Volkswagen Latvijā sāk atjaunotā Passat iepriekšpārdošanu 21

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 26.jūnijs 2019 12:05

Šodien, 2019. gada 26. jūnijā Volkswagen sāk atjaunotā Passat iepriekšpārdošanu. Lai arī jaunā versija ir vien modernizēta, modelis papildināts ar vairākiem taustāmiem uzlabojumiem, lai padarītu pasaulē veiksmīgāko vidējā izmēra automobili vēl pievilcīgāku.

Jaunais Passat izceļas ar daļēji automatizētu braukšanu (2. līmenis), nepārtrauktu tiešsaistes savienojumu, ka arī paplašinātu dzinēju klāstu un palielinātu distanci “plug-in” GTE hibrīda versijai. Turklāt tagad tas jau standartā ir pieejams ar piecu gadu garantiju. Pirmās piegādes klientiem Latvijā plānotas 2019. gada septembra beigās. Atjaunotā Passat sākuma cena ir 25 606 eiro.

"Ar gandrīz 9 000 Baltijā pārdotu iepriekšējās paaudzes Passat B8 vienību, mēs esam droši, ka atjaunotais modelis būs veiksmīgs. Uzlabotais Passat ir ne tikai aprīkots ar nākamās paaudzes inovatīvām tehnoloģijām, bet tam ir arī ļoti konkurētspējīga cena. Patiesībā populārākais 1.5TSI dzinējs ar 150 zirgspēku jaudu, automātisko DSG pārnesumkārbu un augstākā līmeņa apdares līniju būs lētāks nekā līdzvērtīgs pašreizējās paaudzes automobilis," norāda Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošius.

Modeļa uzlabojumi būtiski izmaina pasaulē veiksmīgāko vidējā izmēra automobili, kas jau pārdots vairāk nekā 30 miljonos vienību. Atjaunotais Passat kļūs par pirmo Volkswagen IQ.DRIVE modeli, jo tāda jaunā palīgsistēma kā Travel Assist veicina ne tikai nākamā līmeņa drošību uz ceļa, bet arī nodrošina daļēji automatizētu braukšanu kruīza režīmā līdz 210 km/h.

Turklāt Passat tiks aprīkots ar jauno augstas efektivitātes turbo dīzeļdzinēju 2.0 TDI Evo ar 110 kW / 150 ZS. Četru cilindru dzinējs rada ievērojami mazāk CO2 izmešus nekā līdzvērtīgs dzinējs iepriekšējos modeļos. 2.0 TDI Evo dzinējam atjauninātajā Passat ir dubulta katalītiskā neitralizatora SCR sistēma un divkārša AdBlue dozēšana. Dzinēju klāstā ietilpst arī trīs benzīna dzinēji (TSI) ar 110 kW / 150 ZS, 140 kW / 190 ZS un 200 kW / 272 ZS, kā arī trīs dīzeļdzinēji (TDI), kas attiecīgi nodrošina 88 kW / 120 ZS, 140 kW / 190 ZS un 176 kW / 240 ZS. Visi dzinēji atbilst Euro 6d-TEMP emisiju standarta prasībām, kas no 2021. gada jāpiemēro jauniem transportlīdzekļiem. Turklāt katrs jaunais Passat ir aprīkots ar daļiņu filtru (DPF).

Tāpat nebijusi inovācija atjaunotājā Passat būs stūre, kuras sensori atpazīst autovadītāja pieskārienus. Tas ļauj automašīnu papildināt ar tik modernu vadītāja palīgsistēmu kā Travel Assist, nodrošinot daļēji automatizētu braukšanu. Papildus tam pirmo reizi stūre ir aprīkota ar ārkārtas stūrēšanas palīgsistēmu (Emergency Steering Assist), kas uzlabo drošību, bremzējot neparedzētos manevros.

Volkswagen radījis unikālu priekšrocību atjaunotajā Passat – tagad viedtālrunis kļūs par papildu atslēgu automašīnas atslēgšanai un iedarbināšanai. Tāpat būs iespējams drošā veidā nosūtīt šo mobilo atslēgu (Mobile key) draugiem vai ģimenei, lai arī viņi spētu izmantot viedtālruni kā automašīnas atslēgu.

