāk modeļu, mazāks apgrozījums

Opel piedāvājumā vairs nav Karl, Adam un dažu citu modeļu, līdz ar to ietekmēts arī apgrozījums. Lasīt vairāk

 

Pērn jauno auto tirgus Latvijā uzrādījis izaugsmi 8,6% apmērā; galvenā artava - kompakto krosoveru segments 4

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādīja stabilu 8.6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti