Latvijā pieejams jaunais «Hyundai H-1» 2

22.aprīlis 2008 14:11

Jau no šīs nedēļas Latvijā pieejams jaunais "Hyundai H1". Nedēļu iepriekš Baltijas automediju pārstāvji Tallinā tika ar iepazīstināti ar šo sen gaidīto jaunumu.

Hyundai H-1 sevī apvieno būtiskākās komerctransporta iezīmes – tas ir funkcionāls un ērts automobilis ar pilnīgi jaunu dizainu. Tehniski būtiskākais jauninājums ir tā jaudīgais (170 Zs) un tajā pašā laikā ekonomiskais dīzeļa dzinējs.



Jaunais H-1 ir izstrādāts saskaņā ar Hyundai tradīcijām, apvienojot nepieciešamo aprīkojumu un izdevīgu cenu. Standarta modeļa aprīkojumā ietverts gaisa kondicionieris, ar degvielu darbināms papildus sildītājs, ABS, drošības spilveni vadītāja un priekšējā pasažiera pusē, kā arī slīdošās durvis abās automobiļa pusēs.

Kravas furgons un mikroautobuss

Ar pirmo H-1 modeli Hyundai iepazīstināja publiku jau astoņdesmito gadu beigās. Šo gadu laikā automobilis ir iekarojis savu tirgus nišu, un jaunajam Hyundai H-1 ir visi priekšnoteikumi, lai tas būtu tikpat veiksmīgs, kā tā priekšgājēji.


 
Jaunais H-1 ir 5125 mm garš (+90 mm), 1920 mm plats (+100 mm), tā riteņu bāze ir 3200 mm (+120 mm). Drosmīgs un moderns dizains ir viena no jaunā automobiļa iezīmēm. Pateicoties dizaina uzlabojumiem, H1 ir ticis pie iespaidīga radiatora režģa un lielākiem lukturiem.



Automobilis ir pieejams divās versijās: kravas furgona un pasažieru mikroautobusa. Kravas autofurgons ir radīts mazu un vidēju uzņēmumu vajadzībām, savukārt, pasažieru versija ir piemērota lielām ģimenēm un cilvēku pārvadāšanai. H-1 kravas furgons Baltijas valstīs ir pieejams ar 3 sēdekļiem, bet pasažieru versija - ar 8 sēdekļiem. Kravas furgonam ir izgatavotas arī papildus versijas ar 2, 5 un 6 sēdvietām, untās ir iespējams pasūtīt atsevišķi.

Jaudīgs dzinējs

Visi modeļi ir aprīkoti ar jauno 2,5 litru “common rail” dīzeļa dzinēju ar četriem cilindriem, 16 vārstiem un mainīgās ģeometrijas turbokompresoru (VGT). Maksimālā dzinēja jauda ir 170 Zs (125 kW)/3800 apgr./min. un maksimālais griezes moments ir 392 Nm/ 2000 apgr./min. Jaunā H-1 maksimālais ātrums ir 181 km/h un vidējais degvielas patēriņš ir 8,8 litri uz 100 km. Gada beigās piedāvājuma klāstā tiks iekļauti arī divi mazāk jaudīgi dzinēji. H-1 ir aprīkots ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu un pašbloķējošo diferenciāli (LSD).

Pasažieru automobilim raksturīgās ērtības

Hyundai dizaineri ir radījuši īpašu H-1 salonu, kura kvalitāte ir salīdzināma ar lielāko daļu mūsdienu augstākās klases pasažieru auto. Vadītāja sēdekļa augstums un attālums no stūres, kā arī muguras balsta pozīcija ir pielāgojamas katram individuāli. Pateicoties īpaši izveidotai nodalījuma sienai, salons ir plašs un sēdekļiem apkārt ir pietiekami daudz vietas.



Pie elementiem, kas piesaista uzmanību, pieskaitāms stilizēts un skaidri pārskatāms instrumentu panelis, pārnesuma kārbas svira centra konsolē un slēdžu panelis vadītāja durvīs. Šī automobiļa dizains, ergonomika un stils, kā arī zemais trokšņa līmenis salonā atbilst augstākajai klasei. Tas kopumā atspoguļo Hyundai vēlmi censties būt labākajam.



Plašs standarta aprīkojums

Jaunā H-1 standarta aprīkojuma atlases pamatā automobiļa ražotājs ir domājis par drošību, komfortu un braukšanas baudu. Drošības aprīkojumā ietverti drošības spilveni vadītāja un priekšējā pasažiera pusē, ABS, bremzēšanas papildu gaismas signāls, pielāgots lukturu augstums, priekšējie un aizmugurējie miglas lukturi un imobilaizers. Elektroniskā stabilitātes programma (ESP+) ietilpst pasažieru mikroautobusa standarta aprīkojumā un ir atsevišķi pasūtāma arī kravas furgonam.