Sekojot jaunākā Touareg modeļa piemēram, papildaprīkojumā Passat tiks piedāvāts arī ar IQ. LIGHT Matrix Led priekšējiem lukturiem, kas uzlabo gan drošību, gan komfortu. IQ. LIGHT Matrix Led izmanto priekšējo kameru signālus, navigācijas sistēmas datus, GPS signālus, stūrēšanas leņķi un ātrumu, lai kontrolētu atsevišķas LED diodes, atbalstot autovadītāju jebkurā situācijā.

Šai Passat versijai būs arī pavisam jauna informācijas un izlaides sistēma Modular Infotainment Matrix (MIB3), kas nodrošina automašīnas pastāvīgo pieslēgšanu internetam, izmantojot Passat komplektācijā iekļauto SIM karti. MIB3 arī piedāvās straumēšanas pakalpojumus, interneta radio, interneta aplikāciju tehnoloģiju, hotspot funkciju un balss vadību.

Atjauninātais Passat tirgū tiek piedāvāts ar jaunu aprīkojuma struktūru. Klientiem Latvijā būs iespēja izvēlēties starp divām aprīkojuma līnijām – Business (vidus līmenis) un Executive (augstākais līmenis). Abi šie varianti būs arī pieejami ar R-Line personalizēšanas iespējām. Turklāt atjauninātajam modelim būs divas neatkarīgas modeļa versijas – Passat GTE ar “plug-in” hibrīda tehnoloģijas nodrošinātu pagarinātu nobraukšanas distanci tikai ar elektromotoru līdz 55 kilometriem (WLTP) un visu riteņu piedziņas Passat Alltrack.

Vēl lielisks iemesls, kādēļ klientiem pasūtīt atjaunināto Passat, ir jaunā piecu gadu garantija jau standartā, nevis trīs gadu garantija, kā tas bija līdz šim.


 

Foto: Publicitātes attēls

 
21 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
kasinsh79 27.jūnijs 2019 8:25
10 1 Atbildēt

Teikšu vien to, ka B8 Passat - ļoti patīkams modelis VW. Kas vismaz no 0 - 55tkm - izcili uzticams bez neviena piespiedu servisa apmeklējuma. Salīdzinot pirms tam vairākus konkurentus (Mondeo, Insignia, P508) - ir tomēr pārāks par citiem.

WALA 26.jūnijs 2019 14:57
8 4 Atbildēt

NO passata neviens arī negaida ka būs pārākais skaistulis - tā ir diezgan ērta un praktiska ģimenes mašīna.

LMT 26.jūnijs 2019 13:12
7 10 Atbildēt

Nu i neglītenis!

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Automašīnām kļūstot sarežģītākām jāpielāgojas arī motoreļļām 13

Mūsdienās automašīnas ir jau kļuvušas tik sarežģītas, ka arī motoreļļu tām nedrīkst izvēlēties vienkārši pēc viskozitātes indeksa. Lasīt vairāk

 

Hamiltons Bahreinā svin 95.uzvaru F-1 posmā; Grožāns piedzīvo šausminošu avāriju (+ VIDEO) 5

"Mercedes" komandas britu pilots Lūiss Hamiltons svētdien jau pasaules čempiona lomā izcīnīja uzvaru Bahreinas "Grand Prix". Lasīt vairāk

 

Pateicoties jaunajam Neste RE, plastmasas produktus var ražot no atjaunojamām un pārstrādājamām izejvielām 1

Neste izlaiž savu jauno produktu, Neste RE, kas ir 100% atjaunojama un pārstrādāta izejviela, ko var izmantot plastmasas un ķīmisko vielu ražošanā. Neste RE polimēru un ķīmisko produktu nozares kompānijām samazina nepieciešamību izmantot pirmreizējās fosilās izejvielas, tādējādi veicinot klimata pārmaiņu problēmas risināšanu. Lasīt vairāk

 

4x4 uzvar upi (+ VIDEO) 5

Apvidus auto vadītājs vismaz divreiz nonāk šķietami bezcerīgā situācija, taču viņam tomēr izdodas uzvarēt spēcīgo straumi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti