Mana Audi B4 stāsts 120

 
6.septembris 2002 11:42

Lēns, bet neatlaidīgs pārbūves process sākās ne vairāk, ne mazāk kā pirms trīs gadiem, kad tika iegādāts sarkanās krāsas Audi B4. Jau rūpnieciski šim B4 tika uzstādīta tā saucamā sportiskā tipa piekare...

Auto vēsture un daži tehniskie dati; izlaiduma gads 1993.g, nobraukums pērkot auto 79 tūkst. km, motors 2.0 litru ar Digifant sistēmas spriči, tehn. datu jauda 115 zirgspēku pie 5400 apgr. min, jeb 85 kW, griezes moments 166 Nm pie 3000 apgr.min., degvielas patēriņš vidēji sastādīja 7-8 litri uz 100 km. 2001 gada pavasarī auto pārdzīvoja krietnu motora pārbūvi, kuras laikā tika pilnībā atjaunota piekare nomainot visas bukses un amortizatorus ( gāzes BOGE Turbo), tika renovēta bremžu sistēma nomainītas visas gumijas un esošo gumijas šļauciņu vietā uzstādītas plastmasa ar nerūsošā tērauda apvalku. Motoram; slīpēts bloks, ielikti jauni virzuļi (ļoti labas konstrukcijas, viegli), lai samazinātu kustīgo masu ielikti sporta pirksti, nedaudz atvieglota kloķvārpsta, atviegloti un pulēti klaņi, galvā izfrēzēti un izpulēti viesi ieplūdes un izplūdes kanāli, īpaši pielāgoti ieplūdes un izplūdes kolektori, tā lai nebūtu nekādu pārejas malu. Ielikta sadalene ar 2800. Sēdināta galva. Izdarīts maksimāli viss, lai motors mehāniski bez ierobežojumiem spētu darboties līdz 8000 apgr./min. Pašlaik galvenais ierobežotājs ir esošā vadības sistēma Digifant, kura neļauj dzinēju griest tālāk par 6465 apgr/min, bet tuvojoties šai ierobežošanai ir jūtams dzinēja jaudas kāpums, pēc mērījumiem uz jaudas stenda tika sasniegti 140 Zs pie 5780 apgr/min un griezes moments 176 Nm pie 4995 apgr/min, pēc šiem mērījumiem vēl tika ieliktas firmas DENSO irīdija sveces, kas dod aptuveni 1 līdz 2 Zs pieaugumu, nomainīts izpūtējā vidējais rezonators un nomainītas oriģinālas AUDI sprauslas pret Citroen VTS sprauslām ar lielāku ražību. Mani secinājumi, pašlaik auto jauda ir tuvu 150 Zs un ar to pietiek, lai tahometrā ar 5. ātrumu bultu dabūtu līdz sarkanajai robežai, kad kompis sāk atslēgt degvielas padevi (V~210km/h.). Pilnībā nomainīts viss izpūtējs, sākot no pašas galvas, kur uzmontēts zirneklīts, pie plaukta tas savienojās divās caurulēs un centrālajā šahtā pāriet uz vienu 60 mm diametra cauruli, skaņai ir īpašs raksturs. Esošais gaisa filtrs nomainīts pret sporta HP Raid (švammes piesūcināts ar filtra eļļu). Nedaudz par degvielas patēriņu, tā kā motora griešanās ir atvieglota un novērstas viss rūpnieciskās atkāpes, dzinējs griežas vieglāk un pa šoseju normālā braukšanas režīmā tiek tērēti ~ 6 litri uz 100 km, maz bet fakts, lai gan normālā režīmā pabraukt ir ļoti grūti, auto tā vien aicina, nu uzspied... un tad jau normālais patēriņš svārstās no 9 līdz 15 l/100 atkarībā izvēlētās braukšanas manieres. Motora nodalījumā viss ir tīrs, nav nekādu eļļas sūču arī netīrumu iekļūšana tiek aizsargāti ar pannu no apakšas, tā kā pāris reižu gadā noslaukot putekļus un vienreiz izmazgājot motora nodalījumu tas izskatās tīrs, pat ļoti. Auto krāsā ir nokrāsots sadales vārstu vāks un motora bloks. Audi RS bampers, tikai vidējā daļā ir ielīmēts gaisa uztvērējs, kurš papildus savāc un novada gaisu uz radiatoru, caur kapotā iebūvētajām restēm tiek izvadīts karstais gaiss. No kapota ir izņemti logu mazgātāji un uzmontēti uz logu tīrītāju birstēm, izmantoti no VW LT busiņa. Strādā ļoti efektīgi. No durvju rokturiem izņemtas atslēgas. Diski CR Auto-Design CR75 7,5Jx16 ET 15, riepas Continental Conti Sport 205/55 16”. Auto interjers, esošais Audi Sport, ir arī oriģinālie eļļas spiediena, temperatūras un sprieguma rādītāji virs pelnu trauka. Ātruma pārslēgam uzlikts OMP rokturis (karbona imitācija), stūre 295 mm Dino melna). Tas pašlaik viss. Ja kādam ir īpaša interese par šo auto, tad sūtīti ziņu uz Senna@iauto.lv.
 
120 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
37280. viesis 6.septembris 2002 12:48
1 1 Atbildēt

Ja tik labs auto, kāpēc pārdod? www.autonet.lv/viss.php?id=6102 Vau 2001 pārbūvēja motoru un 2002 jau grib pārdot. Par tādu cenu var S2 nopirkt, var būt tas ne būs tik laba stāvokli bet tomēr.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Rādīs visu - Hyundai izstrādā holorāfisku displeju visa vējstikla izmērā 8

Hyundai sastāvā ietilpstošais tehnoloģiju uzņēmums Hyundai Mobis un Vācijas uzņēmums Zeiss noslēguši sadarbību interesantā projektā, kas automašīnas vējstiklu ļautu izmantot kā lielizmēra ekrānu dažādas informācijas norādēm. Lasīt vairāk

 

Vasara ratiņkrēslā - motociklists nofilmē savu avāriju (+ VIDEO) 22

Avāriju fiksējuši gan motociklista, gan autovadītāja videoreģistratori. Cietušais motociklists informē, ka negadījumā par vainīgu nesen atzīts autovadītājs, bet viņš pats visu vasaru bijis spiests pavadīt ratiņkrēslā un tikai augusta beigās atsācis staigāt ar kruķu palīdzību. Lasīt vairāk

 

Kā Continental riepas pagarina elektrisko kravas auto sniedzamību? (+VIDEO) 3

Vadošie riepu ražotāji kā Continental izstrādā ne vien pašu apriepojumu, bet arī dažādas palīgtehnoloģijas. Apmeklējot vācu auto tehnoloģiju milža Continental ekspozīciju transporta izstādē Hanoverē, atklājām, ka modernās kravas spēkratu riepas spēj daudz vairāk nekā ripot, vilkt vai stūrēt. Lasīt vairāk

 

Demontēta puse vecā Salacgrīvas tilta (+ VIDEO) 1

Aptuveni pēc mēneša pilnībā būs demontēts teju 65 gadus vecais Salacgrīvas tilts. Paralēli tam norit darbs pie jaunā tilta būvniecības. Tikmēr uz pagaidu tilta novērota problēma – autobraucēji, kuri neievēro ātruma ierobežojumus, distanci vai pārsniedz atļauto auto svaru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti