Mūs pašus un ceļotājus, kas ierodas Latvijā vai dodas no tās prom nepatīkami pārsteidz aina, kas paveras blakus autostāvvietas sētai lidostā Rīga.
Lidosta Rīga ir mūsu valsts vizītkarte un miljonus pelnošs uzņēmums, kas mājaslapā uzsver savu lielo nozīmi, sola nodrošināt klientiem uzticamu infrastruktūru un izcilus aviācijas un ne-aviācijas pakalpojumus, tostarp autostāvvietas pakalpojumus.
Praksē gan ne viss ir gludi, jo nokūstot sniegam, gājēju celiņš pie autostāvvietas atklāj dažas nepilnības.
Iesūtītajos attēlos redzams, ka zaļā zona blakus žogam šobrīd izskatās visai nepievilcīga – velēna uzplēsta un melnajā zemē, kur drīz vien vajadzētu izdīgt zālei, tagad rēgojas tehnikas atstāti riepu nospiedumi.
Izskaidrojums varētu būt, ka sniega tīrīšanai lidosta nosūta nepiemērota izmēra tehniku, kas šaurajam celiņam ir par lielu, tādēļ regulāri tiek bojāta augsne un zemē paliek pēdas. Jācer...., jāprasa, lai pavasarī teritorija pie stāvvietas tiek sakopta un nākamgad sniega tīrīšanu organizē pārdomātāk.
Tā strādāt nedrīkst! Jo kāda jēga, tad spodrināt mūsu valsts tēlu reklāmas kampaņās, ja jāredz šāds skats.
Kāpēc pie mums tā notiek? Tāpēc, ka uzskata, ka tas ir nieks un neatlaiž no darba attiecīgo atbildīgo amatpersonu.
Ja ieskatītos starptautiskās lidostas Rīga stāvvietas stāvoklī, situācija ir vēl bēdīgāka, bet 4 EUR par dienakti prasa. Varbūt tomēr sakārtosim lidostas infrastrukturu, lai pie ērtas un labākās lidostas Baltijā, ir arī lieliskas autostāvvietas ar kvalitatīvu ceļa segumu, bez riepu kaidzēm, marķētām stāvvietām, ērti pieejamiem kases aparātiem!
Kāpēc kā pieklājas žurnālistikā nav prasīts lidostas viedoklis vai Mārupes pašvaldības viedoklis?
To arī prasīsim, bet lābāka motivācija ir atbildēt jau uz publicētu rakstu!