Izstrādājot jauno H-1, īpaša uzmanība tika veltīta arī pasažieru komfortam un ērtai automobiļa vadīšanai. Gaisa kondicionieris, ar degvielu darbināms papildus sildītājs, centrālā atslēga, papildus stop signāls un tonētie logi ir daļa no H-1 standarta aprīkojuma.

Hyundai H1 aizmugurē ir kravas nodalījums, kas ir 2,37 metrus garš, 1,62 metrus plats un 1,35 metrus augsts, un kura kopējā ietilpība ir 4,3 kubikmetri. Abās automobiļa pusēs ir ierīkotas ērtas slīdošās durvis un aizmugurē ir uz augšu atverama lūka vai arī uz abām pusēm atveramas durvis. Uz grīdas ir ierīkoti divpadsmit bagāžas nostiprināšanas āķi. Tas padara H-1 par modernu un arī profesionālai pārvadāšanai piemērotu automobili.

Hyundai H-1 kravas furgonam ražotājs piešķir 3 gadu garantiju, savukārt, pasažieru versijai - 5 gadu garantiju. Jaunā automobiļa cena Latvijā sākot no 24 900 EUR.

Hyundai H1 tehniskie dati:
Dzinējs 2,5 CRDi VGT, 4 cilindri, 16 vārsti
Jauda 125 kW (170 Zs) 3800 apgr./min
Griezes moments 392 Nm 2000 apgr./min
Pārnesumkārba 5+1 pakāpju manuālā pārnesumkārba
Priekšējās/aizmugures bremzes 16 collu disku bremzes
Priekšējā balstiekārta McPhersson tipa statņi
Aizmugurējā balstiekārta Loksnes atsperes
Pilna masa 3160 kg
Pašmasa 1974 kg
Kravas kapacitāte 1186 kg
Piekabes kravas kapacitāte 2300 / 750 kg (ar bremzēm/bez bremzēm)
Garums/platums/augstums 5125/1920/1935 mm
Riteņu bāze 3200 mm
Ass platums priekšā/aizmugurē 1685/1660 mm
Klīrenss 190 mm
Apgriešanās rādiuss 5,61 m
Degvielas patēriņš (vidēji) 8,8
Kravas nodalījums 4,3 kubikmetri
Kravas nodalījuma izmēri 2370/1620/1350 mm (Garums/platums/augstums)
Riepas 215/70 R16C



Skandi Motors salonā jaunais Hyundai H1 pieejams jau šonedēļ. Hyundai H-1 kravas furgonam ražotājs piešķir 3 gadu garantiju, savukārt, pasažieru versijai - 5 gadu garantiju. Jaunā automobiļa cena Latvijā sākot no 24 900 EUR.

SIA "Skandi Motors" tirdzniecības tīkls pārdod Hyundai automašīnas Rīgā, Jēkabpilī un Liepājā.
SIA „AUTO HALLE” tirdzniecības tīkls pārdod Hyundai modeļus Rīgā un Valmierā.


 
Visi komentāri
 
255935. viesis 22.aprīlis 2008 18:09
0 0 Atbildēt

kā jau rakstīju agrāk - hyndai nav ne vainas.....

vaina ir tiem žlobiem, kas viņus latvijā pārstāv ;)

284460. viesis 29.novembris 2011 22:49
0 0 Atbildēt

kura vieta?Mekleju jau kadus 2 men

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pārdošanā lielākais jebkad uzbūvētais Porsche (+ FOTO)

Mecum izsolē tiks piedāvāts lielākais jebkad uzbūvētais Porsche – motormāja ar nosaukumu Tempo Mikafa Sport Camper. Lasīt vairāk

 

Audi iepazīstina ar sportisko Audi SQ8 (+ FOTO) 3

Audi prezentējis sportisko Q saimes modeli – Audi SQ8 TDI. Pateicoties astoņu cilindru dīzeļdzinējam ar biturbo piedziņu, lielā SUV kupeja piedāvā pirmšķirīgu veiktspēju apvienojumā ar augsta līmeņa efektivitāti. Lasīt vairāk

 

Briti pārveido Ford Mustang par elektroauto (+ FOTO) 1

Britu jaunuzņēmums Charge Automotive pārveidojis muskuļauto Ford Mustang par elektriskās piedziņas sporta auto, kas var sasniegt maksimālo ātrumu 240 km/h. Lasīt vairāk

 

CSDD aptauja: 66% iedzīvotāju apturētu šoferus no braukšanas reibumā 2

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) aptaujas* dati apliecina, ka sabiedrība ir gatava aktīvi rīkoties, lai nepieļautu nelaimes gadījumus, ko varētu izraisīt dzērājšoferi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti