Atjaunotais Passat ir pirmais Volkswagen automobilis, kas piedāvā otrā līmeņa autonomo braukšanu (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 6.februāris 2019 10:26

Volkswagen iepazīstina ar atjaunoto astotās sērijas Passat modeli. Uzlabotais Passat kļūs par pirmo Volkswagen modeli, kuram būs pieejama daļēji automatizēta braukšana.

Turklāt automašīnas lietotājiem būs unikāla iespēja izmantot savu mobilo tālrunu kā automašīnas atslēgu, kā arī piešķirt šo iespēju citiem. Atjaunotā Passat iepriekšpārdošana Baltijas valstīs sāksies maijā, bet tirgū tas nonāks 2019. gada trešajā ceturksnī.

Ar gandrīz 30 miljoniem pārdotu vienību, Volkswagen Passat ir pasaulē veiksmīgākais vidēja izmēra automobilis. Arī Baltijā Passat  ir viens no trīs populārākajiem Volkswagen modeļiem. Pērn Baltijā tika pārdotas 1840 Passat automašīnas, un atjaunotā versija turpinās šo veiksmes stāstu.

Atjauninātajā Passat modelī būs iekļautas vairākas inovatīvas tehnoloģijas, kas būtiski pilnveidos braukšanas pieredzi. Volkswagen Passat kļūs par pirmo Volkswagen IQ.DRIVE modeli, kuram būs pieejama daļēji automatizēta braukšana ar Travel Assist palīgsistēmu kruīza režīmā no 0 līdz 210 km/h, kas atbilst otrajam līmenim pēc starptautiskās klasifikācijas. Turpmāk visas ar autonomo braukšanu saistītas Volkswagen tehnoloģijas tiks apvienotas zem IQ. DRIVE zīmola.

Tapāt nebijusi inovācija jaunajā Passat būs stūre, kuras sensori atpazīst autovadītāja pieskārienus. Tas ļauj automašīnu papildināt ar tik modernām vadītāja palīgsistēmām kā Travel Assist. Papildus tam pirmo reizi stūre ir aprīkota ar ārkārtas stūrēšanas palīgsistēmu (Emergency Steering Assist), kas uzlabo drošību, bremzējot neparedzētos manevros.

Papildus tam Volkswagen radījis unikālu priekšrocību – tagad viedtālrunis kļūs par papildu atslēgu Passat atslēgšanai un iedarbināšanai. Tāpat būs iespējams drošā veidā nosūtīt šo mobilo atslēgu (Mobile key) draugiem vai ģimenei, lai arī viņi spētu izmantot viedtālruni kā automašīnas atslēgu.

Sekojot jaunākā Touareg modeļa piemēram, papildaprīkojumā Passat tiks piedāvāts arī ar IQ. LIGHT Matrix Led priekšējiem lukturiem, kas uzlabo gan drošību, gan komfortu. IQ. LIGHT Matrix Led izmanto priekšējo kameru signālus, navigācijas sistēmas datus, GPS signālus, stūrēšanas leņķi un ātrumu, lai kontrolētu atsevišķas LED diodes, atbalstot autovadītāju jebkurā situācijā.

Šai Passat versijai būs arī pavisam jauna informācijas un izlaides sistēma Modular Infotainment Matrix (MIB3), kas nodrošina automašīnas pastāvīgo pieslēgšanu internetam, izmantojot Passat komplektācijā iekļauto SIM karti. MIB3 arī piedāvās straumēšanas pakalpojumus, interneta radio, interneta aplikāciju tehnoloģiju, hotspot funkciju un balss vadību.

Aizvien pieaugošo tiešsaistes pakalpojumu klāstu pārvalda We Connect aplikācija, kas būs pieejama visiem Passat pircējiem. Uzņēmumiem ar savu autoparku Volkswagen izstrādājis arī We Connect Fleet, kas piedāvā tādas funkcijas kā digitālo uzskaites žurnālu, degvielas patēriņa uzraudzīšanu, apkopes kontroli vai iespēju saglabāt atrašanās vietu vēsturi, tādējādi ietaupot gan laiku, gan naudu.

Atjauninātais Passat būs pieejams ar jauno 2.0 TDI Evo, kas ir augstas efektivitātes turbo dīzeļdzinējs ar 110 kW / 150 ZS jaudu, kas rada 10 g/km mazāk CO2 salīdzinājumā ar līdzvērtīgu dzinēju iepriekšējās paaudzes modelī. Papildus tam Passat GTE nobraukšanas distance tikai ar elektrodzinēju ir palielināta līdz pat aptuveni 55 km WLTP ciklā (aptuveni 70 km NEDC ciklā).

Dzinēju klāstā ietilpst arī trīs benzīna dzinēji (TSI) ar 110 kW / 150 ZS, 140 kW / 190 ZS un 200 kW / 272 ZS, kā arī trīs dīzeļdzinēji (TDI), kas attiecīgi nodrošina 88 kW / 120 ZS, 140 kW / 190 ZS un 176 kW / 240 ZS. Visi dzinēji atbilst Euro 6d-TEMP emisiju standarta prasībām, kas no 2021. gada jāpiemēro jauniem transportlīdzekļiem. Turklāt katrs jaunais Passat ir aprīkots ar daļiņu filtru (DPF).

Volkswagen ir uzlabojis Passat dizainu, pārveidojot priekšējo un aizmugurējo bamperi, radiatora režģi un Passat logotipu. Turklāt jaunie LED lukturi, LED dienas gaismas lukturi, LED miglas lukturi un LED aizmugures gaismas kopā rada izteiksmīgu dizaina elementu kopumu. Vieni no ievērojamākajiem interjera elementiem ir jaunā stūre, Digital Cockpit mērinstrumentu panelis, fona apgaismojums, kas pieejams 30 dažādās krāsās, induktīvā saskarne viedtālruņiem, kā arī blakus esošais USB-C savienojums.


 

 
Visi komentāri
 
as 6.februāris 2019 13:16
0 0 Atbildēt

Vai šis: "...turklāt automašīnas lietotājiem būs unikāla iespēja izmantot savu mobilo tālrunu kā automašīnas atslēgu, kā arī piešķirt šo iespēju citiem." darbosies arī LV?

BMW Connected drive šāda fīša jau ir gadiem, bet LV nestrādā

kasinsh79 6.februāris 2019 14:47
2 1 Atbildēt

Mmmm No pieredzes ar tagadējo modeli (pirms gaidāmā feislifta)

GTD2 6.februāris 2019 18:36
0 0 Atbildēt

domaju ka bus speciala aplikacija ar kuru vares vinu iedarbinaat un to piekluvi parsutiit

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti